Skoči na vsebino

Motosvet sekcija Dolenjska


andrej

Priporočene objave

Sam za grobnik se je teško zorganizirat ker je potrebno več udeležencev in pa višji stroški. Marof pa niti ni "pista" in se lahko še kdo zapelje, ki nima ravno športnega motorja, pa ne rabi jih bit tko veliko da se strošek zakupa povrne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ne bi v vašem mk zmenil še za kak izlet na novi marof :), mal obiskat stezo, siguren bi se najdli interesanti

Nevem a si sploh naš letni plan pregledal orgarniziramo res veliko in za vsak izlet nekdo prevzame organizacijo, ponavadi je to tisti,ki da tudi pobudo.Vključi se v klub in bo tudi kak tvoj predlog upoštevan.Sicer pa kot vidiš gradimo bolj na druženju,skupnih vožnjah,varnosti,preventivi itd.:hmm:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Na veliki ponedeljek od 08.30 do 09.00 ure zbiranje motoristev na bencinski črpalki DEU v Mokronogu, za skupinski odhod v Mirno peč

:OK::OK::OK::OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če zanese koga pot mimo, ... dogajalo se bo !!!

:yes:

SPRING FEST No. 1, FAROVEC 2010

Prvi tovrstni festival v Sloveniji v času spomladanskih počitnic!

Slovenski Spring break!

Jezero Farovec pri Slovenski Bistrici

30.april – 2.maj 2010

Odlična priložnost kje preživeti praznični vikend – na festivalu glasbe, veselja in druženja, v prelepem okolju jezera Farovec!

V treh dneh festivala bo nastopilo 36 skupin:

Laibach, Psihomodo pop, Niet, Murat & Jose Band, Hladno pivo, Mi 2, Zablujena generacija, Leaf fat, The drinkers, Katalena, Drumatical Theatre, Superbutt, Siti hlapci, Jerry & Blueberry, IRIE FM, Muškat hamburg, Kud idijoti, Suasages, Toxic Heart, Iron median in še in še...) ter mnogo še neuveljavljenih skupin - Cabbage, Infidia, Ashton's Kitchen ...

http://www.springfest.si/index.html

Vabljeni !

post-16688-127212628223_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Še en muvi, mal stokam vmes, ker je dolg vzpon, stojim na motorju in že peče v rokah...

http://www.youtube.com/watch?v=MPnVMGCiCeI

Zgleda, da je blo kar naporno. Ob takih situacijah pa pride prav vsakak kila minus, a ? Kako so se obnesli kaj stranski nosilci ? Dobra cev za orodje (?) - uporabno.

Kaj pa je blo z kolegovim mopedom, da je ostal ?

Kako je bilo kaj z dobavo goriva, kako ste spali, kaj jedli, ..., kaj pa če se konec tedna dobimo, pa nam malo zaupaš kako in kaj - dokler si še "frišen" ?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pardon, za bolj na hitro skup vržen report, najprej sem mislil samo en stavek, pa kako ftko prlimat, potem je pa na hitro veliko ratal, vendar ne glih urejeno.

Glede kilaže je kar prav, drugače pa tam pravijo: "its more about the rider, than the bike" s tem ne mislimm da sem jaz dober driver, ampak smo fizično morali z našimi težjimi motorji pač stisnit več iz sebe. Zaradi kilaže nisem žele namontirat cevne zaščite motorja in bokov, je prec par kil, in če se je le dalo, nismo tankali polno pred odhodom v "pekel".

Nosilci so se obnesli super, mal sem cvikal glede vpetja spodaj na nosilec izpuha (je bilo tisto vpetje na loncu šibki člen) vendar je delovalo brez problema. Bom kako sliko in kaj več napisal v temi Tenerejke. Piksna hvala za nosilce, dobr sva rešila zadevo. Maš v dobrem še kak pir in kak skok do Louisa.

Cev za orodje se obnese svetovno. Mislim da bo ostala namontirana gor za vedno. Noter gre velik robe, ker smo na terenu bili v skupini trije, vsak pelje nekaj in tako smo bili sposobni porihtat mal manj kot generalno. S sabo smo imeli, rezervne heavy duty zračnice, kompresor, montirače, flike, Slime, peno za gumo, ključe, papagajke, kladivo...in drugo tut mal večje orodje za kaj poravnat ipd. Velik od tega smo tut uporabli, ker teren terja kar velik davek predvsem od motorja. To da nisem zvil feltn in da je vzdrzalo vzmetenje je res nad pričakovanji, ker smo prevozili preko 1000 km nenormalno kamnitega in tut drugega terena. Hyperpro vzmetenje spredaj in zadaj je tu pokazalo svojo kakovost in se odlično obneslo. Original vzmetenje ne verjamem da bi zdržalo take obremenitve.

Peter s Africo Twin ima pa tudi zelo hude predelave, od WP vzmetenja, močnejša platišča, povišano vzmetenje, Ohlins zadaj ipd...

Sicer ne bi imeli šans na takem terenu, vsaj tako kot smo vozili ne.

Kolegu je crknil regler, posušilo mu je akumulator in mu je posledično spalilo še CDI, skoraj je zagorel motor na bencinski, to bi bila šele štala. Obtičal je v Zrenjaninu v Srbiji, dele je čakal cel teden, tako, da smo za nazaj grede ravno odšli spet skupaj domov.

Mi smo nočili v baznem taboru v Brebu Nou 950 m nmv. Tam je vse organizirano za take enduro scene, pralnica motorjev, sušilnica opreme, nastanitev in prehrana na nivoju, servis, premontaža gum...

Gorivo se je dalo dobiti najbližje 18 km nižje v dolini. Do tja pa je sicer široka, vendar totalno uničena cesta. Luknja pri luknji in to globoke do 30 cm. Če si se hotel vsaj ta večjih lukenj ogibat, si rabil do bencinske 1 uro. Druga opcija je da stojiš na motorju celo pot, roke trpijo, vendar se pelješ 50 -60 na uro in skoraj preletavaš luknje, vendar še vedno kar fajn seka nazaj in je vožnja vratolomna. V tem primeru prideš do bencinske v pol ure. Na dan smo se vozili tudi do 14-morda 15 ur, in vsak dan pred napadom checkpointov moraš prevozit še prej 18 km te rupetinske ceste, ki jo hitro zamrziš, vendar ni druge opcije. In na koncu dneva, sredi noči, ko si že čist gotov, ko si moker, premražen, po moćžnosti še pada dež ali pa je megla, no za finiš moraš še pred povratkom ponovno prevozit teh kurč..vih 18 kilometrov gnile ceste. No lahko bi si zbral še drugo opcijo, ki pa je še enkrat daljša, in še bolj uničena pot.

Komot se dobimo za vikend, prnesem še kake slike in kako več rečemo.

Sevisni kotiček v baznem taboru, tip je kr mojster, zna marsikaj porihtat

post-9811-094367700 1279129183_thumb.jpg

Otvoritveni večer, nagovor organizatorja Sergia Morariu. Prisoten je bil tudi sam Douglas Mcleod-tehnični direktor Red Bull Romaniacs-a. Je že prava čast osebno spoznati tega loveka. Kdor je želel je lahko vozil z njim in se kaj konkretnega naučil. Mislim pa da je bil tam tudi zato, da je delal malo promocije za Red Bull Romaniacs event.

post-9811-085669500 1279129202_thumb.jpg

Sergio nam je zvečer v jedilnici z veseljem pomagal okoli orientacije po terenu in kako se lotiti checkpointov naslednjidan, vendar je na terenu še vedno vse na tebi.

post-9811-063744900 1279129337_thumb.jpg

Takole zgleda sušilnica perila, cev si vtakneš v škornje, piha topel zrak, v sušilnbici je sistem ki vzdržuje 20% vlažnost, tko da zagotovo imaš vso opremo suho in toplo pred naslednjim rajdom.

post-9811-028500700 1279129413_thumb.jpg

Tu notri niti ne smrdi, ampak kar kašljaš in peče od vser te "sveže" opreme. :P

post-9811-040982600 1279129498_thumb.jpg

Eni pridejo z "desert" kamioni noter, prava mala delavnica, oprema, motor, ni da ni...

post-9811-072988400 1279129556_thumb.jpg

Zaradi zelo abrazivnega blata, ki je v tem delu Romunije, sem zavorne ploščice, ki so imele za samo 3000 km in bile praktično nove, uspel izrabiti v slabih treh dneh do železa.

post-9811-054493900 1279129678_thumb.jpg

Takole izgleda del baznega taboraodznotraj v Brebu Nou, zadaj je še nekaj nastanitvenih kapacitet, sicer pa se da dobiti urejena nočišča tudi na nekaj drugih lokacijah v vasi, vendar le minuto stran. Vse je zelo urejeno in administratorsko osebje zelo ustrežljivo, spedenajo ti vse kar rabiš.

post-9811-046395200 1279129811_thumb.jpg

post-9811-009531000 1279129739_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi čist definiral kje misliš.

Potovalna hitrost proti Romunij je bila 120-140 km/h po AC in boljših regionalnih cestah po Romuniji.

Na terenu pa je to precej relativno, na dan lahko narediš morda tudi samo 200 kilometrov. Odvisno od zahtevnoti terena. Nam je celo ratalo naredit 2 km v 2-3 urah. Pa vmes ni bilo počitka. Kar pomeni, da je treba včasih tudi malo nosit in po tleh vlečt motor v klanec, ali pa umikat drevje in kamenje, da si utiraš pot ipd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsa čast se ses takimi "kravami" odpravit na tako reč.

vsekakor pa pravi enduraš ve, da ni odvisno od tehnike da kam prleze (pusmo dirke in hudehude extreme).

Vse je v glavi.

čestitke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No, da ne bo pomote, to ni neka prava dirka, v ospredju je druženje, raziskovanje in avantura, nagrada pa je bolj simbol vsega skupaj.

Ampak vseeno hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!