Skoči na vsebino

Uvoz motorja


Priporočene objave

Objavljeno
A je to res, da se motor šteje kot nov do 6.000 prevoženih km, torej če pripelješ motor naprimer z 2000 km, nanj tudi plačaš 20% davek kot na novo vozilo? Kako pa je s tistimi drugimi davki na rabljena vozila, ki naraščajo nekako 2%, če je več je potem 4% al nekako tako? Kako je s tem? Hvala za odgovor :)

Ej Čamac teh 2% pa to davkov ni več :evilgrin: :evilgrin: če se ne motm

Sam pač 20% na novo vozilo je pa čist useen al tm al pa tuki...

(semizdi da gre tm dol, tuki pa plačaš)

Objavljeno

Ja mene zanima za motor, ki je rabljen pa ima manj kot 6000km če se mora plačat ta davek 20%, ker potem me itak pride predrago in to torej odpade

Objavljeno
Ja mene zanima za motor, ki je rabljen pa ima manj kot 6000km če se mora plačat ta davek 20%, ker potem me itak pride predrago in to torej odpade

ČE je tako mislm da ti u ITA oz. kjer ga boš kupu, dajo davek dol (-20%) pri nas ga pa plačaš (nevem kolk sam ne velik več kot 20%)... tko da količina E, ki jih boš dal za vse skupaj se ne bo konkretno razlikovala oz tiste, ki jo boš vidu recimo na moto.it ....

aya še nasvet... ko gledaš te strani, in če kupuješ pri Koncesionarju se da ceno konkretno znižat... 100,200E

Objavljeno (popravljeno)
Ja mene zanima za motor, ki je rabljen pa ima manj kot 6000km če se mora plačat ta davek 20%, ker potem me itak pride predrago in to torej odpade

To sicer piše nekje v nekem zakonu, ampak ko sem jaz moped pripeljal iz Nemčije, ni nihče pogledal, koliko ima kilometrov, pisalo pa tudi ni nikjer.

Ali obstaja kaki pod- oz. nad-zakonski akt, ki to ureja ali pa se jim preprosto ne da.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
ČE je tako mislm da ti u ITA oz. kjer ga boš kupu, dajo davek dol (-20%) pri nas ga pa plačaš (nevem kolk sam ne velik več kot 20%)... tko da količina E, ki jih boš dal za vse skupaj se ne bo konkretno razlikovala oz tiste, ki jo boš vidu recimo na moto.it ....

aya še nasvet... ko gledaš te strani, in če kupuješ pri Koncesionarju se da ceno konkretno znižat... 100,200E

Jaz ne mislim nakupa pri pravni osebi, ampak navaden nakup rabljenega motorja pri nekem človeku, motor pa ima manj kot 6000 km in zato sprašujem, da ne bi pripeljal motor potem pa tukaj dal še 20% ker je potem enako kot da tu kupim novega.

Objavljeno
To sicer piše nekje v nekem zakonu, ampak ko sem jaz moped pripeljal iz Nemčije, ni nihče pogledal, koliko ima kilometrov, pisalo pa tudi ni nikjer.

Ali obstaja kaki pod- oz. nad-zakonski akt, ki to ureja ali pa se jim preprosto ne da.

D.

Hvala Danci, to me je zanimalo. Torej ne bo problemov, če pripeljem rabljen motor z 2.000km in bom samo naredil homologacijo tukaj in je to to... Enako kot če bi imel 20.000 km :)

Objavljeno

Nov motor je tudi tisti motor, ki je bil pred manj kot pol leta, nazadnje registriran ali nekaj takega. Poglej na DURS.

Nooo, jest sm pripeljal žverco v petek. Šli dol, testna vožnja, prešnjofali moped, ga nekako naložili v berlingota :D

Še prej smo zrihtali papirje, AČI in odjavljeno prometno(dejansko je taka lepa fotokopija, ker se MORA original uničiti). Račun pa dobim po pošti, ker je bil motor pisan na ženo in je ni bilo takrat tam da bi podpisala. Tako da nismo nič motali... Na tisti agenciji so lastniku izrecno rekli, da če ne da naprej pošte, bo imel probleme s policijo, ker imajo tam tako urejeno. Itak imajo več teh policij, ena je tudi "finančna policija"

Objavljeno

Glede kilometrov mislim da ravno ne drži.

Na dokumentih, ki jih dobiš pri prepisu nikjer ni prevoženih kilometrov, pri homologaciji pa tudi ne dobiš nič druzga kot samo homologacijski kartonček, pokažeš pa samo tiste papirje od prepisa. Motor sicer pregledajo in poslikajo, pa ne zaradi kilometrov temveč zaradi uvoza razbitih motorjev, da nebi švercali razbite pa tu menjavali grušte itd...

Konkretno očetov motor pripeljan iz italije (Yamaha TDM 900) je imeu mislim da 1870km kilometer gor dol. Nobenga davka, nič. Vse kar je bilo plačano sem že napisal 2 posta nazaj in to ni nič druzga kot homologacija (ostalo gre iz žepa prodajalca).

Glede fotokopije mi je pa čudno, ker sem jaz in verjetno tudi ostali dobili original. Je pa res, da če na fotokopiji piše da je enako originalu in je štampiljka nekoga ki za resničnost podatkov garantira je isto al je original ali ne... Je pa možno, da imajo različne agencije ki se s prepisi ukvarjajo v različnih delih Italije tudi različne postopke. Na koncu pa je vseeno, glavno da gre skozi registracijo brez problemov.

Objavljeno (popravljeno)

okej jaz sem že nekajkrat vprašal a nikoli dobil pravega odgovora:

uvozil sem rabljen motor iz Nemčije.

uvozil mi ga je prevoznik ki mi je tudi dal tist papir od koga je prpelu pa komu je prpelu pa kaj je prpelu (vključno z št. šasije)

ta nemc mi je dal tudi naslednje dokumente: Fahrzeugschein in pa Betriebserlaubnis

zdej pa vprašanji:

1. a mi kter dokument manjka?

2. a nej bi tist dok. od prevoznika biu Ok kot kupoprodajna?

3. kaj sploh sta to Fahrzeugschein in pa Betriebserlaubnis?

Pa iskrena hvala za odgovore

Popravljeno . Popravil Sanda7
Objavljeno (popravljeno)

okej jaz sem že nekajkrat vprašal a nikoli dobil pravega odgovora:

uvozil sem rabljen motor iz Nemčije.

uvozil mi ga je prevoznik ki mi je tudi dal tist papir od koga je prpelu pa komu je prpelu pa kaj je prpelu (vključno z št. šasije)

ta nemc mi je dal tudi naslednje dokumente: Fahrzeugschein in pa Betriebserlaubnis

zdej pa vprašanji:

1. a mi kter dokument manjka?

2. a nej bi tist dok. od prevoznika biu Ok kot kupoprodajna?

3. kaj sploh sta to Fahrzeugschein in pa Betriebserlaubnis?

Pa iskrena hvala za odgovore

Popravljeno . Popravil Thundercat
Objavljeno (popravljeno)

Kaj pa kak račun ali kupoprodajna pogodba??

Oz. tako:

1. Mislim, da rabiš račun ali overjeno kupoprodajno pogodbo.

2. Mislim, da ti papir od prevoznika ne pomaga nič.

3. 'Betriebserlabnis' je nekaj takega kot pri nas prometna, 'Fahrzeugschein' pa je nekaj takega kot pri nas homologacijski karton.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

CMR je kolkr vem carinska listina ki je ti ne rabiš glede na to da smo v evropi...

Za druge stvari pa nebi vedu, zagotovo rabiš ali račun ali kupoprodajno in original prometno dovoljenje¸. V italiji dobiš ACI, verjetno v nemčiji kej podobnega, kaj so pa ti papirji pa nebi vedu, ker je nemščina zame španska vas...

Objavljeno (popravljeno)
Kaj pa kak račun ali kupoprodajna pogodba??

Oz. tako:

1. Mislim, da rabiš račun ali overjeno kupoprodajno pogodbo.

2. Mislim, da ti papir od prevoznika ne pomaga nič.

3. 'Betriebserlabnis' je nekaj takega kot pri nas prometna, 'Fahrzeugschein' pa je nekaj takega kot pri nas homologacijski karton.

D.

Fahrzeugschein, Fahrzeugbrief in Zulassungsbescheinigung - bang & bang.

In da, potrebna sta ali originalni račun - poštemplan, z vsemi podatki - (če kupuješ od firme) ali overjena pogodba.

Vsekakor pa brez Fahrzeugscheina/Fahrzeugbriefa/Zulassungsbescheinigunga in oriđiđi računa ali ekvivalentne listine (kar mislim, da papir od prevoznika ni) - mission impossible.

Popravljeno . Popravil pirrulz
Objavljeno (popravljeno)

Kako se reče v italijanščini overjena pogodba, polno ime ACI dokumenta in odjavljena prometna? :P Vem, da že najbrž kje piše ampak kratek povzetek teh treh bistvenih stvari bo pomagal še komu drugemu, ne samo meni :)

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno
Kako se reče v italijanščini overjena pogodba, polno ime ACI dokumenta in odjavljena prometna? :P Vem, da že najbrž kje piše ampak kratek povzetek teh treh bistvenih stvari bo pomagal še komu drugemu, ne samo meni :)

za pogodbo ne vem, vem da naodjavljenem prometnem piše zgoraj:

-CARTA DI CIRCOLAZIONE

Na AČIju pa:

-ACI - Automobile Club D'Italia

na drugi strani je pa znak:

-PRA - pubblico registro automobilistico

Ti sam reči AČI pa bojo vedli

Objavljeno

Mene pa nekaj drugega zanima, kar nobeden ne napiše. Kako ste vi zadovoljni s temi motorji?? Sprašujem pa zato, ker sem že večkrat slišal, da razni uvozniki pripeljejo vsaka jajca čez mejo, tukaj lepo našminkajo in prodajo. Za Italjane sem pa celo slišal, da tud kilometre vrtijo nazaj. Sej se razume, da star motor ne more biti kot nov, ampak se mi zdi, da je nekam velik super dobro ohranjenih motorjev z minimalnimi kilometri.

LP

Objavljeno
ampak se mi zdi, da je nekam velik super dobro ohranjenih motorjev z minimalnimi kilometri.

LP

Enako kot pri nas.

Objavljeno
Enako kot pri nas.

Sigurno... če ne že več, ker smo vsa jajca uvozli... Mi stare avte (jugiče, lade itd..) v Srbijo..... Italjani k nam stare avte in motorje.

Objavljeno
Mene pa nekaj drugega zanima, kar nobeden ne napiše. Kako ste vi zadovoljni s temi motorji?? Sprašujem pa zato, ker sem že večkrat slišal, da razni uvozniki pripeljejo vsaka jajca čez mejo, tukaj lepo našminkajo in prodajo. Za Italjane sem pa celo slišal, da tud kilometre vrtijo nazaj. Sej se razume, da star motor ne more biti kot nov, ampak se mi zdi, da je nekam velik super dobro ohranjenih motorjev z minimalnimi kilometri.

LP

Jaz sem sam uvozil motor iz Italije od prvega lastnika. Očuvam je bil tako, kot bi ga pripeljal iz trgovine. Danes, ko je pri meni v lasti že cca 3/4 leta, se mu že pozna kakšna praska.... Kar se pa mehanike tiče pa BP. Gre za CBR 600 F, letnik 2004, ob uvozu je imel 4.700 km.

Uvoz motorja iz tujine se splača, kot sem že tudi tu pisal par strani nazaj, za motorje, ki so pri nas relativno redki in najdeš mogoče enega ali dva ki se prodajata. Za kakšen FZ6 se ne splača niti razmišljati o uvozu, ker je teh motorjev pri nas ogromno.

Pri nakupu rabljenega motorja se pa lahko "nategneš" ne glede na to, ali kupiš iz uvoza ali "kupljenega v SLO". Dealerji z rabljenimi pač živijo od tega, da uvažajo motorje, ki jih je pri nas relativno malo in imajo zato nekoliko višjo ceno kot v tujini, kjer je teh motorjev seveda več.

Konkretno moj motor se je prodajal najmanj 3 mesece, dobil sem ga pa za cca 1.000 EUR manj kot pa sta se prodajala dva podobna motorja v SLO.

Objavljeno
Jaz sem sam uvozil motor iz Italije od prvega lastnika. Očuvam je bil tako, kot bi ga pripeljal iz trgovine. Danes, ko je pri meni v lasti že cca 3/4 leta, se mu že pozna kakšna praska.... Kar se pa mehanike tiče pa BP. Gre za CBR 600 F, letnik 2004, ob uvozu je imel 4.700 km.

Uvoz motorja iz tujine se splača, kot sem že tudi tu pisal par strani nazaj, za motorje, ki so pri nas relativno redki in najdeš mogoče enega ali dva ki se prodajata. Za kakšen FZ6 se ne splača niti razmišljati o uvozu, ker je teh motorjev pri nas ogromno.

Pri nakupu rabljenega motorja se pa lahko "nategneš" ne glede na to, ali kupiš iz uvoza ali "kupljenega v SLO". Dealerji z rabljenimi pač živijo od tega, da uvažajo motorje, ki jih je pri nas relativno malo in imajo zato nekoliko višjo ceno kot v tujini, kjer je teh motorjev seveda več.

Konkretno moj motor se je prodajal najmanj 3 mesece, dobil sem ga pa za cca 1.000 EUR manj kot pa sta se prodajala dva podobna motorja v SLO.

Super. Sam tisti , ki so ga pa nat....nili, pa itaq ne bo tukaj pisal kako se je zaj...al!!

Objavljeno (popravljeno)

A na Certificazione di Demolizione Italiana se res tako dolgo čaka? Lastnica pravi, da mi ga lahko pošlje po pošti čez en teden, ko ga bo ACI (Auto Club Italia) izdala... :unsure:

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno
A na Certificazione di Demolizione Italiana se res tako dolgo čaka? Lastnica pravi, da mi ga lahko pošlje po pošti čez en teden, ko ga bo ACI (Auto Club Italia) izdala... :unsure:

ZELOO odvisno kje in kdo ti dela oziromaizdaja papirje... sem slišal da so čakali tudi po 10 dni za papir, ki sem ga js dobiu v 10 minutah...

Objavljeno
Mene pa nekaj drugega zanima, kar nobeden ne napiše. Kako ste vi zadovoljni s temi motorji?? Sprašujem pa zato, ker sem že večkrat slišal, da razni uvozniki pripeljejo vsaka jajca čez mejo, tukaj lepo našminkajo in prodajo. Za Italjane sem pa celo slišal, da tud kilometre vrtijo nazaj. Sej se razume, da star motor ne more biti kot nov, ampak se mi zdi, da je nekam velik super dobro ohranjenih motorjev z minimalnimi kilometri.

LP

Super zadovoljen. Uvozu Futuro letnik 01 z 33.000km (pri nas so redke in drage)... kljub letom in kilometrom je res zelo lepo ohranjena, prijatelji so me spraševali če je motor nov! :) Sem gledal tudi eno v sloveniji (konkretno tisto temno sivo z avtoneta), ki je novejša in z manj kilometri pa je dosti dosti slabše ohranjena...

Objavljeno
Fahrzeugschein, Fahrzeugbrief in Zulassungsbescheinigung - bang & bang.

In da, potrebna sta ali originalni račun - poštemplan, z vsemi podatki - (če kupuješ od firme) ali overjena pogodba.

Vsekakor pa brez Fahrzeugscheina/Fahrzeugbriefa/Zulassungsbescheinigunga in oriđiđi računa ali ekvivalentne listine (kar mislim, da papir od prevoznika ni) - mission impossible.

aha!

no zdaj za kupoprodajno se bo nekako uredilo, upajmo. Drugače pa me zanima za Zulassungsbescheinigung kako ga nej bi on to dobil?

a ni tud neki tako da se ga da dobit če uni pr registraciji v svoj rač. vpišejo podatke od motorja?

P.S. Ugotovil sem da mi je dal tudi Kraftfahrt-Bundesamt (neka knjižica k je tud neki TUV pa TRW notr). A to se kaj rabi?

Najlepša hvala za odgovore!

Objavljeno

zdej sm ugotovu naslednje:

Fahrzeugschein+Fahrzeugbrief=Zulassungsbescheinigung

Fahrzeugschein+Fahrzeugbrief je zdej zamenjal Zulassungsbescheinigung!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!