Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

pred 14 urami, Borutt pravi:

Na bolovanje bodo šli. Menda se splača :jezik: :lol1:.

v bistvu bodo plačani samo z druge postavke za isto stvar..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam ..sploh ko mešajo meglo..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprašanje (oz. dve) za poznavalce predpisov:

1. V predoru Ljubelj z avstrijske strani je nekaj metrov pred slovensko mejo tabla z omejitvijo 50  Ali ta (v bistvu avstrijska omejitev) velja tudi v Sloveniji? Nato dalje do konca predora ni table.

2. Zaradi del je večkrat zaprt kak del ceste, stanovalci pa se še vedno vozijo mimo te omejitve. Če jaz pripeljem do križišča z zaprto cesto ali imam prednost pred vozilom, ki pripelje iz take ceste? Pred zaprtjem je to bila prednostna cesta, vendar zaradi zaprtja upravičeno lahko pričakujem, da od tam ne bo prometa. Zanima me zgolj teoretično, nisem imel nesreče, mi je pa en pridivjaj iz takšne ceste pa sem začel malo razmišljati, kaj bi bilo v primeru trčenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Darko3g pravi:

Imam vprašanje (oz. dve) za poznavalce predpisov:

1. V predoru Ljubelj z avstrijske strani je nekaj metrov pred slovensko mejo tabla z omejitvijo 50  Ali ta (v bistvu avstrijska omejitev) velja tudi v Sloveniji? Nato dalje do konca predora ni table.

2. Zaradi del je večkrat zaprt kak del ceste, stanovalci pa se še vedno vozijo mimo te omejitve. Če jaz pripeljem do križišča z zaprto cesto ali imam prednost pred vozilom, ki pripelje iz take ceste? Pred zaprtjem je to bila prednostna cesta, vendar zaradi zaprtja upravičeno lahko pričakujem, da od tam ne bo prometa. Zanima me zgolj teoretično, nisem imel nesreče, mi je pa en pridivjaj iz takšne ceste pa sem začel malo razmišljati, kaj bi bilo v primeru trčenja.

Za oba primera velja, da upoštevaj postavljeno prometno signalizacijo.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 10. 2016 at 20:32, Borutt pravi:

Za oba primera velja, da upoštevaj postavljeno prometno signalizacijo.  

Se hecaš a ne?

Po tej logiki se v Sloveniji nebi mogli voziti po krožiščih, ker bi ga morali zapustiti na prvem izvozu (tako je postavljena signalizacija) , pa še kaj bi se našlo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo vprašanje glede tunela.. Slovenski pravni red, pod okrilje katerega sodi tudi prometna signalizacija ima načeloma teritorialno veljavo. Slovenija torej ne more predpisovati (najbrž tudi s prometnimi znaki ne) pravil avstrijcem na njihovem ozemlju.

In obratno velja isto. Po tej logiki bi praviloma morala vsaka država na meji jasno označiti režim kako promet poteka na njenem teritoriju. To je praviloma storjeno s tisto veliko tablo, ki ob prestopu meje poda informacije o omejitvah na vseh tipih cest + z dodatnimi znaki. In če neka omejitev ni posebej označena s prometnim znakom, potem velja "privzeta" hitrost vožnje za tisti tip ceste. Za avtocesto je to 130km/h, za tunel je to pa??

Razen če so kje izrecno določena pravila, ki urejajo takšen režim za primere (npr. če je meja v tunelu..) Dopuščam da je tako, ampak če ni, pa ni povsem samoumevno, da kar velja prometni znak, ki ga je postavila druga država.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, franc pravi:

Se hecaš a ne?

Po tej logiki se v Sloveniji nebi mogli voziti po krožiščih, ker bi ga morali zapustiti na prvem izvozu (tako je postavljena signalizacija) , pa še kaj bi se našlo.

lp

Verjamem, da boš obrazložil svojo ostroumno ugotovitev. Ker verjetno samo ti razumeš prometni znak za obvezno smer za obvezno zapustitev krožišča na prvem izvozu. Če bi prebral kakšno stvar, bi vedel, da omenjeni prometni znak pomeni smer, v kateri morajo voziti vozila. 

Ampak si se samo hecal, a ne.

 

pred 58 minutami, Jure pravi:

Zanimivo vprašanje glede tunela.. Slovenski pravni red, pod okrilje katerega sodi tudi prometna signalizacija ima načeloma teritorialno veljavo. Slovenija torej ne more predpisovati (najbrž tudi s prometnimi znaki ne) pravil avstrijcem na njihovem ozemlju.

In obratno velja isto. Po tej logiki bi praviloma morala vsaka država na meji jasno označiti režim kako promet poteka na njenem teritoriju. To je praviloma storjeno s tisto veliko tablo, ki ob prestopu meje poda informacije o omejitvah na vseh tipih cest + z dodatnimi znaki. In če neka omejitev ni posebej označena s prometnim znakom, potem velja "privzeta" hitrost vožnje za tisti tip ceste. Za avtocesto je to 130km/h, za tunel je to pa??

Razen če so kje izrecno določena pravila, ki urejajo takšen režim za primere (npr. če je meja v tunelu..) Dopuščam da je tako, ampak če ni, pa ni povsem samoumevno, da kar velja prometni znak, ki ga je postavila druga država.

Tukaj je potrebno vedeti, kje poteka mejna črta. Šele nato bomo lahko pametni glede postavitve znaka. Ker ne verjamem, da bi Avstrijci postavili neki znak na izstopu iz države nekaj metrov pred našim ozemljem. 

Naj nekdo poslika situacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Borutt pravi:

Verjamem, da boš obrazložil svojo ostroumno ugotovitev. Ker verjetno samo ti razumeš prometni znak za obvezno smer za obvezno zapustitev krožišča na prvem izvozu. Če bi prebral kakšno stvar, bi vedel, da omenjeni prometni znak pomeni smer, v kateri morajo voziti vozila. 

Ampak si se samo hecal, a ne.

 

Tukaj je potrebno vedeti, kje poteka mejna črta. Šele nato bomo lahko pametni glede postavitve znaka. Ker ne verjamem, da bi Avstrijci postavili neki znak na izstopu iz države nekaj metrov pred našim ozemljem. 

Naj nekdo poslika situacijo.

Ne nisem se,

Pred leti sem šel na izlet z izpitnim centrom ("izpitniki" na kondicijski vožnji) , pa so spotoma razlagali "cvetke" naših prometnih ureditev. Zapomnil sem si konkretno "cvetko" iz krožišč kjer bi morala biti poševna puščica (da bi pomenila to kar ti praviš) je pa vodoravna kar pomeni nekaj drugega.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, franc pravi:

Ne nisem se,

Pred leti sem šel na izlet z izpitnim centrom ("izpitniki" na kondicijski vožnji) , pa so spotoma razlagali "cvetke" naših prometnih ureditev. Zapomnil sem si konkretno "cvetko" iz krožišč kjer bi morala biti poševna puščica (da bi pomenila to kar ti praviš) je pa vodoravna kar pomeni nekaj drugega.

lp

Branje sprošča. Predvsem branje pravilnika o prometni signalizaciji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Branje sprošča. Predvsem branje pravilnika o prometni signalizaciji. 

Pa kaj se sedaj ti sproščaš ali sproščanje svetuješ nam? :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot opažam, mora biti folk nadpovprečno pameten in znati pravilnike na pamet, da se lahko znajde v prometu :P

Swašta bi reku Mujo :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

kot opažam, mora biti folk nadpovprečno pameten in znati pravilnike na pamet, da se lahko znajde v prometu :P

Swašta bi reku Mujo :D

 

Predvsem za omejitve hitrosti in ostale odvečne znake je potrebno biti nadnadpovprečno inteligenten :jezik:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Borutt pravi:

Predvsem za omejitve hitrosti in ostale odvečne znake je potrebno biti nadnadpovprečno inteligenten :jezik:.

se mi je zdel, da je neka caka :P

kaj pa mi, ta nenadpovprečni? A je pr nam kaj več tolerance? :ras:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

se mi je zdel, da je neka caka :P

kaj pa mi, ta nenadpovprečni? A je pr nam kaj več tolerance? :ras:

50% popusta :lol1::jezik:.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, franc pravi:

Kateri pa je prejšnji?

V 2006 ni enako.

lp

Jaz sem gledal enega pred tem in piše enako. Moraš gledati pravilnik in ne pravilnik o spremembah in dopolnitvah. Kajti, pravilnik je iz leta 2000, nato pa sledijo tri spremembe in dopolnitve. Piše enako. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče Ljubelja, večkrat se peljem tam skozi. Znak 50 je pred tunelom, potem pa še vsaj enkrat v tunelu, nekaj metrov dalje (morda kakih 50) pa tabla "Slovenija". Z motorjem težko slikam, z avtom pa se ne vozim tam.

Pri križišču z "zaprto" cesto pa nekako razumem, da lahko od ostalih udeležencev pričakujem, da bodo upoštevali prometne predpise in torej lahko pričakujem nobeno vozilo iz te smeri. Sicer zaradi varnosti raje pogledam in počakam ampak v primeru trčenja pa bi bila frka.

Kar se pa tiče cvetk pa še to: V MB mimo Ljudskega vrta je dvakrat začetek cone 30 (pred prehodom za pešce) nikoli pa konca cone, torej bi moral do konca sveta voziti 30. Kot je znano tistim, ki berejo prometne predpise, cone 30 ni konec v naslednjem križišču ampak ob znaku "konec cone".

Prav lahko pa se tudi motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Greš v drugo cono 30 in tam prevoziš znak konec cone 30 in si odrešen.. :P Tako da ni treba do konca sveta :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol je pa v mariboru obvezna smer in enosmerna pa te vrne na prvo cono 30  .. res da ti ni treba na konec sveta ...je pa res da se vrtiš v zaključenem krogu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Darko3g pravi:

Kar se tiče Ljubelja, večkrat se peljem tam skozi. Znak 50 je pred tunelom, potem pa še vsaj enkrat v tunelu, nekaj metrov dalje (morda kakih 50) pa tabla "Slovenija". Z motorjem težko slikam, z avtom pa se ne vozim tam.

Pri križišču z "zaprto" cesto pa nekako razumem, da lahko od ostalih udeležencev pričakujem, da bodo upoštevali prometne predpise in torej lahko pričakujem nobeno vozilo iz te smeri. Sicer zaradi varnosti raje pogledam in počakam ampak v primeru trčenja pa bi bila frka.

Kar se pa tiče cvetk pa še to: V MB mimo Ljudskega vrta je dvakrat začetek cone 30 (pred prehodom za pešce) nikoli pa konca cone, torej bi moral do konca sveta voziti 30. Kot je znano tistim, ki berejo prometne predpise, cone 30 ni konec v naslednjem križišču ampak ob znaku "konec cone".

Prav lahko pa se tudi motim.

Verjetno je znak 50 z razlogom postavljen in sicer večkrat, da ga vidijo vsi, kar pomeni Avstrijci in Slovenci. Glede na tvoj opis sta obe državi postavili znak 50 na svojem ozemlju.

Kar ti pričakuješ od drugih, drugi pričakujejo od tebe. Če imaš znak križišče s prednostno cesto ali pa znak stop, ju upoštevaj. V primeru prometne nesreče bodo znaki še vedno tam in veljavni. In, če sta na tvoji strani prej omenjena znaka, ...

Za tisto cvetko imaš možnost napisati obvestilo odgovornim na občini, da uredijo pomanjkljivo prometno signalizacijo. Vse potrebno najdeš na njihovi internetni strani. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!