Skoči na vsebino

Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 2


Ice

Priporočene objave

Rekel bom samo to, da če je pol tega kar je motobaby napisala je odnos do stranke katastrofalen. Sam sem v poslu, kjer stranka ne more imeti vedno prav in zato je korekten, fer in odkrit odnos še toliko bolj pomemben. Še posebej to velja do strank, ki se v takšno ali drugačno zadevo spuščalo prvič in dobesedno nimajo pojma. Če bi ubral takšen odnos lahko počasi zapremo podjetje in gremo lepo na sončno upravo. Pravim da ni treba lezti stranki v rit, včasih moramo zaradi nerealnih pričakovanj tudi zavrniti kakšen posel ampak to se stori na korekten in fer odnos.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žio!

Da Vam še jaz opišem moje izkušnje s servisi!

Pred petimi leti sem imel Viragota XV125s, ker sem ga kupil pri Servisu Štern, sem se odločil, da ga bom tja vozil tudi na servis, čeprav ni moj najbližji.

Na PRVI SERVIS sem tja prišel skupaj s starši (mal so bili v skrbeh, 'dolga pot'), na servisu so bili zelo prijazni, motor so zrihtali v dveh urah, kot je bilo dogovorjeno. Cena menda okrog 16.000sit (nisem 100%).

DRUGI SERVIS. Pridem sam, stopim do recepcije, se predstavim, vprašajo me kako olje naj dajo noter 'boljše' ali 'malo manj boljše' (itak 'bolše'), mi rečejo naj motor prevzamem v dveh urah. Nekaj serviserja še vprašam glede odrgnjenega rezervoarja (popravilo bi bilo 45.000sit), nato odidem mal po Kranju na pijačo. Odšel sem 15min po dogovorjeni uri (motorja še niso začeli servisirat), pridem 15min prej (motor že parkiran pred servisom), računajo mi dve uri. Cena servisa 25.000sit. Sprejemljivo, naštelajo mi gas, zavore, ketno in mi jo namažejo, zatisnejo vijake... motor je delal kot urca!

Edino, kar me je motilo, je bil hladen odnos <_< že od začetka, ko sem motor predal, pa do konca, ko sem motor prevzel, plačal, nato pa še spraševal po dodatni opremi.

TRETJEGA SERVISA nisem videl, sem prodal mašino!!! :)

Letos kupim nov motor Suzuki SV1000S (kdo pravi da začetnik ni zmožen viziti 125KM). Kupim in prevzamem ga v Italiji (UDINE). 0-čli servis (pripravo) se moral plačati 15.000sit. Motor je bil suh, zato so mi morali doliti olja, priključiti baterijo,... Potisnili so tudi vseh cca.50 vijakov, ter vsakega zatisnjenega označili z belo barvo, nice ;) . Po pripravah so mi izročili servisni list, s obklukanimi točkami, ki sem ga moral podpisati tudi jaz. (če je to nateg, :? , zgleda :OK: ).

Motor je doma delal, kot bi moral, nič nima lufta, vse potisnjeno...

Pide čas PRVEGA SERVISA (1000km). Želim si servisa v Udinah (čeprav cca 20% dražji), poizkušam si ga zrihtati, kar preko E-MAILA (profesionalen odnos - odpišejo še isti dan :notworthy: ), povejo mi, da v tem času nimajo skoraj nič fraj (feragosto), vendar bi me lahko stisnili v soboto dopoldne! Ker grem že v petek na morje, se :( odločim, da ga peljem na servis kar pri nas!

Odločim se za Panigaza v Kranju, ker je zgledal še najbolj urejen od vseh SUZUKI serviserjev, ki sem jih dosedaj obiskal (GO,...). Ta ponedeljek se dogovorim, da ga pripeljem v torek (včeraj) okrog 9.30 dopoldne (nobene gužve?). Včeraj pridem tja ob 10.00, se najavim, pove da bo čez eno uro, odložim opremo v trgovini, odidem na kavo.

Zdaj pa nekaj za razjasnitev!!! Prebral sem že oba topica na forumu, glede teh serviserjev. Zato sem se nekaj odločil.

- Eni modrujejo, da ni dobro gledati serviserjem pod prste, da naj v miru delajo:- ODLOČIM SE, DA NE BOM STAL OB SERVISERJU MED SERVISOM.

- Sped drugi, da če ne zaupaš serviserju, da ga zamenjaj: - ODLOČIM SE, DA MU DAM MOŽNOST ZAUPANJA, VENDAR SAMO ČE MI BO IZKAZAL, DA DELO OPRAVLJA PROFESIONALNO. IZ TEGA RAZLOGA SI OZNAČIM FILTER ZA OLJE.

15min pred dogovorjeno uro se malo za 'štos' vrnem nazaj do servisa. Motor še vedno stoji na servisni mizi in en serviser teka okrog njega, ga briše s cunjo, zatisnjuje kapico od olja, ga vžiga, posluša, ga ugasne, preverja če ima gas kaj lufta.... potem se naveličam gledat in grem pogledat mal druge motorje parkirane naokrog.

Čez 5min ga spusti in pripelje ven, z njim grem plačat servis v pisarno.

SERVIS:

-filter cca 2.100sit

-olje 2,7l cca 5.400sit

-delo 1ura cca 7.450sit

-------------------------------

x 20% DDV

--------------------------------

-skupaj 18.119,20sit

v Italiji bi blo okrog 100 EURO!

Plačam s kartico, grem do motorja in začnem inšpekcijo.

Olje novo, se vidi skozi šipco.

POGLEDAM FILTER, ISTI KOT PREJ. :hmm:

Grem po tipa, in ga vprašam zakaj pa ni bil zamenjan filter. :fight2:

On meni kako da ne, sej sem ga. In gre do motorja in ga gleda.

Nato jaz, ta filter je isti kot prej, ker je imel moj to razdrgnjeno in nov dvomim, da je tak.

Me pejle v delavnico, začne brskat po smeteh in iskat moj filter. JAZ GA SAMO GLEDAM. Nato mi spet teži da ga je 100% zamenjal. Mi prinese novega, zavitega, in pove, da je dal ravno takega gor.

Jaz spet :zzz: , ja ma gor ni tak.

Me praša, če naj ga ponovno zamenja.

Jaz, najboljš!! :angry:

Pelje motor spet not, jaz grem zdraven - tipa niti ne pogledam, ga dvigne, odvije spodnji ščitnik, zamenja filter, dolije olja, pobriše in nato skupaj sestavi.

Vmes neki teži, O:-) da mu jurja za filter nič ne pomeni in da se noče prepirati zaradi enega filtra! TUD VREDU!!!!!!

Motor pripelje vn, jaz se vsedem in odpeljem.

THANK YOU VERY MAČ PANIGAZ. SE YOU IN ANOTHER LIFE!!!.

- Filter imam nov

- pravkar razmišljam, da bi zamenjal tudi olje, da ni slučajni kako hidravljično not

- sam bom moral potisniti tistih 50 vijakov, ker barva na njih (še iz Udin) ni bila dotaknjena (Italjani vi ste geniji)

NASLEDJI SERVIS BOM OPRAVIL V UDINAH, PA ČEPRAV BOM MORAL TAM ODŠTETI 15.000sit VEČ!!!

:nono: MOTO PANIGAZ :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js tudi študiram d bom naslednji servis opravi v italiji, pa ne zato k mam slabe izkušnje s tedanjim serviserjem, pač pa zato d vidim odnos ostalih. Mal je treba menjat ane? Aja, pa še to: Kako vam opravijo servis v 1-2h urah? Js mojga mehanika zmeri prej pokličem, pa reče nej prpeljem zvečer al pa kej tazga, pol ga pa šele drug dan pridem iskat (spet zvečer oz. popoldne). Mi pa zmeri pokaže stare dele, k so bli zamenjani :OK: no sej lahko d mi kaže tudi kar nekej, sam js mu zaupam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:nono: MOTO PANIGAZ :alien1:

Zelo poučna zgodba, ki nekaj pove o Panigazu. Tud jaz sem imel slabo izkušnjo z njim že pred leti, ko sem imel pri njem GPZ 750R, ker je rožljala neka verižica za ventile v motorju mislim. No, ko sem ga odpeljal s servisa ni več delal brzinomer, čez kakšnih 1000 km, pa je motor potem zaribal. Pa na motor sem čakal skor cel mesec sredi sezone. :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žan ti si verjetno iz gorice pa mi zanima kaj menis za servis Hervatin Marčelo? 15-17 000sit ima servis npr za motor kot je suzuki GSX in podobno. Za manje pa tja do 10 000. Servis je tudi narejen baje da v enem dnevu in dokaj hitro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil pred mesecem pri Marčelu v GO, kjer sem pozvedoval za SV1000S!

V skladišču zdraven delavnice imajo en kup razbitih motorjev, ki so na popravilu! Nov SV1000S, ki naj si bi ga ugledal, je bil poln navadnega in železnega prahu, ves razdrgnjen in že vožen!

Glede servisnih prostorov - ti so zgledali kot delavnica mojega starega očeta (malo tu malo tam), pa še en Rex (nemški ovčar) se mota okrog servisne mize!

Popravljajo vse vrste motorjev (Suzuki, Yamaha, Aprilia...) vendar NISO pooblaščeni za Aprilio, ker so se baje neki skregali!!

Glede na videz odsvetujem!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno tko je da niso pooblasceni vec za aprilio. Ko sem bil vceraj tam je bil en suzuki na mizi pa en skuter. Suzukija je popravljal verjetno lastnik marcelo star z brki skuterja pa nek mulo. Zraven pa je bila ena mlada bjonda ki me je lepo sprejela pa odgovorila na vprasanja. Zdaj samo se odlocitev ali naj peljem na servis ali ne ;) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst bom pa pohvalu Langusa z ljubnega na gorenjskem,pove kdaj je frej,pripelješ pa zlo ugodno naredi!

:notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst bom pa pohvalu Langusa z ljubnega na gorenjskem,pove kdaj je frej,pripelješ pa zlo ugodno naredi!

:notworthy:

Ja res. Svojo Aprilio sem kupil in servisiral pri njem in razen nekaj malenkosti, ki pa mu jih že zarad ugodne cene in glede na ostale serviserje zlahka oprostim sem zadovoljen. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

marčelo iz gorice ima res vse razfukano, ampak meni je moped porihtal v nulo!!

sicer že pred leti..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žan ti si verjetno iz gorice pa mi zanima kaj menis za servis Hervatin Marčelo? 15-17 000sit ima servis npr za motor kot je suzuki GSX in podobno. Za manje pa tja do 10 000. Servis je tudi narejen baje da v enem dnevu in dokaj hitro.

ma js sm zdej h njemu peljal CBR-ko ravnat vilce in je uštimu u dveh dneh vse tip top :notworthy: cena je tudi normalna, ima pa gužvo, tko d je bujš če ga prej pokličeš in se zmeniš z njim kdaj in kako ti uštima. Če te da takoj na mizo, je v eni uri urihtano. Kar se mene tiče nimam pripomb-je super... Če želiš telefonsko piši PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst dam pa kar enemu fajnemu modelu iz bele krajne,ko za enga k motokros dirka rihta

motorje.Moram rečt da je res fajn,ker nima nič od tega če me nategne,zato raj nardi tko ko je treba pa je....

Respect

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo to:Ob prevzemu xt 600 e me Štern iz Kranja vpraša:Ti,hupa je pa pokvarjena a naročim novo? :hmm: A jest pred servisom odklopu alarm ki je vezan na trobljo,tako da ni niti mogla delat :kva2:Pa še ko jo je probu štelat je zaj...tako da sm jo doma mogu snet pa na usmerniku naštelat.Nauk zgodbe:Nategni kogar moreš :OK: Lonec tudi ni bil pritrjen-ni blo vijaka-čudno da ga v 15K nism zgubil...Za menjavo olja,olj.filtra,zr.filtra,pr.zav.ploščic in da je udaru štempl v serv.knj. je obračunu 3 :notworthy: ure(20 čukov-2003 leta). :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes ob 9,30h sem pokljical Motor Jet, če imajo za mojo kravco gume in koliko me bo to stalo :hmm: možakar je bil zelo prijazen mi je povedal koliko stanejo, da za montažo pa se naj zmenim z serviserjem, me veže serviserju in se z njim zmenim ob 15h. Pridem pet minut prej, parkiram motor pred garažo, še dober nisem dol stopil, ko so se že odprla garažna vrata in sva že vlekla motor noter. Serviser je obdelal obe gumi 100% profisionalno :yea2: tačas sem jaz plačeval in dali so mi popust (kakor vedno) in sem zelo zadovoljen z njihovim nastopom in kvalitetnim delom :OK: Nekateri bi se morali od njih učiti :rolleyes: pa bi bilo majn zamer. Še enkrat MOTOR JET hvala vam in še več srečnih ljudi, kakor sem jaz. Svaka vam čast :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam hodim k servisu Štern, res da je odnos hladen a brez problemov so mi dovolili ves čas stati zraven in opazovati, celo če sem kaj vprašal mi je vse razložil mimogrede, na koncu se je celo zapeljal en krog da je preveril če vse laufa tko k treba, aja trajalo je pa 5 ur (od 14h do 19h), bil pa je servis na 30k km. Cena=59.000SIT, od tega je bilo materiala: ol. filter, tesnilo, 4L olja Motul 5100, zračni filter, sprednje zavorne ploščice (2 para), zavorno olje spredaj, 2x svečke. (mogoče sem kaj spustil :unsure: )

Ker motor še vedno brez problemov lavfa in ker smem opazovati serviserja, bom do nadaljnega obiskoval Šterna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, za tisto ko je nekdo napisal da je prišel 15min prej in odšel 15min kasneje (se pravi da je skupaj to 30min), računal so ti pa 2 uri dela......sam sem vprašal Šterna kolk stane pri njemu ura dela in mi je razložil da ne računa uro dela ampak norma-uro; se pravi da se za določen poseg predvideva da se ga opravi v 1 uri in tolko se tudi plača delo, neglede al je mehankarju to uspel narest v 45min al je pa porabu celo noč (sam si je kriv).

Kar je po eni strani dobro-mehankar ne more zraven zabušavat in vlečt denarja iz tvojga žepa/po drugi strani pa ve da bo tolk in tolk potegnu in mogoče kdaj mal površno kaj dokonča samo zato da je prej fertik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo to:Ob prevzemu xt 600 e me Štern iz Kranja vpraša:Ti,hupa je pa pokvarjena a naročim novo? :hmm: A jest pred servisom odklopu alarm ki je vezan na trobljo,tako da ni niti mogla delat :kva2:Pa še ko jo je probu štelat je zaj...tako da sm jo doma mogu snet pa na usmerniku naštelat.Nauk zgodbe:Nategni kogar moreš :OK: Lonec tudi ni bil pritrjen-ni blo vijaka-čudno da ga v 15K nism zgubil...Za menjavo olja,olj.filtra,zr.filtra,pr.zav.ploščic in da je udaru štempl v serv.knj. je obračunu 3 :notworthy: ure(20 čukov-2003 leta). :BUA:

Po eni plati ti dam prav! Mehanik vsekakor ni opravil svojega dela kot bi ga moral (je že letu iz našega servisa) saj bi moral preveriti napetost na žicah. Po drugi pa, kako lahko to komentiraš z natego, če ti jo je poizkusil popraviti. Lahko bi vsaj povedu, da si jo izklopil in bi bilo konec debate.

Vse skupaj je le dokaz, da se trudimo izdati izpraven motocikel, če ga pripelješ na servis in ne samo, da ti nekdo zamenja olje in je servis opravljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Da ne bodo samo negativne izkušnje ! :yea2:

Že vrsto let vozim svoje mopede na zamenjavo pneumatik, popravila in centriranje k "Avto mojstru" na C. Dolomitskega odreda(blizu končne postaje mestnega avtobusa št. 14-Vrhovci).

Vse storitve so vedno brezhibne in opravljene z obilico pedantnosti in strokovnosti. Kakršne koli poškodbe so izključene, ker vedo kako se stvari streže iz lastnih izkušenj, možakar je namreč tudi sam motorist. Ima vse potrebna orodja in nastavke za centriranje, vedno vas vpraša, če morda želite plin namesto zraka in če morda veste podatke o kilogramih za zategovanje posameznih vijakov.

če kdo rabi kakršno koli informacijo me lahko pokliče na 041/696-223...

... za vedno Vaš Luka

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bodo samo negativne izkušnje ! :yea2:

Že vrsto let vozim svoje mopede na zamenjavo pneumatik, popravila in centriranje k "Avto mojstru" na C. Dolomitskega odreda

S Tilnom sva skupaj štiri leta gulila šolske klopi!

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... in če morda veste podatke o kilogramih za zategovanje posameznih vijakov...

Ja zakaj te pa to sprasuje? Samo cekira , da vidi ali ti ves, ali sprasuje zato, da se ne bo zajebal slucajno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavad mi kako minimoto gumo zrihtajo, če pušča...

Drugač majo pa fantje tud skladiščenje gum če se ne motim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem prebral vseh 22 strani te teme, tako da mogoče ste o tem že pisali; rabil bi kakšnega DOBREGA in poceni serviserja za kawasaki (ninja 6, letnik 97). In sicer pregledal naj bi mašino in odpravil napako po težjem zdrsu (ne vžge).

Motor se vrti ("vergla"), vendar ne vžge. Morda kdo od vas ve, kje bi lahko bil problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!