Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


NikolaTesla

Priporočene objave

Kaj pri uvozu rabljenega motocikla, so še vedno tiste omejitve, za minimalno število kilometrov in/ali minimalna starost motorja?

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

Kaj kdo tukaj ve kako je sedaj po novem z uvozom iz Italije od fizične osebe?

 

Slišal sem namreč da so s 14/07/2014 nekaj spremenili.

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Italijani se nekaj zmišljujejo in zahtevajo ali pa bodo zahtevali nekakšen dokument, kateri bo dokazoval namero o registraciji motornega vozila v Sloveniji. Menda brez tega dokumenta ne bo mogoče odjaviti motornega vozila v Italiji. To je zaenkrat neuradno. Je pa tudi vprašanje, kje in na podlagi česa bo morebitni kupec dobil takšen dokument.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj imaš na strani dursa xls programček za izračun davka. Odvisno od mašine (euroX) boš plačal določen odstotek nakupne vrednosti, v praksi je to največkrat 5%. Pol pa če je mašina nad 1000 ccm, boš plačal še 5% zraven, ker je treba uravnotežit državni proračun.

No, če so vrednosti eurotaxa kot si navedel, pol bolje zate, ker boš imel osnovo nižjo od cene, ki si jo dejansko plačal.

Če pripelješ v slo motor nad 1000ccm kakšen DMV plačaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DMV je odvisen od kW, vsaj takrat ko sem jaz uvažal je bil ... nad 75 kW je bil 5% ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DMV je odvisen od kW, vsaj takrat ko sem jaz uvažal je bil ... nad 75 kW je bil 5% ...

http://www.durs.gov.si/si/davki_predpisi_in_pojasnila/davek_na_motorna_vozila_pojasnila/brosura_obdavcitev_motornih_vozil_in_plovil/#c21915

 

"Veoma lukavo bi rekli" nad 1000 ccm +5%  skupaj 10%  (na  +75kW 5% + nad 1000ccm + 5%)  :angryrant1:

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.durs.gov.si/si/davki_predpisi_in_pojasnila/davek_na_motorna_vozila_pojasnila/brosura_obdavcitev_motornih_vozil_in_plovil/#c21915

 

"Veoma lukavo bi rekli" nad 1000 ccm +5%  skupaj 10%  (na  +75kW 5% + nad 1000ccm + 5%)  :angryrant1:

U mater jim vidim, pred 4-imi leti sem plačal samo 5% za 1200 ccm in 77 kW ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U mater jim vidim, pred 4-imi leti sem plačal samo 5% za 1200 ccm in 77 kW ... 

 

V tem premeru, če sešteješ vse stroške skupaj se račun težko izide...........ne rečem nič, če bi bil osnova izpust CO2 ne pa ccm, ker večina pod 1000ccm ima večje emisije, tile naši strokovnjaki so pa res 1 liga  v EU

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POZOR!!

 

Od 14.7.2014 imajo italjani v veljavi nov zakon!

 

Poleg prepisov in ostalega sranja moraš nekako dokazat, da bo vozilo dejansko pristalo v drugi državi, v okviru EU. To lahko narediš na dva načina:
A Poleg priložiš transportni manifest prevoznika, ki bo vozilo pripeljal na določen kraj. Torej mora bit vse uradno, nobenega hojladri hojladro pobiranja motorjev po Evropi.
B Vozilo uvoziš v Slovenijo, ga registriraš in kopijo prometne pošlješ nazaj v Italijo prejšnjemu lastniku. Šele takrat lahko prejšnji lastnik odjavi vozilo iz prometa.

 

S tem rata en par komplikacij in vse skupaj traja rahlo dlje, je pa še en dober hec: S kupoprodajno pogodbo vozilo dejansko ostane registrirano, tako da ga v osnovi lahko kar pelješ domov na italjanskih tablicah in tablice šele po slovenskem postopku vrneš v Italijo na uničenje. A ni to fajn?


Italijani se nekaj zmišljujejo in zahtevajo ali pa bodo zahtevali nekakšen dokument, kateri bo dokazoval namero o registraciji motornega vozila v Sloveniji. Menda brez tega dokumenta ne bo mogoče odjaviti motornega vozila v Italiji. To je zaenkrat neuradno. Je pa tudi vprašanje, kje in na podlagi česa bo morebitni kupec dobil takšen dokument.

URADNO JE. Kako vem? ... ugibaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj ni mogoče registrirati vozila, ki je že registrirano v tujini. Pogoj za registracijo pri nas je, da priložiš njihovo prometno, kjer piše, da je odjavljeno in izbrisano iz registra zaradi izvoza. Torej točka B odpade, po mojem.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj ni mogoče registrirati vozila, ki je že registrirano v tujini. Pogoj za registracijo pri nas je, da priložiš njihovo prometno, kjer piše, da je odjavljeno in izbrisano iz registra zaradi izvoza. Torej točka B odpade, po mojem.

ne odpade, ker na tak način ga je jaka gor prpeljal, zdej pa čakamo na updejt da vidmo kolko cajta bo rabu do registracije :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ampak če čakaš na update glede registracije, pol ga očitno še ni registriral. Ali?

Razumem, da ga pripelješ sem še registriranega v Italiji, ne pa, da ga tu registriraš, če je še vedno registriran tam.

Morda pa bi bilo dovolj, da skleneš zavarovanje zanj in je to potem dokazilo za njih.

 

Morda se pa motim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dlicen:

Na prometni nič ne piše, da je odjavljena. Ker ni. Na "Certificato di proprieta", imenovan tudi ACI, na tistem piše, da je sprememba lastništva in da gre za uvoz v drugo EU državo. Uradnica v Italiji je rekla, da se s tem spremeni samo lastništvo, torej je v osnovi še vedno registriran. NA PREJŠNJEGA LASTNIKA! Nekak tako, kot če ti jaz posodim mojega, če ti narediš sranje, trkajo na moja vrata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, v glavnem meni se vse to zdi samo še en kamenček v mozaiku birokratskih norosti.

Še dobro, da smo v združeni Evropi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, v glavnem meni se vse to zdi samo še en kamenček v mozaiku birokratskih norosti.

Še dobro, da smo v združeni Evropi.

Kokr je meni jasno, zadeva ni niti tako zelo blesava. Sicer ne štekam v čem je bil catch tega, da so italjani odjavili moped kao za EU in ga potem pustili v ITA... mogoče zarad delov al pa kaj podobnega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma zdej teče postopek enako naprej, se pravi zdej greš na homologacijo, pol na davkarijo, samo registracijo pa pol nrdijo, al ne? če je v bistvu še vedno dol registriran?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma zdej teče postopek enako naprej, se pravi zdej greš na homologacijo, pol na davkarijo, samo registracijo pa pol nrdijo, al ne? če je v bistvu še vedno dol registriran?

Pr nas je čisto vse po starem, edino po koncu vsega skupaj pošlješ fotokopijo prometne in italjansko tablico prejšnjemu lastniku po pošti in potem ima še on mal heca pr njih.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ima kdo izkušnje z ALL-WAY Logistics  pri dostavi motocikla iz tujine. Obstaja možnost dostave in plačila prek ALL-WAY Logistics   in v petih dneh lahko sprejmeš ali zavrneš motor oni pa ti vrnejo kupnino ....mamljivo vendar kljub temu obstaja riziko????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima, kako logistično izvedete nakup ( prevoz) iz Italije.

Za motor ob meji ni problema, bi se zmenil z lastnikom, da se z njim pripelje...

Zanima me, če je motor bolj v notranjosti Italije...

Si za prevoz sposodite kombi? Ali se zmenite s katerim od uvoznikov, da vam ga pripelje ?

Tnx...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo izkušnje, kako  uvoziti ,če se sploh da, ameriški motor(HD), kateri je že registriran v Litvi.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: a ne velja enak protokol za uvoz iz vseh držav EU?

 

Litva je v EU vstopila skupaj s Slovenijo. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!