Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
98g

em??? sploh so tak teski??? :lol1:

mogoce si mislo 8 al pa 9g ?? :> jaz mam not 3x3,5 pa 3x5 mislim da.. :> nekaj takega.. :> s tem da ni izpuh original.. 70cc.. etc..

drugac pa si valjcke nastavi po obcutku oziroma glede na to kaj ti je oblj pri srcu.. pospesek al koncna.. ce bos meu pa pretezke pa ne bos meu ne enega ne drugega ker ne bos dobil obratov.. :> no.. sicer pa.. :> peli na serivs pa enemu mojstru reci da ti naj nastavi.. pa je to 3k..

Objavljeno

98 je misleno sarkasticno. Treba malo probat ane.. Kupis od polinija set valckov pa se igras eno popoldne.. Tocno se ne more dolocit kiri so najbolsi..

Objavljeno

mene pa zanima kolko stane tak set valckov pa kolk vrst jih dobis poleg.Pa oprostite ce je ze kje napisano.

lp

Objavljeno

polini ma ta set valckov ko se utezi natikajo gor.. Poklici na linde pa prasaj.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

LP

Mogoce je tole mal :topic: prasanje, sm mene zanima kasno vewzo ma ta povratna fedra :oops: :yea1:

Objavljeno
LP

Mogoce je tole mal  :topic:  prasanje, sm mene zanima  kasno vewzo ma ta povratna fedra :oops:  :yea1:

Povratna fedra je zato ker če jo nebi blo nebi jermen šou nazaj v pa še sšelat ebi mogu če je nebi blo.

Če je fedra trša dobi motor večje obrate ko spelje pa jermen prej potegne nazaj.

Če je fedra man trša pa motor ne dobi tak vlkih obratok ko speleš,in tit jermen gre bol počas nazaj.Če je pa fedra hin ali uničena ali premehka pa motor slabo pospešuje in sabo gre.Pa še jermen ti lahka ustane tem ko nebi smeu.

Objavljeno

a pa je kej ucinka na stock motorju (blokade zuni pa avspuh drug)

Objavljeno

Ja učinek je, odvisen pač kolk so stvoji sedanji valčki znucani. Jst sem menov valčke se mi zdi na 10k km pa je bla razlika kr očitna. Najprej ne, pol pa po par km je pridobu skuter na pospeških, končni in na moči. Tko da ja JE! :)

Objavljeno

Men se je faj na pospeških poznl ko sm dau lažje valčke.

pa vlko fedro +15%.

Objavljeno

Mogoče gdo ve kolk je teža original valjčkov na Apriliji (minarelli) l.99?

Objavljeno
nitro  freak a ti nimas kita :)

Ja ga mam sam jst sm govoru za prej ko sm še meu 50 ccm.

Zdej ko pa mam kit pa itak ni treba kej velik rihtat kr gre ko svija .:kva2:

Objavljeno

Jst mam aprilio sr50 pa me zanima če morm mašino dol vzet če hočem valčke zamenat a obstaja kšn lažji način.

Objavljeno
Jst mam aprilio sr50 pa me zanima če morm mašino dol vzet če hočem valčke zamenat a obstaja kšn lažji način.

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

Ne neje rabiš vzet mašine dol .) Levo doli tam, kje je variator tam not so valčki.Samo par šraufov dol vzameš pa maš.Pol pa vidiš variator pa menjaš valčke :) Sam klko vidim da se na to najbolše ne spoznaš, je bolše da pelješ na servis al pa rečeš enemu prijatlu, ki se spozna da ti naredi.

Objavljeno
:lol1:  :lol1:  :lol1:  :lol1:  :lol1:

Kot vidim se res ne spoznaš na to,že po vprašanju če treba za valčke motor dol vzet,ampak nekje je treba začet :blush: ...ti pa toplo priporočam da niti ne delaš po navodilih koga,ampak pelaj k nekomu ki se ne spozna,npr servis al pa kak kolega pa ga prvič gledaj zravn,kot pa da na koncu ti sam premalo zaškrneš vario al pa kaj :doze: LP

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Najprej odsraufam te sraufe ki so oznaceni rumen ne

pol je pa na desni tu notr ko je zelena puscica neki okroglga ne tam notr

so valcnki ne :?

post-3370-1121949710_thumb.jpg

Objavljeno

ss_6mzz2h.jpg

Na levi valjčki (tm k je veternica), na desni je sklopka. Če boš sam šravfal, pazi da ne boš kej odlomu.

Objavljeno

11955.jpg

Nevem zakaj sam delas to, ce si ze prasal ce so valcki med prenosi oz sklopki ? <_< no ok kak hoces, no tam kjer je obkrozeno rdeco....vetrnica.....tisti srauf mores odskrnit z kompresorjem in pistolo oz neka ketna je za to....pazi da kaj ne zlomis ! ko ti bo uspelo odsraufat vzames to dol in potegnes ven variator...zapomni si vrstni red delov ! na drugi strani variatorja so sraufeki ki jih odskrnes...vzames obroc dol in pokrov, noter so valjcki ! ko zamenjas das vkup in more zgledat tak kot te ko si ven vzel ! ne pozabi pazit na one plastike 3 ko so na pokrovu tem, ki pokriva valjcke! ko bos dal vse gor mores dobro zaskrnit,ker ce si ti pri velikih obratih odskrne si v qrcu....! Ce pa se kaj na zastopis vprasaj :doze:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

ka je treba valjcke s cem namzat

s kako mastjo :? men se zdi da sm neki brau .)

Objavljeno

Ne to ni potrebno, ampak ce hoces ti kaj te vem prvih 30km lepse pospesuje pol pa tak mast ven zmece pa nima ucinka...brezveze vglavnem .)

Objavljeno

brezveze je to, pol se ti mast nabere v variotu pa sfuka se bolj vse. ti lepo cist do konca spucaj pa spoliraj vse skup pa bo. mislim pa, da pise ravno obratno na variotih, da nic mazat.

Objavljeno

za polini valjcke vem, da pise, da ne potrebujejo nobenega lubrikanta, ne pise pa, da je prepovedano uporabljat.

ja, lepo poliranje in cisto friski valjcki bi mogli zadostovat za optimalne performanse.

Objavljeno

jap nism nc masti dau .)

zanima me se neki menju sem jermen in valjcke

pospeski so fu slabi koncna pa se je povecala za 10

probu sm pa dvojne valcke

je lahk to zarad jermena ko je nov :?

jao kire valcke se nej kupim da bo po zadnem bol vlekl :hmm: ž

koncna ni tak vazna kake bol lazje :?

Objavljeno (popravljeno)

verjetno si kupil sirsi jermen. zato si posledicno povecal koncno in oslabil pospeske. ce hoces nazaj pospeske bos moral dat ozji jermen not.

zato pa folk, kupujte orginal oz. jermene iste velikosti, ce ne vete v kaj se spuscate.

Popravljeno . Popravil djeZo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!