Skoči na vsebino

Moto Guzzi Stelvio 1000 (l. 2024)


Andrejcer

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pa še to omenim, ker se mi zdi simpatično, ko na semaforju pride drugi motorist in gleda pazljivo Stelvia, ga skenira...se obrne k tebi in ti dvigne palec navzgor ter pokima z čelado je občutek lep😁.

Podobna zgodba na trajektu pristopijo 3 motoristi z Gs-i gledajo motor pristopijo in pohvalijo izgled ter na oko skrbno izdelavo in detajle🤩, saj nič ni, je pa lepo to slišati.

Popravljeno . Popravil Matjaž10
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam sedaj 1300 km, v torek pa prvi servis. Po BC imam porabo 5,2. 

Glede na moj prejšnji Versys 1000, je MG dosti bolj trd. Tiste znamenite betonske plošče pred Naklim me tako stresejo " tja v prašnike", da zavijem na AC, da se jim izognem. Na Kawi v vzmetenje nisem drezal, ampak tu bo treba.

Edina zadeva, ki pa me res malo moti, je glasnost in smer " vetra". Da je znosno, uporabljam čepke. In kadarkoli odprem ali samo vizir ali dvignem čel podbradni del čelade, mi piha direktno v oči. 

Naročil deflektor. Pa da vidimo.

Drugače pa....booomba stroj. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, Matjaž10 said:

Pa še to omenim, ker se mi zdi simpatično, ko na semaforju pride drugi motorist in gleda pazljivo Stelvia, ga skenira...se obrne k tebi in ti dvigne palec navzgor ter pokima z čelado je občutek lep😁.

Podobna zgodba na trajektu pristopijo 3 motoristi z Gs-i gledajo motor pristopijo in pohvalijo izgled ter na oko skrbno izdelavo in detajle🤩, saj nič ni, je pa lepo to slišati.

To se je meni zgodilo teden nazaj na Petrolu v Kranjski gori. Tam je pavziralo ene 30,'35 motoristov pred napadom na Vršič. Skupina Poljakov, skupina Madžarov in nekaj severnih sosedov. In ko tankam, pristopijo trije Poljaki....ogled, prikimavanje ..in " signal" ostalim, ej, ta nov MG je tu.

In ko speljem, se mi zdi, da so se vsi obrnili. Mi je bilo kar nerodno ...

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 minutami, Tedybear pravi:

Jaz imam sedaj 1300 km, v torek pa prvi servis. Po BC imam porabo 5,2. 

Glede na moj prejšnji Versys 1000, je MG dosti bolj trd. Tiste znamenite betonske plošče pred Naklim me tako stresejo " tja v prašnike", da zavijem na AC, da se jim izognem. Na Kawi v vzmetenje nisem drezal, ampak tu bo treba.

Edina zadeva, ki pa me res malo moti, je glasnost in smer " vetra". Da je znosno, uporabljam čepke. In kadarkoli odprem ali samo vizir ali dvignem čel podbradni del čelade, mi piha direktno v oči. 

Naročil deflektor. Pa da vidimo.

Drugače pa....booomba stroj. 

 

 

Ponastavi vzmetenje, najbrž boš uredil saj ima precej možnosti, jaz osebno sem samo za 1 navoj privil zadnji amortizer in mi je zaenkrat ok.

Glede vetrne zaščite pa najbrž rešiš z deflektorjem👍 sem se malo poigraval med vožnjo, jaz ga imam na najvišji poziciji če se malo dvignem, morda za cm že čutum veter na vrhu čelade, sem višine 182 cm, ti si malo več in to bolj čutiš, meni je ravno ok.

Popravljeno . Popravil Matjaž10
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Matjaž10 said:

 

Ponastavi vzmetenje, nanbrž boš uredil saj ima precej možnosti, jaz esebno sem samo za 1 navij privil zadnji amortizer in mi je zaenkrat ok.

Glede vetrne zaščite pa najbrž rešiš z deflektorjem👍 sem se malo poigraval med vožnjo, jaz ga imam na najvišji poziciji če se malo dvignem, morda za cm že čutum veter na vrhu čelade, sem višine 182 cm, ti si malo več in to bolj čutiš, meni je ravno ok.

Točno. Če se pri svojih 186 cm malo sklonim, skrčim, je povsem drugače. Piha nad čelado.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

43 minutes ago, Tedybear said:

Jaz imam sedaj 1300 km, v torek pa prvi servis. Po BC imam porabo 5,2. 

Glede na moj prejšnji Versys 1000, je MG dosti bolj trd. Tiste znamenite betonske plošče pred Naklim me tako stresejo " tja v prašnike", da zavijem na AC, da se jim izognem. Na Kawi v vzmetenje nisem drezal, ampak tu bo treba.

Edina zadeva, ki pa me res malo moti, je glasnost in smer " vetra". Da je znosno, uporabljam čepke. In kadarkoli odprem ali samo vizir ali dvignem čel podbradni del čelade, mi piha direktno v oči. 

Naročil deflektor. Pa da vidimo.

Drugače pa....booomba stroj. 

 

KAko ti je pa z L4 na V2? Jaz sm rabil kar...celo sezono privajanja. mord tud kako furo druge. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
14 minutes ago, Kugelschreiber said:

KAko ti je pa z L4 na V2? Jaz sm rabil kar...celo sezono privajanja. mord tud kako furo druge. 

Ja, navajam se na " grobost".

Bo še trajalo. Ene dvakrat mi je "umrl" pri speljevanju, ker za razliko od Versysa rabi več gasa. Tudi zaustavljanje je druga zgodba. Ampak ...da pa zvooook. 

Če je bil Versys mikser za smetano, je tole veliki Lescha mešalec. 😉 

Sem pa V2 že imel. In to znameniti Hyosung Comet 650. 

Popravljeno . Popravil Tedybear
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

44 minutes ago, Tedybear said:

Ja, navajam se na " grobost".

Bo še trajalo. Ene dvakrat mi je "umrl" pri speljevanju, ker za razliko od Versysa rabi več gasa. Tudi zaustavljanje je druga zgodba. Ampak ...da pa zvooook. 

Če je bil Versys mikser za smetano, je tole veliki Lescha mešalec. 😉 

Sem pa V2 že imel. In to znameniti Hyosung Comet 650. 

Comet 650. Pol nisi mel prav obilo casa za se navadit hehe. 
 

vprasam, ker sem 15 let cecinoma na v2, zadnjic po nakljucju spet sedem na popolnoma neprimeren L4…in mi je mal zmesalo glavo. Pa versota postavlo nazaj v prvo jakostno med kandidati za evetuelno menjavo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Nič takega, ta isto sta imela narejeno dva Gorjanca, ki sta pred leti furala vsak svojega  Triumph Tigra 800. Mož, ki je imel kovček s psičko, je baje že pokojni, žena pa nehala vozit.

 

 

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Prvi servis mimo. Olja gre notri 4,5 litra.🤔

Sem razmišljal, če na testerju po samem servisu avtomatsko odstrani "blokado", oziroma opozorilno lučko pri nastavljenih 6000 obratih. Ne. Sam greš v nastavitve in spremeniš. Trenutno sem nastavil 8000.

Sedaj pa malo na Kvarnerski otok. Z avtom.,.😁

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, Tedybear pravi:

Prvi servis mimo. Olja gre notri 4,5 litra.🤔

Sem razmišljal, če na testerju po samem servisu avtomatsko odstrani "blokado", oziroma opozorilno lučko pri nastavljenih 6000 obratih. Ne. Sam greš v nastavitve in spremeniš. Trenutno sem nastavil 8000.

Sedaj pa malo na Kvarnerski otok. Z avtom.,.😁

Se čuti kaka razlika, kaka posodobitev? Jaz grem drug petek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, Andrejcer said:

Se čuti kaka razlika, kaka posodobitev? Jaz grem drug petek.

Menjalnik se mi zdi rahlo mehkejši.

Si že kaj naštudiral, sprobal aktivni tempomat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 32 minutami, Tedybear pravi:

Menjalnik se mi zdi rahlo mehkejši.

Si že kaj naštudiral, sprobal aktivni tempomat?

Aktivnega nimam, je pa navaden čist enostaven. Nekaj sekund za vklop, potem pa na kratko pritisneš v levo (mislim da sekunda) in nastaviš na trenutno hitrost. Če pelješ z manjšo hitrostjo, recimo 80km/h, zadnja nastavitev pa je 110km/h in bi imel nazaj tako hitrost, pa pritisneš gor na kratko. Drugače pa gor in dol dodaja ali odvzema hitrost. Prekineš pa s tipko za tempomat, zavoro, sklopko ali kontra obrneš ročico za gas. 

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Andrejcer said:

Aktivnega nimam, je pa navaden čist enostaven. Nekaj sekund za vklop, potem pa na kratko pritisneš v levo (mislim da sekunda) in nastaviš na trenutno hitrost. Če pelješ z manjšo hitrostjo, recimo 80km/h, zadnja nastavitev pa je 110km/h in bi imel nazaj tako hitrost, pa pritisneš gor na kratko. Drugače pa gor in dol dodaja ali odvzema hitrost. Prekineš pa s tipko za tempomat, zavoro, sklopko ali kontra obrneš ročico za gas. 

A nimaš PFF verzijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
Ob 18. 6. 2024 ob 17:40, Tedybear pravi:

A nimaš PFF verzijo?

Ne, nimam.

Nova pridobitev. :) Original v najvišjem položaju, Biondi v najnižjem in najvišjem položaju. Testitral še nisem, stranskih pa niso imeli, ker so razprodani. Ima mogoče kdo idejo s čim oz. kako pobarvati stranske?

20240620_132555.jpg.993f05b0cab4212e7b37d750b0c7b156.jpg20240620_134042.jpg.4dbb10dcda65648e7f7420ec06e8e83c.jpg20240620_133407.jpg.cc4f04a112e52d6a4de070e2f2c5e894.jpg

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ne bi barval. Mogoče paše kaka nalepka "raster" gor. Torej tako kot imaš steklo v avtomobilu pri robu oblepljeno z raster pikicami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz ne bi barval, ampak bi uporabil kakšno oracal ipd kvalitetno tinted folijo nalepil in obrezal...Pa tinted lahko izbiraš koliko temno želiš,da čim bolj približaš odtenek.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Temna folija in gas, daš naredit enemu ki to dela, običajno avte prelepijo in niti na vidiš da je folija čez, barvanje se bo po mojem luščilo, zbledelo...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, Andrejcer said:

Ne, nimam.

Nova pridobitev. :) Original v najvišjem položaju, Biondi v najnižjem in najvišjem položaju. Testitral še nisem, stranskih pa niso imeli, ker so razprodani. Ima mogoče kdo idejo s čim oz. kako pobarvati stranske?

20240620_132555.jpg.993f05b0cab4212e7b37d750b0c7b156.jpg20240620_134042.jpg.4dbb10dcda65648e7f7420ec06e8e83c.jpg20240620_133407.jpg.cc4f04a112e52d6a4de070e2f2c5e894.jpg

Ko pride ven za PFF verzijo, tako šipo imel bom tudi jaz.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!