Skoči na vsebino

Shimmy


Thundercat

Priporočene objave

shimmy je samodejno zavijanje belance levo in desno, ko spustiš belanco in se stopnjuje. Tresenje je pa spet čisto nekaj drugega.

No saj, točno to je bilo. Izbral sem napačen izraz (tresenje namre).

Popravljeno . Popravil Avatar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Sem cisto nov tukaj in upam, da mi bo kdo lahko pomagal.

Kupujem starejsi kawasaki in sem ob voznji brez rok ze pri kaksnih 40-50kmh opazil mocno nihanje krmila, v bistvu cel motor zacne mocno nihati levo - desno. guma je skoraj nova in tudi nobenih drugih vidnih nepravilnosti ni opaziti. med drzanjem krmila se to nihanje sploh ne cuti in tudi motor lepo tece. a kdo ve, kaj bi lahko bil problem?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem cisto nov tukaj in upam, da mi bo kdo lahko pomagal.

Kupujem starejsi kawasaki in sem ob voznji brez rok ze pri kaksnih 40-50kmh opazil mocno nihanje krmila, v bistvu cel motor zacne mocno nihati levo - desno. guma je skoraj nova in tudi nobenih drugih vidnih nepravilnosti ni opaziti. med drzanjem krmila se to nihanje sploh ne cuti in tudi motor lepo tece. a kdo ve, kaj bi lahko bil problem?

lp

Vklopi iskalnik, tema:Shimmy.......... http//www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=4746&hl=shimmy

Popravljeno . Popravil xr800
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

težko, ker ne vem kaj bi bil vzrok. Morda necentrirana ali slabo centrirana guma, zvita feltna ... [skomigne z rameni]

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

shimmy res nima veze s tem. sicer konkretnega odgovora tako nisem pricakoval, samo mnenja oz. izkusnje kaj bi lahko bli mozni vzroki. zvite vilce, zvit okvir, necentrirana guma...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

začni preverjat pri feltni, dvigni sprednji konec motorja in zavrti gumo, potem pa glej odmik roba feltne od vilice, na obeh straneh feltne. Ko se guma vrti, mora biti odmik od vilic vedno enak, tudi po višini ne sme linija roba teči gor/dol

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se dokler imaš roke na balanci ne dogaja čisto nič ni problema. :D

Na Hornet sem imel novo gumo in stabilzator (pa preden sem jo razbil) pa se je tresenje pojavilo.

Ko sem zamenjal gumo pa je bilo vse ok.

Po mojem te nima kaj skrbeti. :OK:

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se dokler imaš roke na balanci ne dogaja čisto nič ni problema. :D

Na Hornet sem imel novo gumo in stabilzator (pa preden sem jo razbil) pa se je tresenje pojavilo.

Ko sem zamenjal gumo pa je bilo vse ok.

Po mojem te nima kaj skrbeti. :OK:

Pri meni se je tudi to pojavljalo pri starih gumah, ko sem spustil balanco. Ko sem gume zamenjal je bilo vse OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dogodek ki ga opisuješ je t.i. efekt nakupovalnega vozička (opletanje kolesa pri majhni hitrosti). Vizuelno lahko stvar preveriš po postopku, ki je že opisan :grim + obrni krmilo levo-desno, v obeh primerih mora biti razdalja med rezervoarjem in krmilom enaka, če ma motor centralno stojalo ga poglej od zadaj in spredaj, če sta kolesi v isti liniji, podroben pregled vilic in okvirja v predelu vpetja tudi ne bo odveč (napokan lak na okvirju pomeni, da je lahko sprednje kolo v krajši medosni razdalji z zadnjim, kot si je to zamislil proizvajalec). Glede na to, da si napisal, da gre za motor starejšega letnika je lahko vzrok tudi v izrabljenosti vzmetenja, zračnost vpetja zadnje vilice, neustrezne dimenzije gum, tlak ipd. Nekateri starejši modeli so sploh nagnjeni k nihanju, še posebej, ko so "oboroženi" s kovčkom ipd. Lahko so občutljivi celo do te mere, da jim ustrezajo samo določeni modeli gum (npr. Yamaha Diversion) :doze: . Po moje ni panike, če bi bilo kaj hudo narobe bi opletanje čutil tudi z rokami na krmilu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na mojem prejšnjem motorju sem imel isto težavo. Zaradi tega še pozdravljat ostalih motoristov nisem več upal :trance_33_sleep:

Po zamenjavi prednje gume je nihanje popolnoma izginilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor jih pa ima že blizu trideset

potem je opletanje ze skoraj serijsko.

postopaj kot je napisal pihljac. verjetno so malenkosti, ki se stopnjujejo v ta fenomen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko smo vedno sprobaval motorje, če so bli karambolirani. Največkrat je bil zvit motor v križu, ki je bil tudi najslabši kos , na to pa okvir. Najlažje preveriš, če imaš kako dolgo cev in jo položiš ob motor pa izmeriš razdaljo z metrom na predni gumi iz leve in desne strani. So mojstri, ki ti okvir poravnajo, križ pa je najbolje nabavit drug na ebayu. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor je z650.

prav cel motor zacne nihat, in to tako mocno, da moras prjet belanco, drugac se ne bi lepo koncalo. pr vecji hitrosti pa se nisem probal

ce pa drzis belanco se pa sploh ne cut, tako pr nizjih, kot visjih hitrostih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš tistega z avto neta, rumenga. Pogovarjal sem se z lastnikom in mi v pogovoru ni dal vedeti, da bi bilo kaj narobe. Probaj se peljat brez kovčkov in pri višji hitrosti recimo 100 km/h spusti volan, mora it ravno. Najverjetneje pa vplivaju faktorji, ki so jih predhodno omenili. Leta in način vzdrževanja naredijo svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hint: to s shimmyjem nima nobene veze, tudi vzroki za nastanek so drugačni

Če to ni shimmy, kaj pa potem je shimmy? :hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor je z650.

prav cel motor zacne nihat, in to tako mocno, da moras prjet belanco, drugac se ne bi lepo koncalo. pr vecji hitrosti pa se nisem probal

ce pa drzis belanco se pa sploh ne cut, tako pr nizjih, kot visjih hitrostih

Kdaj se nihanje pojavi, ko spustiš gas ali ko pospešuješ ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!