Dolenc™ Objavljeno Februar 14, 2010 Deli Objavljeno Februar 14, 2010 A se ne bi v vašem mk zmenil še za kak izlet na novi marof , mal obiskat stezo, siguren bi se najdli interesanti gandi 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Barth Objavljeno Februar 15, 2010 Deli Objavljeno Februar 15, 2010 saj eni kar redno hodijo na grobnik Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Februar 15, 2010 Deli Objavljeno Februar 15, 2010 Sam za grobnik se je teško zorganizirat ker je potrebno več udeležencev in pa višji stroški. Marof pa niti ni "pista" in se lahko še kdo zapelje, ki nima ravno športnega motorja, pa ne rabi jih bit tko veliko da se strošek zakupa povrne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Februar 15, 2010 Deli Objavljeno Februar 15, 2010 A se ne bi v vašem mk zmenil še za kak izlet na novi marof , mal obiskat stezo, siguren bi se najdli interesanti Nevem a si sploh naš letni plan pregledal orgarniziramo res veliko in za vsak izlet nekdo prevzame organizacijo, ponavadi je to tisti,ki da tudi pobudo.Vključi se v klub in bo tudi kak tvoj predlog upoštevan.Sicer pa kot vidiš gradimo bolj na druženju,skupnih vožnjah,varnosti,preventivi itd. brembo, She in Bremzer 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
70robert Objavljeno Marec 30, 2010 Deli Objavljeno Marec 30, 2010 Na veliki ponedeljek od 08.30 do 09.00 ure zbiranje motoristev na bencinski črpalki DEU v Mokronogu, za skupinski odhod v Mirno peč Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Marec 30, 2010 Deli Objavljeno Marec 30, 2010 (popravljeno) Nas bo k kitajcev... Popravljeno Marec 30, 2010. Popravil Ni3ous Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smrkel Objavljeno Marec 31, 2010 Deli Objavljeno Marec 31, 2010 Jst sm interesant za novi marof da si ga pobližje ogledam.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZD€N€ Objavljeno April 14, 2010 Deli Objavljeno April 14, 2010 Jutri se začne !!! vabilo.doc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
70robert Objavljeno April 21, 2010 Deli Objavljeno April 21, 2010 MK Junci darovali kri ! http://www.dolenjskilist.si/2010/04/20/27585/novice/posavje/Junci_med_rednimi_krvodajalci/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mutika Objavljeno April 24, 2010 Deli Objavljeno April 24, 2010 Če zanese koga pot mimo, ... dogajalo se bo !!! :yes: SPRING FEST No. 1, FAROVEC 2010 Prvi tovrstni festival v Sloveniji v času spomladanskih počitnic! Slovenski Spring break! Jezero Farovec pri Slovenski Bistrici 30.april – 2.maj 2010 Odlična priložnost kje preživeti praznični vikend – na festivalu glasbe, veselja in druženja, v prelepem okolju jezera Farovec! V treh dneh festivala bo nastopilo 36 skupin: Laibach, Psihomodo pop, Niet, Murat & Jose Band, Hladno pivo, Mi 2, Zablujena generacija, Leaf fat, The drinkers, Katalena, Drumatical Theatre, Superbutt, Siti hlapci, Jerry & Blueberry, IRIE FM, Muškat hamburg, Kud idijoti, Suasages, Toxic Heart, Iron median in še in še...) ter mnogo še neuveljavljenih skupin - Cabbage, Infidia, Ashton's Kitchen ... http://www.springfest.si/index.html Vabljeni ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CVIČKAR1 Objavljeno Julij 13, 2010 Deli Objavljeno Julij 13, 2010 No pa še ena slika. domina, brembo, hilton in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Julij 13, 2010 Popularna objava Deli Objavljeno Julij 13, 2010 Ko ste ravno temo ven potegnili, pa prilagam par fotk iz našega dokaj ekstremnega enduro trippinga. Udeležili smo se na dogodek Enduromania, ki poteka v Romuniji, po Karpatih. Na dogodek se udeležujejo skupine iz Nemčije, Anglije, Švice, Avstrije, Danske, Češke, Poljske... prvič pa se je dogodka udležila tut ekipa iz bivše juge-Slovenci. Dogodek poteka 1 teden, na začetku dobiš karte, za območje v velikosti pol slovenije, na tem območju je preko 80 checkpointov, katere moraš osvojiti. checkpointi so označeni po z geografsko širino in dolžino. Najdeš/lčociraš jih na karti, potem pa je vse na tebi kako jih najdeš. Vsak checkpoint ima določeno število točk, glede na oddaljenost, težavnost najdbe in zahtevnost poti do tja (poti večkrat sploh ni). Lahko si pomagaš z navigacijo, vendar ti le kot kompas kaže smer kjer je checkpoint, ni pa vrisane poti, saj so to včasih le gozdne poti, jarki, ki jih je odrla meteorna voda, ali pa še to ne. V 5 dneh je cilj seveda osvojiti čimveč checkpointov. Izu ostalih držav pridejo "polprofesionalci", motorje pripeljejo na prikolicah, povečini so to KTM Hard Endure, saj je teren tak, da drugo skoraj ni primerno. Tipi to jemljejo precej resno, vsak dan servis, nove verige, oprema oh in sploh. Naša ekipa je edino bila toliko "amaterska" da se je z motorji pripeljala kar do tja, s sabo pa smo imeli cross gume, ki smo si jih premontirali ko smo prišli v bazni tabor. Naši motorji Honda Africa Twin, Transalp, in Tenere, so bili daleč najtežji motorji za omenjei podvig, saj so KTM i in ostale cross/endure tehtale precej manj in so bile bolj primerne za take poodvige. Ker je Matic ztaradi tehničnih težav z motorjem obtičal v Srbiji, sva s Petrom sama prišla na dogodek. Manjkal nama je še en član v ekipi, da bi sploh lahko začela z tekmovanjem. Srečo sva imela, saj je bil tam Tomas iz Prage, ki pa je potreboval 2 člana za ekipo. Taklo je nastala ekipa Cesko-Sloveni Team Tomas je lani prepotoval Sibirijo z Motorjem, in nasploh počne ekstremne stvari, tko da smo se kar ujeli v ekipi. Brutalno naporno sicer pa zakon... Takole smo se dobili pred odhodom Ker je Maticu izdahnil motor, smo v ekipo sprejeli Tomaža iz Prage, tip je prevozil že pot do MAgadana, Bajkalsko jezero, je plezalec, alpinist, kondicije ima pa do kitajske pa še mal... Ampak mu je že prvi dan zatajila 2x guma, akumulator, pa še sklopka, ampak ne bi rekel da zaradi slabega motorja, ampak zaradi težkih razmer v katerih smo vozili... Tut tole se ni zgodilo kar tko, teren visi precej bolj, kot zgleda... Checkpoint imenovan Zloba... blata ko...blata. Hja teren zajeb... sploh če ne dosežeš dobro do tal. Trud se vedno poplača, razgledi po planjavah so res neverjetni, pašniška pobočja pa precej lušna za priganjat... Vzpon na goro Tzarku, 2200 m nad morjem, 2 urni vzpon po hudo debelem kamenju, /skalovju... vzmetenje hudo trpi, brez Heavy duty zračnic, pa biu več flikali kot vozili. Čudim se da so feltne in amortizerju zdržali, tut kak KTM EXC je spustil dušo na vzmetenju. Eee, niceee! Na prostranih planjavah radoveden konj, vendar tudi ta ima zagotovo lastnika. Kozia Peak: vzpon je nor, razgled pa tudi poplača bolečine v rokah in nogah... Po spustu po teem blatu, vrnitve nazaj v breg ni bilo možno... ko se po 100metrih konča cesta in pogruntaš da boš kljub vsemu morral iti nazaj v klanec čez tole blato, komot mine pol ure ali več, da se timsko pregura motorje nazaj na "normalen" teren Padec v spolzkem zapuščenem tunelu, ni bilo hudega, tenerejka dobro prenaša blažje padce... Malo izživljanja po zasušenem blatu na obrežju Donave Da so tereni nemogoči pričajo tut te slike, breg je hujši kot je videt in takole "zakajlan" motor 2 komaj ven zvlečeta Takole organizirani pridejo ostali tekmovalci Kljub temu da nas niso jemali resno, smo se potrudili in vozili 10-14 ur dnevno, po zares zahtevnem terenu, polno lukenj, skal, blata, luž, kamenja, kanalih, grmovju, po hostah, kjer je bilo treba pucat les pred sabo, umikat kamenje in lahko izgubiš tudi 3 ure za 2 kilometra prevožene poti. Prideš do točke ko dojameš kaj pomeni pravi Endurance-vzdržljivost, da ne popustiš. V bazni tabor smo se vračali tudi sredi noči. Bilo je naporno, hudo naporno, vendar smo tut sebi nekaj dokazali in postali močnejši. Uspelo nam se je pa celo uvrstiti na tretje mesto na Enduromaniji! Kar z našimi motorji in prvim spoznavanjem s takim terenom in oprientacijo po naravi niti ni bilo tako slabo. Domov smo se vrnili s medaljami in pokalom babilon, aders, Kor13 in 8 others 11 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Julij 13, 2010 Deli Objavljeno Julij 13, 2010 Še en muvi, mal stokam vmes, ker je dolg vzpon, stojim na motorju in že peče v rokah... http://www.youtube.com/watch?v=MPnVMGCiCeI macak333 in Majesty 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Piksna Objavljeno Julij 14, 2010 Deli Objavljeno Julij 14, 2010 Še en muvi, mal stokam vmes, ker je dolg vzpon, stojim na motorju in že peče v rokah... http://www.youtube.com/watch?v=MPnVMGCiCeI Zgleda, da je blo kar naporno. Ob takih situacijah pa pride prav vsakak kila minus, a ? Kako so se obnesli kaj stranski nosilci ? Dobra cev za orodje (?) - uporabno. Kaj pa je blo z kolegovim mopedom, da je ostal ? Kako je bilo kaj z dobavo goriva, kako ste spali, kaj jedli, ..., kaj pa če se konec tedna dobimo, pa nam malo zaupaš kako in kaj - dokler si še "frišen" ?! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Julij 14, 2010 Deli Objavljeno Julij 14, 2010 (popravljeno) Pardon, za bolj na hitro skup vržen report, najprej sem mislil samo en stavek, pa kako ftko prlimat, potem je pa na hitro veliko ratal, vendar ne glih urejeno. Glede kilaže je kar prav, drugače pa tam pravijo: "its more about the rider, than the bike" s tem ne mislimm da sem jaz dober driver, ampak smo fizično morali z našimi težjimi motorji pač stisnit več iz sebe. Zaradi kilaže nisem žele namontirat cevne zaščite motorja in bokov, je prec par kil, in če se je le dalo, nismo tankali polno pred odhodom v "pekel". Nosilci so se obnesli super, mal sem cvikal glede vpetja spodaj na nosilec izpuha (je bilo tisto vpetje na loncu šibki člen) vendar je delovalo brez problema. Bom kako sliko in kaj več napisal v temi Tenerejke. Piksna hvala za nosilce, dobr sva rešila zadevo. Maš v dobrem še kak pir in kak skok do Louisa. Cev za orodje se obnese svetovno. Mislim da bo ostala namontirana gor za vedno. Noter gre velik robe, ker smo na terenu bili v skupini trije, vsak pelje nekaj in tako smo bili sposobni porihtat mal manj kot generalno. S sabo smo imeli, rezervne heavy duty zračnice, kompresor, montirače, flike, Slime, peno za gumo, ključe, papagajke, kladivo...in drugo tut mal večje orodje za kaj poravnat ipd. Velik od tega smo tut uporabli, ker teren terja kar velik davek predvsem od motorja. To da nisem zvil feltn in da je vzdrzalo vzmetenje je res nad pričakovanji, ker smo prevozili preko 1000 km nenormalno kamnitega in tut drugega terena. Hyperpro vzmetenje spredaj in zadaj je tu pokazalo svojo kakovost in se odlično obneslo. Original vzmetenje ne verjamem da bi zdržalo take obremenitve. Peter s Africo Twin ima pa tudi zelo hude predelave, od WP vzmetenja, močnejša platišča, povišano vzmetenje, Ohlins zadaj ipd... Sicer ne bi imeli šans na takem terenu, vsaj tako kot smo vozili ne. Kolegu je crknil regler, posušilo mu je akumulator in mu je posledično spalilo še CDI, skoraj je zagorel motor na bencinski, to bi bila šele štala. Obtičal je v Zrenjaninu v Srbiji, dele je čakal cel teden, tako, da smo za nazaj grede ravno odšli spet skupaj domov. Mi smo nočili v baznem taboru v Brebu Nou 950 m nmv. Tam je vse organizirano za take enduro scene, pralnica motorjev, sušilnica opreme, nastanitev in prehrana na nivoju, servis, premontaža gum... Gorivo se je dalo dobiti najbližje 18 km nižje v dolini. Do tja pa je sicer široka, vendar totalno uničena cesta. Luknja pri luknji in to globoke do 30 cm. Če si se hotel vsaj ta večjih lukenj ogibat, si rabil do bencinske 1 uro. Druga opcija je da stojiš na motorju celo pot, roke trpijo, vendar se pelješ 50 -60 na uro in skoraj preletavaš luknje, vendar še vedno kar fajn seka nazaj in je vožnja vratolomna. V tem primeru prideš do bencinske v pol ure. Na dan smo se vozili tudi do 14-morda 15 ur, in vsak dan pred napadom checkpointov moraš prevozit še prej 18 km te rupetinske ceste, ki jo hitro zamrziš, vendar ni druge opcije. In na koncu dneva, sredi noči, ko si že čist gotov, ko si moker, premražen, po moćžnosti še pada dež ali pa je megla, no za finiš moraš še pred povratkom ponovno prevozit teh kurč..vih 18 kilometrov gnile ceste. No lahko bi si zbral še drugo opcijo, ki pa je še enkrat daljša, in še bolj uničena pot. Komot se dobimo za vikend, prnesem še kake slike in kako več rečemo. Sevisni kotiček v baznem taboru, tip je kr mojster, zna marsikaj porihtat Otvoritveni večer, nagovor organizatorja Sergia Morariu. Prisoten je bil tudi sam Douglas Mcleod-tehnični direktor Red Bull Romaniacs-a. Je že prava čast osebno spoznati tega loveka. Kdor je želel je lahko vozil z njim in se kaj konkretnega naučil. Mislim pa da je bil tam tudi zato, da je delal malo promocije za Red Bull Romaniacs event. Sergio nam je zvečer v jedilnici z veseljem pomagal okoli orientacije po terenu in kako se lotiti checkpointov naslednjidan, vendar je na terenu še vedno vse na tebi. Takole zgleda sušilnica perila, cev si vtakneš v škornje, piha topel zrak, v sušilnbici je sistem ki vzdržuje 20% vlažnost, tko da zagotovo imaš vso opremo suho in toplo pred naslednjim rajdom. Tu notri niti ne smrdi, ampak kar kašljaš in peče od vser te "sveže" opreme. Eni pridejo z "desert" kamioni noter, prava mala delavnica, oprema, motor, ni da ni... Zaradi zelo abrazivnega blata, ki je v tem delu Romunije, sem zavorne ploščice, ki so imele za samo 3000 km in bile praktično nove, uspel izrabiti v slabih treh dneh do železa. Takole izgleda del baznega taboraodznotraj v Brebu Nou, zadaj je še nekaj nastanitvenih kapacitet, sicer pa se da dobiti urejena nočišča tudi na nekaj drugih lokacijah v vasi, vendar le minuto stran. Vse je zelo urejeno in administratorsko osebje zelo ustrežljivo, spedenajo ti vse kar rabiš. Popravljeno Julij 14, 2010. Popravil Ni3ous She, Agostini, gandi in 5 others 8 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CVIČKAR1 Objavljeno Julij 15, 2010 Deli Objavljeno Julij 15, 2010 Aja neki bi vas uprašu,kolk pa je vaša potovalna hitrost? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Julij 19, 2010 Deli Objavljeno Julij 19, 2010 Nisi čist definiral kje misliš. Potovalna hitrost proti Romunij je bila 120-140 km/h po AC in boljših regionalnih cestah po Romuniji. Na terenu pa je to precej relativno, na dan lahko narediš morda tudi samo 200 kilometrov. Odvisno od zahtevnoti terena. Nam je celo ratalo naredit 2 km v 2-3 urah. Pa vmes ni bilo počitka. Kar pomeni, da je treba včasih tudi malo nosit in po tleh vlečt motor v klanec, ali pa umikat drevje in kamenje, da si utiraš pot ipd... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Julij 19, 2010 Deli Objavljeno Julij 19, 2010 (popravljeno) . Popravljeno Julij 19, 2010. Popravil Ni3ous Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BRANE Objavljeno Julij 20, 2010 Deli Objavljeno Julij 20, 2010 vsa čast se ses takimi "kravami" odpravit na tako reč. vsekakor pa pravi enduraš ve, da ni odvisno od tehnike da kam prleze (pusmo dirke in hudehude extreme). Vse je v glavi. čestitke! anja37 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Agostini Objavljeno Julij 20, 2010 Deli Objavljeno Julij 20, 2010 Bravo. pravi profiji. Čestitke! :notworthy: anja37 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Temty Objavljeno Julij 20, 2010 Deli Objavljeno Julij 20, 2010 ... vsaka čast LP anja37 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
misko1 Objavljeno Avgust 1, 2010 Deli Objavljeno Avgust 1, 2010 Čestitam za 3. mesto in še veliko takšnih uspehov. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Avgust 2, 2010 Deli Objavljeno Avgust 2, 2010 No, da ne bo pomote, to ni neka prava dirka, v ospredju je druženje, raziskovanje in avantura, nagrada pa je bolj simbol vsega skupaj. Ampak vseeno hvala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Avgust 11, 2010 Deli Objavljeno Avgust 11, 2010 No, da ne bo pomote, to ni neka prava dirka, v ospredju je druženje, raziskovanje in avantura, nagrada pa je bolj simbol vsega skupaj. Ampak vseeno hvala! Še nekaj več slik in malo podpornega teksta v albumu: http://www.motosvet.com/album/admin_img.php?cid=2_2418 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Barth Objavljeno Avgust 11, 2010 Deli Objavljeno Avgust 11, 2010 Še nekaj več slik in malo podpornega teksta v albumu: http://www.motosvet.com/album/admin_img.php?cid=2_2418 ni3ous, ne dela link - ostali nismo admini tvojih albumov za vse: klik na "moji albumi" pod avatarjem od ni3ousa, pa se bo našlo PS: uboga tenerejka Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se