sharkwoman Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Jaz svojega bika nikoli ne pustim samega pr drugih špilferderberjih vedno zravn in komentarji padajo tako,da se me mehaniki kr bojijo če bi pripeljala bika na servis k njim.Že nekaj časa pa vozim na servis motor k Mario-tu brez problema ga pustim tam in grem na en kofi in mislim da je mehanik :OK: :worship: z dušo in srcem. :yes:
_ales_ Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Vomberger :lol1: a si ti na glavo padu :slap:
NejcZ Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Js sm tudi vedno zraven! Da vsaj vidim kaj dela in da ne eksperimentira preveč, sploh zato ker moram k takem serviserju k celo življenje šraufa mopede in žage od Tomosa, zdej pa js prpelem neki novga :whistle: Raje počakam. :krneki:
ICE_MAN Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 No še moja zgodba o serviserjih :angry: Pred cirka 2 letoma sem kupil novega Cometa650. Po prvih 1000km opazim da meče iz 6 prestave. Mal preberem tuki kateri serviser je ok in izberem Barboriča iz Žužemberka, ki je tudi uradni serviser za Hyosung, Suzukija, Hondo ter Yamaho. OK peljem motor k njemu na garancijo in možakar reče da je to klasična napaka na neki zvezdi v menjalniku in pač zadevo zamenja v nekaj dneh ter še zraven naredi prvi servis. Po cirka 1000 prevoženih km spoznam da je sedaj motor začel metati iz 3tje prestave :huh: . Ok kličem nazaj pravi da nima časa in da se naj kar vozim naprej in da bova pozimi ob koncu sezone še enkrat zamenjala zvezdo očitno naj bi bila tudi ta iz neke čudne serije kao uvoznik zamešal dobre in slabe. Rečem OK bova pa pozimi rihtala. Pripeljem motor pozimi na servis kjer naj bi zamenjal zvezdo za kar je potreboval cela 2meseca, ok še preživim ker ni sezone vendar ne razumem kako lahko kaj takega popravlja 2 meseca dela pa je 2uri pa še v naprej sem bil naročen. Ko je bil motor narejen se je že počasi začenjala pomlad in ceste so bile ok, skratka in jaz opazim da napaka ni odpravljena in spet kličem serviserja on pa pravi da se mora motor malu utečt in da naj počakam še nekaj 1000km. Počakam nekaj 1000km in stvar je bila seveda še zmerom ista, nakar končno serviser pogrunta da ni nekaj narobe z zvezdo ampak je napaka drugje. Končno po 100letih klicanja se dogovoriva da bo razstavil komplet motor in pogledal kaj je narobe. Menjalnik porihta, vendar je moral raztaviti komplet motor. Za to rabi tud kar nekaj časa, najprej se zgovarja da ni delov drugič pa kaj drugega. Ko je motor narejen pridem po nejga in točno takrat glavnega majstra ni bilo v delavnici zato mi je predal motor njegov mehanik. Motor vžge normalno nakar se mi čudno zdi da teče nekoliko trdo in zvok je tudi drugačen nekoliko tišji. Z začudenjem pogledam izpuh če je slučajno v njem db-killer. Izpuh je bil normalno prazen. Motor ogrejem na delovno temperaturo in se grem poizkusno peljati. Že ko spelem ima motor nenormalno veliko vibracij, čudno podajanje moči na prvi pogled se mi je zdelo kot da motor teče na 1 cilinder. Po hitrem krogu se vrnem in to razložim serviserju. On mi dokaže da motor ne teče po enem cilindru ampak po 2eh s tem da mi sname 1 kapco od svečke dol zraven pa trdi da je vse ok in pravi naj se vozim nekaj časa da se bo uleglo ker je motor na sveže sestavljen. Ok grem domov moped trese ko hudič. Pokličem Barboriča čez teden da ni nič bolše on pa pravi pripelji bomo pogledal. Ko pripeljem motor do njega je reku da bo to trajalo kakšen dan obenem ga pa jaz opozorim na vse vibracije in čuden zvok ter mu svetujem naj pregleda če je prav nastavil ketnce ter odmične gredi. Po motor pridem čez nekaj dni in stvar je bila spet podobna vibracij nekoliko manj vendar zvok še vedno isti. Serviser pravi da je kao pregledal ventile ter odputil in ponovno zategnil šravfe v geštelu tam kjer je motor pripet gor. Prepričujem ga da ni vse ok z motorjem on pa trdi da drugega on ne zna oziroma ne more več narediti. Jaz se ves jezen odpeljem domov. V takem stanju sem se vozil več kot leto brez problemov razen z velikimi vibracijami in čudno štimo ki je bolj spominjala na monocilindr motor kot na V2 mašino. V takem stanju sem se tudi pripeljal v Črno goro (čez 800km v enem dnevu) in takrat bi mi skoraj roke stran padle od vibracij. Kupim vse orodje, moment ključe (mali,srednji), merilne lističe..... No prejšni vikend sem raztavil Cometa ter vzel pokrove glav dol da preverim če so odmične gredi prav nastavljene. Nastavim v fazo prvega cilindra vse ok, nastavim v fazo drugega cilindra in glej ga zlomka vse je zamaknjen za 285 stopinj, nakar z Mardukom :beer2: popraviva vse nastavitve po service manualu ter sestaviva motor. Vžgem motor in začel je presti tako kot včasih še preden ga je dobil v roke Barborič. Skratka ni mi jasno kako je lahko Barborič tok smotan, že pri menjalniku tud ko je stvar popravu je ni šov probat ali stvar res dela. Drugič njegova površnost me je prepričala da noben moj motor ne bo več nikoli tam. Naprimer pripelješ motor na štelanje ventilov on ti pa zamakne valve timing :headbang: . Močno odsvetujem da vozite motor k Barboriču na kakšen večji poseg!!! Kakšen ole pa pomoje že zna zamenat, kj dost več pa ne. Ne vem od kje ga tuki vsi tok hvalite, verjetno je dost ljudi, ki še sklopke ne znajo naštelat pol so pa vsi srečni k jim serviser mal šravf na ročki mal zategne.
bicikl Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 Močno odsvetujem da vozite motor k Barboriču na kakšen večji poseg!!! Kakšen ole pa pomoje že zna zamenat, kj dost več pa ne. Ne vem od kje ga tuki vsi tok hvalite, verjetno je dost ljudi, ki še sklopke ne znajo naštelat pol so pa vsi srečni k jim serviser mal šravf na ročki mal zategne. NAJ REČEM SAMO TO, NAJLAŽJE JE PLJUVATI PO MEHANIKIH, MOGOČE SI KDAJ RAZMIŠLJAL, DA BI SI KUPIL VSAJ MOTOR, NE PA NEKO ŠKRIPO ZA KATERO VSI VEMO, DA CRKUJE..........MALO DENARJA , MALO MUZIKE........ :krneki: :krneki: IN ZA TO SIGURNO NI KRIV MEHANIK..........., :grrr če si tako sposoben, zakaj si ga ne popraviš lepo sam pod kakšnim kozolcem ali pa ti ga naj pomagajo še ostali motoristi, ki itak znajo samo pametovati..... :headbang: :headbang: :headbang:
Thor Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 Kaj pa pozitivne izkušnje s serviserji in mehaniki za Hyosunge? Sem slišal par nasvetov, da naj nikar ne vozim motorja uradnim zastopnikom, ker so dražji, ostali mehaniki pa prav tako obvladajo vsak motor in so cenejši. Malo sem skeptičen glede tega, ker so Hyosungi pecej občutljivi na tujke, pa tudi bolj zaupam originalnemu delu na motorju kot pa da bi mi serviser dal noter kakšen neznan del. Malo me jebe elektronika vžiga na moji Aquili pa še sprednje zavorne ploćice moram zamenjati.
Crownless Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 NAJ REČEM SAMO TO, NAJLAŽJE JE PLJUVATI PO MEHANIKIH, MOGOČE SI KDAJ RAZMIŠLJAL, DA BI SI KUPIL VSAJ MOTOR, NE PA NEKO ŠKRIPO ZA KATERO VSI VEMO, DA CRKUJE..........MALO DENARJA , MALO MUZIKE........ :krneki: :krneki: IN ZA TO SIGURNO NI KRIV MEHANIK..........., :grrr če si tako sposoben, zakaj si ga ne popraviš lepo sam pod kakšnim kozolcem ali pa ti ga naj pomagajo še ostali motoristi, ki itak znajo samo pametovati..... :headbang: :headbang: :headbang: Zdej si pa povedu. Ice_Man je lepo pevedu, da je za napako biu kriv serviser (narobe naštinani odpiralni časi ventilov) in ne motor. Napaka na menjalniku, je bila baje odpravljena. Ne komentiraj kar nekaj in ne nabijaj si postou. Crownless p.s. me zanima kak beciku maš ti. Po komentarju sodeč pe unega s pomožnimi koleščki. :alien1:
ICE_MAN Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 NAJ REČEM SAMO TO, NAJLAŽJE JE PLJUVATI PO MEHANIKIH, MOGOČE SI KDAJ RAZMIŠLJAL, DA BI SI KUPIL VSAJ MOTOR, NE PA NEKO ŠKRIPO ZA KATERO VSI VEMO, DA CRKUJE..........MALO DENARJA , MALO MUZIKE........ :krneki: :krneki: IN ZA TO SIGURNO NI KRIV MEHANIK..........., :grrr a znaš ti mogoče mal brat :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: Kako serviser naredi svoje delo ni odvisno od motorja in znamke :headbang: :headbang: :headbang: .................če ti uradni serviser zamakne valve timing :headbang:
MarduK Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 NAJ REČEM SAMO TO, NAJLAŽJE JE PLJUVATI PO MEHANIKIH, MOGOČE SI KDAJ RAZMIŠLJAL, DA BI SI KUPIL VSAJ MOTOR, NE PA NEKO ŠKRIPO ZA KATERO VSI VEMO, DA CRKUJE..........MALO DENARJA , MALO MUZIKE........ :krneki: :krneki: IN ZA TO SIGURNO NI KRIV MEHANIK..........., :grrr Imamo spet opravka s polpismeno osebo?? Za to težavo stoprocentno je kriv mehanik. Sploh ne igra vloge kakšen motor kupiš, pa če je to najbolj pokvarljiv kitajec. Če je dana garancija mora biti pod garancijo vse brezhibno, če ni, mora mehanik narediti, da je brezhibno. Če pa tega ne zmore ali ne zna, je pa to njegov problem, da se je sploh spustil v pogodbo z uvoznikom znamke motociklov za katero je pooblaščen. Glede mehanikov je pa tudi povsod tako kot pri drugem poslu. Kdor dela, greši. Vendar mora izvrševalec del vsako greško, ki je nastala zaradi njegovega, neznanja, pocanja, površnosti itd..., popraviti čimprej in to brezplačno. Ko bom naletel na takega mehanika ga bom hvalil, prej pa ne... če si tako sposoben, zakaj si ga ne popraviš lepo sam pod kakšnim kozolcem ali pa ti ga naj pomagajo še ostali motoristi, ki itak znajo samo pametovati..... :headbang: :headbang: :headbang: Zakaj pa je garancija??? Zato, da boš popravljal sam pod kozolcem? Matr si pacient :winkiss:
HONDAMANIA Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 NAJ REČEM SAMO TO, NAJLAŽJE JE PLJUVATI PO MEHANIKIH, MOGOČE SI KDAJ RAZMIŠLJAL, DA BI SI KUPIL VSAJ MOTOR, NE PA NEKO ŠKRIPO ZA KATERO VSI VEMO, DA CRKUJE..........MALO DENARJA , MALO MUZIKE........ :krneki: :krneki: IN ZA TO SIGURNO NI KRIV MEHANIK..........., :grrr če si tako sposoben, zakaj si ga ne popraviš lepo sam pod kakšnim kozolcem ali pa ti ga naj pomagajo še ostali motoristi, ki itak znajo samo pametovati..... :headbang: :headbang: :headbang: Pa si ti ziher, da je pr teb vse na svojem mestu?? :headbang: :headbang: :headbang: Svašta p***a rodi...........
HHV Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 NAJ REČEM SAMO TO, NAJLAŽJE JE PLJUVATI PO MEHANIKIH, MOGOČE SI KDAJ RAZMIŠLJAL, DA BI SI KUPIL VSAJ MOTOR, NE PA NEKO ŠKRIPO ZA KATERO VSI VEMO, DA CRKUJE..........MALO DENARJA , MALO MUZIKE........ :krneki: :krneki: IN ZA TO SIGURNO NI KRIV MEHANIK..........., :grrr če si tako sposoben, zakaj si ga ne popraviš lepo sam pod kakšnim kozolcem ali pa ti ga naj pomagajo še ostali motoristi, ki itak znajo samo pametovati..... :headbang: :headbang: :headbang: Hja, ker gre očitno za cviljenje ob pohojenem repu, naj še jaz dodam: Ob vseh lahkotnih pisanjih v stilu "kolk fejst serviser, mi je zamenjal olje in podmazal ketno" si zlahka ustvariš dobro mnenje o določenem mehaniku. Tako je očitno nasedel tudi Ice man. Pa še marsikdo pri kakšnem drugem serviserju. Napaka, ponavljajoča in omalovažujoč odnos pri problematičnih motorjih pa poda novo sliko. In pri takih problematičnih motorjih se izkaže prava vrednost mehanika. Najsi bo to Hyosung, ali pa kakšna stara podrta Honda. Menjati olje in opravljati redne servise ni poseben kunšt. Zna marsikdo res kar pod kozolcem. In taki zapisi kot je Ice mano-ov dajo pravo vrednost tej temi. Sedaj je le še vprašanje, kako si bo Barborič zapravljen sloves povrnil. Zlahka ne, a krivda je na njegovi strani. In da, že kar nekaj avtov, motorjev in mopedov se je v moji klapi spravilo v red, ko so mehaniki že odpovedali!
HyperJack Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Ali kdo servisera svoj motor pri Šternu v Kranju. Kako je zadovoljen? Sej po vsej verjetnosti po 80 straneh verjetno kje piše, vendar enostavno ni časa, da bi bral toliko strani :whistle: Hvala in lep dan še naprej! Jaka
ICE_MAN Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Hja, ker gre očitno za cviljenje ob pohojenem repu, naj še jaz dodam:Ob vseh lahkotnih pisanjih v stilu "kolk fejst serviser, mi je zamenjal olje in podmazal ketno" si zlahka ustvariš dobro mnenje o določenem mehaniku. Tako je očitno nasedel tudi Ice man. Pa še marsikdo pri kakšnem drugem serviserju. Napaka, ponavljajoča in omalovažujoč odnos pri problematičnih motorjih pa poda novo sliko. In pri takih problematičnih motorjih se izkaže prava vrednost mehanika. Najsi bo to Hyosung, ali pa kakšna stara podrta Honda. Menjati olje in opravljati redne servise ni poseben kunšt. Zna marsikdo res kar pod kozolcem. In taki zapisi kot je Ice mano-ov dajo pravo vrednost tej temi. Sedaj je le še vprašanje, kako si bo Barborič zapravljen sloves povrnil. Zlahka ne, a krivda je na njegovi strani. In da, že kar nekaj avtov, motorjev in mopedov se je v moji klapi spravilo v red, ko so mehaniki že odpovedali! :OK: :OK: :OK: :worship:
T Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 (popravljeno) NAJ REČEM SAMO TO, NAJLAŽJE JE PLJUVATI PO MEHANIKIH, MOGOČE SI KDAJ RAZMIŠLJAL, DA BI SI KUPIL VSAJ MOTOR, NE PA NEKO ŠKRIPO ZA KATERO VSI VEMO, DA CRKUJE..........MALO DENARJA , MALO MUZIKE........ :krneki: :krneki: IN ZA TO SIGURNO NI KRIV MEHANIK..........., :grrr če si tako sposoben, zakaj si ga ne popraviš lepo sam pod kakšnim kozolcem ali pa ti ga naj pomagajo še ostali motoristi, ki itak znajo samo pametovati..... :headbang: :headbang: :headbang: Sej če bi bil ti vsaj malo pismen bi prebral nad tvojo objavo, da je ravno to naredil. Pa mogoče mi treba da imajo vsi veliko denarja za "dobre motorje". Pa bi rekel, da je smisel foruma ravno ta, da delimo svoje znanje in izskušnje z drugimi B) Mogoče ima pa še kdo v Sloveniji takšno "ŠKRIPO" in bo vesel informacij od ICE _MAN-a :naughty: Popravljeno Julij 3, 2007. Popravil T
HHV Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 (popravljeno) Tale bicikl je pa naredil medvedjo uslugo "opevanemu" serviserju. Menim, da bo tu počasi metla zapela. :naughty: Popravljeno Julij 3, 2007. Popravil HHV
Guest Brumer Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Ali kdo servisera svoj motor pri Šternu v Kranju. Kako je zadovoljen? Sej po vsej verjetnosti po 80 straneh verjetno kje piše, vendar enostavno ni časa, da bi bral toliko strani :whistle: Hvala in lep dan še naprej! Jaka Zelo vredu servis,edini Yamaha servis,ki mi je naredil POCENI in HITRO vslugo ,ko sem nenadoma moral s kolegi v tujino moral pa mi je narediti servis na 1000Km kajti šli smo na pot dolgo ca 2K kil.Tega mu nepozabim in še zelo prijazni so bili še posebno mehanik,ki je motor servisiral.Najbolj pa me je nahrulil Češek iz Krškega,kaj si jaz sploh mislim,kdo mi bo tako hitro napravil servis.Namreč zelo se je mudilo zjutraj smo se dogovorili za v Švico(popldne sem moral narediti servis) naslednji dan smo odpotovali.Šlo se je zaradi eventuelne garancije sicer bi moral sam olje zamenjat in odklopit števec.Štern me je rešil OK. :worship:
ToneR Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Imam vprašanje. Kam se je preselil MIK Mehanik - Miško? Sploh še šravfa motorje-mopede-skuterje ...?
freund Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Zelo vredu servis,edini Yamaha servis,ki mi je naredil POCENI in HITRO vslugo ,ko sem nenadoma moral s kolegi v tujino moral pa mi je narediti servis na 1000Km kajti šli smo na pot dolgo ca 2K kil.Tega mu nepozabim in še zelo prijazni so bili še posebno mehanik,ki je motor servisiral.Najbolj pa me je nahrulil Češek iz Krškega,kaj si jaz sploh mislim,kdo mi bo tako hitro napravil servis.Namreč zelo se je mudilo zjutraj smo se dogovorili za v Švico(popldne sem moral narediti servis) naslednji dan smo odpotovali.Šlo se je zaradi eventuelne garancije sicer bi moral sam olje zamenjat in odklopit števec.Štern me je rešil OK. :worship: Tudi jaz mislim, da so kar v redu. Močno pa me je zmotila ena stvar. Ko so mi prodajali motor naj bi bil edini strošek v tej sezoni poleg gum katere sem že prej plačal in naj bi jih zamenjal ob brezplačni menjavi, redni servis itd. v vrednosti cca. 100 evrov. Ostalo naj bi bilo v redu (zavore in ostalo) za to sezono. Ko pa sem pripeljal motor na servis so mi samovoljno zamenjali obe zavori(ploščice), naenkrat je bilo treba zamenjati tudi svečke in mi za vse skupaj zaračunali blizu 400 evrov (popust že vključen) na moje pritožbe pa so odgovarjali s frazami saj zdaj bo pa mir, saj nekaj ste pa prevozili že do sedaj (cca. 2000 km. Pa zadnje zavore sploh nisem uporabljal na tehničnem pa je bila brezhibna. Drugače pa je bil servis opravljen še prej kot so rekli pa tudi ob prihodu ob naročeni uri je bil takoj na vrsti. Se mi pa zdi nedopustno tako zavajanje ljudi glede tega kaj se menja ob določenem servisu z namenom prodati motor katerega lastnik so oni sami pa tudi cena rezervcnih delov se mi zdi nenavadno visoka naprimer samo prednje ploščice preko 70 evrov (brez opravljenega dela) .
T Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Imam vprašanje. Kam se je preselil MIK Mehanik - Miško? Sploh še šravfa motorje-mopede-skuterje ...? Mislim, da je v Lescah. Mopedov mislim, da ne šraufa več po mojem je specializiran za avione .)
solo Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Tudi jaz mislim, da so kar v redu. Močno pa me je zmotila ena stvar. Ko so mi prodajali motor naj bi bil edini strošek v tej sezoni poleg gum katere sem že prej plačal in naj bi jih zamenjal ob brezplačni menjavi, redni servis itd. v vrednosti cca. 100 evrov. Ostalo naj bi bilo v redu (zavore in ostalo) za to sezono. Ko pa sem pripeljal motor na servis so mi samovoljno zamenjali obe zavori(ploščice), naenkrat je bilo treba zamenjati tudi svečke in mi za vse skupaj zaračunali blizu 400 evrov (popust že vključen) na moje pritožbe pa so odgovarjali s frazami saj zdaj bo pa mir, saj nekaj ste pa prevozili že do sedaj (cca. 2000 km. Pa zadnje zavore sploh nisem uporabljal na tehničnem pa je bila brezhibna. Drugače pa je bil servis opravljen še prej kot so rekli pa tudi ob prihodu ob naročeni uri je bil takoj na vrsti. Se mi pa zdi nedopustno tako zavajanje ljudi glede tega kaj se menja ob določenem servisu z namenom prodati motor katerega lastnik so oni sami pa tudi cena rezervcnih delov se mi zdi nenavadno visoka naprimer samo prednje ploščice preko 70 evrov (brez opravljenega dela) . Da ni to oni primer, ko je bilo na servisnem nalogu zapisano NAREDITI SERVIS NA XXXXX km? Ker gredo potem ploščice in svečke zraven... :krneki:
freund Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 Da ni to oni primer, ko je bilo na servisnem nalogu zapisano NAREDITI SERVIS NA XXXXX km? Ker gredo potem ploščice in svečke zraven... :krneki: Poanta je v tem, da so mi zatrdili, da se pri tem številu kilometrov menja samo olje in da bo omenjeni servis z delom stal cca. 100 evrov pa še zagotovili, da so zavore dobre še za celo sezono. (delovale so odlično) tako pa se je relativna cena motorja zelo podražila oz. bi bila ob predvidenem takem strošku sploh out of questions. Drugače pa na njihovo strokovnost nimam nobenih pripomb oz. so se mi zdeli takoj ob prvem stiku zaupanja vredni pa tudi motor je suza in je bil ob nakupu vreden cca. 200 evrov več pa še pol leta garancije so mi dali. Sicer je je pol pojedla zima pa vseeno taka stvar vsaj nepoznavalcu v tehničnem smislu kar vliva zaupanje. Kljub omenjenemu dogodku mislim, da so dober servis za Yamahe. Prej sem vozil Suzuki in Kawasaki in sem bil zadovoljen s Panigazom, z odnosom (meni tudi bolj paše čisto neformalen odnos) in stzrokovnostjo. Sicer se ne spoznam a tisti, ki so tehnično podkovani pravijo, da je Francijev brat res maher.Pa tudi za lastnike Hond iz našega konca mislim, da je pri Vombergerju dobro poskrbljeno.
lavit Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 Js sm Bil tut pri Barboricu in me je presenetla cena... Bandit 3 servis: 140eu!!!!!!!!!!!! 3,9l olja 45,50eu - dražji k v tgovini, pa hecn k ma bandit prostora za 3,3l olja delo 54eu - zamenjal olje, filter, svecke, spihal zračni filter - dela je imel cca. 45min s telefonom v roki. svecke 26,4 eu filter 13,3eu Nevem no, meni se zdi to ful velik....... :angry:
helmut Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 ja samo še nekaj olja gre v filter
simonsi Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 Js sm Bil tut pri Barboricu in me je presenetla cena... Bandit 3 servis: 140eu!!!!!!!!!!!! 3,9l olja 45,50eu - dražji k v tgovini, pa hecn k ma bandit prostora za 3,3l olja delo 54eu - zamenjal olje, filter, svecke, spihal zračni filter - dela je imel cca. 45min s telefonom v roki. svecke 26,4 eu filter 13,3eu Nevem no, meni se zdi to ful velik....... :angry: On to lahko naredi recimo v 15 minutah, računa se pa po "normi", ki je določena za neko delo. Zraven se plača med drugim tudi znanje in izkušnje. In ljudem je to silno težko dopovedat. :yawn: Ko boš pa enkrat naletel na enega pocarja, ki ti bo naredil mogoče nekoliko ceneje in vse šlampasto, boš pa z veseljem dal par € več, da bo narejeno kot je treba. :)
lavit Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 En nazaj je imel z Barboričem zlo slabo iskušnjo. To da olje računa cca. 20% dražji k v trgovin se mi ne zdi fer, in da za delo računa cca. 50% več kot lansk let (10 mesecev nazaj) me je presenetil. Vsi vemo, da so lahko računi nižji - in tudi so v večini primerov in me jezi, da me ožema. Sem pa tudi sam kriv, ker se ne "borim" za boljš ceno. Skratka račun je bil 50% večji kot pred 10 meseci. Drugače sem pa relativno zadovoljen, na vrsti si hiter, vredu dečko, zaenkrat vse dobr naredil (beri:zamenjal olje) in imam zaupanje v njega, sam cene mi soli.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se