kanarcek Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Kdaj se nihanje pojavi, ko spustiš gas ali ko pospešuješ ? hmmm... še nisem probal pospeševat s spuščeno belanco:)
Klajba Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Pozdravljen. Ali ti potrese tudi ko zaviraš? Jaz sem imel na svoji CBR 600f enak problem. NIhanje krmila pa se je stopnjevalo. Ugotovitev je bila, kriv zavorni disk, stopnjevalo pa se je zaradi vedno bolj zarustanega zavornega bata. To je po očiščenju bata potem skoraj izginilo. Poizkusi zategniti križni ležaj, kar pa ni povsem priporočlivo, saj se lahko potem pri zavijanju pojavijo upori.
Osama Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 gume so skoraj nove. bom pa še preveril brez kovčka. motor jih pa ima že blizu trideset To je šimi (shimmy) in kovček ga stopnjuje. Brez kovčka bi moralo biti O.K. Ultimativna rešitev za šimi je amortizer za balanco. Potem ne opleta niti z desetimi kovčki.
Klajba Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 To je šimi (shimmy) in kovček ga stopnjuje. Brez kovčka bi moralo biti O.K. Ultimativna rešitev za šimi je amortizer za balanco. Potem ne opleta niti z desetimi kovčki. Da točno, ni pa sto procentna. Tudi na vožnjo z amortizerjem se je treba privadit, pa hudičev dobro je treba vedet, kaj delaš. Skoraj sem se nabil od zadaj v avtomobil, ker sem ga imel preveč zašponanga in nisem mogel takoj skrenit krmila.
Osama Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Da točno, ni pa sto procentna. Tudi na vožnjo z amortizerjem se je treba privadit, pa hudičev dobro je treba vedet, kaj delaš. Skoraj sem se nabil od zadaj v avtomobil, ker sem ga imel preveč zašponanga in nisem mogel takoj skrenit krmila. Prva žrtev amortizerja za balanco je šimi. Ni treba, da je preveč na trdo, pa šimi že izgine. Sicer pa se je treba amortizerja res navadit, efekti so pa blagodejni.
Sam dePihlja Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 http://www.sheldonbrown.com/brandt/shimmy.html
Klajba Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Sam tale podpis :worship: Mene čist zadrogira.
Ice Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 kaj vam zdaj niha ? krmilo, podpis, optika ali kaj nizje ?! :devil:
Klajba Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 kaj vam zdaj niha ? krmilo, podpis, optika ali kaj nizje ?! :devil: Podpis pa pritisk v batih :kva2: :slap: :lol1:
misty Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Če to ni shimmy, kaj pa potem je shimmy? :hmm: D. hm, sem po tvojem postu prebral še par stvari o shimmyjih. Očitno je imel že xr800 v prvem odgovoru prav. Nekoč sem imel na GPZju zvito prednjo feltno, zaradi česar mi je balanca opletala levo desno. Vendar kot je opisal kanarcek, samo kadar sem jo spustil. Shimmyje in tankslapperje sem doživljal potem kasneje, ampak samo ob pospeševanju. Morda sem ravno zato shimmyje povezoval samo z nihanjem, ki primarno nastane zaradi izgube stika prednje gume s podlago pri pospeševanju. Očitno je to dosti širši pojem. Se posipam s pepelom :blush:
Zx_R Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Kako pa uteži na krmilu vplivajo na samo nihanje???
Osama Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Shimmyje in tankslapperje sem doživljal potem kasneje, ampak samo ob pospeševanju. Kako pospešiti ob spuščeni balanci pa naj zaenkrat ostane skrivnost...
Osama Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Kako pa uteži na krmilu vplivajo na samo nihanje??? Je bilo že govora o tem. Namen uteži je tudi spraviti krmilo iz rezonance pri šimiju, se pravi - uteži blagodejno vplivajo proti šimiju. Drug namen uteži je fizična prepreka iztrganja gumijaste ročke ali ročke gasa z balance (pri pospeševanju). Ziher je ziher sistem.
Ice Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 utezi na krmilu so primarno za "unicevanje" visokih frekvenc katere lahko povzrocajo "mravljince". do katere mere pomagajo pri shimmy in podobnih efektih ne vem. naceloma izjava, da vec kot je blazilcev (ali podobnih propomockov) je nekaj "narobe" (ali vsaj ne optimalno premisljeno, zastavljeno) v zasnovi zadeve ni ravno napacna. je pa to "stukanje" mase najbrz ceneje kot iskanje in eliminiranje vseh negativnih vibracij.
misty Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 ..Nekoč sem imel na GPZju zvito prednjo feltno, zaradi česar mi je balanca opletala levo desno. Vendar kot je opisal kanarcek, samo kadar sem jo spustil. Shimmyje in tankslapperje sem doživljal potem kasneje, ampak samo ob pospeševanju. ... Kako pospešiti ob spuščeni balanci pa naj zaenkrat ostane skrivnost... Pa sem mislil da je čisto logično da pri pospeševanju držiš vsaj desno roko na balanci. In da se povdarjeni del mojega posta navezuje na stavek pred tem :rolleyes:
Osama Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Pa sem mislil da je čisto logično da pri pospeševanju držiš vsaj desno roko na balanci. In da se povdarjeni del mojega posta navezuje na stavek pred tem :rolleyes: Sorči, ampak šimi je pojav do katerega pride pri spuščeni balanci
Ice Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 ...... in pojemanju hitrosti, ne pri pospesevanju. ce smo ze natancni.
green Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Joj ste face, cel doktorad naredili iz tega....To je povsem normalna stvar. Morda so pri novih motorjih ta fenomen odpravili...pri starejših od cca 2000l pa je ta pojav čisto normalen. Sem na DSF gledal moto oddajo o tem. Pač, če spustiš belanco npr. pri 100/kmh, je še vse ok, nekje med 70-60km/h pa nastane ta praznina, ko začne belanco tresti sem ter tja. Pod to hitrostjo npr. 60km/h pa se belanca zopet umiri. Ne gre za nič nevarnega in je to povsem normalen pojav. Nimaš kaj narediti. In ne boš padel zaradi tega, vzami to vzakup in uživaj v vožnji.Verjamem, da je nelagoden filing tistih nekaj sekund. Isto je bilo pri moji cbr 600 in 900...po tej oddaji, ni bilo več panike..so zagarantirali, da je to normalno in da ne boš šel asfalta brusit zaradi tega..lp
bajsi Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 na moji XJR se je shimmy odpravil z menjavo prednje gume, Z6 pozitivno vpliva na XJR, D220 ni bila najbolj mirna oz. se je zadeva slabšala z kilometri, čisto OK pa ni bila niti ko je bila guma čisto nova kar pa pri novi Z6 je, kako bo pri obrabljeni pa ko bo obrabljena :whistle: LP Bajsi
C4V4L13R Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 kako bi pa ta "shimmy" razložl, če recimo, mi danes trese, jutri ne? namreč zadnjič se mi je zgodilo, da ko sem spustil balanco je ful noro začela trest oz. hitro cik-cakat. to se mi ni zgodilo nikol prej niti nikoli po tistem, ali pri 100 na uro, pri 60 al pa pri 40... najprej sem posumil ležaje, kasneje mi je prišlo na pamet, da bi se morda bremze tolk segrele, da bi ploščica mal prijela in bi to povzročalo tresenje :unsure:
krca25 Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 Pa si imel na motorju kdaj kovcek oz. prtljago na zadnjem delu motorja?Pri meni je z kovckom obcutiti kar mocan shimmy brez pa ga skoraj ni oz. je prakticno zanemarljiv.Najblj zanimivo pa je da mi trese belanco samo kadar imam montirane dunlop pnevmatike. lp.
C4V4L13R Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 kovček je vedno gor...mam tamalega tako, da se niti ne občuti razlike
bajsi Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 če je bil to one time event - je verjetno vzrok kaka luknja v cesti ali kamen na njej, ne izumljat tople vode, če ti bremza malo pikne to ni shimmy in tudi efekt ni isti @krca - dunloparce so bolj nagnjene k temu LP bajsi
RobiRoberto Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 Tudi podlaga - kvaliteta asfalta vpliva na shimmy. Po mojih izkušnjah se prej pojavi pri grobem in valovitem asfaltu kot na ravnem in gladkem.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se