urbi Objavljeno April 26, 2004 Opozori Objavljeno April 26, 2004 Vidim, da je bilo nekaj pohval na račun servisa Panigaz že napisanih! Naj dodam še svojo današnjo izkušnjo; Ker mi je počil (home-made, še od prejšnjega lasnika) nosilec za kufer med potjo iz LJ v MB, sem se danes besno zapodil na internet in telefon, da najdem servis (štacuno), kjer bi imeli nov nosilec za ER5 na zalogi. Nikjer nič, razen pri "nekem" Panigazu v Kranju, za katerega sem danes prvič slišal (našel na najdi.si). No, se zmenim, da mi bodo kar zmontirali, hop na motor in po rahlem mrazu (11°C) iz MB v Kranj. Pridem ob 16.45, 15 min pred zaprtjem. Tip poišče škatlo z nosilcem, prisloni k motorju in ugotovi, da ne paše na motor!!! :blink: Napačen letnik (motorja oz. nosilca, kak hočete). Me je skoraj kap! Pa sem izrecno rekel po telefonu, da mam letnik 2000 in če bo nosilec pravi! No, tu pa pride pohvala. Sem rekel, ej, to je too much, skoraj mi je rit zmrznila na poti iz Maribora, zdaj pa naj se lepo obrnem in peljem nazaj?! :fight2: In se je tip zamislu, ugotovil, da ima slučajno v komisiji enega ER5, z nosilcem za kufer, slučajno pravih dimenzij, me je poslal na kufe, medtem pa premontiral zadevo. :yea2: In zato delel uro čez delovni čas. Svaka čast! Jaz pa z nasmeškom (in novim nosilcem) nazaj v MB (z zmrzjeno ritjo, valda). Skratka, od zdaj sem redna stranka v Panigazu v Kranju! :OK: Urbi
SiR Objavljeno April 27, 2004 Opozori Objavljeno April 27, 2004 Motula 300V ponujali 5100, pa tudi videl sem, da je *moj* mehanik istočasno servisiral moj motor in menjal zadnjo gumo na ninji. Končal je oba motorja približno hkrati in nato sem poravnal svoj račun, ki se mi ni zdel visok. Ko je prijatelj peljal enak motor na servis k Šternu je bil račun podoben. Še danes ne vem kdo je komu kaj plačal. Jaz menjavo gume za ninjo ali tisti fant mojo menjavo olja. Saj vem, da sva plačala vsak svoj normativ za storitev(ki pa je bila zato opravljena hitreje in mogoče zato tudi bolj površno). A če pomislim, da bi bilo podobno tudi pri obisku zobozdravnika.....Saj vem, da to ni isto, denar je pa le moj. In jaz ga ne zaslužim tako zelo lahko. Pa še nekaj me zanima? Tadej vidim, da ti večkrat dajo nadomestne motorje. Če sem si pravilno zapomnil različne. Mi poveš čigavi so bili :hmm: Mar res misliš, da so bili od Elise :? Cvetoo, samo prijazno bi te opomnil, da tole mal spominja na klevete (nepreverjene govorice, itd)... Kolikor je meni znano (nisem pa 100% prepričan, hehe) , je Elisa dajala nadomestne motorje, ki so bili njigova last. Bodisi nove, bodisi tiste, ki jih je servis rabljene odkupil in so potem iskali kupca ... ali pa je bilo to dogovorjeno z morebitnim lastnikom motocikla. Pa še glede normativov - zgleda, da si z levo vstal in te moti, da ti je nekdo neko storitev obračunal... Drugič ne zraven svetit, pa te ne bo bolelo. Mislim, če si oni optimizirajo delo, to ne pomeni, da ga ne opravijo korektno. A bi morali v eni uri pač pol ure na prazno v tvoj motor buljit, da bi bil ti zadovoljen? :BUA: Da si pa eno uro čakal, je po mojem edina tehtna pripomba, glede na to, da si bil natančno zmenjen. Verjetno si ti plačal servis svojga motorja, un z ninjo pa servis svoje ninje. Se ti zdi to tako nemogoče? :kva2:
lina Objavljeno April 28, 2004 Opozori Objavljeno April 28, 2004 Glede serviserjev: vsak ima svojega in z njim poseben odnos. Fajn je če hodiš vedno k istemu in se z njim tut kej pogovoriš--tok da vidi da nisi majmun, ki mu je delovanje mašine španska vas in da tebe pač ne bo nategoval. Torej če nikogar ne poznate recite komu (ki serviserja pozna) naj gre prvič z vami in vas predstavi. Če pa o ničemer pojma nimate vas bo nategnil vsak, ki je zjutraj vstal z levo nogo---samo tega verjetno tudi opazili ne boste.
Fazer03 Objavljeno April 28, 2004 Opozori Objavljeno April 28, 2004 Moja izkušnja v ELISI: ko sem lansko leto pišel po inf. za 1. servis za FZS 600 smo se nekako še ujeli za termin, ko pa vprašam za ceno, me gospodič izza mize premeri od glave do pete (verjetno je gruntal, ali se poznava ali ne - pa se ne) in po premisleku butne:"Dvajset čukov prinesi!" :? Servis sem nato opravil pri Pižmu in plačal 12.500,00SIT (polsintetično olje Motul, filter olja, kontrole).
pia Objavljeno April 28, 2004 Opozori Objavljeno April 28, 2004 Zdravo, ne jokaj preveč! Meni je na 12000km zamenjal olje, katerega sem sam prinesel, zamenjal mi je pa še oljni filter, zračni vložek ter svečice, ko mi je istavil račun me je skoraj kap - 27000sit, potem je čakal na tringelt, katerega sem vedno dal - ni ga dobil tudi sevisa mi več ne dela, ga kar sam.
SiR Objavljeno April 28, 2004 Opozori Objavljeno April 28, 2004 Hmm, Elisovcev ne poznam osebno oziroma nimam statusa VIP, ampak kot srednje tečen začetnik sem bil vedno zadovoljen z nasveti, s storitvijo in celo s tem, da so mi kaj mimogrede zrihtali takole, brezplačno ... :OK: prav take izkušnje imam s Šternom v Kranju. :OK: V bistvu sem z obojimi zadovoljen. :afro1: :OK: Je pa res, da nisem nikoli nergal, ni mi bil problem "mal počakat", no, edin spraševal sem včasih preveč (zakaj je D207 boljš od D205 in podobne, da o bremzah, šraufih za nastavljanje prednapetosti vzmeti sploh ne govorim). In vedno je blo vse super-cool. Mogoče sem pa le bil preveč popustljiv do njih :hmm: ... Ali pa oni do mene :) :notworthy: Aja, je pa res, da sem vedno z zanimanjem prebiral tole temo ... in se kar z odprtimi usti čudil, kakšne krivice se ljudem dogajajo...
curi Objavljeno April 28, 2004 Opozori Objavljeno April 28, 2004 Servis Yamah Jure Primec ,s storitvijo zelo zadovoljen , prav tako ima lepo pošlihtano delavnico , res super, priporočam :yea2:
Thundercat Objavljeno April 28, 2004 Opozori Objavljeno April 28, 2004 danes obiskal servis Štern v kranju...v ponedeljek sem se naročil na pregled svoje mašine pri 10.000 kilometrih...ob devetih sem bil tam čez deset minut pa je Binca :OK: že šraufal moj motor.....po uri in štiridesetih minutah je bil servis opravljen....z serviserjem sva se marsikaj pogovorila....zamenjal mi je oljni filter, olje, zadnje zavorne ploščice, zavorno tekočino, zračni filter k&n, napumpal prednjo gumo, preveril tlak v obeh gumah, naštelal ketno, pošprical gibljive dele in pa naštimal fergazerje po menjavi filtra... s servisem in serviserji sem kot vedno zadovoljen in se bom tja po potrebah še vračal.... :OK: :notworthy:
Netman Objavljeno April 29, 2004 Opozori Objavljeno April 29, 2004 Šerbinek v MB (Yamaha) zelooo drag.. Crknil akku - Fiamm-ov bi pri njih stal 13.000 - isti akku v Gradcu pri Louisu 18 Eurov... Pa še ketno so mi enkrat tak zategnili, da so uničli zobnik... Ne priporočam. :BUA:
Guleb Objavljeno April 29, 2004 Opozori Objavljeno April 29, 2004 Najslabši: Suzuki Odar v Stegnah. Pripeljal GSXR600 na servis (seveda po predhodnem telefonskem naročilu). Potem sem čakal na motor 1 teden, ker na zalogi niso imeli svečk in zračnega filtra za moj motor (na uradnem servisu in slovenskemu zastopniku!!!). Moj motor je imel pred tem servisom narejen tuning na motorju. Na servisu pa so, ne da bi me kaj vprašali, "popravili" motor nazaj na originalno nastavitev. In to seveda zaračunali! Ko sem v petek končno prišel ponj, mi je 50 metrov stran motor crknil. Začel je cukati, kašljati in konec. Nazaj na servis sem ga moral pririniti. Tam mi najprej niso verjeli, da je kaj narobe, ko pa so ga preizkusili, so se pa čudili; kaj sem JAZ naredil v teh 50 metrih... Motor sem moral tam pustiti čez vikend, da so ga popravili. Vse skupaj je motor bil na REDNEM servisu 10 dni, račun pa 50.000 SIT! In to pred dvema letoma! Opravičila seveda nisem dobil, sem pa v posmeh dobil 10% popusta za naslednji servis. Tega ni bilo, saj sem zgubil zaupanje v znamko Suzuki in takoj prodal motor. Pa še utrinek iz te sezone; zanimal sem se za novega GSXR600. Njihova web stran je porazna, moje poizvedovanje na e-mail ni rodilo sadov. Ko sem 3. kopijo poslal na vse naslove, ki sem jih našel (tajništvo, uprava, servis, prodaja inp) sem končno dobil izsiljen odgovor. Kot da so prodajalci plačani od tega kdo manj proda. No, to je pa že druga zgodba...
Guleb Objavljeno April 29, 2004 Opozori Objavljeno April 29, 2004 Moja izkušnja v ELISI: ko sem lansko leto pišel po inf. za 1. servis za FZS 600 smo se nekako še ujeli za termin, ko pa vprašam za ceno, me gospodič izza mize premeri od glave do pete (verjetno je gruntal, ali se poznava ali ne - pa se ne) in po premisleku butne:"Dvajset čukov prinesi!" :? Servis sem nato opravil pri Pižmu in plačal 12.500,00SIT (polsintetično olje Motul, filter olja, kontrole). Tudi jaz imam podobno izkušnjo z Eliso. Če imajo dober dan, oziroma če te "prepozna", dobiš prijazno besedo in dobro ceno. V nasprotnem primeru se počutiš kot zadnji kmet, potem pa še preplačaš delo. Da o filmski pozi "bellboya" ne govorimo: "kje je moj trinkgeld?". Malo profesionalnosti pri obnašanju jim ne bi škodilo, no, kar se pa tiče kvalitete opravljene storitve pa nimam pripomb. So bili zmeraj korektni in kar je važno; kvalitetni. Najbrž bom še naprej hodil k njim, ter upal, da bom zadel "dober" dan. Vsaj dokler je teh več kot "slabih".
cvetoo Objavljeno April 29, 2004 Opozori Objavljeno April 29, 2004 da tole mal spominja na klevete (nepreverjene govorice, itd)... Mislim, če si oni optimizirajo delo, to ne pomeni, da ga ne opravijo korektno. Sem prespal, premislil. Opravičujem se in prosim tiste, ki so prebrali moj post in namig o lastništvu nadomestnih motorjev naj ga ignorirajo. Zares je nepreverjen, ni pa bil mišljen zlonamerno. :xx: Sicer pa ne morem verjeti svojim očem, da moderator piše o *racionalizaciji* v temi o servisiranju :BUA: Servisiranje je storitev. Načelo induvidualnosti storitev mi daje pravico zahtevati, da so izvajalec storitve ukvarja v času opravljanja le te ukvarja z mano(mojim motorjem). Za ta čas plačam ceno dela( njihova pisarna desno na steni ), ki je tudi pri njih kar na nivoju zlatega povprečja. *Racionalizacija* v smislu kot ga navajaš bi bila možna le v dogovoru z mano, posledica take racionalizacije (manjša cena )pa bi se morala odražati tudi na manjšem računu za servis in ne le v njihovem povečanem dohodku. Poleg tega pa bistveni prihranki časa pri servisu niti niso možni v kolikor serviser opravi vsa predvidena dela. Da bi čisto vsi razumeli kaj hočem povedati. Če najamem v hotelu enopostelno sobo, jo najamem zato, da bom v njej spal sam. Če kdor koli želi poleg sebe še racionalizacijo(utrujenega debelega kosmatega dedca) je to vaša stvar :blink: In če bi kdo to rad še plačal tudi prav. LP
.T. Objavljeno Maj 3, 2004 Opozori Objavljeno Maj 3, 2004 Cveto! Za vse nadomestne motorje, ki sem jih dobil v Elisi (Ninja 12, XJR 1300, CBR 900 RR) sem zraven dobil še prometno dovoljenje, iz katerega je bil razvidno, da je lastnik motorja T.T., kateri je tudi lastnik ELISE. Je pa res, da je tam zmeraj gužva. Servis je čist ob cesti in se vedno ustavlja ful nenajavljenaga folka in moti delo serviserjev in jim trati čas. Iz lastnih izkušenj: tudi, če boš šel tja ob točno določeni uri, si vzemi cel popoldne cajt. Tadej PS. Čaki, da najdem v arhivu mojo slabo izkušnjo s prejšnjim serviserjem. To se boš držal za glavo.
.T. Objavljeno Maj 3, 2004 Opozori Objavljeno Maj 3, 2004 Evo Cveto sem našel in si preberi. Za foro si redstavljaj sebe v moji vlogi. Moj članek je objavila Pupa. Datum objave: 5.junij 2001, ura 9:57 http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...iserji+motorjev Tadej
SiR Objavljeno Maj 3, 2004 Opozori Objavljeno Maj 3, 2004 (popravljeno) Sem prespal, premislil. Opravičujem se in prosim tiste, ki so prebrali moj post in namig o lastništvu nadomestnih motorjev naj ga ignorirajo. Zares je nepreverjen, ni pa bil mišljen zlonamerno. :xx: Servisiranje je storitev. Načelo induvidualnosti storitev mi daje pravico zahtevati, da so izvajalec storitve ukvarja v času opravljanja le te ukvarja z mano(mojim motorjem). Za ta čas plačam ceno dela( njihova pisarna desno na steni ), ki je tudi pri njih kar na nivoju zlatega povprečja. Načelo zagotavljanja storitev: deležen si storitve, a ne rabiš imeti vpogleda v to, kako ti ponudnik to storitev zagotovi. Načeloma torej ti nimaš kaj svetit v delavnici, ko ti oni motor šraufajo oz. je to zgolj njihova dobra volja. Svetiš lahko sam pri sebi doma, ko ga šraufaš, kolikor hočeš. To, da pa zraven gledaš, in potem še take sekaš okoli, je pa pač - hm, tipično slovensko. Mislim - a ti je motor kvalitetno poservisiral, ali ne? Ali ti je mogoče mašina v naslednjhi 5 kilometrih zaribala, ker mu je notri padel šrauf od ninjine zadnje feltne? Hotel je pa nekaj drugega - tam si zakupiš "čas, ki ga lahko sam prebiješ v hotelski sobi". Pri servisu pa plačaš olje in delo, ki je pač obračunano pavšalno, po tarifniku, kateri je pač izražen v povprečnih časovnih enotah, potrebnih za delo. Nikakor pa ti s plačilom nisi "za 2 uri najel serviserja". Ker potem bi pisala na računu postavka "najem serviserja, 2 uri = 10.000 SIT". Pa je verjetno ni bilo, kajneda? PS: vse zgoraj napisano je zgolj moje mnenje. Tako jaz to vidim. Vsak pa ima pač po svoje ... Popravljeno Maj 3, 2004. Popravil SymRu
JUDO Objavljeno Maj 3, 2004 Opozori Objavljeno Maj 3, 2004 Kakšne so pa vaše izkušnje z servisom Top moto v Celju?
Zok Objavljeno Maj 3, 2004 Opozori Objavljeno Maj 3, 2004 Kakšne so pa vaše izkušnje z servisom Top moto v Celju? glede servisiranja ne vem, glede dobave delov pa te nategujejo da to res ni ("jaaa... ...cuj, ves, nam se niso poslali... ...pridi jutri, jutri bo pa roba ZIHER prisla!!", kar se vlece tud po mesec in pol). moj best frend je tam narocil bat za KMXa - bat so mu rihtali 3 tedne, pol so se pa spomnal da bi obrocke blo tud dobr zravn dobit, so pa se tiste rihtal 2 tedna, lamele za sklopko so mu rihtal mesec in pol,. itd. drugac je pa cena navadno taksna k jo rece takrat ko robo narocis.
ziro1 Objavljeno Maj 3, 2004 Opozori Objavljeno Maj 3, 2004 Servis Yamah Jure Primec, kapo dol hitro in poceni. Če je kvalitetno bom pa še videl, po mojem je. Lp, z1
bajsi Objavljeno Maj 3, 2004 Opozori Objavljeno Maj 3, 2004 Ima kdo kakšne izkušnje z motocentrom Ptuj? Prodajajo in servisirajo mot. kolesa: Honda, Yamaha, Aprilia... Sam sem že bil dvakrat in še zaenkrat nimam pripomb. Zanima pa me če ima kdo od vas kakšen izkušnje z omenjenim servisom? Jaz sem kupil motor tam, kljub nepopustljivosti uvoznika je človek spustil ceno, pokazal je dobro voljo. Opravil sem servis na 1000 km (olje Motul 5100, filter) sem plačal 10.800,00, ketna namazana. Kupil nosilec sem sam probal kao namontirat - normalno nimam pravega ključa - se zapeljal do njih uredili v dveh minutah, o računu niti slišat niso hteli, kupil šipico, brez vprašanj namontirali - cena vključena v nabavno ceno, imel do zdaj dve reklamaciji brez pripomb uredili v dogovorjenem roku. Po mojih izkušnjah se potrudijo, nimaš občutka da si molzna krava, v glavnem razumejo motorista. Aja še to - ko sem peljal motor domov iz servisa je snežilo, ponudili so mi prevoz z kombijem ZASTONJ!!!! nisem izkoristil sem hoto bit karakter ki se vozi v vsakem vremenu, hvala bogu nisem zružil. Če rečejo da pokličejo nazaj to tudi storijo. Do zdaj brez pripomb. LP Bajsi
bajsi Objavljeno Maj 3, 2004 Opozori Objavljeno Maj 3, 2004 kje je toti center na ptuju? hvala. Pelješ skozi Ptuj, greš preko mosta, na nadvoz smer Lenart, mimo avtobusne, mimo policije, v semaforiziranem križišču naravnost, drugi odcep desno (Žabjak), 1,5 km po vasi i eto ti njega na levi strani. LP Bajsi
Mali moped Objavljeno Maj 3, 2004 Opozori Objavljeno Maj 3, 2004 Kaksne izkusnje z Šiler servisom v MB pri rondoju (Pesnica al kaj je tam)? Mam en kup stvari za poslihtat na mojem starem gsxr-u. Ne na masini (rayen olje filtri svecke ... klasika). Vecino bo z luisa nabavil. Ma "lujz" v katalogu cene z davkom al brez? Mnenja? lp
Ice Objavljeno Maj 4, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2004 edinokrat ko sem pri silerju kupil zavorne ploscice (goldfren sinter) me je,najbrz nehote, "nategnil". namrec po njegovem katalogu bi naj bile ustrezne za diske moje Suzie Q, vendar so po 1500 km bile ploscice do konca obrabljene in povrhu sem imel se rise v diskih. kaksen mm globlje in bi lahko sel diske menjati! sem sel reklamirati, je ded naredil "zapisnik" in rekel, da bom slisal od njega. to je bilo pred letom in dnem. od takrat tisina. _kundenservice_, my ass. BTW so v katalogih cene inkl. DDV.
cvetoo Objavljeno Maj 4, 2004 Opozori Objavljeno Maj 4, 2004 To, da pa zraven gledaš, in potem še take sekaš okoli, je pa pač - hm, tipično slovensko. PS: vse zgoraj napisano je zgolj moje mnenje. Tako jaz to vidim. Vsak pa ima pač po svoje ... Še zadnjič. Res je po slovensko klatit take, da glava peče. Ampak, če imaš v roki argument moči potem je to očitno OK. Na noben način mi ne boste dopovedali, da je pravilno delati dve uri in računati tri ure. Te matematike ni! Najbolj se mi pa zdi hecno, da nekatere na forumu moti to, da sem opazoval kako na servisu servisirajo moj motor. V Elisi to ni nikogar motilo, oz. jih ni motilo toliko, da bi to omenili. Če pa bi mi, bi jim pa tudi lepo povedal, da me tudi njihovo dvorišče prav nič ne zanima. Osebno poznam kar nekaj *čudakov*, ki se jim je kaj podobnega že zgodilo, pa so si preprosto našli servis po svoji meri. In prosim, nič osebnega. Lepo je, da nismo vsi enaki. Če bi bili, potem bi bila vrsta v Elisi tako ali tako predolga. LP
Thundercat Objavljeno Maj 4, 2004 Opozori Objavljeno Maj 4, 2004 Najbolj se mi pa zdi hecno, da nekatere na forumu moti to, da sem opazoval kako na servisu servisirajo moj motor. jaz pa ravno v tem uživam...seveda če to serviserja ne moti...jst vprašam če sem lahko zraven in nato gledam kaj delajo....ne zato da bi kontroliral ali je dal pravo olje not...ampak zato ker se zraven pomenim kar me zanima, ker o servisiranju ne vem veliko mi vedno koristi če mi serviser pove zakaj je tako, kaj je prav in kaj narobe....pa še zanimivo je gledat ljudi, ki obvladajo kaj....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se