Skoči na vsebino

Honda CB 900 hornet


Priporočene objave

Objavljeno

Aja pa narjenih mam 50 000 kilometrčkov.

Objavljeno
Šele sedaj sem opazil. Imam komplet service manual, vse podrobnosti.

lahko na pm.

Sem opazil da menjuješ zavorne ploščice, koliko km imaš prevoženih in kako je z verigo?

O super, kako velika datoteka pa je to :hmm: ...bo šlo po mail-e :worship:

Z orginalnimi sem prevozo nekje 28k km, gor sem dal zopet original,....ampak mam občutek da slabše primejo pa še ob zaviranju zelo šumijo (ne cviljenje ampak.....nevem skratka sliši se :glare: ).

Z ketno pa imam narejenih nekaj čez 30k km, ampak je bila tam nekje pri 27k že kar zelo glasna, sedeaj pa je popolnoma raztegnjena(se sploh ne upam več vozit).

Menja pa bom z Regina,.....iščem strokovnjaka da mi jo zaneta. Za komplet pa sem dal nekaj čez 130eur.

Lp, Gregor

Objavljeno
O super, kako velika datoteka pa je to :hmm: ...bo šlo po mail-e :worship:

Z orginalnimi sem prevozo nekje 28k km, gor sem dal zopet original,....ampak mam občutek da slabše primejo pa še ob zaviranju zelo šumijo (ne cviljenje ampak.....nevem skratka sliši se :glare: ).

Z ketno pa imam narejenih nekaj čez 30k km, ampak je bila tam nekje pri 27k že kar zelo glasna, sedeaj pa je popolnoma raztegnjena(se sploh ne upam več vozit).

Menja pa bom z Regina,.....iščem strokovnjaka da mi jo zaneta. Za komplet pa sem dal nekaj čez 130eur.

Lp, Gregor

Ne vem kako velika je datoteka, bom ti jo poslal v ponedeljek, ko pridem v službo.. :whistle:

sprintanih je cirka 430 strani, če se dobro spomnem. :krneki:

Glede ketne je potem približno isto kot pri fz6 tudi nekje okrog 30 tisoč km.

Hvala za info, jaz jih imam komaj slabih 9 tisoč na horneti.. :rolleyes:

Objavljeno
O super, kako velika datoteka pa je to :hmm: ...bo šlo po mail-e :worship:

Z orginalnimi sem prevozo nekje 28k km, gor sem dal zopet original,....ampak mam občutek da slabše primejo pa še ob zaviranju zelo šumijo (ne cviljenje ampak.....nevem skratka sliši se :glare: ).

Z ketno pa imam narejenih nekaj čez 30k km, ampak je bila tam nekje pri 27k že kar zelo glasna, sedeaj pa je popolnoma raztegnjena(se sploh ne upam več vozit).

Menja pa bom z Regina,.....iščem strokovnjaka da mi jo zaneta. Za komplet pa sem dal nekaj čez 130eur.

Lp, Gregor

Lp. Tut men original ploščice na primejo bogve kaj, pa tut nekej šumi. :unsure: A kdo katero drugo znamko ploščic lohk priporoči. :whistle:

Objavljeno
Lp. Tut men original ploščice na primejo bogve kaj, pa tut nekej šumi. :unsure: A kdo katero drugo znamko ploščic lohk priporoči. :whistle:

Mogoče se malo čudno sliši.. :rolleyes: jaz sem na fz6 dal lucasove in sem bil z njimi zelo zadovoljen.

Original so po mojih občutkih precej slabše, po občutku na ročici in po prijemanju.. tako da ko pride čas,

bom na hornetko dal iste.. :P

Objavljeno
Mogoče se malo čudno sliši.. :rolleyes: jaz sem na fz6 dal lucasove in sem bil z njimi zelo zadovoljen.

Original so po mojih občutkih precej slabše, po občutku na ročici in po prijemanju.. tako da ko pride čas,

bom na hornetko dal iste.. :P

Ker sm probu Lukasa ti lahko povem da so dobre za avto ne pa za motor... original se sliši samo pobiranje ploščic in naj vas ne moti . Pri Lukasu pa je največji problem ko nesegrate ploščice grabijo drugače kot segrete ( prvi stisk ročice drugače prime ko drugi - vsaj zame je bil to velik problem ker nikdar nisem vedel koliko moram stisniti ročico zavore da se bom ustavil na hitro .... bo blokiral al ne bo ... aja pa po dežju je spet drgač .... Skratka po 1700 kilometrih sem skoraj nove vrgel v kanto in jih zamenjal z original ploščicami.

Še nekaj glede original ploščic iz lastnih izkušenj : trans alp 1. nakup - Brembo

2. nakup- Nissin

Razlika na oko : Nissin -pobrušeni vogali ploščic , da se ne nabira svinjarija za vogali ploščic - to je redko za dobit...

Kako pam držijo .... pa ne vem ker sem jih zamenjal kolegu....

Lp Čeladko

Objavljeno
Ima mogoče kdo kakšna podrobna navodila za hornetko 02-06 letnik.

Pa ne ta ki so polek motorja kjer so samo osnovne stvari opisane.

Rabim detajle.

Lp,Gregor

sem jih našel... 38 MB je velika datoteka..

lahko ti jih pošljem na mail..

Vozi kateri zadnjo gumo Michelin pilot road 2?

Kakšni so občutki? B)

Objavljeno
sem jih našel... 38 MB je velika datoteka..

lahko ti jih pošljem na mail..

O super :worship: ......hvala

PS: mail sem ti poslal na PM

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mi lahko nekdo, ki ima montirane originalne bunke (zaščita motorja) javi, kakšna je dolžina bunke na levi in na desni strani. Merjeno naj bo od mesta pritrditve bunke (jekleno ogrodje motorja ali izvrtina na bloku motorja) do konca bunke.

Lp, Gregor

Objavljeno
Mi lahko nekdo, ki ima montirane originalne bunke (zaščita motorja) javi, kakšna je dolžina bunke na levi in na desni strani. Merjeno naj bo od mesta pritrditve bunke (jekleno ogrodje motorja ali izvrtina na bloku motorja) do konca bunke.

Lp, Gregor

Moje dpm race: Dolzina leve ~84mm, dolzina desne ~68 mm...

Objavljeno
Moje dpm race: Dolzina leve ~84mm, dolzina desne ~68 mm...

Hvala za informacijo,......jaz bom sicer naredil malo dalše (silahkoprivoščimkersempačsamkonstrukter :whistle: )

Prilepim slikico ko bo končano. Vizualno samo, kreš testa nebom dela,...........no vsaj upam O:-)

Lp, Gregorl

Objavljeno
Hvala za informacijo,......jaz bom sicer naredil malo dalše (silahkoprivoščimkersempačsamkonstrukter :whistle: )

Prilepim slikico ko bo končano. Vizualno samo, kreš testa nebom dela,...........no vsaj upam O:-)

Lp, Gregorl

No ja, ne vem če si opazil, ampak tale mojster, ki ti je dal podatke vozi Hornet 600 (vsaj piše tko). Zadeva ima drugačen geštel in tudi drugače izpade, tako, da se jaz ne bi preveč zanašal na te podatke. Tudi z dolžino ne pretiravat, naredi čim krajše, če že moraš...saj veš - navor je produkt sile in ročice. Ne bi bil prvi, ki bi mu bunke utrgalo z geštelom vred, sploh pa na Hornetki, ki ma geštel ko čigumi...

Objavljeno
No ja, ne vem če si opazil, ampak tale mojster, ki ti je dal podatke vozi Hornet 600 (vsaj piše tko). Zadeva ima drugačen geštel in tudi drugače izpade, tako, da se jaz ne bi preveč zanašal na te podatke. Tudi z dolžino ne pretiravat, naredi čim krajše, če že moraš...saj veš - navor je produkt sile in ročice. Ne bi bil prvi, ki bi mu bunke utrgalo z geštelom vred, sploh pa na Hornetki, ki ma geštel ko čigumi...

Hvala za opozorilo :worship: :worship: res da nisem opazo da gre za 600-tko, sem pa vedel da nekaj ne štima da je bunka krajša od najbolj "štrlečega" dela motorja.

Se bom mogo kar po svoje znajt :fredy:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Če kdo rabi sem našel original navodila (slo) za Hornet 900 (2005)...

Objavljeno
..... izvrtina na bloku motorja....

ne vrtat v blok motorja...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ej lastniki sršenov! al se je že komu zgodilo, da se mu je pri sršenu na števcu napihnila barva? Sam imam ta problem in ne vem kako naj ga rešim :unsure: ....al naj števc podrem zdrsam in prebarvam del ki se je napihnil al kaj?

Objavljeno
Ej lastniki sršenov! al se je že komu zgodilo, da se mu je pri sršenu na števcu napihnila barva? Sam imam ta problem in ne vem kako naj ga rešim :unsure: ....al naj števc podrem zdrsam in prebarvam del ki se je napihnil al kaj?

:photo:

Slikej ker del in kako, mogoče se se kaj najde od moje bivse po predalih...

Objavljeno

Stvar izgleda nekako takole.. :headbang: ni mi jasno kako je lahko do tega prišlo!?

post-13993-1224174302_thumb.jpg

post-13993-1224174361_thumb.jpg

Objavljeno

Hja, men se je nekaj podobnega zgodilo na CBR 900 (L.99) in sice zaradi nekvalitetne racing sipe.

Ko sem motor pustil poleti na soncu mi je stopil plastiko stevca...

Moram prevert kaj imam če imam.

Objavljeno

Čudno se mi zdi, da se to meni ni zgodilo poleti zaradi sonca ampak dva tedna nazaj, ko sem segret motor pripeljal v garažo! A je možno, da se je to zgodilo zaradi temperaturne razlike?

Zunaj je že kar mraz....... :krneki:

Objavljeno
sice zaradi nekvalitetne racing sipe.

:topic:

nekaj podobnega ze slišal...katera šajba je bila?

Objavljeno
:topic:

nekaj podobnega ze slišal...katera šajba je bila?

Prozorna z dvojno bulo, ravno čez prehod na bulo je lepo zbralo žarke in mi ugraviralo črto čez številčnico (ene 2cm).

Znamke ne vem, zal.

Objavljeno
Čudno se mi zdi, da se to meni ni zgodilo poleti zaradi sonca ampak dva tedna nazaj, ko sem segret motor pripeljal v garažo! A je možno, da se je to zgodilo zaradi temperaturne razlike?

Zunaj je že kar mraz....... :krneki:

To se ne sme zgodit zarad tega, meni še ni odstopila barva... nekje drugje mora bit vzrok.

kaj pa garancija? mogoče se da uredit..

Objavljeno
To se ne sme zgodit zarad tega, meni še ni odstopila barva... nekje drugje mora bit vzrok.

kaj pa garancija? mogoče se da uredit..

Vzroka zakaj je barva odstopila ne vem...glede garancije pa, mi jo ne bi priznali saj je motor letnik 2002 in je uvožen iz Italije.

Objavljeno

"T" zanima me če si že kaj poapravljal predale? :naughty: Ali si morda našel kakšno stvar ki bi mi prišla prav :D ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!