C4V4L13R Objavljeno Junij 13, 2007 Opozori Objavljeno Junij 13, 2007 sm se šou večkrat zapeljat ta isti dan in mi je to delal...cesta ziher ni kriva, ker potem, ko bi prijel balanco in jo umiril pa še enkrat izpustil, naj bi mirovala... po tej cesti k sm to pogruntu, se večkrat zapeljem brez rok (dokaj pregledno pa malce v dolino, asfalt nov), včasih samo iz ljubega mira, največkrat pa ravno zaradi tega, da vidim, če se motor še vedno obnaša kot se mora...vedno je blo vse ql, takrat pa je to nardil... ne vem, ne bom kompliciral, zdej v glavnem je vse ok
bajsi Objavljeno Junij 14, 2007 Opozori Objavljeno Junij 14, 2007 vsaj eno stvar si po tem moral spremeniti če je sedaj vse OK, od mira božjega se stvari ne spreminjajo oz. izboljšujejo, najsi bo to guma, tlak v njej, tvoja oprema, karkoli ampak shimmy primarno nastane zaradi ciklistike in gum oz. neposrečene kombinacije obeh - tako laično povedano, verjetno že stotič LP bajsi
Noise Objavljeno April 18, 2008 Opozori Objavljeno April 18, 2008 Veliko o blažilnikih krmila v članku --- ne spreglej... http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3999
Ole Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 Živjo Meni se je "shimmy", če je to res, pojavil pred kakim mesecem. Pred tem je bilo vse OK. Zdaj pa se mi zdi, da je vedno huje. Ko se je pojavil, je imela prednja guma Dunlop Qualifier že 10.000 km, zato sem po kakem mesecu menjal prednjo gumo. Takrat je bil shimmy samo ko sem vozil brez rok. Po menjavi gume je bilo nekaj časa OK, potem pa se mi zdi da je vsakič ko grem na motor huje. Danes sva nameravala z mojo na Dolenjsko - prišla samo do Logatca, ker me je tresenje že pošteno ustrašilo. Ugotovil sem da pri višjih hitrostih tega skoraj ni opaziti, pri nižjih pa je to že ko spustim levo roko - začne kar fajn tresti (tko da moja že zadaj vsake toliko čuti to tresenje). Opazil sem pa tudi, da zaviranje ni tako kot more. Imam občutek, da se vsakič ko pritisnem zavoro malo bolj (pred ovinki) malo zapelje balanco levo in desno. Saj se da vozit sam je vseeno kar malo :unsure: :unsure: . To mi je najbolj zanimivo. Pred menjavo sprednje gume je bilo tresenje (cik-cak balanca) veliko manjše. Aja, pa tudi ni važno ali je kovček gor ali ne. Je čist isto. Prosim za kak nasvet kaj naj naredim... Hvala
Čamac Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 To ni shimmy. Pomoje je to slabo scentrirana guma.
Ole Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 To ni shimmy. Pomoje je to slabo scentrirana guma. Misliš. Hm, sej sem bil zraven ko mi je centriral gumo, pa še opozoril sem ga, da sem imel prej problem s tresenjem balance levo - desno.
biker77 Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 Misliš. Hm, sej sem bil zraven ko mi je centriral gumo, pa še opozoril sem ga, da sem imel prej problem s tresenjem balance levo - desno. luft v vilicah?
Ole Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 a lahko to sam kej ugotovim (luft v vilcah, mogoče kej z diski) ali moram do serviserja. OK, če je treba gumo scentrirat mi je logično da serviser, kaj pa recimo luft v vilcah? thanks
biker77 Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 a lahko to sam kej ugotovim (luft v vilcah, mogoče kej z diski) ali moram do serviserja. OK, če je treba gumo scentrirat mi je logično da serviser, kaj pa recimo luft v vilcah? thanks čr imaš centralno stojalo, da je prednje kolo prosto, malo porukaš naprej, nazaj in vidiš če se kje kaj premika.. sicer pa diske preveriš tako da spredaj motor dvigneš, zavrtiš kolo in vidiš ali kdaj kej bl drgne kje..lahko sicer drgne ampak enakomerno in ne preveč..
Guest Brumer Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 a lahko to sam kej ugotovim (luft v vilcah, mogoče kej z diski) ali moram do serviserja. OK, če je treba gumo scentrirat mi je logično da serviser, kaj pa recimo luft v vilcah? thanks Dotegni križe,jaz sem imel to na V-maxu vse živo zamenjal nihče mi ni znal povedat kaj naj še naredim,ko pa sem dotegnil križe je bilo vse OK ravno tako je bilo na ženinem Kawasakiju ER-5 in sem moral vsako leto dotegovat križe,da ni bilo shimmy-ja.Še ti probaj zategnit križe,pa čeprav moraš v delavnico saj to te od vsega najmanj stane ca 10 min.dela OK. Ps: poročaj,če je bil moj nasvet pravilen.
Ole Objavljeno Julij 12, 2008 Opozori Objavljeno Julij 12, 2008 Dotegni križe,jaz sem imel to na V-maxu vse živo zamenjal nihče mi ni znal povedat kaj naj še naredim,ko pa sem dotegnil križe je bilo vse OK ravno tako je bilo na ženinem Kawasakiju ER-5 in sem moral vsako leto dotegovat križe,da ni bilo shimmy-ja.Še ti probaj zategnit križe,pa čeprav moraš v delavnico saj to te od vsega najmanj stane ca 10 min.dela OK.Ps: poročaj,če je bil moj nasvet pravilen. Ker sem bolj frišen v temu bi te prosil, kako naj to naredim. Vsak info bo dober. Seveda mi pa ni problema it v garažo in kaj postoriti :).. thanks...
Guest Brumer Objavljeno Julij 13, 2008 Opozori Objavljeno Julij 13, 2008 Ker sem bolj frišen v temu bi te prosil, kako naj to naredim. Vsak info bo dober. Seveda mi pa ni problema it v garažo in kaj postoriti :).. thanks... Sam boš to težko naredil ker je ponavadi potreben posebni ključ (kronska matica) ni pa nujno,samo to treba znat ker če ne narediš pravilni lahko uničiš ležaje raje pojdi 1-vič na servis in boš videl kako bo majster to naredil naslednjič pa potem lahko sam! :whistle:
Ole Objavljeno Julij 13, 2008 Opozori Objavljeno Julij 13, 2008 Sam boš to težko naredil ker je ponavadi potreben posebni ključ (kronska matica) ni pa nujno,samo to treba znat ker če ne narediš pravilni lahko uničiš ležaje raje pojdi 1-vič na servis in boš videl kako bo majster to naredil naslednjič pa potem lahko sam! :whistle: thank you :worship: :worship:
ozzy Objavljeno Junij 12, 2018 Opozori Objavljeno Junij 12, 2018 Eno vprasanje Na mojo hornetko sem namontiral zadnji kovcek in sedaj se je seveda pojavil nezazeljeni shimmy efekt oziroma tresenje bilance. Ce dam kovcek dol, se stvar normalizira. Ima mogoce kdo izkusnje ali bi s stabilizatorjem oziroma blazilnikom krmila ta shimmy efekt odpravil?
thumper Objavljeno Junij 12, 2018 Opozori Objavljeno Junij 12, 2018 pred 41 minutami, ozzy pravi: Eno vprasanje Na mojo hornetko sem namontiral zadnji kovcek in sedaj se je seveda pojavil nezazeljeni shimmy efekt oziroma tresenje bilance. Ce dam kovcek dol, se stvar normalizira. Ima mogoce kdo izkusnje ali bi s stabilizatorjem oziroma blazilnikom krmila ta shimmy efekt odpravil? pri mojem boniju je to uspelo le delno..se je pa potem pojavilo nihanje spodnjega dela motorja levo desno pri vožnji naravnost.. to nihanje se je sedaj malo ublažilo z ovimi amortizerji - premaknilo nekih 10 km/h višje..če bo tako ostalo bom zadovoljen.. zanimivost - pri polni obtežitvi 2 in prtljaga tega ni bilo nikoli.. Bostjan L 1
DAMI34 Objavljeno Junij 12, 2018 Opozori Objavljeno Junij 12, 2018 pred 4 urami, ozzy pravi: Eno vprasanje Na mojo hornetko sem namontiral zadnji kovcek in sedaj se je seveda pojavil nezazeljeni shimmy efekt oziroma tresenje bilance. Ce dam kovcek dol, se stvar normalizira. Ima mogoce kdo izkusnje ali bi s stabilizatorjem oziroma blazilnikom krmila ta shimmy efekt odpravil? v prvi vrsti, za kak klik povečaj prednapetost amortizerja zadaj, pa poskusi. To je najmanj kar lahko narediš. thumper 1
sesir Objavljeno Junij 12, 2018 Opozori Objavljeno Junij 12, 2018 pred 4 urami, DAMI34 pravi: v prvi vrsti, za kak klik povečaj prednapetost amortizerja zadaj, pa poskusi. To je najmanj kar lahko narediš. Oboje naj poizkusi prestavljat! Recmo po dva klika... Bostjan L 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se