Skoči na vsebino

Kako ravnati pri nesreči motorista?


Thundercat

Priporočene objave

samo nekaj pa me moti ,biker če si cesto poznal in vedel za to križišče ,potem si pripeljal prehitro ,ker skozi takšno križišče 90 km na uro nikakor ni primerna hitrost .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dam link kolegu in pogleda in kaj izjavi, koliko je pa pripeljal, da je števec zakrit. Potem so pa take. Za hitrost se je lepo vidlo, da je bila primerna, enostavno nerešljiva situacija kakorkoli pogledaš, krivda pa tudi jasna.

K "hitrosti" (torej obcutku) pristej se to da ima kamera sirokokotni objektiv, kar zadevo se "pospesi", ce ves kaj mislim. ce bi bil video zumiran bi se pa zdelo kot da se pelje 30.

samo nekaj pa me moti ,biker če si cesto poznal in vedel za to križišče ,potem si pripeljal prehitro ,ker skozi takšno križišče 90 km na uro nikakor ni primerna hitrost .

blah blah blah. bolj papeski od papeza. ti sigurno delas guzvo na cesti.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo se zamisli kako to deluje!?? Po domačih cestah se vozi še hitreje se mi zdi. Dejstvo je da papki ministerstva za promet ne delajo svojega posla a plače ne dajo! Heh!!

Vsako tako križišče bi moralo imeti utripajočo rumeno luč na fotovoltaiko!! Potem bi lahko rekli da si je vsak sam kriv za posledice!!

Popravljeno . Popravil Robertjur
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo nekaj pa me moti ,biker če si cesto poznal in vedel za to križišče ,potem si pripeljal prehitro ,ker skozi takšno križišče 90 km na uro nikakor ni primerna hitrost .

Cesta je tam dokaj pregledna in nagnjena navzdol, kar se na posnetku ne vidi. Stavim, da tam večina voznikov pelje še mnogo več kot je omejitev. Še nikoli nisem niti pomislil, da bi mi iz tega križišča lahko kdo pripeljal izza stop znaka, tako kot se je to zgodilo v tem primeru.

Verjamem, da je šlo za oslepitev s soncem in neprimerno slabo reakcijo voznika avtomobila.

Če bi za vsako tako križišče morali peljati 50, se lahko vsi začnemo voziti s Tomosi.

Gre očitno za nesrečen splet okoliščin in prekršek na stop znaku. Važno je, da posledice niso prehude.

Pocajtajta se, motor bo že, vsaj upam, da je bil avtomobil zavarovan kot je treba, saj so tisti kraji sicer znani tudi kot malo "divji" okoli tega.

Je pa lepo, da se je voznik opravičil. To spoštujem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stop znaka ni.

No, je pa "nimaš prednosti". Očitno me je nekaj zavedlo.

Si pa bom pa naslednjič prav podrobno ogledal ta kraj, ker ne bi še jaz kaj takega izkusil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fakt1 brzina je bla normalna

Fakt2 avtomobilist ni gledal v ogledalo

Nauk: pazmo na križišča z ogledali, ker imajo motorji v njem eno eno luč, in nas je zelo simpl spregledat. Tud če je motor živo rumen in precej velik.

Zakaj se že 7 strani filozofira? :unsure:

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fakt1 brzina je bla normalna

Fakt2 avtomobilist ni gledal v ogledalo

Nauk: pazmo na križišča z ogledali, ker imajo motorji v njem eno eno luč, in nas je zelo simpl spregledat. Tud če je motor živo rumen in sploh ne majhen.

Zakaj se že 7 strani filozofira? :unsure:

Kaj se bo zdaj za vsako kurčevo nesrečo tema odpirala in se bo filozofiralo kaj če, kaj bi slučajno..

Nesreče so in se bodo dogajale kljub filozofiranju na MS..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker se to tu pač počne. Lahko bi začeli razpredat tudi ali bi bilo kaj drugače, če bi imel odsevni jopič. Ali če bi imel RT-ja. Ali banano za ušesom..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker se to tu pač počne. Lahko bi začeli razpredat tudi ali bi bilo kaj drugače, če bi imel odsevni jopič. Ali če bi imel RT-ja. Ali banano za ušesom..

me pa zanima, kako jo je odnesla preklopna čelada, če jo je nosil tisti dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je blo vse skupaj zato, in priznam, jaz sem vzrok, saj je v sredo sedu na moji minđi in jo clo mal pohvalu ... tko da ... žou mi je :cry: ... ne bo se več dotaknu moje minđe ... nepanau :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tiste, ki se sprašujete zakaj je števec prikrit. Če kliknete na link in preden poženete video, se lepo vidi, da je bila hitrost ob trku cca 80km/h. Sigurno ni zbremzal v trenutku, ko je videl avto iz 130 na 80, zato prej sploh ni pomembno koliko je vozil. Pomembno je to, da se spet ne RIPa in sta jo glede na pribitek še kar dobro odnesla. Čimprej se pocajtita oba in srečno!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me pa zanima, kako jo je odnesla preklopna čelada, če jo je nosil tisti dan.

zelo zelo dobro je opravila svojo vlogo...zelo dobro!

Za tiste, ki se sprašujete zakaj je števec prikrit. Če kliknete na link in preden poženete video, se lepo vidi, da je bila hitrost ob trku cca 80km/h. Sigurno ni zbremzal v trenutku, ko je videl avto iz 130 na 80, zato prej sploh ni pomembno koliko je vozil. Pomembno je to, da se spet ne RIPa in sta jo glede na pribitek še kar dobro odnesla. Čimprej se pocajtita oba in srečno!

ni bilo 130..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cesta je tam dokaj pregledna in nagnjena navzdol, kar se na posnetku ne vidi. Stavim, da tam večina voznikov pelje še mnogo več kot je omejitev. Še nikoli nisem niti pomislil, da bi mi iz tega križišča lahko kdo pripeljal izza stop znaka, tako kot se je to zgodilo v tem primeru. ...

pregledna: ja, z izjemo križišča - mesta nesrečnega dogodka

hribček kompletno prikrije 1 do 2 avtomobila ob vožnji navzdol!!!

višje hitrosti, vsaj meni, omejuje ZELO pogost pesek na zadnjem levem pred križiščem (navzdol)

in nepreglednost križišča.

Gre očitno za nesrečen splet okoliščin ...

Nekako mi ne da, da nebi izpostavil. Ne želim moralizirat, le komentirat zapažanje in predat osebne izkušnje

z namenom preprečitve še kakega podobnega nesrečnega dogodka.

Večkrat sem natančno pregledal video, odsek dodobra poznam (velikokrat in rad prevozim)

Linije skozi ovinke so bile izpeljane tipično optimalno za varno vožnjo z motorjem:

zajem ovinka z zunanje strani pasu s prehodom na drugo stran pasu blizu temena ovinka.

Le v zadnjem (desnem in v križišče) je bil prehod prepeljan precej pred temenom in tik ob hribu,

ki zastira desni del križišča. Vožnja desno ob sredinski črti omogoča več možnosti morebiti potrebnega

izogibanja po levem pasu (ki je tu pregleden in bil prost v danem trenutku) kot tudi več prostora

avtomobilistu za zaustavljanje. Z vožnjo v dvoje sicer nekaj manj.

GS je bil na žalost preveč desno in se ni dalo nič več narest, kot je bilo narejeno.

Močno sonce z desne je obema zmanjšalo uporabnost ogledala. Ocenjujem, da je bilo povsem neuporabno

v danem trenutku ( bom ob priliki preveril).

In zgodil se je nesrečen splet okoliščin z na srečo ne prehudimi posledicami.

Obema želim čimprejšnje okrevanje in nadaljne motoriranje.

Biker-ju pa hvala za posredovanje izkušnje (je treba tud neki prhov za to), na žalost nesrečne,

in mu želim čimprejšnji povratek na GS-a, drugega seveda.

Poudaril bi še enkrat, da je tu prometa zelo zelo malo, vsaj po mojih izkušnjah.

Z dotičnega kraka križišča, od koder se je pripeljal avto, se mi v 4 letih mi ni vključeval še nihče!

Pa ni dostop le do ene hiše, se cestica višje še razcepi in ne konča prav v kratkem.

V obeh smereh vožnje skozi to križišče se desnega kraka križišča popolnoma nič ne vidi.

Roka mi vsakič samodejno popusti gas ob približevanju križišču in prepeljem ga čim bližje

sredinski črti.

Pa srečno vsem!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo zelo dobro je opravila svojo vlogo...zelo dobro!

ni bilo 130..

Sej pravim, da sigurno ni bila takšna hitrost in ne vem zakaj se nekateri obremenjujejo s tem, da je hitrost zakrita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le v zadnjem (desnem in v križišče) je bil prehod prepeljan precej pred temenom in tik ob hribu,

imaš prav vendar ne tik ob hribu...

vendar pa te v avtošoli mučijo z vožnjo desno od sredine tvoje voznega pasu..fajn a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imaš prav vendar ne tik ob hribu...

vendar pa te v avtošoli mučijo z vožnjo desno od sredine tvoje voznega pasu..fajn a ne?

pravila, pa izjeme, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za prispevek, me ponovno opomni, osveži, kako hudo pozoren je treba biti na cesti...

Verjetno moje mnenje ne šteje prav veliko, morda pa te potolaži, pri tej hitrosti v takšni situaciji ni možno preprečiti trka.

Moja misel = sicer ne vem kako se GS obnaša/obnese pri polnem zaviranju, verjetno da bi jaz v podobni situaciji pohodil še zadnjo zavoro in poskusil delno-bočno zadeti v vozilo.Je pa nerazvidno iz katere hitrosti je bilo treba zavirati in razmere vozišča.

Upam da bosta hitro okrevala in porihtala nov/drug motor za nove moto podvige.

Lp.Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni šans da pri 90 zablokiraš zadnjo zavoro.

Še manj je šans, da se tega sploh spomniš.

In še manj šans, da ti potencialno zablokirana zadnja zavora kakorkoli obrne motor.

Ni šans da v taki situaciji karkoli narediš. V sredo je na Maxijevih delavnicah hudomišno pripomnil inštruktor ... da v tem primeru lahko narediš samo to, da greš domov, odpreš avto oglasnik in prodaš motor. Pač to se ti ne sme zgodit, edino zdravilo je, da predvidevaš.

Ampak, sej vsi vemo kako je s tem. Nikol ne predvidevaš dovolj, še manj pa drugi na cesti.

Še enkrat, Biker, hvala za deljenje tega prispevka, in res vama želim predvsem okrevanje v glavi.

Popravljeno . Popravil container
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni šans da pri 90 zablokiraš zadnjo zavoro.

Še manj je šans, da se tega sploh spomniš.

In še manj šans, da ti potencialno zablokirana zadnja zavora kakorkoli obrne motor.

Ni šans da v taki situaciji karkoli narediš. V sredo je na Maxijevih delavnicah hudomišno pripomnil inštruktor ... da v tem primeru lahko narediš samo to, da greš domov, odpreš avto oglasnik in prodaš motor. Pač to se ti ne sme zgodit, edino zdravilo je, da predvidevaš.

Ampak, sej vsi vemo kako je s tem. Nikol ne predvidevaš dovolj, še manj pa drugi na cesti.

Še enkrat, Biker, hvala za deljenje tega prispevka, in res vama želim predvsem okrevanje v glavi.

Verjetno velja za težko kategorijo ala GS, da se pa ne sponiš v danem trenutku je zelo vrjetno...sej sem omenil da GS-e ne poznam in to bi jaz poizkusil, nikogar ne nagovarjam naj to stori.

Prosim ne strikto pisati izjav, da nekaj ne gre, če nisi sam prepričan v to.

Za mene končano, še 1x hvala Biker77 za prispevek.

Lp.Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!