Avatar Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 (edited) shimmy je samodejno zavijanje belance levo in desno, ko spustiš belanco in se stopnjuje. Tresenje je pa spet čisto nekaj drugega. No saj, točno to je bilo. Izbral sem napačen izraz (tresenje namre). Edited April 18, 2007 by Avatar Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanarcek Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Sem cisto nov tukaj in upam, da mi bo kdo lahko pomagal. Kupujem starejsi kawasaki in sem ob voznji brez rok ze pri kaksnih 40-50kmh opazil mocno nihanje krmila, v bistvu cel motor zacne mocno nihati levo - desno. guma je skoraj nova in tudi nobenih drugih vidnih nepravilnosti ni opaziti. med drzanjem krmila se to nihanje sploh ne cuti in tudi motor lepo tece. a kdo ve, kaj bi lahko bil problem? lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr800 Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 (edited) Sem cisto nov tukaj in upam, da mi bo kdo lahko pomagal.Kupujem starejsi kawasaki in sem ob voznji brez rok ze pri kaksnih 40-50kmh opazil mocno nihanje krmila, v bistvu cel motor zacne mocno nihati levo - desno. guma je skoraj nova in tudi nobenih drugih vidnih nepravilnosti ni opaziti. med drzanjem krmila se to nihanje sploh ne cuti in tudi motor lepo tece. a kdo ve, kaj bi lahko bil problem? lp Vklopi iskalnik, tema:Shimmy.......... http//www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=4746&hl=shimmy Edited June 1, 2007 by xr800 Link to comment Share on other sites More sharing options...
misty Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 hint: to s shimmyjem nima nobene veze, tudi vzroki za nastanek so drugačni Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr800 Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Ja, potem pa mu odgovori....... :whistle: Link to comment Share on other sites More sharing options...
misty Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 težko, ker ne vem kaj bi bil vzrok. Morda necentrirana ali slabo centrirana guma, zvita feltna ... [skomigne z rameni] Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanarcek Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 shimmy res nima veze s tem. sicer konkretnega odgovora tako nisem pricakoval, samo mnenja oz. izkusnje kaj bi lahko bli mozni vzroki. zvite vilce, zvit okvir, necentrirana guma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
misty Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 začni preverjat pri feltni, dvigni sprednji konec motorja in zavrti gumo, potem pa glej odmik roba feltne od vilice, na obeh straneh feltne. Ko se guma vrti, mora biti odmik od vilic vedno enak, tudi po višini ne sme linija roba teči gor/dol Link to comment Share on other sites More sharing options...
T Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 (edited) Če se dokler imaš roke na balanci ne dogaja čisto nič ni problema. :D Na Hornet sem imel novo gumo in stabilzator (pa preden sem jo razbil) pa se je tresenje pojavilo. Ko sem zamenjal gumo pa je bilo vse ok. Po mojem te nima kaj skrbeti. :OK: Edited June 1, 2007 by T Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko55 Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Če se dokler imaš roke na balanci ne dogaja čisto nič ni problema. :D Na Hornet sem imel novo gumo in stabilzator (pa preden sem jo razbil) pa se je tresenje pojavilo. Ko sem zamenjal gumo pa je bilo vse ok. Po mojem te nima kaj skrbeti. :OK: Pri meni se je tudi to pojavljalo pri starih gumah, ko sem spustil balanco. Ko sem gume zamenjal je bilo vse OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
misty Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 motor se mora peljat BP tudi če spustiš roke z balance... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam dePihlja Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Dogodek ki ga opisuješ je t.i. efekt nakupovalnega vozička (opletanje kolesa pri majhni hitrosti). Vizuelno lahko stvar preveriš po postopku, ki je že opisan :grim + obrni krmilo levo-desno, v obeh primerih mora biti razdalja med rezervoarjem in krmilom enaka, če ma motor centralno stojalo ga poglej od zadaj in spredaj, če sta kolesi v isti liniji, podroben pregled vilic in okvirja v predelu vpetja tudi ne bo odveč (napokan lak na okvirju pomeni, da je lahko sprednje kolo v krajši medosni razdalji z zadnjim, kot si je to zamislil proizvajalec). Glede na to, da si napisal, da gre za motor starejšega letnika je lahko vzrok tudi v izrabljenosti vzmetenja, zračnost vpetja zadnje vilice, neustrezne dimenzije gum, tlak ipd. Nekateri starejši modeli so sploh nagnjeni k nihanju, še posebej, ko so "oboroženi" s kovčkom ipd. Lahko so občutljivi celo do te mere, da jim ustrezajo samo določeni modeli gum (npr. Yamaha Diversion) :doze: . Po moje ni panike, če bi bilo kaj hudo narobe bi opletanje čutil tudi z rokami na krmilu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SV rider Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 na mojem prejšnjem motorju sem imel isto težavo. Zaradi tega še pozdravljat ostalih motoristov nisem več upal :trance_33_sleep: Po zamenjavi prednje gume je nihanje popolnoma izginilo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanarcek Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 hvala za vse odgovore. bom Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanarcek Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 gume so skoraj nove. bom pa še preveril brez kovčka. motor jih pa ima že blizu trideset Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 motor jih pa ima že blizu trideset potem je opletanje ze skoraj serijsko. postopaj kot je napisal pihljac. verjetno so malenkosti, ki se stopnjujejo v ta fenomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_THUNDER_ Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 pri majhnih hitrostih, kot je že rekel sam de pihlja, vsi nihajo.... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeC Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Tako kot tvoj podpis. :whistle: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciciban Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Oj! Čisto tako iz firbca, kateri motor je to :? P.s. Stari motorji majo dušo :grim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tratnjak Damijan Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Tko smo vedno sprobaval motorje, če so bli karambolirani. Največkrat je bil zvit motor v križu, ki je bil tudi najslabši kos , na to pa okvir. Najlažje preveriš, če imaš kako dolgo cev in jo položiš ob motor pa izmeriš razdaljo z metrom na predni gumi iz leve in desne strani. So mojstri, ki ti okvir poravnajo, križ pa je najbolje nabavit drug na ebayu. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanarcek Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 motor je z650. prav cel motor zacne nihat, in to tako mocno, da moras prjet belanco, drugac se ne bi lepo koncalo. pr vecji hitrosti pa se nisem probal ce pa drzis belanco se pa sploh ne cut, tako pr nizjih, kot visjih hitrostih Link to comment Share on other sites More sharing options...
T Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Tako kot tvoj podpis. :whistle: Sam tale podpis :worship: Link to comment Share on other sites More sharing options...
PURPLE Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Misliš tistega z avto neta, rumenga. Pogovarjal sem se z lastnikom in mi v pogovoru ni dal vedeti, da bi bilo kaj narobe. Probaj se peljat brez kovčkov in pri višji hitrosti recimo 100 km/h spusti volan, mora it ravno. Najverjetneje pa vplivaju faktorji, ki so jih predhodno omenili. Leta in način vzdrževanja naredijo svoje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danci1973 Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 hint: to s shimmyjem nima nobene veze, tudi vzroki za nastanek so drugačni Če to ni shimmy, kaj pa potem je shimmy? :hmm: D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the JACK Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 motor je z650.prav cel motor zacne nihat, in to tako mocno, da moras prjet belanco, drugac se ne bi lepo koncalo. pr vecji hitrosti pa se nisem probal ce pa drzis belanco se pa sploh ne cut, tako pr nizjih, kot visjih hitrostih Kdaj se nihanje pojavi, ko spustiš gas ali ko pospešuješ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now