Skoči na vsebino

Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 2


Ice

Priporočene objave

Js sm Bil tut pri Barboricu in me je presenetla cena... Bandit 3 servis: 140eu!!!!!!!!!!!!

3,9l olja 45,50eu - dražji k v tgovini, pa hecn k ma bandit prostora za 3,3l olja

delo 54eu - zamenjal olje, filter, svecke, spihal zračni filter - dela je imel cca. 45min s telefonom v roki.

svecke 26,4 eu

filter 13,3eu

Nevem no, meni se zdi to ful velik....... :angry:

Mislim,da boš moral motor za kakšen manjši zamenjat npr:125 ccm,če boš menjal serviserja (dobrega) kot je Barborič sigurno nebo ceneje.Nebi našteval koliko stane delavnica,znanje,orodje,testerji,cedeji,delavci,ekologija.itd. itd.otem smo že dostikrat govorili.Sigurno pa nisi ti merodajen ,da ga kontroliraš kdaj telefonira, in koliko časa je porabil za servis,vesel bodi ,da si lahko sploh čakal na motor,če je vsaj malo pameten te bo drugič nagnal iz delavnice in te pustil par ur čakat potem mu nebo treba med delom telefonirat ampak se bo lepo vsedel v pisarno in telefoniral na tvoje stroške,verjetno si se tudi ti naročil po telefonu sicer nebi bil takoj navrsti in svetil po delavnici.Če ti je v tolažbo mene je stal servis 10Kilo. z prednjo novo gumo 320 EUR čas nisem štopal bil sem vesel,da so hitro naredili OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim,da boš moral motor za kakšen manjši zamenjat npr:125 ccm,če boš menjal serviserja (dobrega) kot je Barborič sigurno nebo ceneje.Nebi našteval koliko stane delavnica,znanje,orodje,testerji,cedeji,delavci,ekologija.itd. itd.otem smo že dostikrat govorili.Sigurno pa nisi ti merodajen ,da ga kontroliraš kdaj telefonira, in koliko časa je porabil za servis,vesel bodi ,da si lahko sploh čakal na motor,če je vsaj malo pameten te bo drugič nagnal iz delavnice in te pustil par ur čakat potem mu nebo treba med delom telefonirat ampak se bo lepo vsedel v pisarno in telefoniral na tvoje stroške,verjetno si se tudi ti naročil po telefonu sicer nebi bil takoj navrsti in svetil po delavnici.Če ti je v tolažbo mene je stal servis 10Kilo. z prednjo novo gumo 320 EUR čas nisem štopal bil sem vesel,da so hitro naredili OK.

Se to odgovorim pol pa neham, ker se tema svinja.

S telefonom v roki je metafora, za ne prevec zavzeto delo, 45min. je cca. efektivnega dela ker motor je bil notri 2 uri, in nisem zraven stal, ampak sem mu dal mir, ker imam popolno zaupanje. In prvič sem sedel zunaj in čakal, nisem težil, dihal za ovratnik,.... Ok mogoče sem res mal v efektu napisal ker sem pričakoval max 100eu.....jeb.ga euro je tuki.

Dejstvo je da je cena visoka, v to sem prepričan. Je pa to relativno, ker če ti nekdo naredi šlampast je lahko cena tvoje življenje....itn.

Mah sej je brez veze....

Kar sem hotel povedat in niti slučajno nisem v prvem postu je: Splača se prej pozanimat za ceno, mal "tezit", uporabiti diplomacijo....in cena servisa je lahko nizja.

Me out. :trance_33_sleep:

Popravljeno . Popravil lavit
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En nazaj je imel z Barboričem zlo slabo iskušnjo. To da olje računa cca. 20% dražji k v trgovin se mi ne zdi fer, in da za delo računa cca. 50% več kot lansk let (10 mesecev nazaj) me je presenetil. Vsi vemo, da so lahko računi nižji - in tudi so v večini primerov in me jezi, da me ožema. Sem pa tudi sam kriv, ker se ne "borim" za boljš ceno. Skratka račun je bil 50% večji kot pred 10 meseci.

Drugače sem pa relativno zadovoljen, na vrsti si hiter, vredu dečko, zaenkrat vse dobr naredil (beri:zamenjal olje) in imam zaupanje v njega, sam cene mi soli.

ma nehaj jokcat - drugič pa naprej vprašaj, kolk košta ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je kdo mogoče dobil kdaj predračun za redni servis kje?

Ja, enkrat na Oplu ker sem ga zahteval.

Predvidevam da je drugje podobno, le zmenit se je potrebno.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm Bil tut pri Barboricu in me je presenetla cena... Bandit 3 servis: 140eu!!!!!!!!!!!!

3,9l olja 45,50eu - dražji k v tgovini, pa hecn k ma bandit prostora za 3,3l olja

delo 54eu - zamenjal olje, filter, svecke, spihal zračni filter - dela je imel cca. 45min s telefonom v roki.

svecke 26,4 eu

filter 13,3eu

Nevem no, meni se zdi to ful velik....... :angry:

kolicine olja:

- samo menjava olja 3,3 l

- menjava olje & filter 3,9 l

- napolniti masino po sestavljanju (potem ko je bila masina razdrta) 4,5 - 4,8 l

samo v vednost.

cene so odvisne od znamke in SAE vrednosti olja. navadno mineralno 10w-40 4,0 l € 18.-.

filter dobis npr. pri gericke ali louis za € 10 - 11.-.

svecke ne vem tocno.

delo je pa normirano; ura dela po € xx.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Ice za konstruktiven odgovor. Pač zasluži še mal na olju. So f...ing what!!

Looks like I overreacted O:-)

Samo v vednost ;pri meni kdor vnaprej za ceno vpraša vedno izračunam ceno in vsaj 10%-20% več ,pač zaradi sigurnosti,ko pride po avto računam poprej dogovorjeno ceno, sicer bi bilo sigurno 10-20%-tov manj. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En nazaj je imel z Barboričem zlo slabo iskušnjo. To da olje računa cca. 20% dražji k v trgovin se mi ne zdi fer, in da za delo računa cca. 50% več kot lansk let (10 mesecev nazaj) me je presenetil. Vsi vemo, da so lahko računi nižji - in tudi so v večini primerov in me jezi, da me ožema. Sem pa tudi sam kriv, ker se ne "borim" za boljš ceno. Skratka račun je bil 50% večji kot pred 10 meseci.

Drugače sem pa relativno zadovoljen, na vrsti si hiter, vredu dečko, zaenkrat vse dobr naredil (beri:zamenjal olje) in imam zaupanje v njega, sam cene mi soli.

pijača v gostilni je tudi več kot 400% dražja kot v trgovini

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pijača v gostilni je tudi več kot 400% dražja kot v trgovini

Jaz pa sem sicer kupil olje v trgovini, medtem ko bi ga na servisu dobil ceneje pa ne dražje (isto olje), zato ker tudi njih stane cenejše ker ti natočijo iz soda in ne iz malih flašk... tisto v sodu pa dobijo ceneje zaradi embalaže... tako da na servisu nima kaj bit olje dražje, kvečjemu cenejše :)

zaenkrat sem zelo zadovoljen z Honda Čepin v Vojniku :) ura dela okrog 30 €, olje in filter sem že pred tem kupil (cca. 100 € ) ker sem imel namen narediti to doma, potem pa ko mi je rekel da je dela ura 30€ in da mi še spuca, našpana in namaže ketno, glede na to da doma še nimam stojala za ta motor, sem se odločil da bom servis opravil tam... olje in filter sem prinesel s seboj, med servisom sem stal zraven njega in opazoval (res je delal skrbno z motorjem), spucal in namazal ketno, mi še nastavil gas, dal par šraufekov ki so mi manjkali,... motor je bil tam točno eno polno uro in vso uro se je na njem delalo :) Odslej bom vse za motor kupoval tam pa tudi na servis vozil tja :) kapo dol ;)

Popravljeno . Popravil Brodar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav!

A mogoče kdo ve, a je servis ELISA zaradi dopustov zaprt? In če je, do kdaj? Rabil bi namreč zajlo za števec, za ZR7.

Fajn se mejte!

mgAjvar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

A mogoče kdo ve, a je servis ELISA zaradi dopustov zaprt? In če je, do kdaj? Rabil bi namreč zajlo za števec, za ZR7.

Fajn se mejte!

mgAjvar

zajle verjetno nimajo na zalogi, sem prejšnji teden klical za tesnilo pokrova ventilov in je cca 14 dni za počakat za naročit (enako panigaz in ostali). v aut dobiš naročeno v 4-5 dneh, jaz grem ravno v ponedeljek v lipnico po tesnilo. če se ti mudi mi javi na PM, mogoče ga tam imajo ali lahko naročijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

As domzale :worship:

Samo moj majhen prispevek o servisu AS Domžale.

Konec avgusta 2005 sem nabavil novo Hondo CBF600 in sem jo čez dober mesec peljal na prvi servis po 1200 km na AS Domžale. Ta prvi servis zajema samo menjavo "začetnega" olja in malo vizuelne kontrole. Kolikor se spomnim je bila cena okrog 25.000 SIT, kar se mi je zdelo malo veliko, a ob začetnem navdušenju nad novim motorjem nisem zganjal kravala. Po servisu je šel motor itak na "zimsko spanje".

Naslednjo sezono se lepo vozim z motorjem in se čez kakšen mesec spomnim, da bi zgolj iz radovednosti malo preveril nivo olja. Kot popoln greenhorn (tisti, ki ste kdaj brali Vinetuja boste vedeli kaj te izraz pomeni .) ) seveda najprej pogledam v navodila za uporabo kako se preveri nivo olja. Tam lepo piše, da mora motor stati navpično (recimo na centralnem stojalu), potem odviješ čep za nalivanje olja s "palčko", jo obrišeš in samo nasloniš (brez privijanja!) na odprtino, ter na palčki pogledaš nivo olja. OK, jaz to storim in ven potegnem suho palčko :hmm: (??). Grem preveriti še originalna angleška navodila za vsak primer, če prevajalec ni bil najbolje tehnično podkovan, pa je opis preverjanja količine olja povsem enak. Potem izmerim količino olja še tako, da čep s palčko privijem do konca v odprtino in v tem primeru mi pokaže nivo olja nekje na sredini med min in max.

Meni nič jasno in po tel. kličem vodjo servisa AS Domžale, mu opišem problem, a mi gospod zatrdi, da je to povsem ok. Si mislim, da je zadeva potem pač OK in se ne sekiram, ter normalno odfuram sezono, ki jo zaključim ravno z nekje prevoženih 6000 km na števcu.

Na začetku naslednje sezone se naročim na servis pri Čarman motorsports, ki je medtem postal pooblaščeni serviser za Hondo. Pripeljem motor k njemu na servis in se zatakne že pri odvijanju vijaka za izpust olja, ki je bil zategnjen čez vse mere dobrega okusa. Očitno so ga na AS-u, brez vsakega občutka, pritegnili do daske s pnevmatsko pištolo. Na srečo navoji niso bili poškodovani. Čarman, mi potem zamenja olje (+filter) in po testni vožnji, nastavi še nekaj malenkosti, ki jih jaz nisem niti opazil, npr. zajlo ročice plina. Na koncu ga še vprašam, kako se preveri nivo olja v motorju in mi pokaže točno tako kot je opisano v navodilih :kva1: in on je nalil toliko olja, da ga je bilo do zgornje črtice.

V AS-u so torej natočili olja dosti pod minimumom in sem imel verjetno golo srečo, da mašina ni ribnila! :eek:

Kar se pa tiče Čarmana: moj vtis zelo pozitiven sploh. Že to, da lastnik delavnice dejansko servisira motorje, je sam motorist, med servisom si lahko zraven in kaj vprašaš ali izmenjaš še kakšno izkušnjo z ostalimi motoristi, ki imajo mopede na servisu. Da bi bil v AS-u zraven pri servisiranju motorja ni šans. Pri Čarmanu je bil račun cca. 65-70 EUR oz 30% manj, kot na AS-u pred letom in pol. To je sicer povsem logično, saj nima birokratov, tajnic, fikusov in salonov v marmorju, ki bi jih moral plačevati skozi urno postavko serviserja in šparanje ma olju :angry: , tako kot v AS-u.

Sled zgoraj opisanega je verjetno jasno, da me v AS-u ne vidijo nikoli več.

Čarman motorsports pa glede na odnos in samo "zasnovo" servisa samo :OK: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo majhno vprašanje: pa si pustil motor laufati dve do tri minute, preden si pogledal olje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo majhno vprašanje: pa si pustil motor laufati dve do tri minute, preden si pogledal olje?

Seveda. Preveril sem tudi takoj po (počakal par minut, da je olje steklo v karter) vožnji, ko je bilo olje povsem segreto, pa ni bilo na palčki nič. Zdaj je pa na gornji oznaki. Upam, da to, da mi sedaj po 4000 km mašina še ni popila niti kaplje olja pomeni, da med 4500 km vožnje z oljem pod minimumon ni utrpela kakšnih poškodb.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za poškodbe ne verjamem; mi pa ni jasno kako so lahko to zajebal ravno na As-u s katerimi imam sam v redu izkušnje :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi ne vem?

Saj lahko sem imel pač "samo smolo" in je šel moj motor ravno v roke mehaniku, ki je bil (vstavi ustrezno: ravno zadnji dan pred dopustom, se je 5 minut prej skregal z vodjo servisa zaradi parkiranja, je dal odpoved pred enim tednom, so mu dali odpoved pred enim dnevom, je prejšnji dam žural do jutra, je hotel narediti malo "razlike v količini olja" da bo lahko zastonj poservisiral svoj-prijateljev motor....)) skratka mali milion možnih razlogov za napako. Bi pa "največji" uradni serviser vsekakor moral imeti postavljen SISTEM, ki bi omogočal obvladovanje takih "rizikov človeškega faktorja". Ker pa sistemi stanejo (pač dodatni "neproduktivni" režijski delavci in (spet človeški faktor) niso 100% zanesljivi, jaz bolj zaupam tistemu, ko sem lahko med "šraufanjem" zravem lastnika-serviserja malo pogledam (imam le strojni faks), kaj vprašam. Jaz sem si pač ustvaril tako mnenje.

Popravljeno . Popravil Sale
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi ne vem?

Saj lahko sem imel pač "samo smolo" in je šel moj motor ravno v roke mehaniku, ki je bil (vstavi ustrezno: ravno zadnji dan pred dopustom, se je 5 minut prej skregal z vodjo servisa zaradi parkiranja, je dal odpoved pred enim tednom, so mu dali odpoved pred enim dnevom, je prejšnji dam žural do jutra, je hotel narediti malo "razlike v količini olja" da bo lahko zastonj poservisiral svoj-prijateljev motor....)) skratka mali milion možnih razlogov za napako. Bi pa "največji" uradni serviser vsekakor moral imeti postavljen SISTEM, ki bi omogočal obvladovanje takih "rizikov človeškega faktorja". Ker pa sistemi stanejo (pač dodatni "neproduktivni" režijski delavci in (spet človeški faktor) niso 100% zanesljivi, jaz bolj zaupam tistemu, ko sem lahko med "šraufanjem" zravem lastnika-serviserja malo pogledam (imam le strojni faks), kaj vprašam. Jaz sem si pač ustvaril tako mnenje.

in zdaj jim boš naslednjih 30 let delal slabo reklamo?

si bil morda s čim tudi zadovoljen?

...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj ti sam neki brez veze provociraš, kadar videm kak tvoj post je v istem stilu, če ni nč uporabnega ne bo nobenmu škodel če ne deliš z drugimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in zdaj jim boš naslednjih 30 let delal slabo reklamo?

si bil morda s čim tudi zadovoljen?

...

Kaj pa tebe mede? :wacko: Samo z 1 (z besedo: enim) postom sem izrazil svoje ne-zadovoljstvo z omenjenim servisom. Ostali posti so bili odgovori na vprašanje člana foruma. Nisem plačan za to, niti se mi ne ljubi (poglej malo število mojih postov), da bi zdaj komu 30 let, ali 30 dni delal (sicer upravičeno) slabo reklamo. Kakor mi tudi povsem dol visi kam ti voziš servisirat svoj motor.

Prvi servis (menjava olja) po prevoženih 1000 km pa se mi ne zdi kakšen tako visoko zahteven tehnični poseg, da bi na njegovi osnovi lahko ločil zrnje od plev, kar se tiče strokovne usposobljenosti serviserjev. Ampak AS-u je uspelo pogrniti tudi na tem banalnem preizkusu, pa še račun je bil (v primerjavi s konkurenco) zelo zasoljen.

Če me že hočeš (tako sem začutil-če se motim pač sorry) obtoževati, da sem nek poklicni nergač ti lahko povem, da sem bil tudi na AS-u s čim zadovoljen npr: v sprejemni pisarni servisa imajo udobne fotelje in okusne bombončke v šalčki na pultu in kelnarca v bifeju (v stavbi kjer je salon), kjer sem ob solidni kavici čakal, da je bil motor gotov, je imela dobre joške. Samo meni se te ne zdi dovolj za "dober servis", kakšni so pa tvoji kriteriji se pa jaz ne bom vtikal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in zdaj jim boš naslednjih 30 let delal slabo reklamo?

si bil morda s čim tudi zadovoljen?

...

Si ti kdaj že kaj pametnega povedal oz. vprašal!? In ne vem od kod jemleš ali komu kradeš čas za tvoje nakladanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me že hočeš (tako sem začutil-če se motim pač sorry) obtoževati, da sem nek poklicni nergač ti lahko povem, da sem bil tudi na AS-u s čim zadovoljen npr: v sprejemni pisarni servisa imajo udobne fotelje in okusne bombončke v šalčki na pultu in kelnarca v bifeju (v stavbi kjer je salon), kjer sem ob solidni kavici čakal, da je bil motor gotov, je imela dobre joške. Samo meni se te ne zdi dovolj za "dober servis", kakšni so pa tvoji kriteriji se pa jaz ne bom vtikal.

A si jim tudi povedal, kaj so usrali?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!