Skoči na vsebino

Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 2


Ice

Priporočene objave

V želji po večjem denarju počnejo na servish različne stvari:nalijejo poceni olje računajo dragega ,drugje ga samo dolijejo ,tretji pri nekaj strankah nalijejo premalo,pa ostane za fuš.Kriterija za izbiro žrtev pa še ne razumem.

Stranke razvajene vsega in velepametne pa težijo in komplicirajo do onemoglosti zaradi lastne nevednosti. Se nekulturno obnašajo in bi rade vsako prasko spravle pod garancijsko popravilo itd. + to da je vedno problem plačat in se še prepirajo okoli cene (čeprav je cenik na steni in dobijo izpisan račun).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo moj majhen prispevek o servisu AS Domžale.

Konec avgusta 2005 sem nabavil novo Hondo CBF600 in sem jo čez dober mesec peljal na prvi servis po 1200 km na AS Domžale. Ta prvi servis zajema samo menjavo "začetnega" olja in malo vizuelne kontrole. Kolikor se spomnim je bila cena okrog 25.000 SIT, kar se mi je zdelo malo veliko, a ob začetnem navdušenju nad novim motorjem nisem zganjal kravala. Po servisu je šel motor itak na "zimsko spanje".

Naslednjo sezono se lepo vozim z motorjem in se čez kakšen mesec spomnim, da bi zgolj iz radovednosti malo preveril nivo olja. Kot popoln greenhorn (tisti, ki ste kdaj brali Vinetuja boste vedeli kaj te izraz pomeni .) ) seveda najprej pogledam v navodila za uporabo kako se preveri nivo olja. Tam lepo piše, da mora motor stati navpično (recimo na centralnem stojalu), potem odviješ čep za nalivanje olja s "palčko", jo obrišeš in samo nasloniš (brez privijanja!) na odprtino, ter na palčki pogledaš nivo olja. OK, jaz to storim in ven potegnem suho palčko :hmm: (??). Grem preveriti še originalna angleška navodila za vsak primer, če prevajalec ni bil najbolje tehnično podkovan, pa je opis preverjanja količine olja povsem enak. Potem izmerim količino olja še tako, da čep s palčko privijem do konca v odprtino in v tem primeru mi pokaže nivo olja nekje na sredini med min in max.

Meni nič jasno in po tel. kličem vodjo servisa AS Domžale, mu opišem problem, a mi gospod zatrdi, da je to povsem ok. Si mislim, da je zadeva potem pač OK in se ne sekiram, ter normalno odfuram sezono, ki jo zaključim ravno z nekje prevoženih 6000 km na števcu.

Na začetku naslednje sezone se naročim na servis pri Čarman motorsports, ki je medtem postal pooblaščeni serviser za Hondo. Pripeljem motor k njemu na servis in se zatakne že pri odvijanju vijaka za izpust olja, ki je bil zategnjen čez vse mere dobrega okusa. Očitno so ga na AS-u, brez vsakega občutka, pritegnili do daske s pnevmatsko pištolo. Na srečo navoji niso bili poškodovani. Čarman, mi potem zamenja olje (+filter) in po testni vožnji, nastavi še nekaj malenkosti, ki jih jaz nisem niti opazil, npr. zajlo ročice plina. Na koncu ga še vprašam, kako se preveri nivo olja v motorju in mi pokaže točno tako kot je opisano v navodilih :kva1: in on je nalil toliko olja, da ga je bilo do zgornje črtice.

V AS-u so torej natočili olja dosti pod minimumom in sem imel verjetno golo srečo, da mašina ni ribnila! :eek:

Kar se pa tiče Čarmana: moj vtis zelo pozitiven sploh. Že to, da lastnik delavnice dejansko servisira motorje, je sam motorist, med servisom si lahko zraven in kaj vprašaš ali izmenjaš še kakšno izkušnjo z ostalimi motoristi, ki imajo mopede na servisu. Da bi bil v AS-u zraven pri servisiranju motorja ni šans. Pri Čarmanu je bil račun cca. 65-70 EUR oz 30% manj, kot na AS-u pred letom in pol. To je sicer povsem logično, saj nima birokratov, tajnic, fikusov in salonov v marmorju, ki bi jih moral plačevati skozi urno postavko serviserja in šparanje ma olju :angry: , tako kot v AS-u.

Sled zgoraj opisanega je verjetno jasno, da me v AS-u ne vidijo nikoli več.

Čarman motorsports pa glede na odnos in samo "zasnovo" servisa samo :OK: .

Tudi sam sem kupil hondo v AS-u, in prav tako opravil 1. servis tam. Kar se tice cene servisa (cca 100eur) za prvi servis je popolnoma normalna cena. Imam kolega ki je za isti motor naredil servis pri Carmanu in je bil racun na koncu enak tako da ne vem zakaj je pri tebi taka razlika. Moram reci, da sem bil pri servisu LAHKO zraven (da ne pozabim... takrat sem bil prvic v AS-u!!!!), tako da ni to mogoce samo pri carmanu in ne siri lazi :nono: !!! Kar se pa tice zategovanja s pnevmatsko pistolo :lol1: :lol1: ... ne me smejat :D, ce si ze tako vesc "uporabe" angleskih navodil, dobro preberi koliko Nm se zateguje vijak za olje, prednje in zadnje kolo.... Sicer pa, bodi zraven in bos videl koliko olja ti nalijejo in kako ti zategujejo vijak za olje pa ni problemov.

Kar se pa tice servisnih storitev v AS-u pa samo kapo dol, oce ima honde od 96' leta in jih ze ves cas vozi v AS in NIKOLI ni bilo nobenga problema. Poznam se veliiiiko ljudi ki vozijo honde tja in se nisem slisal za noben tebi podoben primer. Pa ne govori da so ti olje nalili POD minimum, ce si ga preverjal in je bilo olje MED min in max (kot si tudi opisal v svojem postu) je to NORMALNO, ne verjamem da so ti v AS-u nalili premalo olja, ce ti pa motor kuri olje je pa to posledica napacnega utekanja/"navijanja" mrzlega motorja, tukaj si si pa kriv sam.

Kar se pa tice nastavitve hoda rocice za plin pa ne potrebujes nobene testne voznje :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi servis (menjava olja) po prevoženih 1000 km pa se mi ne zdi kakšen tako visoko zahteven tehnični poseg, da bi na njegovi osnovi lahko ločil zrnje od plev, kar se tiče strokovne usposobljenosti serviserjev. Ampak AS-u je uspelo pogrniti tudi na tem banalnem preizkusu, pa še račun je bil (v primerjavi s konkurenco) zelo zasoljen.

Seveda, ti ze ves... si pravi profesionalec ki lahko sodi, ne preverja olja in ni vesc preverjanja nivoja olja :naughty: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem kupil hondo v AS-u, in prav tako opravil 1. servis tam. Kar se tice cene servisa (cca 100eur) za prvi servis je popolnoma normalna cena. Imam kolega ki je za isti motor naredil servis pri Carmanu in je bil racun na koncu enak tako da ne vem zakaj je pri tebi taka razlika. Moram reci, da sem bil pri servisu LAHKO zraven (da ne pozabim... takrat sem bil prvic v AS-u!!!!), tako da ni to mogoce samo pri carmanu in ne siri lazi :nono: !!! Kar se pa tice zategovanja s pnevmatsko pistolo :lol1: :lol1: ... ne me smejat :D, ce si ze tako vesc "uporabe" angleskih navodil, dobro preberi koliko Nm se zateguje vijak za olje, prednje in zadnje kolo.... Sicer pa, bodi zraven in bos videl koliko olja ti nalijejo in kako ti zategujejo vijak za olje pa ni problemov.

Kar se pa tice servisnih storitev v AS-u pa samo kapo dol, oce ima honde od 96' leta in jih ze ves cas vozi v AS in NIKOLI ni bilo nobenga problema. Poznam se veliiiiko ljudi ki vozijo honde tja in se nisem slisal za noben tebi podoben primer. Pa ne govori da so ti olje nalili POD minimum, ce si ga preverjal in je bilo olje MED min in max (kot si tudi opisal v svojem postu) je to NORMALNO, ne verjamem da so ti v AS-u nalili premalo olja, ce ti pa motor kuri olje je pa to posledica napacnega utekanja/"navijanja" mrzlega motorja, tukaj si si pa kriv sam.

Kar se pa tice nastavitve hoda rocice za plin pa ne potrebujes nobene testne voznje :zzz:

Mislim,da stvari nisi prebral v celoti.Eno je preverjanje olja pri odviti šipki in drugo pri zategnjeni.Preverjanje olja se vedno opravlja z prosto stoječeo šipko in ne prišraufano,zato verjamem,da je olje falilo,kot se lahko zgodi marsikje.Razlike je cca 3-4dcl kar je pa res,da ne more biti vzrok temu,da zariba motor,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsem takim predlagam, naj si nickname spremenijo v Jokica Skokica ... pa zraven samo zaporedne številke dodajajte :)

potem boste res lahko prakticirali "v slogi je moč"

Res bo treba prodajalce in serviserje nahecat, naj nardijo temo "hecne stranke" in notri pišejo vsakodnevne dogodivščine ... Mislim, da jim zakon tega ne prepoveduje. :whistle:

Kaj ti je težko razumet, da se je to zgodilo As-u ali si jedel preveč papriciran pasulj?

Tvoja pametovanja včasih res presegajo vse okvirje :closedeyes: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj sploh tolk pisanja,če je nalil premalo olja ga je mogoče tudi manj zaračunal in če piše koliko in kako ga izmeriš lepo doliješ par deci.Jaz sam sigurno vsake toliko časa npr.1-2x mesečno kontroliram in po potrebi dolijem,saj to je prvo kar moraš kontrolirati pred vsako daljšo vožnjo -nerazumem pa motorista,ki ne prebere navodila in v enem letu prevozi 6K kil.brez,da kontrolira in dolije olje do nivoja kot piše v navodilih. Vsak,ki dela tudi greši in če je dotični mehanik(pred odpovedjo,z mačkom in v ponedeljek)nalil par deci premalo olja to še zdaleč nepomeni,da je servis slab,po mojem mnenju je lastnik motorja veliko slabši. :headbang:

A TI SI TIST?Dej ne nor,a zdej bomo pa za vsakim mehankarjem preverjal,če je vse naredu kar je računal.Prid k men na avtoservis,ti bom nalil en liter olja mnj,pozabu na biciklu pršraufat kkšen vijak,mogoče ti ne bom do konca zategnu vijaka za izpust olja itd.A boš še vesel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A TI SI TIST?Dej ne nor,a zdej bomo pa za vsakim mehankarjem preverjal,če je vse naredu kar je računal.Prid k men na avtoservis,ti bom nalil en liter olja mnj,pozabu na biciklu pršraufat kkšen vijak,mogoče ti ne bom do konca zategnu vijaka za izpust olja itd.A boš še vesel?

Dobro vprašanje, za tiste zagovornike "ljudi, ki delajo napake".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če grem prebrat temo od prve strani naprej ugotovim, da imamo v Sloveniji en kup šlampastih mehanikov, al pa le en večji kup ljudi ki radi pljuvajo. :evilgrin:

Mislim, da so servisne storitve v Sloveniji na visokem nivoju in tudi cenovno ugodne.

Nekateri bi najraje servis zastonj, da vam zraven motor še očistijo in ketno namažejo in se kaj.

Še na vsakem servisu sem bil zadovoljen!

Če pa mi kdaj kaj ni bilo všeč sem povedal mehaniku in nisem kozlal po forumih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da so servisne storitve v Sloveniji na visokem nivoju

si čisto ziher? :slap: se ne strinjam čisto :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si čisto ziher? :slap: se ne strinjam čisto :whistle:

Čisto ziher. :winkiss:

Sicer vozim po servisih šele 8 let ampak se je nabral vsaj 3 servise na let (redne) plus popravilo raznih neumnosti.

Niti enkrat še nisem še jezen ali razočaran iz servisa. :worship:

Še eden... :SS

:unsure: A ti je slabo, ker se na servisu ne znaš nč zment al kaj?

Dobro vprašanje, za tiste zagovornike "ljudi, ki delajo napake".

Ti si pa seveda g. Popolni in ne zmotljivi a ne :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: A ti je slabo, ker se na servisu ne znaš nč zment al kaj?

Ti si pa seveda g. Popolni in ne zmotljivi a ne :headbang: :headbang:

Da, to je moje drugo ime in vzdevek :winkiss: ;

slabo mi je, ko ljudje posplošujejo in zaradi tega, ker si imel 24 servisov zdaj veš da so vsi dobri al kako?

daleč od tega, da bi bili vsi zanič in sploh se mi zdi da prvoten post (zaradi katerega se razvija zdaj debata) ni imel tega namena (vsaj jaz ga nisem tako prebral), le na nesposobnost (ali pa neljubo napako) je hotel opozoriti, jasno da tja ne bo več šel (tudi jaz ne bi), vsaj na servis ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem,zakaj nekateri ne morejo verjet, da se je to enemu tipu na enem servisu zgodlo! če je tip to napisal,pol mu verjamem( po vsebini posta sklepam, da ni glih butast). mogoče, da je bla napaka zgolj enkratna( upam za vse lastnike konjičkov, ki jih tja vozijo servisirat), dejstvo pa je, da se ne bi smela zgodit. ker,če se je res pol to pomeni, da moramo vedno za nekom nekaj preverjat( pa je to nivo olja, pritisk v gumah, napetost verige ali kaj tretjega) kako boš pa preveril ali ti je prav naštelal verigo v mašini ali kaj bolj zahtevnega!!! serviserja plačam, da mi zadeve ok zrihta, sicer bi jih sam, ali bi rekel mami,ki bi mi zastonj naredla, pol bi jo pa malo pokontroliral! dejstvo je tudi, da se na takih "malih" opravilih zasluži "veliko" zaupanje! dejstvo je pa tudi, da serviserji za ta mala rutinska opravila kar lepo zaslužijo!in tip za pošteno plačilo upravičeno pričakuje pošteno delo.

sicer pa vsake oči vidijo drugače oz to kar želijo!

forumi so pa tudi zato, da se delijo mnenja in izkušnje, in če je tip napiso skor celo stran pol verjamem, da so ga orng razpi.....!

ajd,6

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem,zakaj nekateri ne morejo verjet, da se je to enemu tipu na enem servisu zgodlo! če je tip to napisal,pol mu verjamem( po vsebini posta sklepam, da ni glih butast). mogoče, da je bla napaka zgolj enkratna( upam za vse lastnike konjičkov, ki jih tja vozijo servisirat), dejstvo pa je, da se ne bi smela zgodit. ker,če se je res pol to pomeni, da moramo vedno za nekom nekaj preverjat( pa je to nivo olja, pritisk v gumah, napetost verige ali kaj tretjega) kako boš pa preveril ali ti je prav naštelal verigo v mašini ali kaj bolj zahtevnega!!! serviserja plačam, da mi zadeve ok zrihta, sicer bi jih sam, ali bi rekel mami,ki bi mi zastonj naredla, pol bi jo pa malo pokontroliral! dejstvo je tudi, da se na takih "malih" opravilih zasluži "veliko" zaupanje! dejstvo je pa tudi, da serviserji za ta mala rutinska opravila kar lepo zaslužijo!in tip za pošteno plačilo upravičeno pričakuje pošteno delo.

sicer pa vsake oči vidijo drugače oz to kar želijo!

forumi so pa tudi zato, da se delijo mnenja in izkušnje, in če je tip napiso skor celo stran pol verjamem, da so ga orng razpi.....!

ajd,6

Točno to sem hotu povedat vsevedu,pa se ne pusti motit.Morda še pride njegov trenutek. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motiti se je človeško!

Zato je pa potrebno narediti sistem dela (kot mislim, da bi moral vsak mehanik), ki preprečuje napake (še posebej ko govorimo o rutinskih opravilih kot so redni servisi).

Moramo se zavedati, da neprimerno servisiran motor potencialno nevaren za naše zdravje (če se milo izrazim). Za vzgled si lahko vzamemo letalsko industrijo, kjer je prav vsaka procedura podvržena check listam in double/triple checku.

Poleg tega menim, da uporaba check liste pohitri delo.

Torej, vsak serviser (ki je seveda človek in dela napake) mora poskrbeti, da napake, ki in če jih naredi, tudi odkrije in popravi.

lp, pa pamet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa vsake oči vidijo drugače oz to kar želijo!

In potem človek okoli trosi stvari v skladu s svojim karakterjem... Enim ni dovolj, da z napako soočijo tistega, ki jo je naredil... Radi še mal okol povejo, naj se ve, kakšni frajerji so, da so nekoga ujeli na napaki ... Gre za tipično psihološko zadevo - željo po moči in nadvladi :)

Popravljeno . Popravil brum brum
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem,zakaj nekateri ne morejo verjet, da se je to enemu tipu na enem servisu zgodlo!

Sej men je vse jasno. :rolleyes:

Hočem samo povedat, da ko se naredi napaka (in se povsod naredi tudi v letalski industriji) se gre do človeka, ki je odgovoren in se zmeni z njim.

Na forumu lahko pišemo 3 dni pa bo še vedno v motorju premalo olja, če pa bi se zapeljal na servis in pokazal bi se mehanik (najbrz) opravičil ter dolil olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In potem človek okoli trosi stvari v skladu s svojim karakterjem... Enim ni dovolj, da z napako soočijo tistega, ki jo je naredil... Radi še mal okol povejo, naj se ve, kakšni frajerji so, da so nekoga ujeli na napaki ... Gre za tipično psihološko zadevo - željo po moči in nadvladi :)

Bom še jaz posmetil temo, kot je očitno tvoje poslanstvo na temu forumu... In zakaj potem obstajajo forumi, če je po tvoje dovolj, da se pomeniš osebno? :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še jaz posmetil temo, kot je očitno tvoje poslanstvo na temu forumu... In zakaj potem obstajajo forumi, če je po tvoje dovolj, da se pomeniš osebno? :headbang:

Zato, da njihovi lastniki s tem kaj zaslužijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa tice zategovanja s pnevmatsko pistolo :lol1: :lol1: ... ne me smejat :D, ce si ze tako vesc "uporabe" angleskih navodil, dobro preberi koliko Nm se zateguje vijak za olje, prednje in zadnje kolo.... Sicer pa, bodi zraven in bos videl koliko olja ti nalijejo in kako ti zategujejo vijak za olje pa ni problemov.

ne se prevec smejati.

toisto prakticirajo tudi na pooblascenem (in najvecjem) servisu za honde na avstrijskem stajerskem v graz-u. in to ze pred 14 leti. kako so sele tukaj napredni, kenede ?! :devil:

konkretno so mi "pozabili" na drugem servisu menjati svecke, olje in oljni filter in zracni filter. placal sem seveda celo ceno za neobavljeno delo.

kot zacetnik takrat sem enako najprej vprasal njih in potem se druge serviserje, kateri so mi povedali kako postopati dalje.

na drugem, prav tako pri njih, kupljenem motorju je nekdo od serviserjev zategnil vijak za izpuscanje olja do te mere, da ko sem ga sam odvil mi je padel vijak, navoj in ca. 5 mm materiala okoli navoja v posodo za staro olje. nepotrebno povedati, da sem lahko nesel karter na varjenje in ponovno vrezovanje navoja. seveda ni na servisu vedel noben nic. krivde jim pa tudi nisem mogel dokazati. a ker vem, da drugi niso vijacili po mojem motorju do takrat in sem sele potem sam zacel brkljariti po motorjih, vem kdo je naredil to napako.

toliko o "tudi serviserji so ljudje in delajo napake". samo ko ne "stojijo" za narejenim. vsaj slabim ne.

ce naredi kdo napako se ni problem; ta nastane ko storilec a pripori zanika povzrocitev napake ali pa napako samo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hočem samo povedat, da ko se naredi napaka (in se povsod naredi tudi v letalski industriji) se gre do človeka, ki je odgovoren in se zmeni z njim.

Na forumu lahko pišemo 3 dni pa bo še vedno v motorju premalo olja, če pa bi se zapeljal na servis in pokazal bi se mehanik (najbrz) opravičil ter dolil olje.

Pa saj to je naredil, pa ga je serviser odpravil z "saj je vse v redu".

Naslednjo sezono se lepo vozim z motorjem in se čez kakšen mesec spomnim, da bi zgolj iz radovednosti malo preveril nivo olja. Kot popoln greenhorn (tisti, ki ste kdaj brali Vinetuja boste vedeli kaj te izraz pomeni wink.gif ) seveda najprej pogledam v navodila za uporabo kako se preveri nivo olja. Tam lepo piše, da mora motor stati navpično (recimo na centralnem stojalu), potem odviješ čep za nalivanje olja s "palčko", jo obrišeš in samo nasloniš (brez privijanja!) na odprtino, ter na palčki pogledaš nivo olja. OK, jaz to storim in ven potegnem suho palčko trance_19_hmm.gif (??). Grem preveriti še originalna angleška navodila za vsak primer, če prevajalec ni bil najbolje tehnično podkovan, pa je opis preverjanja količine olja povsem enak. Potem izmerim količino olja še tako, da čep s palčko privijem do konca v odprtino in v tem primeru mi pokaže nivo olja nekje na sredini med min in max.

Meni nič jasno in po tel. kličem vodjo servisa AS Domžale, mu opišem problem, a mi gospod zatrdi, da je to povsem ok. Si mislim, da je zadeva potem pač OK in se ne sekiram, ter normalno odfuram sezono, ki jo zaključim ravno z nekje prevoženih 6000 km na števcu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato, da njihovi lastniki s tem kaj zaslužijo.

..... in s teboj ta zasluzek ne delijo in posledicno na vse zlivas svojo "dobro" voljo. encore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi se meni to zgodilo, bi lepo moped peljal nazaj, izrazil svoje dvome dotičnemu serviserju in ga prosil naj še on pogleda. Najverjetneje bi težko priznal napako a bi ga prepričal naj za mojo dušo dolije par dl olja. Če bi bil pa izrazito neprijazen in neustrežljiv, bi se pa z lastnikom servisa osebno pomenil.

Tako bi bila stranka zadovoljna in še serviser bi naslednjič bolj pazil. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..... in s teboj ta zasluzek ne delijo in posledicno na vse zlivas svojo "dobro" voljo. encore.

BMK. Samo povedal sem, "zakaj so forumi".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!