Jump to content

Shimmy


Thundercat

Recommended Posts

shimmy je samodejno zavijanje belance levo in desno, ko spustiš belanco in se stopnjuje. Tresenje je pa spet čisto nekaj drugega.

No saj, točno to je bilo. Izbral sem napačen izraz (tresenje namre).

Edited by Avatar
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sem cisto nov tukaj in upam, da mi bo kdo lahko pomagal.

Kupujem starejsi kawasaki in sem ob voznji brez rok ze pri kaksnih 40-50kmh opazil mocno nihanje krmila, v bistvu cel motor zacne mocno nihati levo - desno. guma je skoraj nova in tudi nobenih drugih vidnih nepravilnosti ni opaziti. med drzanjem krmila se to nihanje sploh ne cuti in tudi motor lepo tece. a kdo ve, kaj bi lahko bil problem?

lp

Link to comment
Share on other sites

Sem cisto nov tukaj in upam, da mi bo kdo lahko pomagal.

Kupujem starejsi kawasaki in sem ob voznji brez rok ze pri kaksnih 40-50kmh opazil mocno nihanje krmila, v bistvu cel motor zacne mocno nihati levo - desno. guma je skoraj nova in tudi nobenih drugih vidnih nepravilnosti ni opaziti. med drzanjem krmila se to nihanje sploh ne cuti in tudi motor lepo tece. a kdo ve, kaj bi lahko bil problem?

lp

Vklopi iskalnik, tema:Shimmy.......... http//www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=4746&hl=shimmy

Edited by xr800
Link to comment
Share on other sites

hint: to s shimmyjem nima nobene veze, tudi vzroki za nastanek so drugačni

Link to comment
Share on other sites

težko, ker ne vem kaj bi bil vzrok. Morda necentrirana ali slabo centrirana guma, zvita feltna ... [skomigne z rameni]

Link to comment
Share on other sites

shimmy res nima veze s tem. sicer konkretnega odgovora tako nisem pricakoval, samo mnenja oz. izkusnje kaj bi lahko bli mozni vzroki. zvite vilce, zvit okvir, necentrirana guma...

Link to comment
Share on other sites

začni preverjat pri feltni, dvigni sprednji konec motorja in zavrti gumo, potem pa glej odmik roba feltne od vilice, na obeh straneh feltne. Ko se guma vrti, mora biti odmik od vilic vedno enak, tudi po višini ne sme linija roba teči gor/dol

Link to comment
Share on other sites

Če se dokler imaš roke na balanci ne dogaja čisto nič ni problema. :D

Na Hornet sem imel novo gumo in stabilzator (pa preden sem jo razbil) pa se je tresenje pojavilo.

Ko sem zamenjal gumo pa je bilo vse ok.

Po mojem te nima kaj skrbeti. :OK:

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Če se dokler imaš roke na balanci ne dogaja čisto nič ni problema. :D

Na Hornet sem imel novo gumo in stabilzator (pa preden sem jo razbil) pa se je tresenje pojavilo.

Ko sem zamenjal gumo pa je bilo vse ok.

Po mojem te nima kaj skrbeti. :OK:

Pri meni se je tudi to pojavljalo pri starih gumah, ko sem spustil balanco. Ko sem gume zamenjal je bilo vse OK.

Link to comment
Share on other sites

motor se mora peljat BP tudi če spustiš roke z balance...

Link to comment
Share on other sites

Dogodek ki ga opisuješ je t.i. efekt nakupovalnega vozička (opletanje kolesa pri majhni hitrosti). Vizuelno lahko stvar preveriš po postopku, ki je že opisan :grim + obrni krmilo levo-desno, v obeh primerih mora biti razdalja med rezervoarjem in krmilom enaka, če ma motor centralno stojalo ga poglej od zadaj in spredaj, če sta kolesi v isti liniji, podroben pregled vilic in okvirja v predelu vpetja tudi ne bo odveč (napokan lak na okvirju pomeni, da je lahko sprednje kolo v krajši medosni razdalji z zadnjim, kot si je to zamislil proizvajalec). Glede na to, da si napisal, da gre za motor starejšega letnika je lahko vzrok tudi v izrabljenosti vzmetenja, zračnost vpetja zadnje vilice, neustrezne dimenzije gum, tlak ipd. Nekateri starejši modeli so sploh nagnjeni k nihanju, še posebej, ko so "oboroženi" s kovčkom ipd. Lahko so občutljivi celo do te mere, da jim ustrezajo samo določeni modeli gum (npr. Yamaha Diversion) :doze: . Po moje ni panike, če bi bilo kaj hudo narobe bi opletanje čutil tudi z rokami na krmilu.

Link to comment
Share on other sites

na mojem prejšnjem motorju sem imel isto težavo. Zaradi tega še pozdravljat ostalih motoristov nisem več upal :trance_33_sleep:

Po zamenjavi prednje gume je nihanje popolnoma izginilo.

Link to comment
Share on other sites

motor jih pa ima že blizu trideset

potem je opletanje ze skoraj serijsko.

postopaj kot je napisal pihljac. verjetno so malenkosti, ki se stopnjujejo v ta fenomen.

Link to comment
Share on other sites

pri majhnih hitrostih, kot je že rekel sam de pihlja, vsi nihajo.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Oj!

Čisto tako iz firbca, kateri motor je to :?

P.s. Stari motorji majo dušo :grim

Link to comment
Share on other sites

Tko smo vedno sprobaval motorje, če so bli karambolirani. Največkrat je bil zvit motor v križu, ki je bil tudi najslabši kos , na to pa okvir. Najlažje preveriš, če imaš kako dolgo cev in jo položiš ob motor pa izmeriš razdaljo z metrom na predni gumi iz leve in desne strani. So mojstri, ki ti okvir poravnajo, križ pa je najbolje nabavit drug na ebayu. :)

Link to comment
Share on other sites

motor je z650.

prav cel motor zacne nihat, in to tako mocno, da moras prjet belanco, drugac se ne bi lepo koncalo. pr vecji hitrosti pa se nisem probal

ce pa drzis belanco se pa sploh ne cut, tako pr nizjih, kot visjih hitrostih

Link to comment
Share on other sites

Tako kot tvoj podpis. :whistle:

Sam tale podpis :worship:

Link to comment
Share on other sites

Misliš tistega z avto neta, rumenga. Pogovarjal sem se z lastnikom in mi v pogovoru ni dal vedeti, da bi bilo kaj narobe. Probaj se peljat brez kovčkov in pri višji hitrosti recimo 100 km/h spusti volan, mora it ravno. Najverjetneje pa vplivaju faktorji, ki so jih predhodno omenili. Leta in način vzdrževanja naredijo svoje.

Link to comment
Share on other sites

hint: to s shimmyjem nima nobene veze, tudi vzroki za nastanek so drugačni

Če to ni shimmy, kaj pa potem je shimmy? :hmm:

D.

Link to comment
Share on other sites

motor je z650.

prav cel motor zacne nihat, in to tako mocno, da moras prjet belanco, drugac se ne bi lepo koncalo. pr vecji hitrosti pa se nisem probal

ce pa drzis belanco se pa sploh ne cut, tako pr nizjih, kot visjih hitrostih

Kdaj se nihanje pojavi, ko spustiš gas ali ko pospešuješ ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!