gizmOkak Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 aja, prebrau več ksno :slap: če je to trgovina, so papirji za novo lastništvo že urejeni, naredi se samo vpis novega lastnika (kukr d bi motor kupu nov iz trgovine) :yes: Nobenih komplikacij :grrr sam d je $
Robert Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 Mi je pa ta isti trgovec rekel, da je pred desetimi dnevi pri njih kupil eden iz Postojne Aprilio Mille in da so le deponirali tablice, odjavili prometno ter naredili pogodbo oprodaji. Nobenega ovirjanja in teh stvari in da je šlo skozi. Kot pravim, ne vem, ko bom videl za kakšno pogodbo gre, bom pač iz Italije poklical na Avtoplus in Upravno enoto ter jih vprašal, če bo okej, drugače bomo šli še k notarju. Seveda, če motor kupim .) Pozdrav od Roberta
Robert Objavljeno Maj 13, 2005 Opozori Objavljeno Maj 13, 2005 (popravljeno) Zadeva na ACI ni takojšna. Mi smo čakali ene 4-5 dni :hmm: je blo pa to lani takoj po ustopu v EU kjer so se še pousod lovili, tako d je zdej lahko kej drugače :? Če vam je kej v pomoč za info ← Meni so rekli, da je to takoj in da pride približno 50 EUR. Jih bom v ponedeljek še enkrat poklical, da jih o tem še malo povprašam, da ne bom hodil brezveze v sredo dol. Pozdrav od Roberta Popravljeno Maj 13, 2005. Popravil Robert
janih Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 živjo danes sem malo preveril cene motorjev v EU tako rabljenih kot novih in sem ugotovil da se v bistvu sploh ne splača uvozit motorja ko takole berem vse vaše probleme in težavice in porabljen čas mislim da se da pri nas dobiti isti če ne boljši motor za skoraj isto ceno l.p.janih
Robert Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 (popravljeno) živjo danes sem malo preveril cene motorjev v EU tako rabljenih kot novih in sem ugotovil da se v bistvu sploh ne splača uvozit motorja ko takole berem vse vaše probleme in težavice in porabljen čas mislim da se da pri nas dobiti isti če ne boljši motor za skoraj isto ceno l.p.janih ← Ne vem če je res, sem že nekje napisal, moj frend je za novega V-storma prišparal 300.000 SIT en drugi pa bo za novega GSX-R 1000 prišparal reči in piši cca 400.000 SIT (15% cene novega). Tretji prijatelj iz mojega kraja je pa kupil SV-650 in ravno tako z vsemi stroški prišparal 200.000 SIT. Jaz osebno pa sem gledal že za kar nekaj modelov, raznih znamk in zvrsti motorjev in so cene od 100.000 do 350.000 SIT cenejši (všteti vsi stroški, homologacija, prevoz, itd). Še en primer, jaz bi lahko ZZR-ja kupil za 740.000 SIT l.99, pri nas pa letnik 95 prodajajo za skoraj milion SIT. Če bi bilo tako kot praviš ti, ne bi bilo od 1.5.2004 do danes uvoženih 1000 motorjev (se ne spomnim več, kje sem ta podatek prebral). Je pa res, da se dobesedno vsakega motorja ne splača uvozit. Tako kot v tujini tudi pri nas ne veš vedno kaj kupiš, ker prodajalca ne poznaš, tako, da je riziko povsod. V tujini so motorji cenejši, to je dejstvo in tudi pri nas bodo morale cene past, ker se motorji trenutno zelo slabo prodajajo in folk zmeraj več kupuje motorje v tujini. Kar poglej si mal oglase in boš videl koliko časa folk prodaja svoje konjičke, z mano vred. Da so pa take razlike pri prodaji novih Suzukijev, pa menim, da ima naš distributer slabo politiko prodaje. Menim, da preveč navija cene, ali pa jih dobi po veliko višji ceni kot Italijani ali Nemci, tega pač ne vem. Pa še to, v tujini je veliko večja izbira rabljenih motorjev kot pri nas, tako, da je mogoče posledično tudi tu vzrok, da se gre po motor v tujino, vendar smatram, da je cena še vedno glavni faktor. Pozdrav od Roberta Popravljeno Maj 14, 2005. Popravil Robert
janih Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 zdravo gledal sem cenike avstrija italija nemčija honde TA so dražje kot vsloveniji je pa res da po 1.5.04 zelo težko prodaš rabljen motor jaz sem prodajal mojo xt celo lansko sezono ko pa sem spustil ceno na nivo eu sem jo takoj prodal mislim pa da je z uvozm rabljenih motorjev isto kot z rabljenimi avtomobili jaz sem dal za bmw v sloveniji 2000eur več kot za istega v nemčiji razlika je bila samo v prevoženih km v slo 34000km znani kupec v nemčiji pa 140000 km pri posredniku mislim da je podobno z motorji rajši plačam malo več pa vem od koga sem kupil pa še nobenih sitnosti s prepisi in urejanjem papirjev čas je zlato l.p.janih p.s. jaz sem se odločil da bom kupil novo hondo TA kar v lj.in to drugi teden
Robert Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 (popravljeno) Mal sem za foro pogledal to famozno TA, primerjava (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in Moto.it in prišel do naslednjih zaklučkov: Pri nas se za letnik 99 gibljejo cene od 1.000.000 do 1.050.000, v Italiji pa od 660.000 do 1.008.000,00. Kao ekvivalent naši za milion petdeset je v Italiji 840.000. Razlika cca. 200.000,00 SIT. Za letnik `03 pa se prinas prodaja za cirka 1.370.000 SIT, medtem ko se cene v IT gibljejo od 1.200.000 SIT do 1.440.000,00 (ta je imela le 100 km). Za 1.200.000 jih je kar nekaj spet z enakimi kilometri ali manj in spet kar konkretna razlika 170.000,00 SIT. Malo se je treba potrudit in dobiš ceneje. Jaz sem za to potreboval le par minut. Seveda je potrebno motor pogledat itd, vendar sem ti le hotel dokazat, da ni res, da so pri nas cenejše. Mišljeno v globalu. Pozdrav od Roberta Popravljeno Maj 14, 2005. Popravil Robert
Robert Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Se pa popolnoma strinjam s teboj, ko praviš, da se kdaj izplača plačat malo več in kupit od znanca, ker veš kaj se je z motorjem dogajalo! Pozdrav od Roberta
Robert Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Je pa nova pri nas za celih 100.000 SIT cenejša :OK: P.S.: Se opravičujem, ker sem moral tri poste napisat, vendar mi ni hotelo sprejeti ukaza Uredi. Pozdrav od Roberta
janih Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 živjo res je na netu porabiš par minut vendar to je šele začetek stroškov ogledi dopust kilometri cestnine itd itd mislim da ko to prišteješ k ceni motorja si že skoraj na ceni v sloveniji l.p.janh
danci1973 Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 živjo danes sem malo preveril cene motorjev v EU tako rabljenih kot novih in sem ugotovil da se v bistvu sploh ne splača uvozit motorja ko takole berem vse vaše probleme in težavice in porabljen čas mislim da se da pri nas dobiti isti če ne boljši motor za skoraj isto ceno l.p.janih ← Jaz sem prihranil cca. 500000 SIT - skupaj s vsemi stroški prevoza (Nemčija, Koper) in 'homologacijo'. Je pa čisto možno, da so nekateri mopedi pač bolj drugi pa manj cenjeni... D.
burgy Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Se povsem strinjam, da je veliko bolje in se splača dati nekaj denarja več za motor kupljen od znanca! Upam pa tudi, da imaš ti veliko znancev, ki prodajajo tak motor ali avto kot bi ga želel imeti. Jaz te sreče namreč nimam! Glede kilometrov - jaz sem našel motor čez mejo cca. 30 km od NG, to je zame 100 km od doma! Do MB jih imam pa 200. In pri nas v Sloveniji se itak zdi vsem vse daleč :? Kliče tipo iz KP enega, ki nekaj prodaja v Ljubljani in je že pri: ma ne vem če bi prišel pogledat ste pa precej daleč od mene :blink: Če pa greš kam dlje v tujino si moraš pot zastavit tako, da greš pogledat ene par motorjev ali avtov in narediš en krog. V tujini je to lažje izvedljivo, ker je tudi ponudba večja. Ma ni hudič da od 4 ali petih ne bi bil en soliden, potem pa res nimaš sreče ali pa se zmeniš za ogled tistih, katerih cena je res prav sumljivo nizka.
mat... Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 Kupoprodajno je v mojem primeru moral it prodajalec podpisat k notarju, na ACI se tega ni dalo uredit ker pač nimajo notarja - lahko da ga v kirem drugem ACIju imajo! So pa tako (ovirjeno) pogodbo rabli za odjavit motor v IT ter pri nas na Avtoplusu in na registraciji so stvar prekontrolirali in si skopirali. Jaz na tak način nisem imel nikjer nobenih problemov, ne rečem pa da se ne da tudi brez tega - ne vem! nlp Mat... PS: cene so v tujini definitivno nižje, je pa tudi res da si moreš utrgat delček svojega dragocenega časa in malo iskat, ne pa pustit da ti stvar postrežejo na pladnju!
klimbra Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 Sej vem da težim....sam en naš član ma preveč dela pa ne uspe sprašvat...... A je kaka omejitev glede uvoza letnika 99?????????????????
tomislav Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 Sej vem da težim....sam en naš član ma preveč dela pa ne uspe sprašvat...... A je kaka omejitev glede uvoza letnika 99????????????????? ← načeloma ne, odvisno za kateri motor npr. kaksen virago 535 :nono:
Ervina Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 Direktiva 97/24 skupaj s spremembama v slovenščini: 97/24 2002/51 2003/77
Robert Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 (popravljeno) Meni so mi na Avtoplusu rekli, da za noben motor od letnika 99 dalje ni problemov.(sem jih trikrat vprašal ob različnih dnevih, in glede na glas različni ljudje). Na moje vprašanje so mi odgovorili v stilu:"Noben problem, če je letnik 99, saj od letnika 99 gredo vsi skozi", tako, da res ne vem, zakaj Yamaha 535 ne bi šla :hmm: Mogoče, pa kakšem model res ne gre, vendar so mi tako na sigurno odgovorili, da dvomim, da to ne bi držalo. Pozdrav od Roberta Popravljeno Maj 16, 2005. Popravil Robert
dejanc Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Ker sem glih pred kratkim pripeljal motor iz Italije, naj na kratko povzamem komplet postopek: - najdi motor, ki ti ustreza, pojdi si ga ogledat in seveda peljat. Kot je bilo že večkrat napisano prepričaj se ali v prometnem piše da ustreza direktivi 97/24 (rispeta la diretiva 97/24), če tega ne piše se pri našem uvozniku pozanimaj o tem, je pa tako da za motorje novejše od letnika 1999, ne bi smel bit problem, za starejše ti bodo za homologacijo že komplicirali – boš rabu potrdilo našega uvoznika, ki je dodatnih 30ksit. O ceni motorja se da zmeraj kaj pogajat, vsaj v Italiji se to da. - ko se zmenita za kupčijo, seznani prodajalca kaj rabiš za uvoz in sicer: overovljeno kupoprodajno pogodbo (lahko v italiji ali pa pri nas, s tem da je v ita cca 40€ pri nas pa cca 250 sit na občini), odjavljeno prometno dovoljenje (po njihovo Carta di circolazione). Da v Ita vse te papirje zrihtajo potrebujejo poleg papirjev motorja in tablic tudi tvoje podatke in cca en teden (ta čas se da rahlo skrajšat, če na agenciji vztrajaš da napišejo nujno oz. urgiente). Vse skupaj pa stane 110 €. (pri meni jih je plačal prodajalec, nisem pa prepričan da je to pravilo!) - v tem tednu imaš cajt da si zrihtaš prevoz motorja domov, ker je motor v Ita odjavljen in seveda brez tablic se s takim ne moreš pripeljat domou. Jaz sem pač upregel prikolico in nekaj zategovalnih pasov ter še eno človeško silo, da mi ga je pomagala naložit. Drugače se da v Ita naredit tudi preizkušnjo vendar je to baje kar precej drago! - čez mejo nima kdo kaj komplicirat, največ kar je te lahko vprašajo o lastništvu motorja, kar mu dokažeš s kupoprodajno pogodbo in čau. - Homologacijo oz. izjavo o skladnosti ti pri nas izdajo v Kopru(avtoplus) ali Ljubljani(lpp), s tem da se moraš naročit in potem motor tja pripeljati - lahko spet s prikolico ali jaz sem naredil pri nas preizkušnjo odštel cca 2600sit in se peljal do Kopra in nazaj, še isti dan naredil tehnični in motor registriral. Če to narediš v par dneh (do 3), ti za preizkušnjo ni potrebno delat novega oz. dodatnega zavarovanja ampak preizkušnjo narediš na podlagi obveznega zavarovanja motorja, s tem da se mora datum izdaje preizkušnje ujemat z datumom na zav. polici. Izjava o skladnosti stane 26600 sit, s tem da če si srečen ti bodo za ta denar pogledali celo številko motorja in ti izdali motoristu prijazen format A4 obrazec, ki ga moraš potem imeti stalno pri sebi. Vse skupaj cca 10minut. - Tehnični je normalen s tem da bodo motor vpisali v register. Po novem morajo tudi motorji na valje, kar je pa zelo opasno dejanje in ti ponavadi rečejo da ga pelji sam, ker se ga oni bojijo zvrnit. - Registracija je spet normalna, s tem da sedaj ne rabiš več flikat nalepke! Za uvožene motorje ni potrebno plačevati nobenih davkov (ne DMV, ne DDV …) razen seveda cestne takse. - To je to in uživancijam na proti! Če še kaj ni jasno kar na plan z vprašanji! nlp Mat.. ← Nekateri govorijo o DMV, da je potrebno plačati, nekateri pa da ni potrebno
kOdEbLuE Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 se pravi kot tuki berem... enga oldtimerja sploh ne morš uvozt...? sej morjo kaki drugi kriteriji obstajat za oldtimerje??? + na uvoz kruzerja pa lahk kr pozabiš k ma itak skor vsak kej predelanega
kOdEbLuE Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 , zakaj Yamaha 535 ne bi šla :hmm: ← zdej ugibam zakwa lih 535... za različne trge so jih včasih delal z različno navitimi motorji (iz glave zdej rečem 25kw(34)km v sloveniji recimo za druge trge kjer se je pojavljala potreba po več km pa celo 46km oz 34kw ne me za besedo držat ker mi je spomin na te podatke že mal zbledel)
dejanc Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 @mat...:Še nakaj bi vprašal..... A lahko prodajalec uredi vse papirje če mu jaz pustim svoje podatke? Pri nas vem, da se to da! Je fora v tem, da bom šel motor (skoraj zagotovo) pogledat popoldne oz. proti večeru, ko nikjer več ne delajo. Pa da ne bi v kolikor bi se zmenila za kupčijo hodil jaz drug dan še enkrat kupoprodajno pogodbo podpisovat in potem kot si napisal čez en teden še enkrat tja po motor :hmm: Hvala za odgovor in lep pozdrav, če se pa kdaj kje vidmo pa sledi kakšno pivo ;) ← zato pa je nabolj pametno kupiti motor od posrednika, kjer je odjava motorja že zrihtana oz. posrednik ti bo sigurno poslal prometno v Slovenijo
dejanc Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 živjo danes sem malo preveril cene motorjev v EU tako rabljenih kot novih in sem ugotovil da se v bistvu sploh ne splača uvozit motorja ko takole berem vse vaše probleme in težavice in porabljen čas mislim da se da pri nas dobiti isti če ne boljši motor za skoraj isto ceno l.p.janih ← pa dej nehi no!! pa zakaj si sploh v debato padu! če pač ljudje hočmo kupit motorje v tujini potem je to naša stvar, a je tako fantje? AJA ŠE ENKRAT POGLEJ CENE NPR. MOTOSCOUT ALI MOTO.IT.DE. IN NAŠO STRAN (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) PA POGLEJ CENE IN LETNIKE MOTORJEV.
kOdEbLuE Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Se povsem strinjam, da je veliko bolje in se splača dati nekaj denarja več za motor kupljen od znanca! Upam pa tudi, da imaš ti veliko znancev, ki prodajajo tak motor ali avto kot bi ga želel imeti. Jaz te sreče namreč nimam! Glede kilometrov - jaz sem našel motor čez mejo cca. 30 km od NG, to je zame 100 km od doma! Do MB jih imam pa 200. In pri nas v Sloveniji se itak zdi vsem vse daleč :? Kliče tipo iz KP enega, ki nekaj prodaja v Ljubljani in je že pri: ma ne vem če bi prišel pogledat ste pa precej daleč od mene :blink: Če pa greš kam dlje v tujino si moraš pot zastavit tako, da greš pogledat ene par motorjev ali avtov in narediš en krog. V tujini je to lažje izvedljivo, ker je tudi ponudba večja. Ma ni hudič da od 4 ali petih ne bi bil en soliden, potem pa res nimaš sreče ali pa se zmeniš za ogled tistih, katerih cena je res prav sumljivo nizka. ← res se lepo sliši kupt motor od znanca... ampak pol ti to precej zoži izbiro... jst recimo osebno poznam kakih 10-15 motoristov za katere vem da so njihovi motorji brezhibni, za ostale k so mi pa zgolj bežni znanci s katerimi spregovoriš besedo dve na mesec pa ne morem rečt v kakem stanju majo svoja vozila še manj pa lahko trdim da men e bojo nategnil...
SONCE Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Do kakšne razlike v ceni se splača gledati za nakup motorja letnik 2004. Kje lahko uveljavljam svoje pravice, če najdem kasneje skrite napake :huh: na motorju oz. kako je s pravnim varstvom v primeru sporov? Kako je urejeno z uveljavljanjem garancije pri naših serviserjih? S svojim nepoznavanjem tujih trgov, sem trenutno pripravljen odšteti tudi 100.000,00 SIT več za motor letnik 2004, ki je bil kupljen in servisiran pri nas. :?
kOdEbLuE Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 živjo danes sem malo preveril cene motorjev v EU tako rabljenih kot novih in sem ugotovil da se v bistvu sploh ne splača uvozit motorja ko takole berem vse vaše probleme in težavice in porabljen čas mislim da se da pri nas dobiti isti če ne boljši motor za skoraj isto ceno l.p.janih ← tale ideja je pa res bosa stari moj... razlike v ceni so take da dol padeš pa zarad mene prištej še 50000 zraven za bencin in cestnine če hočeš pa se še zmer splača sploh če maš cajt recmo do nemčije skočt sredi tedna... kva si ti gledu res nimam pojma ampak res rajš poglej www.motoscout24.de... brezveze je da bluziš v tri dni nekej x, jasno je tud zakaj je v sloveniji moto dražji kot v neki nemčiji, sej valda se lahko vsak svojo ceno spomni če sta naprodaj samo dva motorja določenega tipa v sloveniji...?? fantje in dekleta... alternativa nakupu iz tujine je.... prosjačenje pr očitih in mamicah ;) aja pa nekje sm slišu zgodbo kako te nemci nategnejo in navijajo nazaj števce ipd... najožji družinski prijatelj je prodal espace v enega največjih in najbolj prioznanih avtosalonov v sloveniji, nakar je, ob prevzemu novega vozila, opazil da se nekdaj njegovo vozilo prodaja s kar 170000km manj kot jih je imel (iz 250000 na 80000) če je kdo kupil rumenega espace kako leto nazaj v kranjski regiji nej ga pelje na temeljit servis... dobr tole je blo mal oftopik tko da me lahk brišete
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se