Skoči na vsebino

Uvoz motorja


vrho1679

Priporočene objave

Jas pa mam vprasanje.

Sem zacetnik v nadgradnji motora.

Kupujem motor in v opisu pise da ima Jet Kit vgrajen.

Motor je v Avstriji, moral ga bom uvozit, je v skladu z 97/24.

Zdaj me zanima kaj jet kit je in ali lahko povzroča probleme pri homologaciji in registraciji.

Tudi mi lahko kdo navede trgovine rablenih motorov v Italiji v blizini slovenske meje?

Tnx!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

'Jet' oz. diza je del vplinjača, ki določa, koliko goriva se bo 'uplinilo' v določeno količino zraka.

Ponavadi se zamenjajo, če je uporabljen bolj športen izpuh in/ali zračni filter, pri nekaterih motorjih pa je že pri standardnih komponentah vse skupaj nastavljeno na bolj revno mešanico (zaradi doseganja EKO norm) - z drugimi (ponavadi večjimi) dizami pa potem motor lepše/boljše deluje.

ČE BI pri naši homologaciji karkoli merili ali preverjali, bi ti to lahko povzročalo probleme.

Ker pa tega ne počnejo (če ti pogledajo številke okvirja in motorja, je že veliko), zaradi tega ne boš imel problemov.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
- ko se zmenita za kupčijo, seznani prodajalca kaj rabiš za uvoz in sicer: overovljeno kupoprodajno pogodbo (lahko v italiji ali pa pri nas, s tem da je v ita cca 40€ pri nas pa cca 250 sit na občini), odjavljeno prometno dovoljenje (po njihovo Carta di circolazione). Da v Ita vse te papirje zrihtajo potrebujejo poleg papirjev motorja in tablic tudi tvoje podatke in cca en teden (ta čas se da rahlo skrajšat, če na agenciji vztrajaš da napišejo nujno oz. urgiente). Vse skupaj pa stane 110 €. (pri meni jih je plačal prodajalec, nisem pa prepričan da je to pravilo!)

A to je bilo 110€ skupaj z overitvijo kupoprodajne ali je bilo 110€ + 40€?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pove, kakšne so cene v Italiji, Avstriji ali Nemčiji za

Suzukija GSX 600 R K4, letnik 2004?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pove, kakšne so cene v Italiji, Avstriji ali Nemčiji za

Suzukija GSX 600 R K4, letnik 2004?

mal poglej na mobile.de in moto.it, pa primerjaj .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Imam en problem. Uvozil sem motor iz Nemčije in sva s prodajalcem napisala ADAC pogodbo s podpisi. Imam nemško odjavljeno prometno (farzeugbrief).

Naredil sem Homologacijo v Kopru. Sedaj pa motorja ne morem registrirat, ker ADAC pogodba ni overjena. Probal sem kontaktirat prodajalca, vendar ga nikakor ne morem dobiti. Z motorjem in papirji je vse v redu.

Dobil sem informacije, da neoverjena ADAC pogodba velja v vsej Evropski uniji, pri nas pa seveda mi rečejo ne.

Overjen mora biti prodajalčev podpis, ali bi lahko to storil pri nas jaz kot kupec sam? Je kje kakšen notar, ki bi naredil to?

Ali kdo ve, ali se da na kateri upravni enoti v Sloveniji registrirati motor oziroma dokazati lastništvo samo z ADAC neoverjeno pogodbo?

Ali ima mogoče kdo kakšno idejo za rešitev tega problema, prosim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to je bilo 110€ skupaj z overitvijo kupoprodajne ali je bilo 110€ + 40€?

Vse skupaj - se pravi overovljena kupoprodajna pogodba in odjavljeno prometno.

nlp

mat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Imam en problem. Uvozil sem motor iz Nemčije in sva s prodajalcem napisala ADAC pogodbo s podpisi. Imam nemško odjavljeno prometno (farzeugbrief).

Naredil sem Homologacijo v Kopru. Sedaj pa motorja ne morem registrirat, ker ADAC pogodba ni overjena. Probal sem kontaktirat prodajalca, vendar ga nikakor ne morem dobiti. Z motorjem in papirji je vse v redu.

Dobil sem informacije, da neoverjena ADAC pogodba velja v vsej Evropski uniji, pri nas pa seveda mi rečejo ne.

Overjen mora biti prodajalčev podpis, ali bi lahko to storil pri nas jaz kot kupec sam? Je kje kakšen notar, ki bi naredil to?

Ali kdo ve, ali se da na kateri upravni enoti v Sloveniji registrirati motor oziroma dokazati lastništvo samo z ADAC neoverjeno pogodbo?

Ali ima mogoče kdo kakšno idejo za rešitev tega problema, prosim?

Žal ni druge kot kontaktirat prodajalca in ga lepo prosit, da uredi overitev (stane ga približno 2 EUR na njihovih upravnih enotah). Svoj podpis lahko overi le on sam.

Tudi sam sem se zanašal na to, da ADAC pogodbe veljajo neoverjene... Potem pa sem še dodatnih 14 dni čakal na overjeno pogodbo. :devil:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@mat...:še eni dve vprašanji bi imel glede teh stvari v Italiji :blush:

A imajo tudi Italijani kakšne posebne obrazce kupoprodajnih pogodb tako kot Nemci tisto ADAC kupoprodajno pogodbo, ki jo izpolniš in greš potem overit?

A je možno motor pripeljat čez mejo že samo z overjeno kuporodajno pogodbo, ki jo dobiš ko pač streseš €€ in se potem zmeniš s prodajalcem, da ti pošlje še prometno, ko se do konca odjavi motor in mu vse skupaj pošljejo nazaj?

Ali pa mogoče ni pametno dati vsega denarja dokler še nimaš odjavljene prometne v rokah :?

Vem da so bili že v Sloveniji primeri, ko so plačali, overili pogodbo potem pa prodajalec ni hotel odjaviti vozila in ga kupec ni mogel registrirati na novo....delikatne zadeve so to :oops:

Ej, pa že vnaprej hvala za odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so spisali kupoprodajno kar v poslovalnici oz. kot oni temu rečejo "uffico ACI", nisem pa nikjer videl nobenega obrazca da bi ga kar izpolnil - možno pa da obstaja.

Motor lahko komot pripelješ čez mejo samo s kuporodajno saj je to edini dokument kjer piše da si ti novi lastnik. Kot pa si že sam ugotovil, je zdravo dejanje (za živce in denarnio), da ti prodajalec prvo uredi vse papirje in šele nato skeširaš zmenjeno cifro. Tako da se, po mojem, splača naredit dva obiska pri prodajalcu - prvi da se zmeniš o nakupu in mu daš v račun enih 100€ da uredi papirje, ter drugi obisk ko so papirji urejeni prevzem motorja in papirjev, plačaš in adijo(no ja spodobi se da gresta še na eno birco v znak dobre kupčije)!

nlp

Mat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@mat...:Še nakaj bi vprašal.....

A lahko prodajalec uredi vse papirje če mu jaz pustim svoje podatke? Pri nas vem, da se to da!

Je fora v tem, da bom šel motor (skoraj zagotovo) pogledat popoldne oz. proti večeru, ko nikjer več ne delajo. Pa da ne bi v kolikor bi se zmenila za kupčijo hodil jaz drug dan še enkrat kupoprodajno pogodbo podpisovat in potem kot si napisal čez en teden še enkrat tja po motor :hmm:

Hvala za odgovor in lep pozdrav, če se pa kdaj kje vidmo pa sledi kakšno pivo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@mat...:Še nakaj bi vprašal.....

A lahko prodajalec uredi vse papirje če mu jaz pustim svoje podatke? Pri nas vem, da se to da!

Je fora v tem, da bom šel motor (skoraj zagotovo) pogledat popoldne oz. proti večeru, ko nikjer več ne delajo. Pa da ne bi v kolikor bi se zmenila za kupčijo hodil jaz drug dan še enkrat kupoprodajno pogodbo podpisovat in potem kot si napisal čez en teden še enkrat tja po motor :hmm:

Hvala za odgovor in lep pozdrav, če se pa kdaj kje vidmo pa sledi kakšno pivo ;)

tebi kupoprodajne sploh ni potrebno podpisovat, ti si prej ko greš naredi eno fotokopjo tvojega potnega lista in to je vse kar rabi da lahko prodajalec vse SAM zrihta!

nlp

mat...

PS: Laško zakon!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POMOČ

Moram kupiti motor yamaha r6. Pri nas v Sloveniji je kot prvo zelo slaba ponudba, kot drugo so pa predragi oz precenjeni. Sem gledal cene na www.motoscout.de in so motorji zelo cenejši, in ponudba je zelo pestra. Vendar me moti ena stvar. S prijatelji bi se vsedeli en dan v avto in se odpeljali v tujino, vendar me skrbi da ne bom prisel praznih rok nazaj, ker ne poznam krajev kjer prodajajo rabljene motorje, kraj podoben sejmu rabljenih motorjev kot pri nas npr. sejem avtomobilov v LJ v Viču kjer dobiš vse na enem mestu.

Zato, če mi nekdo lahko pove kje so najboljši kraji v tujini npr. v Avstriji, Nemčiji ali v Italiji za ogled rabljenih motorjev.

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POMOČ

Moram kupiti motor yamaha r6. Pri nas v Sloveniji je kot prvo zelo slaba ponudba, kot drugo so pa predragi oz precenjeni. Sem gledal cene na www.motoscout.de in so motorji zelo cenejši, in ponudba je zelo pestra. Vendar me moti ena stvar. S prijatelji bi se vsedeli en dan v avto  in se odpeljali v tujino, vendar me skrbi da ne bom prisel praznih rok nazaj, ker ne poznam krajev kjer prodajajo rabljene motorje, kraj podoben sejmu rabljenih motorjev kot pri nas npr. sejem avtomobilov v LJ v Viču kjer dobiš vse na enem mestu.

Zato, če mi nekdo lahko pove kje so najboljši kraji v tujini npr. v Avstriji, Nemčiji ali v Italiji za ogled rabljenih motorjev.

Lp!

Tak kraj bos TEZKO nasel, to tveganje bos kr moral prevzeti. Lahko ti pa zrihtamo eno dobro R6 ;) .

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@mat...: še nekaj me zanima, upam da se ti bo dalo dogovorit, ker sem že malo nadležen :oops:

Napisal si, da so vama kupoprodajno spisali kar na ACI. A je bilo potrebno to pogodbo še dodatno overiti pri notarju ali je dovolj, da je spisana pri njih?

Jaz sem prej mislil, da jo je treba še overiti pa me je zdaj prodajalec klical, da so mu na ACI rekli da je dovolj to kar dobi pri njih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@mat...: še nekaj me zanima, upam da se ti bo dalo dogovorit, ker sem že malo nadležen :oops:

Napisal si, da so vama kupoprodajno spisali kar na ACI. A je bilo potrebno to pogodbo še dodatno overiti pri notarju ali je dovolj, da je spisana pri njih?

Jaz sem prej mislil, da jo je treba še overiti pa me je zdaj prodajalec klical, da so mu na ACI rekli da je dovolj to kar dobi pri njih.

Načeloma velja originalna pogodba le, če kupiš motor od firme, če pa od privatnika, pa mora notar bit zraven (in kolko poznam picajzlanje glede papirjev pri nas, nikoli ne škodi štempl ali dva več). Lahko pa, da se je v zadnjem času (cca. 1 mesec) kaj spremenilo.

Nasploh se drži načela: čimveč original papirjev in štemplov, podpisov itd. So meni tudi rekli, da potrebuješ original pogodbo in original prometno za registracijo, ampak potem mi je baba na šalteru rekla "a original računa pa nimate?". Hvalabogu sem ga mel in ga je seveda vzela in zraven zaklamfala.

Še enrat, mej tudi tisto, kar uradno ne rabiš. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@mat...: še nekaj me zanima, upam da se ti bo dalo dogovorit, ker sem že malo nadležen :oops:

Napisal si, da so vama kupoprodajno spisali kar na ACI. A je bilo potrebno to pogodbo še dodatno overiti pri notarju ali je dovolj, da je spisana pri njih?

Jaz sem prej mislil, da jo je treba še overiti pa me je zdaj prodajalec klical, da so mu na ACI rekli da je dovolj to kar dobi pri njih.

Prodajalčev podpis MORA biti overjen - in to nima nič z Italijani ali njihovimi uradi.

To zahteva naša država (oz. upravne enote) ob registraciji vozila.

D.

PS: Sam sem zaradi tega 14 dni lepega vremena čakal overjeno pogodbo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma velja originalna pogodba le, če kupiš motor od firme, če pa od privatnika, pa mora notar bit zraven (in kolko poznam picajzlanje glede papirjev pri nas, nikoli ne škodi štempl ali dva več). Lahko pa, da se je v zadnjem času (cca. 1 mesec) kaj spremenilo.

Nasploh se drži načela: čimveč original papirjev in štemplov, podpisov itd. So meni tudi rekli, da potrebuješ original pogodbo in original prometno za registracijo, ampak potem mi je baba na šalteru rekla "a original računa pa nimate?". Hvalabogu sem ga mel in ga je seveda vzela in zraven zaklamfala.

Še enrat, mej tudi tisto, kar uradno ne rabiš.  :grim

Tudi če kupiš preko posrednika (komisijska prodaja), moraš ob registraciji pri nas predložiti pogodbo med prejšnjim lastnikom in posrednikom - seveda z overjenim prodajalčevim podpisom.

V vsakem primeru pa zadostuje 'upravno overjanje' podpisa, ki je cenejše od notarskega (v Nemčiji stane 'upravna overitev' 2 EUR).

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi če kupiš preko posrednika (komisijska prodaja), moraš ob registraciji pri nas predložiti pogodbo med prejšnjim lastnikom in posrednikom - seveda z overjenim prodajalčevim podpisom.

V vsakem primeru pa zadostuje 'upravno overjanje' podpisa, ki je cenejše od notarskega (v Nemčiji stane 'upravna overitev' 2 EUR).

lp, D.

summa summarum: vse, kar ne kupiš direkt od firme, ki je lastnik motorja (se pravi, da kupiš od fizične osebe ali preko posrednika), mora biti overjeno.

V mojem primeru je zadostovala original pogodba s štemplom in podpisom, ker je bila firma lastnik rabljenega motorja (= je ob prodaji novega vzela tega v račun) in zatorej ni bilo potrebno notarja.

Torej, nekako takole: overjen podpis ali nakup motorja od pravne osebe, ki je lastnik motorja in ne posrednik.

to je nekako zlitje Dančijeve in pirrulzeve izkušnje. menda :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj mislil sem to, če je možno da v Italiji overijo pogodbo kar v oz. na "ufficio ACI" tako kot pri nas to delajo zdaj na upravnih enotah.

Izgleda da ne, ker je Robert nekja postov nazaj napisal, da so mu na Avtoplusu rekli, da mora imeti pri notraju overjeno kupoprodajno pogodbo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj mislil sem to, če je možno da v Italiji overijo pogodbo kar v oz. na "ufficio ACI" tako kot pri nas to delajo zdaj na upravnih enotah.

Izgleda da ne, ker je Robert nekja postov nazaj napisal, da so mu na Avtoplusu rekli, da mora imeti  pri notraju overjeno kupoprodajno pogodbo!

Tako mi je bilo rečeno, če pa to naredijo kar na ACI ne vem. Bom videl v sredo, če bom v Italiji kupil motor. Pri meni po vsej verjetnosti ne bi bilo potrebno kupoprodajne pogodbe, ampak bi dobil kar račun, ker bi motor kupil od uradnega prodajalca (razen če ne gre za kakšno komisijsko prodajo), čeprav bi morali na ACI vseeno it zaradi odjave prometnega in deponiranja tablic.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako mi je bilo rečeno, če pa to naredijo kar na ACI ne vem. Bom videl v sredo, če bom v Italiji kupil motor. Pri meni po vsej verjetnosti ne bi bilo potrebno kupoprodajne pogodbe, ampak bi dobil kar račun, ker bi motor kupil od uradnega prodajalca (razen če ne gre za kakšno komisijsko prodajo), čeprav bi morali na ACI vseeno it zaradi odjave prometnega in deponiranja tablic.

Pozdrav od Roberta

Js sm prpelu avto iz IT. Tko d glede papirologije lahko povem: Če lastnik motorja (italjan verejtno) ima papirje od motorja (nikoli ne veš) naj gre na ACI kjer uredijo dobesedno use (odjavo, potrdilo o uztresnosti tem in tem predpisom... ), razn prepisa. Prepis se uredi nekje pr notarju (obvezno v IT) posebej po tem ko je motor odjavlen iz prometa. Zadeva na ACI ni takojšna. Mi smo čakali ene 4-5 dni :hmm: je blo pa to lani takoj po ustopu v EU kjer so se še pousod lovili, tako d je zdej lahko kej drugače :? Če vam je kej v pomoč za info

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako mi je bilo rečeno, če pa to naredijo kar na ACI ne vem. Bom videl v sredo, če bom v Italiji kupil motor.

Pozdrav od Roberta

No saj morda se bo še mat... kaj oglasil na forumu in povedal ali se da ali ne.

Jaz sem drugače s prodajalcem že vse zmenjen, danes je bil na ACI in če bo vse teklo kot treba bodo po njegovih besedah z njihove strani papirji v torek urejeni (upam da se ne bo kaj zavleklo) in grem dol po motor. Če pa je potrebno pogodbo overiti pri notarju mu to sporočim v ponedeljek in uredi še to. Za stroške prepisa sva se pa itak zmenila, da jih plača on.

Cene pa nisem nič zbijal ker sta motor in cena bila OK.

Bom pa nabavil Suziki Marauder 250 .) Upam da mi ne bo že takoj prešvoh :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!