Lugi Objavljeno April 13, 2014 Deli Objavljeno April 13, 2014 Zanima me, ali je kdo pred kratkim pripeljal motor iz EU z manj kot 6000km, ter če je imel s tem težave. Ali bi bilo smiselno števec "naviti" ali ni nobenega problema s tem? Med davčno, kjer izpolniš tisti obrazec, kamor navedeš kilometre in homologacijo poteka kakšna izmenjava podatkov, iz koder bi bili razvidni kilometri? Pa če je potrebno števeč navit, kje in za koliko € to delajo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GKeko Objavljeno April 13, 2014 Deli Objavljeno April 13, 2014 (popravljeno) Zanima me, ali je kdo pred kratkim pripeljal motor iz EU z manj kot 6000km, ter če je imel s tem težave. Ali bi bilo smiselno števec "naviti" ali ni nobenega problema s tem? Med davčno, kjer izpolniš tisti obrazec, kamor navedeš kilometre in homologacijo poteka kakšna izmenjava podatkov, iz koder bi bili razvidni kilometri? Pa če je potrebno števeč navit, kje in za koliko € to delajo? Moja izkušnja... Sam sem šel v ITA po motor nekje pred 3 tedni in sicer Yamaho FZ1S, letnik 2009, 15.000km. V glavnem italjan je plačal prepis na ACIju, jaz sem dobil papirje... Sma pa še tam napisala slovensko kupoprodajno pogodbo lih zarad DMVja... No plačal sem 5% vrednosti po kupoprodajni pogodbi. Pa lih tolk... vse skupaj se je splačalo, sem plačal za homologacijo in DMV 300€. Pa še vseeno sem dosti bolj poceni prišo skozi kot bi ga pri nas kupil. Popravljeno April 13, 2014. Popravil GKeko Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zviki Objavljeno April 24, 2014 Deli Objavljeno April 24, 2014 Ali so kakšne omejitve uvoza iz Italije glede Euro norme? Gledam prve Tune pa imajo Euro 2. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cikadina Objavljeno April 24, 2014 Deli Objavljeno April 24, 2014 Ali so kakšne omejitve uvoza iz Italije glede Euro norme? Gledam prve Tune pa imajo Euro 2. davka DMV boš zaradi tega plačal več, torej 10% Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TEODOR Objavljeno September 9, 2014 Deli Objavljeno September 9, 2014 vem, d aje bilo o tem mnogo napsiano prebral sem ampak še zmeraj ne znam izračunati, koliko me pride denimo motro, ki stane na hrvaškem izvozna cena 7700 evrov, in kakšen postopek uberem tudi, če bo kateri moral to milijontič ponoviti, naj mu ne bo, prosim, težko Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno September 9, 2014 Deli Objavljeno September 9, 2014 vem, d aje bilo o tem mnogo napsiano prebral sem ampak še zmeraj ne znam izračunati, koliko me pride denimo motro, ki stane na hrvaškem izvozna cena 7700 evrov, in kakšen postopek uberem tudi, če bo kateri moral to milijontič ponoviti, naj mu ne bo, prosim, težko Po vsej verjetnosti se ti NE SPLAČA ! ! Ne znam ti točno navest v procentih vseh davkov ampak pribilžno boš imel dajatev(če še ni plačan DDV na Hrvaškem) ca 35%+homologacijo(v Kopru) vse prevoze in veliko tvojega časa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
royal Objavljeno September 10, 2014 Deli Objavljeno September 10, 2014 (popravljeno) vem, d aje bilo o tem mnogo napsiano prebral sem ampak še zmeraj ne znam izračunati, koliko me pride denimo motro, ki stane na hrvaškem izvozna cena 7700 evrov, in kakšen postopek uberem tudi, če bo kateri moral to milijontič ponoviti, naj mu ne bo, prosim, težko davka DMV boš zaradi tega plačal več, torej 10% ta trditev ni pravilna.....dmv se plača glede na prostornino motorja do 1000ccm je 5% nad 1000 pa še+5% od vrednosti .......... Popravljeno September 10, 2014. Popravil royal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno September 10, 2014 Deli Objavljeno September 10, 2014 ta trditev ni pravilna.....dmv se plača glede na prostornino motorja do 1000ccm je 5% nad 1000 pa še+5% od vrednosti .......... Ni res dmv se plačuje glede na prostornino motorja in euro normo ! Pa še enkrat za use lenobe kupiš motor narediš prepis (zdej če je kupljen v italiji rabiš prvo potrdilo pri nas da misliš motor registrirat šele potem se ga lahko odjavi v italiji) Ko imaš kupljen motor ga pelješ na homologacijo kjer ti izdajo predlog za odmero davka z njim in vsemi dokumenti greš na davčno kjer postopek traja od 14 dni do enega meseca. Koliko bo davek si lahko točno izračunaš v tem excelu https://www.google.com/search?q=dmv+izra%C4%8Dun+2014&oq=DMV&aqs=chrome.2.69i57j0l5.2622j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8 ko imaš plačan davek sledi registracija. Glede na ceno se pa splača na kupoprodajno pogodbo napisat manjšo ceno ker je potem tudi manj davka. Pa spet ne sme biti prenizka ker potem ti motor ocenijo po eurotaxu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zupy199 Objavljeno September 10, 2014 Deli Objavljeno September 10, 2014 Kaj pa če ne mislim registrirati motorja v SLO, da bi ga imel za na pisto? Je dosti samo ACI ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
royal Objavljeno September 10, 2014 Deli Objavljeno September 10, 2014 Ni res dmv se plačuje glede na prostornino motorja in euro normo ! Pa še enkrat za use lenobe kupiš motor narediš prepis (zdej če je kupljen v italiji rabiš prvo potrdilo pri nas da misliš motor registrirat šele potem se ga lahko odjavi v italiji) Ko imaš kupljen motor ga pelješ na homologacijo kjer ti izdajo predlog za odmero davka z njim in vsemi dokumenti greš na davčno kjer postopek traja od 14 dni do enega meseca. Koliko bo davek si lahko točno izračunaš v tem excelu https://www.google.com/search?q=dmv+izra%C4%8Dun+2014&oq=DMV&aqs=chrome.2.69i57j0l5.2622j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8 ko imaš plačan davek sledi registracija. Glede na ceno se pa splača na kupoprodajno pogodbo napisat manjšo ceno ker je potem tudi manj davka. Pa spet ne sme biti prenizka ker potem ti motor ocenijo po eurotaxu Imaš prav koliko pa je dajatev + če je n.pr. EURO-3 v % Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno September 11, 2014 Deli Objavljeno September 11, 2014 Imaš prav koliko pa je dajatev + če je n.pr. EURO-3 v % Pojma nimam pa zakaj sploh rabiš vedet v procentih če maš tam excel in sam dej podatke od motorja not in ti bo napisalo kolk je potrebno davka plačat ?? KilleRBee in cikadina 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
compaq Objavljeno September 23, 2014 Deli Objavljeno September 23, 2014 (popravljeno) Moja izkušnja... Sam sem šel v ITA po motor nekje pred 3 tedni in sicer Yamaho FZ1S, letnik 2009, 15.000km. V glavnem italjan je plačal prepis na ACIju, jaz sem dobil papirje... Sma pa še tam napisala slovensko kupoprodajno pogodbo lih zarad DMVja... No plačal sem 5% vrednosti po kupoprodajni pogodbi. Pa lih tolk... vse skupaj se je splačalo, sem plačal za homologacijo in DMV 300€. Pa še vseeno sem dosti bolj poceni prišo skozi kot bi ga pri nas kupil. 5% si placal DMv-ja, ali se kaksen drug davek? Sta z italuijanom papirje, spisane na ACI-ju overila? Kaj pa Slo. kupoprodajno? Sta kej overjala? Saj je verjetno niti ne mores v Ita.? In zakaj si rabil Slo. kupoprodajno? Za vsak slucaj, verjetno? Popravljeno September 23, 2014. Popravil compaq Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GKeko Objavljeno September 23, 2014 Deli Objavljeno September 23, 2014 5% si placal DMv-ja, ali se kaksen drug davek? Sta z italuijanom papirje, spisane na ACI-ju overila? Kaj pa Slo. kupoprodajno? Sta kej overjala? Saj je verjetno niti ne mores v Ita.? In zakaj si rabil Slo. kupoprodajno? Za vsak slucaj, verjetno? Pri nas sem plačal 5% davka in 95eur homologaije. Italjan je plačal odjavo in tisto takso na ACIju. Dobil sem odjavljeno prometno in menda se nek papir od ACIja da je motor za izvoz (al je blo to na prometni napisano). Potem sma se vseeno napisala slovensko kupoprodajno lih zarad davka pri nas, ampak ni bila overjena, pa ni blo problemov, sem jo vseeno priložil in je bil po tisti ceni obračunan davek. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
compaq Objavljeno September 24, 2014 Deli Objavljeno September 24, 2014 Ni res dmv se plačuje glede na prostornino motorja in euro normo ! Pa še enkrat za use lenobe kupiš motor narediš prepis (zdej če je kupljen v italiji rabiš prvo potrdilo pri nas da misliš motor registrirat šele potem se ga lahko odjavi v italiji) Ko imaš kupljen motor ga pelješ na homologacijo kjer ti izdajo predlog za odmero davka z njim in vsemi dokumenti greš na davčno kjer postopek traja od 14 dni do enega meseca. Koliko bo davek si lahko točno izračunaš v tem excelu https://www.google.com/search?q=dmv+izra%C4%8Dun+2014&oq=DMV&aqs=chrome.2.69i57j0l5.2622j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8 ko imaš plačan davek sledi registracija. Glede na ceno se pa splača na kupoprodajno pogodbo napisat manjšo ceno ker je potem tudi manj davka. Pa spet ne sme biti prenizka ker potem ti motor ocenijo po eurotaxu Tole v odebeljenem tekstu mi ni jasno . Kako in kje pridobis potrdilo, da mislis motor registrirat pri nas, da lahko Italijan odjavi motor? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
brancisv Objavljeno September 24, 2014 Deli Objavljeno September 24, 2014 kako je pa sedaj z uvozom motorja iz hrvaške ko je v evropski uniji? konkretno me zanima za ktm exc? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno September 24, 2014 Deli Objavljeno September 24, 2014 Tole v odebeljenem tekstu mi ni jasno . Kako in kje pridobis potrdilo, da mislis motor registrirat pri nas, da lahko Italijan odjavi motor? Pač to je sicer malo bolj komplicirano kot prej ti kupiš motor vendar ga italjan ne more odjavit. pripelješ motor v slovenijo greš na tehnične kjer ti izdajo potrdilo da želiš motor homologirat in to potrdilo pošlješ italjanu nakar on motor v italiji odjavi. Pač prej se je lahko to zrihtalo na licu mesta sedaj je pa malo bolj komplicirano saj je treba it malo na zaupanje in pošiljanje dokumentov po poštu če motor ni takoj čez mejo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dlicen Objavljeno September 24, 2014 Deli Objavljeno September 24, 2014 Ma tole s tem potrdilom bodo morali spremeniti. Zakon od državljana ne more zahtevati, da "gre malo na zaupanje". Halo?! Kdo pa bo odgovarjal, ko se bo zalomilo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
compaq Objavljeno September 24, 2014 Deli Objavljeno September 24, 2014 Ma tole s tem potrdilom bodo morali spremeniti. Zakon od državljana ne more zahtevati, da "gre malo na zaupanje". Halo?! Kdo pa bo odgovarjal, ko se bo zalomilo? Tole je res hudo nelogicno. Jaz sigurno ne bi nikomur dal motorja brez da ga odjavim. Da pa bi sel z njim se cez mejo pa sploh ne. Razen, ce jim je v interesu, da se motorjev ne prodaja cez mejo? Na veliko zaupanje gres ze, ko das kupcu motor za peljat. Joker 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GKeko Objavljeno September 25, 2014 Deli Objavljeno September 25, 2014 Pač to je sicer malo bolj komplicirano kot prej ti kupiš motor vendar ga italjan ne more odjavit. pripelješ motor v slovenijo greš na tehnične kjer ti izdajo potrdilo da želiš motor homologirat in to potrdilo pošlješ italjanu nakar on motor v italiji odjavi. Pač prej se je lahko to zrihtalo na licu mesta sedaj je pa malo bolj komplicirano saj je treba it malo na zaupanje in pošiljanje dokumentov po poštu če motor ni takoj čez mejo nevem no... jaz nisem mel takega postopka pa sem motor kupo letos. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno September 25, 2014 Deli Objavljeno September 25, 2014 nevem no... jaz nisem mel takega postopka pa sem motor kupo letos. Jaz ga tudi nisem imel nikoli do sedaj vendar so to italjani neki zakomplicirali zdej enkrat v poletnih mesecih Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno September 25, 2014 Deli Objavljeno September 25, 2014 nevem no... jaz nisem mel takega postopka pa sem motor kupo letos. Kdaj si ga pa kupil? Ker to od poletja enkrat velja ce prav vem. Torej, kdo je v zadnjem casu kupil v Italiji motor? Kaksen je natancen postopek? Te lahko nategnejo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GKeko Objavljeno September 25, 2014 Deli Objavljeno September 25, 2014 Sli v ITA do prodajalca, pogledali, probali in smo rekli da kupim... 1. Smo sli na ACI skup z italjanom, tam je on plačal te takse in ga odjavil. 2. Na ACIju so mene vpisali kot kupca na nek njihov papir, tak da sem potem na koncu mel odjavljeno prometno za export in papir od ACIja. 3. Z italjanom sma vseeno napisala slovensko kupoprodajno in to je blo to. 4. V SLO sem sel in zrihtal homologacijo in potem sem dal papirje na davčno. Plačal sem ga pa na podlagi EURO razreda in ne kubikaže, kot je napisal ludiluka. In to je bil celi postope, ki sem ga jaz rešil. gsxf750 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GKeko Objavljeno September 25, 2014 Deli Objavljeno September 25, 2014 Kdaj si ga pa kupil? Ker to od poletja enkrat velja ce prav vem. Torej, kdo je v zadnjem casu kupil v Italiji motor? Kaksen je natancen postopek? Te lahko nategnejo? meseca marca. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cikadina Objavljeno September 25, 2014 Deli Objavljeno September 25, 2014 (popravljeno) Kdaj si ga pa kupil? Ker to od poletja enkrat velja ce prav vem. Torej, kdo je v zadnjem casu kupil v Italiji motor? Kaksen je natancen postopek? Te lahko nategnejo? jaka je grizota po ta novem postopku prpelju, samo ker sta dve temi za eno in isto stvar je pol tako kot je. evo tako pravi http://www.motosvet.com/tabla/topic/25189-nakup-uvoz-homologacija-in-registracija-rabljenega-motorja-iz-tujin/?p=2103774 Popravljeno September 25, 2014. Popravil cikadina Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dlicen Objavljeno September 25, 2014 Deli Objavljeno September 25, 2014 (popravljeno) Ker to od poletja enkrat velja ce prav vem. To velja od 14 julija 2014. V Italiji so zaradi tega ljudje precej nezadovoljni, ker jim komplicira že tako komplicirane postopke. Predvsem pa zato, ker jim tako odpade možnost odjave vozila (kao zaradi prodaje v tujino) brez, da se ga dejansko znebijo. Pri njih imajo tudi nekakšen davek na last vozila, ki ga plačuješ dokler vozilo imaš, tudi če ni registrirano. Zato so ljudje pogosto vozilo fiktivno odjavili zaradi izvoza (v praksi pa ga obdržali za dele, za pisto ali pa za okras). In zaradi tega je država to tudi uvedla, da pač še naprej odira folk. Popravljeno September 25, 2014. Popravil dlicen Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se