Skoči na vsebino

povej kaj voziš - pa ti povem kdo si


Pervy

Priporočene objave

ej stvar je taka:

vidim da je tu je en kup rednih forum-ašev ampak mene zanima kaj kdo vozi. NE Z NAMENOM DA BI OCENJEVALI KDO JE VECJI FRAJER (-KA) AMPAK DA SE VIDI KAJ SI KDO MISLI O MOTORJIH.

bom zacel kar jaz: trenutno vozim kawasaki ZR-7 , imel sem že yamaho drag star 650, hondo XL 250,...

ceprav sem imel coperja jih nimam rad ker so nerodni, pocasni in majo z "kurac" zavore. tako da se z coperisti ne bom kregal ker je to moje osebno mnenje.

by pervy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok stari, jest pa vozim Aprilio SR 50, za kej mocnejšega sem pa še premlad, razen za 125-ko, kar ja pa po mojem mnenju cebelca (bbzzzzzzzzz).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no evo to se mi dopade da si prebil led. ej tudi jaz sem zacel z tomos avtomatik letnik 81 ki sem ga dobil od dedeka in ga mam ae vedno. "srebrna strela" (ker je srebrn) dela brezhibno, pa mali kufer mam za v trgovino in ni bolaega. ja 125 so res cebelice ampak za kak teren so pa ulitek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vozim trenutno:

Aprilia SL1000 Falco - za dušo

Aprilia Pegaso Garda 650 - za potovanja in izlete

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej falcoR sem ti kar fauš ker bo to verjetno moj nasledni motor (al pa futura) ce nebom zbral za kawa "dvanajstko". sem vozil falco in je bomba pa še zgleda ful dobro. ampak nevem zakaj maš pegasota za izlete ce pa se falco pelje brez napora pri pegasotu pa je hitrost al pa moc nula. no ma pa dobro zašcito pred vetrom.

kakorkoli sklepam da delaš na avto triglav al pa aprilie prodajaš - maš okus

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame tko al tko veste da imam Pegasa 650, jasno, Aprilia...

Moram priznat da je to moj prvi vecji bike in mi tako glede moci kot hitrosti trenutno zelo ustreza. Zašcita proti vetru ni najboljša, mocno pa se zadeva izboljša ce nabaviš kakšen Givijev višji vetrobran - samo trenutno nimam potrebe ...

Noise Data

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem pri trinajstih dobu avtomatika in se takoj ves ponosen štel za maotorista. Za 125ko ali kaj podobnega nikoli ni bilo dovolj denarja. Po osmih letih pa se je le nakapljalo dovol cekinov za ugoden nakup Ducatija 900SS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O zgodovini raje ne bom nakladala, letos pa je moj izbranec ST4 in to je zaenkrat on the top - sem se nekega dne zacopala in sem tolk casa težila Rolyju, da ga je mogu kupit.

Je pa za vse kar ceš: za duso, srce in oci, izlete in potovanja al pa kar tako za furanje, samo na tržnico še nisem šla z njim ... in vlece ko grom.

Perla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

B12S ??? Mater, sploh ne vem o cem govoriš...

Sam se mi zdi to tolk dober, da dobiš za en tocen per ob prvi priliki - pri Konskmu repu v sredo, ce prideš...

Noise Data

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suzuki bandit 1200 S z "en par dodatki".v sredo pri konjskem repu (al,kva je to??) bo pa malo tezje......daljni severo-vzhod itd....

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ampak nevem zakaj maš pegasota za izlete ce pa se falco pelje brez napora pri pegasotu pa je hitrost al pa moc nula. no ma pa dobro zašcito pred vetrom.

Stvar je v tem, da ne mislim na falcota tlact raznih torb in kufrov, ker bi me prevec pri srcu bolelo, da bi tako lepoto tako pokvaril (kot bi na ferarija dal kufer na streho). Glede pegasota je pa tako, da zdaj ko je predelan (Arrow, K&N, DynoTuning) gre k strela tudi ce imam gor prtljago in sovoznico (v klanec proti vetru 180 km/h z dvema gor). BTW: 61PS, 120Nm navora.

kakorkoli sklepam da delaš na avto triglav al pa aprilie prodajaš - maš okus

Zdej me pa žalš. Ce bi jaz delal za avto triglav bi imela vsaj 20% Slovencev Aprilijo še posebej sedaj ko so predstavili nove modele (CapoNord, Futura)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

falco oprost,ampak 120 nm je mal velik za 650 ccm.al mas kje kaksen blower skrit? NOS mogoce? sam pol bi blo pa mal vec konjckov.....

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

falco oprost,ampak 120 nm je mal velik za 650 ccm.al mas kje kaksen blower skrit? NOS mogoce? sam pol bi blo pa mal vec konjckov.....

Priznam, da je to malo veliko ampak sem dobu izpis iz prufštanda k so ga probval in piše max.torque 12.8kgm kar pride 12.8 * 9.8 = 125Nm pri 6800rpm. Blowerja sicer nimam mam pa rocno narejen pokrov filtra z vsesno šobo 70mm. Preden so mi menjali dize in nastavili frgazer je vleku tolk zraka, da nisi mogu odpret gasa vec kot 1/4 ker ga je tolk zamoril, da je skoraj crknu.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

falco,

naredi sam sebi uslugo in poisci se drugo rolo (pruefstand).120 nm iz 650 ccm s konvencionalnimi sredstvi ni mogoce; normalno je prostornina/10.se pravi pri 650 ccm ca.65 nm.par vec ali manj tudi ni problem,ampak 120.....to te je posteno nategnil.

kje je ta rola in kdo je operater role? je neredil run prej/potem? resni tunerji te se vprasali ne bodo,ce hoces primerjavo pred/potem,ampak ti jo bo naredil.

po lastnih izkusnjah ti lahko skoraj 99% sigurno recem,da z izpisom nekaj ni v redu (pomota je se najamanjsi problem,ce te ja pa hote nategnil,pol pa.....).

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ falco: serijski podatki za pegaso 650 so 49 km pri 6250/min in 54 nm.merjeno na sklopki.

se pravi,da prenos na cesto spravi ca.7-10% manj moci.ce je tvoj izmer na zadnjem kolesu,si lahko z 62 km vec kot zadovoljen.

glede navora ti pa lahko povem naslednje: sem se pozanimal med mojimi znanci,ki imajo dynometer 2000 in dyna 2000 in so tudi preverjeni tunerji za motocikle,pa so vsi enakega mnenja: ali napaka pri izmeritvi,pri izpisu ali pa "raca".

na vsak nacin preveri to.da izmeritev ni zacudila delavnice/mehanika je vec kot zaskrbljujoce.....

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PREVEC ????????????? ma kako lahko tako bedarijo napises? NIKDAR NI PREVEC.vcasih je dovolj,ampak prevec......neeeeeee

ce pa mislis da ti dobro gre....23 km ni slabo za 125ccm,ampak po pravici povedano se na take "cebelice" bolj malo spoznam (kaj je normalno/prevec itd.)

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej mlikeb srecen bodi za vsakega konja, ki ga mas, sploh pri 125 cc. ampak mam obcutek da ta masina ni ravno neven kako vzdrzljiva tako da se vozi in prodaj preden zacne crkovati.

falcoR: ti si se pa ocitno resno lotil tvojega pegasota in ce mas cas pa denar za tuninge je stvar druga. no za falcota je res da je ze skoraj greh kufre gor dat ampak jaz bi ga vseeno naredil in sel na turo z njim. OK vsak ma svoje predstave o turi, meni je pegaso "prešvoh" pa tudi sicer mi enduro ne "leži" najbolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo Ice!

Vidim, da si se zelo poglobil v vso stvar.

Prufštand je bil v Novem mestu firma RIN d.o.o. (tako vsaj piše na izpisih)

Jaz ga nisem tja peljal ampak ga je Vomberger iz Kranja. Jaz sem samo hotel, da mi dajo vecje glavne dize ker z 112.5 ni dobil dovolj bencina.

Glede na to, da imaš veze in poznanstva s pravimi ljudmi nam prosim vsem zaupaj kje so kakšni dobri tuning centri - tel, naslov, e-mail, www, ... v SLO seveda. Lahko zdraven napišeš še za kakšne motorje so specializirani.

Da zacnem:

Jaz poznam v LJ na Kamniški cesti

LENDE-MPA specializirani za KTM

Kontaktna oseba Miško: 041-740-740

Opozorilo: Miško je OK, zanj delata pa še dva "crnca", ki sta malo ali pa fejst podmukla in ti lahko zamenjata kakšen nov del s starim šrotom. Sem placal nov dellorto frgazer sem dobu star pofukan (brušena igla in skrivlena, vsi šraubu rijasti, vodovodarske objemke) frgazar.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brrrr: kdo si? nekdo na zacetku naporne in drage poti do neomejenih uzitkov ki ti jih ponujajo motorji. seveda ce bos vstrajen in predvsem dovolj pameten da se ne bos ze z 8 kW "razfukal" v kak avto ali graben. happy???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ falcoR: v temu je problem.kolikor jaz vem,je zaupanja vreden akrapovic.problem je v tem,da on ne dela run-ov za posameznike (samo za lasten razvoj izpusnih sistemov).drugih v SLO pa ne poznam.

v tujini poznam tri (2x A,1x BRD).pri vseh delajo mozje z dolgoletno prakso v optimiranju in iskanju moci pri motorjih in avtomobilih (eden ima vec kot 12 let prakse iz dragster-dirk).poceni ni pa noben,ampak za denar dobis minimalno tisto,kar si narocil.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno vozim kolo rog na 18 brzin, ker šparam za naslednji motor.

Ta bo moral biti zanesljiv, vzdržljiv in primeren za daljša potovanja v dvoje, pa še vsaj malo ekonomicen. Kaj bom kupil trenutno nimam pojma(?naked). Ce bo to drugo leto racunam na 700.000sit, ce pozneje pa kaj novega. Pa tudi ce trenutno nimam motorja (zaradi keša seveda ) sem vseeno motorist s srcem in dušo. Vcasih že prevec sanjarim, ker sem že nekaj mesecev brez motorja in povem vam, da skoraj ne zdržim vec. Ce ne bi deval vsake place vezat na banko bi se zdejle že kamikaziral s kakšno staro kripo. Upam, da z naslednjim motorjem ne bom imel toliko težav kot z zadnjim.

Dosedanji vozni park: BMX, apn6'83, jawa350ts'91, ctx90'89, Gilera SP02r(36KM)'93, Puch50'7x, apn6'8x, Suzuki GSX750e'82

Lep pozdrav in srecno vožnjo katerikoli motocikel že vozite, saj ni važno, tudi ce imate 125 ali manj važno je da sami uživate v vožnji in da vam motor dela.

Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!