Skoči na vsebino

Shimmy


Priporočene objave

Objavljeno

Opažam da je zadeva ista če mam gor punco al pa ne!!

..punco spusti dol, pa se ne motor in ne ti ne bosta več tresla. Tak je to. :oops: :lol:

Objavljeno

Nočem bit tepen!! :oops: :oops:

Objavljeno
Živjo!

Ker nujno potrebujem zadnji kovček za FAZER 600, sem si ogledal proizvajalca GIVI in KAPPA.

Toda, glej ga zlomka. Prtlažnik, kamor se pritrdi kovček, je katastrofalno dizajniran, neke dolge "štange" ob strani in še cel zadnji del je potrebno podreti, da lahko "MONORACK" montiraš.

Torej. Ali kdo ve za kratek prtlažnik za FAZER 600, ki bi se montiral samo na rep motorja, tam kjer zadnje držalo za roke. Na to pa bi montiral kovček.

Že v naprej se vam zahvaljujem za pomoč.

Pri meni si lahko ogledaš kako zgleda monorack na Fazeru. Montaža je čisto enostavna in ne vem kaj toliko paničariš. Če bi nosilec pritrdil samo na zadnjem ročaju, bi bil kovček še veliko bolj nestabilen. Ko je nosilec montiran se ga skoraj ne vidi več!!! :!: :?

Točno to kar je opisal IKE se dogaja meni na Fazeru, zato uporabljam kovček samo ko potujem. Ko montiram kovček (52l) si nikakor ne morem privoščiti vožnje brez rok med 60km/h in 80km/h. Tudi pri višjih hitrostih je motor bolj nemiren! S kovčkom sem se že peljal 220km/h. :lol: :? :shock:

lp

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

A so pri ThunderCatki tudi podobni problemi. Sem ravno namontiral nosilec in 52L maxio, vendar še nisem sprobal. Zdaj ste me pa prestrašili... :oops:

Drugače pa, ne boste verjeli, kombinacija ZZR 600 in tank-torba. Sprednji konec (balanca) je začela opletati od 80 km/h navzgor, pri 120 km/h že prav neznosno. Je pa trajalo, da sem ugotovil, da je za to kriva tank-torba. Sem trikrat centriral prednjo gumo, menjal gumo, pa vseskozi isto. Ko pa sem se peljal brez tank torbe, pa nobenih problemov... Z ThunderCatko pa se še nisem peljal z tank torbo, bom še poskusil.

Imam pa IXS tank-torbo, veliko.

Objavljeno

Podoben problem se dokaj pogosto pojavlja pri Transalpih, na mailing listi pa mu rečejo "wobbling". Začne se nekje med 110km/h in 150km/h, zadek pa začne opletati levo-desno, podobno kot rep ribice, ko plava. Izkazalo se je, da je vzrokov več, wobbling pa se pojavi v raznih kombinacijah teh vzrokov:

- "top case" kovček (ponavadi na Givijevi plošči na originalnih nosilcih)

- gume

- slabo pričvrščena prtljaga / majavi prtljažni nosilci

- masa voznika

- telesna višina voznika

- sopotnik/ca

- ležaji Prolinka in vrtišča zadnje nihajke (premalo mazanja, izrabljenost)

- ležaji krmila

- popuščene kolesne napere (špice)

- ...

Pogost vzrok je kovček, sledijo gume, vendar dostikrat le v povezavi s kovčkom.

Objavljeno

XJ modeli yamah so že od nekdaj nestabilni motorji že sami po sebi. Preslab okvir, premehki amoritzerji in slabe pnevmatike so po moje glavni problem teh motorjev, ko pa montiraš še kovček, zadevo potenciraš. Kolega ima xj 650 in ko sem jo dobil enkrat za peljat sem mislil, da ne znam vozit. Lastnikom teh motorjev predlagam, če že mislijo obdržat ta motor, da probajo izboljšat- zamenjat slabe elemente na motorju, že trše vzmetenje dosti pomaga.

Objavljeno

Ne me strašit.V garaži imam novo diversion-ko 600,ki jo bom v ponedeljek registriral.

Vam bom sporočil moje mnenje čim naredim nekaj kilometrov.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

IKE Objavljeno: 3 May 2003 @ 23:10

Mojster

Skupina: Člani

Objav: 786

Član št.: 428

Član od: 20.02.2002

QUOTE (urbi @ 3 May 2003 @ 20:06)

Prvič slišim za SHIMI efekt.

Motor letnik 2000 in 11.000 prevoženih km.

Vem, da se sliši čudno, samo jaz si predstavljam, da se zaradi tresenja belance vibracije prenašajo na cel motor?

Pri velikih hitrostih (nad 130km, na primer) je zadeva manj opazna. Najbol pri enakomerni vožnji od cca. 60-100 km/h. Sploh če spustim gas.

Začetnik, prvi motor, zato nimam reference.

Urbi

Shimi efekt se pojavlja v razponu od 60 do 80 km/h in je bolj izrazit pri odvzetem plinu, ker močneje obremeni prednje kolo.

Poskusi sledeče : zapelji se na lep in raven konec ceste, poženi motor do 100 na uro, daj v najvišjo prestavo in pusti da se začne motor sam ustavljati, spusti krmilo, roke na bedre, videl boš če motor mogoče vleče ... začelo se bo ... najprej se bo začela malo trest belanca, najmočneje pri cca 70 na uro, pri 60 pa se vse lepo umiri.

Če hočeš, se oglasi na MOTOR JET u na pobrežju in me poišči.

Objavljeno

Ice Objavljeno: 26 Jul 2001 @ 07:51

Legenda

Skupina: Moderatorji

Objav: 10655

Član št.: 32

Član od: 10.05.2001

kolikor sem se z "storkovnjaki" pogovarjal,tega dela pri dobrem setup-u skoraj ne rabis,saj vilice naj ne bi "plapolale" (kick back),pri hitrem pospesevanju.

kick back se zgodi pri razlicnih hitrostih vecinoma pri pospesevanju,medtem ko je shimmy brcanje balance,ko se zmanjsuje hitrost od ca.80 do 50 km/h.odvisno od gum,obtezitve motorja,ceste itd.tako da pride damper vecinoma v teh situacijah do dela.sem kaj pozabil?

na tvojem mestu bi najprej sprobal,ce monster sploh reagira tako in sele potem bi se odlocil za ali ne.

-----------

FTW

Objavljeno

Ice Objavljeno: 18 Oct 2001 @ 08:38

Legenda

Skupina: Moderatorji

Objav: 10655

Član št.: 32

Član od: 10.05.2001

razlogov je lahko vec.

- centrirana guma da/ne

- stransko obrabljena guma (kot je rekel roly),samo ce ti na ravninah trese to ne bi smelo vplivati (?!)

- napacno napumpana guma

- napacno montirana guma

- napaka v materijalu

in vecje mehanske tezave (kriz,vilice,platisce...)

sem se enkrat prebral tvoj post; a ti to mislis kick-back,horizontalno tresenje balance in prednjega dela pri ostrem pospesevanju? in ko zapeljes cez kaksno "krtino" na cesti strese med pospesevanjem? tu ti pomaga samo krmilni blazilec.drugace je pa to nekaj nenevarnega,saj se balanca sama umiri.samo spustiti je ni treba.

poglej malo stare poste,je ze bilo nekaj napisanega o tem.

------

Been There Done That

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

:010

Ko se peljem približno 60 kmh , mi začne krmilo močno vibrirati če ga spustim .

Tako , da ne vem , ali je to kriva guma ali je kaj drugega?

Zadaj imam kovček in tudi če ga dam dol je isto ali pa malo bolje.

Motor je še v garanciji .

Objavljeno

amm, to pa nekako ne spada po skuterje, če gre za yamaho tdm 900

če je v garanciji ga pelji na servis pa ga naj porihtajo, bo najboljše

drugače pa preglej če je krmilo in vilice ravno (da ni kaj narobe s križem), če je vredu zategnjena felna(pa tudi da nima ''ohter'', nevem kak se reče po slovensko :P )

Objavljeno

Sprednjo gumo zamenjat, pa bo O.K. .)

Pa ne dat Dunlopke gor :ph34r:

Objavljeno

Menjaj gumo.....Za en cajt bo uredu, pol bo pa ista pesem.....sem menjal ze 4 prve gume (metzeler,bridgestone, avon ) in je vedno isto.....ko je nova, je ok,pol pa zacne trest balanco pri doloceni hitrosti, ce jo spustis........Vazno pa je, da ne trese ko jo drzis....tko da ne se sekirat prevec... B)

Objavljeno

A ne prvijo temu en pojav (shimy),al kako se že reče,ker to trese mnogim

Objavljeno

podobno se dogaja tudi z mojo TDM-o sam da je moja 850.....kot je že yankee napisal - ne se sekirat, važno da se motor lepo pelje ko držiš krmilo :yea2:

Objavljeno

Malce bo potresaval vsak motor ko mu spustiš krmilo, če pa ti trese krmilo pri večjih hitrostih in ko ga imaš trdno v rokah so za to skoraj100% krive gume. Meni je pri KLE-ju treslo ko so bile gume že potrebne zamenjave ali pri recimo določenih gumah tudi ko so bile nove.

Ena varianta pa je še da ti vulkanizer ni v redu zbalansiral kolesa.

LP

Leteči

Objavljeno

Vožnja s kufrom.....ko je bilo še vse novo....rahlo trese!!

Vožnja s kufrom.....ko je bilo cca 12kkm......trese!!!!!

Vožnja brez kufra...cca 15kkm....................trese!!!!!

Pač ne spuščam krmila....ker se mi hitro lahko zgodi kaj takega kot....khmmmmm.....kletarju naprimer.

Da ne bo :topic: ..... po cca 4kkm sem dal še enkrat centrirat gumo......in lej ga hudiča.....bilo je mnogo bolje,sam tresl je pa še zmeri.Res pa je,da se močno pozna,če nimaš pravilno napumpane gume......

Objavljeno

Klimbra

Ali si dal pregleati ležaje na povezavi med krmilom in vilicami (ležaji križa) ??

Moj kolega je imal nepravilno "zategnjene" ležaje, ko je to porihtal, je problem izginil .) :hmm: .)

Objavljeno
Klimbra

Ali si dal pregleati ležaje na povezavi med krmilom in vilicami (ležaji križa) ??

Moj kolega je imal nepravilno "zategnjene" ležaje, ko je to porihtal, je problem izginil  .)  :hmm:  .)

Tut to je gledal....pa je bilo vse OK.

Je pač tako.....itaQ pa ni pametno brez rok vozt,tko,da se sploh ne sekiram.

Sam.....vso to tresenje ni tako hudo,da si nebi upal spustit balance tam okol 40km/h......., pa še guma ma že skor 16kkm......bo bolš,k se jo bo zamenjal.......sam,zgleda da mi bo zdržala vsaj še enkrat tolk...... :kva2: :kva2: :kva2: ....način vožnje mi varčuje gume.....kok je to lepo napisat :kva2: :kva2: :kva2:

Resno......sam prav mora bit napumpan.......v nasprotnem primeru je edina rešitev stabilizator krmila.....to je pa velik gnarja :wacko: :wacko:

Objavljeno

Klimbra,

Guma nova po profilu, stara po lastnostih same gume, če jo imaš več kot dve leti, menjaj ne glede na profil, tvoja varnost je ipaQ na prvem mestu.

Zoolo

P.S.: Če neboš menjal, če boš naj se kupec s tem ukvarja.

Objavljeno

Baje problem izgine z zamenjavo prednje gume 120/70/17 z 120/60/17. Seveda se malenkost spremeni tudi predtek. Ima kdo izkušnje iz prve roke?

LP

Objavljeno

Na ZX 6R l.2000 eksperimentiral z gumami višine 60, 65 ter 70%,

(Dunlop 207, 120/17"). Sicer je ta motor že sam po sebi precej neobčutljiv na shimmy :OK: ampak pri višini 60 je bilo opaziti vseeno največ živčnosti (manjši predtek) izboljšala pa se je agilnost motorja, najbolj udobna vožnja je bila s

70-ko, najboljši kompromis pa z originalno višino gume, predpisano za ta motor, t.j.65, je bla pa zato cena le te :blink: :wacko: , ker takrat to še ni bla prav pogosta dimenzija.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!