Skoči na vsebino

Kako ravnati pri nesreči motorista?


Priporočene objave

Objavljeno

Ehh..obupal sem...en mimo drugega pišemo in se še kuj ne zastopimo....1x pišete tak 2. spet drugač.....zdj mi je jasno zakaj zmerom majn listam toti forum.

Lp.

Andrej

blokiranega kolesa se ne da nadzorovat, to je dejstvo, kdor misli da nadzoruje blokirano zadnje kolo se moti, edino kar lahko narediš je da smer korigiraš z obračanjem balance, ampak to še zdaleč ni nadzorovanje zadnjega kolesa

Objavljeno

Jaz bi pa samo lepo pozdravil.

Tisti, ki imate srečo - veste, kdo ste.

thumbs-up

Objavljeno (popravljeno)

Tudi z moje strani pozdrav, Bikerju in Gabry vse najboljše !! Pri tej hitrosti ni šala trčit v avto, vem iz lastne izkušnje in Biker ... saj veš kaj !

Popravljeno . Popravil Dadi
Objavljeno

Vse bo v redu, lahko bi bilo mnogo hujše :) Pa dobro si naciljal, mogoče še malo bolj proti prednjemu kolesu/havbi da poletiš čez, ker če direkt bok nabašeš se pomojem lahko kar oreng razlimaš, kot kak hrošč ki pusti flek čez cel vizir :)

Ko sem se sam tudi zakantal v avto par let nazaj, je zelo zanimivo, kako se čas upočasni, imel sem čas trobit, zavirat na sprednjo, zadnjo in ciljat kam točno se bom zaletel :D

Vmes sem pa še razmišljal bemti zakaj ta avto kar stoji sredi ceste, dej umakni se jebemti, a ne vidiš da se ne morem ustavit :D

Na srečo je bila hitrost relatino majhna, motor se je še celo dalo popravit, meni pa itak ni bilo praktično nič, terminator :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

...ampak me res zanima mnenje o uporabi zadnje zavore?

Jaz obvezno uporabljam zadnjo zavoro. Na T-ace, s katero sem prevozil 70000 km preden je končala v Kii Sportage sem zamenjal dva kompleta zadnjih zavornih ploščic. Če pa zaviranje ni urgentno in imam čas in prostor, pa zaviram tudi samo z zadnjo zavoro.

Da ne bom čisto mimo teme, Gabry in Biker, želim vama čimprejšnje okrevanje in čim manj posledic na telesu in duši :) .

LP Robert

Objavljeno (popravljeno)

Cesta je tam dokaj pregledna in nagnjena navzdol, kar se na posnetku ne vidi. Stavim, da tam večina voznikov pelje še mnogo več kot je omejitev. Še nikoli nisem niti pomislil, da bi mi iz tega križišča lahko kdo pripeljal izza stop znaka, tako kot se je to zgodilo v tem primeru.

Verjamem, da je šlo za oslepitev s soncem in neprimerno slabo reakcijo voznika avtomobila.

Če bi za vsako tako križišče morali peljati 50, se lahko vsi začnemo voziti s Tomosi.

Gre očitno za nesrečen splet okoliščin in prekršek na stop znaku. Važno je, da posledice niso prehude.

Pocajtajta se, motor bo že, vsaj upam, da je bil avtomobil zavarovan kot je treba, saj so tisti kraji sicer znani tudi kot malo "divji" okoli tega.

Je pa lepo, da se je voznik opravičil. To spoštujem!

Tudi cesta kjer se je mald fant na ss motrju umru je pregledna in ravna pa si moraliziral kako je prehitro priletel in mnogi tukaj ki zdaj ne moralizirate ampak v tisti nesreči ste in zeloooo.

Definitivno je vprašanje BNA na mestu zakaj je pripeljal z tako hitrostjo kot je čeprav po predpisih in čeprav je poznal to cesto.

In ZOK nisem ovira na cesti če imaš v mislih to napisat.

Predvidevanje je tukaj zamrznilo zaradi užitkov ki so ga popeljali z vsemi ovinki ki so se vrstili to se v večini motoristov ki uživajo vožnjo zelo rada zgodi.

Želim ti hitro okrevanje tebi in tvoji sovoznici zdaj si bogat za eno izkušnjo več za nas ostale pa ......... vso srečo v sezoni.

In še en iskren odgovor od bikerja če bo zmogu ; Če nebi imel sovoznico bi vozil vse tiste ovinke z isto hitrostjo ali večjo ?

Popravljeno . Popravil exclan
Objavljeno

......... si poskušam zamišljat, kako bi izgledal motocikel v unem konveksnem ogledalu, ki drvi 90km/h naravnost proti ogledalu,

prilagam sliko, kaj se vidi v ogledalu (koliko ceste). --> http://shrani.si/f/3w/c8/2SNIHjuH/og1.jpg

Vedete pa je treba da smo bili trije (3) motoristi, v razdalji cca 20-30m oddaljeni en od drugega.

Se pravi da so se verjetno v ogledalu videli 3 luči in ne samo ena.

Sonce je tisti trenutek svetil avtomobilistu v hrbet, ali se je tudi bleščalo v ogledalu ne vem, nisem

šel preverjat tist trenutek

Je tudi res da sta se fanta in punca odpravljali na ohcet (mogoče malce manjša zbranost).

Je pa škoda ker ni pred tem križiščem nobene table ki bi opozarjala na bližino križišča.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tudi cesta kjer se je mald fant na ss motrju umru je pregledna in ravna pa si moraliziral kako je prehitro priletel in mnogi tukaj ki zdaj ne moralizirate ampak v tisti nesreči ste in zeloooo.

Definitivno je vprašanje BNA na mestu zakaj je pripeljal z tako hitrostjo kot je čeprav po predpisih in čeprav je poznal to cesto.

In ZOK nisem ovira na cesti če imaš v mislih to napisat.

Predvidevanje je tukaj zamrznilo zaradi užitkov ki so ga popeljali z vsemi ovinki ki so se vrstili to se v večini motoristov ki uživajo vožnjo zelo rada zgodi.

Želim ti hitro okrevanje tebi in tvoji sovoznici zdaj si bogat za eno izkušnjo več za nas ostale pa ......... vso srečo v sezoni.

In še en iskren odgovor od bikerja če bo zmogu ; Če nebi imel sovoznico bi vozil vse tiste ovinke z isto hitrostjo ali večjo ?

Na Nejčevi sliki se mi zdi, da je preglednost v ogledalu kar OK, vidi se kar nekaj zavojev.

Ampak moram pa pritegnit ''exclanu''; hitrost je bila kakršna je bila, križišče ne preveč pregledno in bi se hitrost lahko prilagodilo, predvsem pa me zmoti to, da vsi opravičujete bikerja, ko pa razni SS piloti pritegujejo v avte, so pa vsi letel 200, ziher, vsaj,.... in podobne govorice.

Domnevam, da je od GSa ostalo bore malo do mašine. Ko se je nekaj tednov nazaj ponesrečil fant z modro R6 in je bil motor razmeroma cel, se je pa itak vedelo, da ga tam iz vasi ven vsi 200 pritegujejo in je bil tisti ata ipak oproščen zapelavanja na cesto.

Dani, pa nič osebnega.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Odličen posnetek! Žalosti le dejstvo, da je resničen. Prvič sem ga gledal na strani video, kjer ni komentarja. In sem pomisli, kako dobro je zmontirano, pravi učni pripomoček, kaj se lahko zgodi vsakemu. Kot pravim, na žalost je resničen, zato pa še toliko bolj grozljiv. Sam se vozim podobno kot Biker na tem posnetku, pa tudi tiste ceste sem že večkrat prevozil - pa mi pride na misel vedno eno te isto: nič ne moreš v takšni situaciji. Ej, srečno vožnjo vsem, čim več lepih kilometrov. Bikerju in sopotnici pa čim lažje in uspešno okrevanje, pa nazaj na motor. Nimaš kaj.

LP, Grega

Objavljeno

prilagam sliko, kaj se vidi v ogledalu (koliko ceste). --> http://shrani.si/f/3...SNIHjuH/og1.jpg

Vedete pa je treba da smo bili trije (3) motoristi, v razdalji cca 20-30m oddaljeni en od drugega.

Se pravi da so se verjetno v ogledalu videli 3 luči in ne samo ena.

Sonce je tisti trenutek svetil avtomobilistu v hrbet, ali se je tudi bleščalo v ogledalu ne vem, nisem

šel preverjat tist trenutek

Je tudi res da sta se fanta in punca odpravljali na ohcet (mogoče malce manjša zbranost).

Je pa škoda ker ni pred tem križiščem nobene table ki bi opozarjala na bližino križišča.

Za omenti je ogledalo je dvosmerno torej tudi za tistega ki prihaja v križišče.

Objavljeno

Za omenti je ogledalo je dvosmerno torej tudi za tistega ki prihaja v križišče.

ja, saj veš kako je z ogledali - ti vidiš njega in on vidi tebe. Vsa ogledala so "dvosmerna".

je pa res, da tisti, ki stoji (ki nima prednosti) lažje prečekira celotno ogledalo, kot tisti ki se pelje.

Objavljeno

Za omenti je ogledalo je dvosmerno torej tudi za tistega ki prihaja v križišče.

Samo da tisti, ki stoji 5m od ogledala, dejansko še vidi kaj - tisti, ki pa se pelje proti ogledalo, pa kvečjemu vidi ogledalo samo...

D.

Objavljeno

ja, saj veš kako je z ogledali - ti vidiš njega in on vidi tebe. Vsa ogledala so "dvosmerna".

je pa res, da tisti, ki stoji (ki nima prednosti) lažje prečekira celotno ogledalo, kot tisti ki se pelje.

...in po mojem mnenju so namenjena predvsem tistim, ki se vključujejo na prednostno (da se prepričajo, če lahko to varno storijo), ker, kot je že Nejc povedal, tisti, ki stoji ali se zelo počasi približuje ogledalu, lažje "prebere" sliko v njem kot pa tisti, kateri se po prednostni cesti pelje s hitrostjo 50, 60 ali pa tudi 90 km/h! Kajti če ni prepričan, kaj vidi v ogledalu, naj si vzame dodatnih nekaj sekund in še enkrat pogleda sliko v ogledalu - in v primeru, da se križišču po prednosni cesti približuje drugo vozilo, se slika v ogledalu spremeni, kar bi voznik na stranski cesti, ob normalnem psihofizičnem stanju, moral zaznati kot nevarnost...

Ogledala, katera pa so nameščena na nekaterih ostrih, nepreglednih ovinkih pa so namenjena voznikom na obeh straneh ovinka.....

Rad bi dodal še to - po večini smo vsi motoristi tudi avtomobilisti, in ne da bi zagovarjal voznika zelenega avta, ki sigurno ni nalašč povzročil nesreče, ampak.....pomislite malo - lahko se kaj hitro znajdete (znajdemo) v podobni situaciji, zato......pamet v roke, če je že v betici ni !!!! O:-)

Za vse, ki vas zanima....Gabi se tudi že malo zasmeje, za razliko od Danija, kateremu, menda to še ne gre najbolje

Obema :friend1:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tudi cesta kjer se je mald fant na ss motrju umru je pregledna in ravna pa si moraliziral kako je prehitro priletel in mnogi tukaj ki zdaj ne moralizirate ampak v tisti nesreči ste in zeloooo. ...

Očitno vidimo v teh dveh situacijah bistveno razliko.

Objavljeno

Slepeti se z dejstvom, da lahko vse predvidevaš je utopija, ker potem je bolje ostati doma. Jaz se raje vprašam, kaj lahko storim kot voznik avtomobila, da ne bi povzročil kaj takega. Predvsem, pa da osveščamo avtomobiliste, ki se tega ne zavedajo, da jim stalno ponavljamo naj večkrat pogledajo.

Objavljeno

Slepeti se z dejstvom, da lahko vse predvidevaš je utopija, ker potem je bolje ostati doma. Jaz se raje vprašam, kaj lahko storim kot voznik avtomobila, da ne bi povzročil kaj takega. Predvsem, pa da osveščamo avtomobiliste, ki se tega ne zavedajo, da jim stalno ponavljamo naj večkrat pogledajo.

In motoriste opozarjati na to, da so majhni in ranljivi, težje vidni, ter da je včasih nižja hitrost lahko bolj ugodna za razplet potencialnega zapleta.

Ampak to je zgolj teorija ;-)

Objavljeno

ko sem na motorju o vsakem udeležencu v prometu razmišljam najslabše oziroma, da bo naredil neko neumnost, ker če računaš na to, da te vsi vidijo, da se vsi vozijo vsaj približno po predpisih, potem se hitro znajdemo v teževah

Objavljeno (popravljeno)

Samo da tisti, ki stoji 5m od ogledala, dejansko še vidi kaj - tisti, ki pa se pelje proti ogledalo, pa kvečjemu vidi ogledalo samo...

D.

Recimo da luči ??

Očitno vidimo v teh dveh situacijah bistveno razliko.

Ja bistveno da tisega fanta ne poznaš predvidevaš kako je hitro vozil bikerja poznaš pa še posnetek si videl.

In motoriste opozarjati na to, da so majhni in ranljivi, težje vidni, ter da je včasih nižja hitrost lahko bolj ugodna za razplet potencialnega zapleta.

Ampak to je zgolj teorija ;-)

Kaj je za tebe nižja hitrost ?? Mislim da hitrost bikerja ni bila nadzvočna kvečjem normalna za uživancijo pa se je zgodilo če bi šel hitreje bi šel mimo in tukaj nebi pisali če bi šel počasneje bi prišel kasneje in sšet neboi pisali stvar se je morala pač zgodit na srečo brez večjih posledic in bi bil zadovoljen če bi se vsakemu ki se mora to zgodit da gre skozi kot biker.

Jaz iz te bikerjeve izkušnje sem izvlekel samo to; ko ne opazim znaka za stranske ceste in vidim ogledalo bom sigurno popustil na desni ročki.

Popravljeno . Popravil Cufa
Objavljeno

izkušnje sem izvlekel samo to; ko ne opazim znaka za stranske ceste in vidim ogledalo bom sigurno popustil na desni ročki.

naprimer to ja..

Objavljeno

Ja bistveno da tisega fanta ne poznaš predvidevaš kako je hitro vozil bikerja poznaš pa še posnetek si videl.

Pizda s bk!

Nobenega od njih ne poznam!

Objavljeno

K "hitrosti" (torej obcutku) pristej se to da ima kamera sirokokotni objektiv, kar zadevo se "pospesi", ce ves kaj mislim. ce bi bil video zumiran bi se pa zdelo kot da se pelje 30.

blah blah blah. bolj papeski od papeza. ti sigurno delas guzvo na cesti.

nikakor nisem svetnik na cesti in ne delam gužve je pa res da vsakič ko sem na cesti imam v glavi vse tiste točke na cesti ki se mi zdijo nevarne tem se pa resnično raje peljem 70kmh na uro kot pa 90+

K "hitrosti" (torej obcutku) pristej se to da ima kamera sirokokotni objektiv, kar zadevo se "pospesi", ce ves kaj mislim. ce bi bil video zumiran bi se pa zdelo kot da se pelje 30.

blah blah blah. bolj papeski od papeza. ti sigurno delas guzvo na cesti.

nikakor nisem svetnik na cesti in ne delam gužve je pa res da vsakič ko sem na cesti imam v glavi vse tiste točke na cesti ki se mi zdijo nevarne tem se pa resnično raje peljem 70kmh na uro kot pa 90+

Objavljeno

nikakor nisem svetnik na cesti in ne delam gužve je pa res da vsakič ko sem na cesti imam v glavi vse tiste točke na cesti ki se mi zdijo nevarne tem se pa resnično raje peljem 70kmh na uro kot pa 90+

Problem nastane, ko se ti kakšna točka ne zdi nevarna, pa ....

D.

Objavljeno (popravljeno)

In motoriste opozarjati na to, da so majhni in ranljivi, težje vidni, ter da je včasih nižja hitrost lahko bolj ugodna za razplet potencialnega zapleta.

Ampak to je zgolj teorija ;-)

Se strinjam, sploh v danem primeru, če bi bil peš ali z biciklom, se ne bi razbil...ampak tu je besedica ČE. In jaz, pa verjetno še 90% drugih ne bi nič drugače vozilo v konkretnem primeru.

p.s. in verjetno četudi bi bila hitrost 10 ali 15 km nižja ni bilo nobene šanse reagirati...sicer pa še vedno obstaja besedica ČE :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Zakaj ste v drugem video posnetku zakrili hitrost ? V prvem objavljenem posnetku ni bila zakrita ..

Sicer pa, Gabrijela in Dani, lepo se porihtajta.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!