Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Potem pa meni pomagajte....Kaj je pa pri meni narobe,ko mi motor pride do 80 pol pa začne ropotat pa ko da bi u prazno šlo.Ful se sliši ropotanje ko bi meu kompresor pa vibracije pod zicom sam kar ga še nerasrtrga.... :hmm:

Objavljeno

meni tud motor nekak fejst vibrira pri višjih obratih, nimaš tistega ubčutka gladke vožnje .) pa nevem če je to normalno al da bi blo kaj hin?

Objavljeno

hehe! men isto dela... ropota mi pa trese... sam jst se izgovarjam na to, da ma skuter 20.000 km :P

Objavljeno

Ja meni tudi pri maximalni hitrosti vibrira motor, tak da se celi skuter pajtla..... To je znak da ste dosegli največje obrate motorja..... Mogoče se da to rešit z zamenjavo elektronike za vžig :hmm:

Objavljeno

veš ka men dela v viskih obratih.......tak vibrira tak da

Objavljeno

Skuter prehaja v resonanco :D :D

Objavljeno

jap, potem pa se ti avspuh sam odtegne od vibracij, tak ko se je meni, čisto se je odtegno ravno tolk da so še šraufi not bli da ni dol pado :blink: kak sem se čudo ko sem to vido :)

Objavljeno

ja Mitek... je tako. To je tako kot pri jadrnici, recimo katamaranu, ki gre pri vetru, ki piha s 30 vozli, 35 vozlov, torej hitreje od vetra. Pri skuterju je tako, da pri hitrosti nad 90 km/h pred sprednjim oklepom začne nastajati podtlak. Aerodinamični oklep namreč s tako silo reže zrak, da se ta začne cepiti na levo in desno polovico in pred motorjem nastaja podtlak (skoraj vakuum) ki motor vleče naprej. Motor pa ne more hitreje, ker mu to onemogoča pogonski jermen. Rad bi se hitreje vrtel, pa ga povratna vzmet na korektorju navora zadržuje. To je zelo podoben efekt kot pri letalih, ki so tik pred prebojem zvočnega zidu. Tudi letala se na tej meji tresejo, vendar ropota pilot ne sliši, ker zvok ostaja za njim. :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

Ja že že.Sam čutm da bi motor rad še šou(mal se čudn sliš vem)....Sam ne gre.Včasih je šlo 95.Pol sm pa fuknu pa sam še 80 pa še to ropota ko prasica pa trese.Maš občutk da ga bo razfukal...Mogoče bi se dalo to rešt z valjčki? :? :?

Objavljeno
Ja že že.Sam čutm da bi motor rad še šou(mal se čudn sliš vem)....Sam ne gre.Včasih je šlo 95.Pol sm pa fuknu pa sam še 80 pa še to ropota ko prasica pa trese.Maš občutk da ga bo razfukal...Mogoče bi se dalo to rešt z valjčki? :? :?

Zdej pa brez heca... zna se zgodit, da si zaradi padca ali karkoli že, uspel malo nakriviti os, na kateri je sklopka. To trese ko pra.... je pa vprašanje, če je to to.

lp

Objavljeno
Zdej pa brez heca... zna se zgodit, da si zaradi padca ali karkoli že, uspel malo nakriviti os, na kateri je sklopka. To trese ko pra.... je pa vprašanje, če je to to.

lp

Hvala bom dal pregledat.... :)

LP

Objavljeno

Lahko pa da maš malo zvite one strebričke v sklopki. Meni tud je začelo malo vibrirat vseskupaj, vendar ko sklopka miruje je ok. Zato se vzel dol sklopko in opazil da jo je malo "potegnilo"

Objavljeno

Torej,naročil sem si Polinijev varioma za Aerox-a. Kataloško je to št. 241360. B) Vem da dobim zraven 2 kompleta valčkov. Ve kdo mogoče koklo g so toti valčki, ki so zraven? Ker jaz bi rabo nekje med 3g in 3,5g.

Pa še nekaj kakšno je razmerje teh večjih valčkov (16x13) do orginalnih (15x12).

Je obnašanje glede na težo isto (podobno), ali so kakšne večje razlike? :hmm:

Objavljeno

jaz mam v peugeotu original 16X13 samo nevem zakaj so dobre različne velikosti, ker je konec koncev vedno teža ista ne :) :hmm:

Objavljeno
jaz mam v peugeotu original 16X13 samo nevem zakaj so dobre različne velikosti, ker je konec koncev vedno teža ista ne :) :hmm:

Ja hvala Ciko, samo s tem mi nisi nič povedal, ampak si samo ponovil moje vprašanje. Mogoče bi Roba al pa Beno vedla kaj več povedat?

Objavljeno
jaz mam v peugeotu original 16X13 samo nevem zakaj so dobre različne velikosti, ker je konec koncev vedno teža ista ne :) :hmm:

Za variomat ne moreš uporabljati različnih velikosti valjčkov. Če so preveliki tako ali tako ne gredo v utore, premajhni pa plešejo. Različni proizvajalcu uporabljajo različne mere. Polini nima nobenega variomata s 15 mm valjčki. Gre preprosto za zakon fizike, da večji premer valjčka pomeni, da se valjček manjkrat zavrti, da pride iz enega skrajnega položaja v drugega. Zato se bo manj obrabil itd. Tudi ležaj na glavni gredi - čim večje so krogle v ležaju, tem počasneje se krogle vrtijo, manjša je točkovna obremenitev in večjo hitrost zdrži ležaj. Dovolj jasno?

Lep pozdrav

Duke

Objavljeno

Od premera valjčkov je odvisen aksialni hod variatorja; takšen kot je premer valjčka, takšen je aksialni hod variatorja.

Objavljeno

Saj jaz vem da so za vsaki varijator drugačni valčki in da jih ne moreš kar mešat med sabo.

Mene zanima predsvem razlika med serijskim varijatorjem in Polinijevim Speed Control :hmm:

Objavljeno
Saj jaz vem da so za vsaki varijator drugačni valčki in da jih ne moreš kar mešat med sabo.

Mene zanima predsvem razlika med serijskim varijatorjem in Polinijevim Speed Control :hmm:

Speed contorl ima drugačne kote odpiranja kanalov, tako da boš mel boljši enakomerni pospešek kot s orginalnim. Je pa tudi večji kot org. :)

Objavljeno

Razlika je v kanalih valjčkov, ki zavisi od širine optimalnega delovnega območja motorja (položni/strmi). Razlika je tudi v teži, variomati ki se uporabljajo s Selettra vžigi so v večini primerov lažji zaradi enakomernejše razopreditve teže oziroma zbalansiranosti leve in desne polovice motorne gredi.

Objavljeno
Torej,naročil sem si Polinijev varioma za Aerox-a. Kataloško je to št. 241360. B) Vem da dobim zraven 2 kompleta valčkov. Ve kdo mogoče koklo g so toti valčki, ki so zraven? Ker jaz bi rabo nekje med 3g in 3,5g.

Pa še nekaj kakšno je razmerje teh večjih valčkov (16x13) do orginalnih (15x12).

Je obnašanje glede na težo isto (podobno), ali so kakšne večje razlike? :hmm:

V SpeedControl 241.360 so valjčki 6,3 in 4,9 gr.

LP

Duke

Objavljeno
Torej,naročil sem si Polinijev varioma za Aerox-a. Kataloško je to št. 241360. B) Vem da dobim zraven 2 kompleta valčkov. Ve kdo mogoče koklo g so toti valčki, ki so zraven? Ker jaz bi rabo nekje med 3g in 3,5g.

Pa še nekaj kakšno je razmerje teh večjih valčkov (16x13) do orginalnih (15x12).

Je obnašanje glede na težo isto (podobno), ali so kakšne večje razlike? :hmm:

V Evolution kompletu so valjčki 3,6 gr, kot pokrova variomata pa je enak 25°. Motor se ti mora res hudo vrteti, da ti bo dobro delal s tako lahkimi valjčki. To dela v kombinaciji z drugim SpeedDrive in z 20 mm daljšim jermenom.

lp

Duke

Objavljeno

Jaz sem zraven mojga speed controla dobil valčke ALUMINIJ MODRE ki naj bi bili 4,4 g :hmm: drži?

Pa dobil sem še oranžne oz. takšne rumene ki pa imajo jedro in nekaj podobnega medenini, kolk pa so pa nevem :? So pa težji od modrih

Objavljeno

Jest sm pa glih nabavu nov skutr, pa še čist nč nevem o njem. A mi lahko plis poveste kaj so to sploh valjčki, kje se nahajajo in kaj je variomat? :? :unsure: :unsure:

Objavljeno

Original valjčki na di techu so 8,0g? :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!