Borutt Objavljeno Oktober 31, 2016 Deli Objavljeno Oktober 31, 2016 pred 9 urami, gretzky pravi: Kaj pa če policisti izgubijo azimut? Je tu tudi sodno varstvo? http://www.rtvslo.si/sport/atletika/foto-zaplet-na-maratonu-vodilni-napacno-sledili-policijskemu-avtomobilu/406434 http://siol.net/sportal/rekreacija/ljubljanski-maraton-s-kozmeticno-napako-video-428809 http://www.planet.si/ljubljanski-maraton/prenos-v-zivo-ob-8.30-volkswagen-21.-ljubljanski-maraton-prvi-bodo-na-vrsti-tekaci-na-10-kilometrov.html http://www.24ur.com/novice/slovenija/srecno-tekaci.html Saj so jih tekači hoteli ujeti in jim povedati, da gredo v napačno smer. Kmet2, Cletus, Bmflar in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Oktober 31, 2016 Deli Objavljeno Oktober 31, 2016 pred 14 urami, Borutt pravi: Na bolovanje bodo šli. Menda se splača . v bistvu bodo plačani samo z druge postavke za isto stvar.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Oktober 31, 2016 Deli Objavljeno Oktober 31, 2016 pred 18 minutami, thumper pravi: v bistvu bodo plačani samo z druge postavke za isto stvar.. Mešanje škodi . Bmflar 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Oktober 31, 2016 Deli Objavljeno Oktober 31, 2016 se strinjam ..sploh ko mešajo meglo.. solorider in Bmflar 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Darko3g Objavljeno Oktober 31, 2016 Deli Objavljeno Oktober 31, 2016 Imam vprašanje (oz. dve) za poznavalce predpisov: 1. V predoru Ljubelj z avstrijske strani je nekaj metrov pred slovensko mejo tabla z omejitvijo 50 Ali ta (v bistvu avstrijska omejitev) velja tudi v Sloveniji? Nato dalje do konca predora ni table. 2. Zaradi del je večkrat zaprt kak del ceste, stanovalci pa se še vedno vozijo mimo te omejitve. Če jaz pripeljem do križišča z zaprto cesto ali imam prednost pred vozilom, ki pripelje iz take ceste? Pred zaprtjem je to bila prednostna cesta, vendar zaradi zaprtja upravičeno lahko pričakujem, da od tam ne bo prometa. Zanima me zgolj teoretično, nisem imel nesreče, mi je pa en pridivjaj iz takšne ceste pa sem začel malo razmišljati, kaj bi bilo v primeru trčenja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Oktober 31, 2016 Deli Objavljeno Oktober 31, 2016 pred 2 urami, Darko3g pravi: Imam vprašanje (oz. dve) za poznavalce predpisov: 1. V predoru Ljubelj z avstrijske strani je nekaj metrov pred slovensko mejo tabla z omejitvijo 50 Ali ta (v bistvu avstrijska omejitev) velja tudi v Sloveniji? Nato dalje do konca predora ni table. 2. Zaradi del je večkrat zaprt kak del ceste, stanovalci pa se še vedno vozijo mimo te omejitve. Če jaz pripeljem do križišča z zaprto cesto ali imam prednost pred vozilom, ki pripelje iz take ceste? Pred zaprtjem je to bila prednostna cesta, vendar zaradi zaprtja upravičeno lahko pričakujem, da od tam ne bo prometa. Zanima me zgolj teoretično, nisem imel nesreče, mi je pa en pridivjaj iz takšne ceste pa sem začel malo razmišljati, kaj bi bilo v primeru trčenja. Za oba primera velja, da upoštevaj postavljeno prometno signalizacijo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 Ob 31. 10. 2016 at 20:32, Borutt pravi: Za oba primera velja, da upoštevaj postavljeno prometno signalizacijo. Se hecaš a ne? Po tej logiki se v Sloveniji nebi mogli voziti po krožiščih, ker bi ga morali zapustiti na prvem izvozu (tako je postavljena signalizacija) , pa še kaj bi se našlo. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 Zanimivo vprašanje glede tunela.. Slovenski pravni red, pod okrilje katerega sodi tudi prometna signalizacija ima načeloma teritorialno veljavo. Slovenija torej ne more predpisovati (najbrž tudi s prometnimi znaki ne) pravil avstrijcem na njihovem ozemlju. In obratno velja isto. Po tej logiki bi praviloma morala vsaka država na meji jasno označiti režim kako promet poteka na njenem teritoriju. To je praviloma storjeno s tisto veliko tablo, ki ob prestopu meje poda informacije o omejitvah na vseh tipih cest + z dodatnimi znaki. In če neka omejitev ni posebej označena s prometnim znakom, potem velja "privzeta" hitrost vožnje za tisti tip ceste. Za avtocesto je to 130km/h, za tunel je to pa?? Razen če so kje izrecno določena pravila, ki urejajo takšen režim za primere (npr. če je meja v tunelu..) Dopuščam da je tako, ampak če ni, pa ni povsem samoumevno, da kar velja prometni znak, ki ga je postavila druga država. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 pred eno uro, franc pravi: Se hecaš a ne? Po tej logiki se v Sloveniji nebi mogli voziti po krožiščih, ker bi ga morali zapustiti na prvem izvozu (tako je postavljena signalizacija) , pa še kaj bi se našlo. lp Verjamem, da boš obrazložil svojo ostroumno ugotovitev. Ker verjetno samo ti razumeš prometni znak za obvezno smer za obvezno zapustitev krožišča na prvem izvozu. Če bi prebral kakšno stvar, bi vedel, da omenjeni prometni znak pomeni smer, v kateri morajo voziti vozila. Ampak si se samo hecal, a ne. pred 58 minutami, Jure pravi: Zanimivo vprašanje glede tunela.. Slovenski pravni red, pod okrilje katerega sodi tudi prometna signalizacija ima načeloma teritorialno veljavo. Slovenija torej ne more predpisovati (najbrž tudi s prometnimi znaki ne) pravil avstrijcem na njihovem ozemlju. In obratno velja isto. Po tej logiki bi praviloma morala vsaka država na meji jasno označiti režim kako promet poteka na njenem teritoriju. To je praviloma storjeno s tisto veliko tablo, ki ob prestopu meje poda informacije o omejitvah na vseh tipih cest + z dodatnimi znaki. In če neka omejitev ni posebej označena s prometnim znakom, potem velja "privzeta" hitrost vožnje za tisti tip ceste. Za avtocesto je to 130km/h, za tunel je to pa?? Razen če so kje izrecno določena pravila, ki urejajo takšen režim za primere (npr. če je meja v tunelu..) Dopuščam da je tako, ampak če ni, pa ni povsem samoumevno, da kar velja prometni znak, ki ga je postavila druga država. Tukaj je potrebno vedeti, kje poteka mejna črta. Šele nato bomo lahko pametni glede postavitve znaka. Ker ne verjamem, da bi Avstrijci postavili neki znak na izstopu iz države nekaj metrov pred našim ozemljem. Naj nekdo poslika situacijo. GoBobi 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 pred 29 minutami, Borutt pravi: Verjamem, da boš obrazložil svojo ostroumno ugotovitev. Ker verjetno samo ti razumeš prometni znak za obvezno smer za obvezno zapustitev krožišča na prvem izvozu. Če bi prebral kakšno stvar, bi vedel, da omenjeni prometni znak pomeni smer, v kateri morajo voziti vozila. Ampak si se samo hecal, a ne. Tukaj je potrebno vedeti, kje poteka mejna črta. Šele nato bomo lahko pametni glede postavitve znaka. Ker ne verjamem, da bi Avstrijci postavili neki znak na izstopu iz države nekaj metrov pred našim ozemljem. Naj nekdo poslika situacijo. Ne nisem se, Pred leti sem šel na izlet z izpitnim centrom ("izpitniki" na kondicijski vožnji) , pa so spotoma razlagali "cvetke" naših prometnih ureditev. Zapomnil sem si konkretno "cvetko" iz krožišč kjer bi morala biti poševna puščica (da bi pomenila to kar ti praviš) je pa vodoravna kar pomeni nekaj drugega. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 pred 17 minutami, franc pravi: Ne nisem se, Pred leti sem šel na izlet z izpitnim centrom ("izpitniki" na kondicijski vožnji) , pa so spotoma razlagali "cvetke" naših prometnih ureditev. Zapomnil sem si konkretno "cvetko" iz krožišč kjer bi morala biti poševna puščica (da bi pomenila to kar ti praviš) je pa vodoravna kar pomeni nekaj drugega. lp Branje sprošča. Predvsem branje pravilnika o prometni signalizaciji. franc, notranc, Bmflar in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
notranc Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 pred 2 minutami, Borutt pravi: Branje sprošča. Predvsem branje pravilnika o prometni signalizaciji. Pa kaj se sedaj ti sproščaš ali sproščanje svetuješ nam? GoBobi 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 kot opažam, mora biti folk nadpovprečno pameten in znati pravilnike na pamet, da se lahko znajde v prometu Swašta bi reku Mujo solorider, Bmflar, Pepos in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 pred 20 minutami, DAMI34 pravi: kot opažam, mora biti folk nadpovprečno pameten in znati pravilnike na pamet, da se lahko znajde v prometu Swašta bi reku Mujo Predvsem za omejitve hitrosti in ostale odvečne znake je potrebno biti nadnadpovprečno inteligenten . C eagle, sebar, Bmflar in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 pred 9 minutami, Borutt pravi: Predvsem za omejitve hitrosti in ostale odvečne znake je potrebno biti nadnadpovprečno inteligenten . se mi je zdel, da je neka caka kaj pa mi, ta nenadpovprečni? A je pr nam kaj več tolerance? GoBobi in Bmflar 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 pred 15 minutami, DAMI34 pravi: se mi je zdel, da je neka caka kaj pa mi, ta nenadpovprečni? A je pr nam kaj več tolerance? 50% popusta . GoBobi, DAMI34 in Bmflar 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 pred 2 urami, Borutt pravi: Branje sprošča. Predvsem branje pravilnika o prometni signalizaciji. Drži. Spremenjen (letos) GoBobi 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 pred 14 minutami, franc pravi: Drži. Spremenjen (letos) Saj v prejšnjem piše enako. GoBobi 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 Kateri pa je prejšnji? V 2006 ni enako. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 pred eno uro, franc pravi: Kateri pa je prejšnji? V 2006 ni enako. lp Jaz sem gledal enega pred tem in piše enako. Moraš gledati pravilnik in ne pravilnik o spremembah in dopolnitvah. Kajti, pravilnik je iz leta 2000, nato pa sledijo tri spremembe in dopolnitve. Piše enako. GoBobi 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Darko3g Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 Kar se tiče Ljubelja, večkrat se peljem tam skozi. Znak 50 je pred tunelom, potem pa še vsaj enkrat v tunelu, nekaj metrov dalje (morda kakih 50) pa tabla "Slovenija". Z motorjem težko slikam, z avtom pa se ne vozim tam. Pri križišču z "zaprto" cesto pa nekako razumem, da lahko od ostalih udeležencev pričakujem, da bodo upoštevali prometne predpise in torej lahko pričakujem nobeno vozilo iz te smeri. Sicer zaradi varnosti raje pogledam in počakam ampak v primeru trčenja pa bi bila frka. Kar se pa tiče cvetk pa še to: V MB mimo Ljudskega vrta je dvakrat začetek cone 30 (pred prehodom za pešce) nikoli pa konca cone, torej bi moral do konca sveta voziti 30. Kot je znano tistim, ki berejo prometne predpise, cone 30 ni konec v naslednjem križišču ampak ob znaku "konec cone". Prav lahko pa se tudi motim. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 Greš v drugo cono 30 in tam prevoziš znak konec cone 30 in si odrešen.. Tako da ni treba do konca sveta GoBobi, thumper in DAMI34 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 pol je pa v mariboru obvezna smer in enosmerna pa te vrne na prvo cono 30 .. res da ti ni treba na konec sveta ...je pa res da se vrtiš v zaključenem krogu GoBobi 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno November 2, 2016 Deli Objavljeno November 2, 2016 pred 1 uro, Darko3g pravi: Kar se tiče Ljubelja, večkrat se peljem tam skozi. Znak 50 je pred tunelom, potem pa še vsaj enkrat v tunelu, nekaj metrov dalje (morda kakih 50) pa tabla "Slovenija". Z motorjem težko slikam, z avtom pa se ne vozim tam. Pri križišču z "zaprto" cesto pa nekako razumem, da lahko od ostalih udeležencev pričakujem, da bodo upoštevali prometne predpise in torej lahko pričakujem nobeno vozilo iz te smeri. Sicer zaradi varnosti raje pogledam in počakam ampak v primeru trčenja pa bi bila frka. Kar se pa tiče cvetk pa še to: V MB mimo Ljudskega vrta je dvakrat začetek cone 30 (pred prehodom za pešce) nikoli pa konca cone, torej bi moral do konca sveta voziti 30. Kot je znano tistim, ki berejo prometne predpise, cone 30 ni konec v naslednjem križišču ampak ob znaku "konec cone". Prav lahko pa se tudi motim. Verjetno je znak 50 z razlogom postavljen in sicer večkrat, da ga vidijo vsi, kar pomeni Avstrijci in Slovenci. Glede na tvoj opis sta obe državi postavili znak 50 na svojem ozemlju. Kar ti pričakuješ od drugih, drugi pričakujejo od tebe. Če imaš znak križišče s prednostno cesto ali pa znak stop, ju upoštevaj. V primeru prometne nesreče bodo znaki še vedno tam in veljavni. In, če sta na tvoji strani prej omenjena znaka, ... Za tisto cvetko imaš možnost napisati obvestilo odgovornim na občini, da uredijo pomanjkljivo prometno signalizacijo. Vse potrebno najdeš na njihovi internetni strani. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
solorider Objavljeno November 4, 2016 Deli Objavljeno November 4, 2016 Takole imamo! notranc, Joker in DAMI34 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se