Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 21 urami, siks pravi:

če mi ga kdo naredi in zmontira ga primerno nagradim....:-)

Pojdi Jamniku , lično in super izvedeno pol ga pa nagradi ! Jaz imam enega najdražjih pa mi ni žal evra ,vse nastavitve koregiram na komandni plošči . Sem pač črnogorec .....

Objavljeno

Prebral sem vse poste o avtomatskem mazanju verige. 

Prišel sem do nekaj sklepov, da avtomatika nekaj stane, da spreji niso dragi in poškropimo verižnik na cca 300 km, da home made sistem podmazovanja vklučimo na cca 80-100 km, da full avtomatski potrebujejo pravilno nastavljeno doziranje glede na temperature, da...

Če povzmem sklep je vse sisteme potrebno kontrolirat, nastavljat...  Zakaj pa ne bi namestil samo majhno šobo na cev in nato nekje skrito posodo z oljem ter iz posode še eno cevko z gumico-pumpico zmontirano na dostopnem mestu ter vsakih 50- 100km pritisneš 2x na njo ter lepo poškropiš verigo. Tak mini sistem, kot so imeli stari avtomobili za pranje vetrobranskega stekla, ko še niso bile aktualne el.pumpice.

Mogoče razmišljam v napačno smer, vendar vedno iščem še alternativno rešitev. Bom malo še razmislil o projektu!!!

Objavljeno
pred eno uro, lakl pravi:

Prebral sem vse poste o avtomatskem mazanju verige. 

Prišel sem do nekaj sklepov, da avtomatika nekaj stane, da spreji niso dragi in poškropimo verižnik na cca 300 km, da home made sistem podmazovanja vklučimo na cca 80-100 km, da full avtomatski potrebujejo pravilno nastavljeno doziranje glede na temperature, da...

Če povzmem sklep je vse sisteme potrebno kontrolirat, nastavljat...  Zakaj pa ne bi namestil samo majhno šobo na cev in nato nekje skrito posodo z oljem ter iz posode še eno cevko z gumico-pumpico zmontirano na dostopnem mestu ter vsakih 50- 100km pritisneš 2x na njo ter lepo poškropiš verigo. Tak mini sistem, kot so imeli stari avtomobili za pranje vetrobranskega stekla, ko še niso bile aktualne el.pumpice.

Mogoče razmišljam v napačno smer, vendar vedno iščem še alternativno rešitev. Bom malo še razmislil o projektu!!!

sam sipovedal, da ni tak enostavno

In če hočes da deluje ok tudi ni

Moraš sprobat in sam vidiš kako kaj   

Objavljeno
8 hours ago, lakl said:

Prebral sem vse poste o avtomatskem mazanju verige. 

Prišel sem do nekaj sklepov, da avtomatika nekaj stane, da spreji niso dragi in poškropimo verižnik na cca 300 km, da home made sistem podmazovanja vklučimo na cca 80-100 km, da full avtomatski potrebujejo pravilno nastavljeno doziranje glede na temperature, da...

Če povzmem sklep je vse sisteme potrebno kontrolirat, nastavljat...  Zakaj pa ne bi namestil samo majhno šobo na cev in nato nekje skrito posodo z oljem ter iz posode še eno cevko z gumico-pumpico zmontirano na dostopnem mestu ter vsakih 50- 100km pritisneš 2x na njo ter lepo poškropiš verigo. Tak mini sistem, kot so imeli stari avtomobili za pranje vetrobranskega stekla, ko še niso bile aktualne el.pumpice.

Mogoče razmišljam v napačno smer, vendar vedno iščem še alternativno rešitev. Bom malo še razmislil o projektu!!!

Kot informatik lahko rečem da je to toalni fail enako kot zaupat zaposlenemu na minimalcu da dela redne backupe podatkov. Edina zanesljiva metoda je avtomatizem, bodisi mehanski bodisi elektronski z občasnim človeškim preverjanjem. Takih ki imajo tolikšno samodisciplino je malo. In še takim prej svetujem sprej saj se veriga pri takem početju tudi indirektno preveri in po potrebi očisti. 2x stisnit pumpico vsake 100km se mi zdi recept za podpovprečno mazanje in velik svinjak. Seveda se lahko motim.

Mina ima podoben koncept le da on ima doziranje kalibrirano pa mu po napisanem sodeč odlično služi. Torej raje njegov sistem ki je praktično celo manj kompleksen od tvojega brez neznank. Sicer pa smo veseli vseh inovatorjev.

Podoben mazalec je nastal že dolgo let nazaj imenovan loobman.

Rezultat iskanja slik za loobman

Velikokrat je bil deležen ostrih kritik in večina je šla na nakaj resnega ali se vrnila na sprej, nekateri pa celo na olje in čopič.

Objavljeno
pred 16 minutami, StaraFeltna pravi:

Kot informatik lahko rečem da je to toalni fail enako kot zaupat zaposlenemu na minimalcu da dela redne backupe podatkov. Edina zanesljiva metoda je avtomatizem, bodisi mehanski bodisi elektronski z občasnim človeškim preverjanjem. Takih ki imajo tolikšno samodisciplino je malo. In še takim prej svetujem sprej saj se veriga pri takem početju tudi indirektno preveri in po potrebi očisti. 2x stisnit pumpico vsake 100km se mi zdi recept za podpovprečno mazanje in velik svinjak. Seveda se lahko motim.

Mina ima podoben koncept le da on ima doziranje kalibrirano pa mu po napisanem sodeč odlično služi. Torej raje njegov sistem ki je praktično celo manj kompleksen od tvojega brez neznank. Sicer pa smo veseli vseh inovatorjev.

Podoben mazalec je nastal že dolgo let nazaj imenovan loobman.

Rezultat iskanja slik za loobman

Velikokrat je bil deležen ostrih kritik in večina je šla na nakaj resnega ali se vrnila na sprej, nekateri pa celo na olje in čopič.

Sam sem izredno zadovoljen z elektronskim in mi na kraj pameti ne pride da bi šel nazaj .........

Ko sem vse premislil, nastavitve več ni potrebno nič ponastavljat , veriga je naoljena in na platiščih še manj od Mininga  mazalca . Ima pa nebroj skal od koliko še imam v rezervarčku , do kakšen je pretok ,do koliko na kaj etc etc etc in še meni najbolj ljuba,  ko se dričkam po makedamu , pridem na cesto in imam program za praktično oprat ketno z oljem , po tem stisk gumba in se vse vrne na moje nastavitve. Vse to izvajam med vožnjo na komandnem displeju ki je pregleden , ni potrebe po ustavljanju in preverjanju koliko je še v rezervarčku in nastavljanju ....res črnogorska fina zadeva :Pje pa zato mal dražji in nekatere če skor kap če odštejejo par 100 evrov . Men to odtehta saj veliko potujem in vozim in mi ni potrebno razmišljat o verigi ...rezervarček zdrži 4000km in obe verigi na KTM sta pri 20kkm kot novi pa sta V.Twin ketnoždera motorja .

Objavljeno

Meni je overkill kmetova varianta, bi pa resno razmislil če bi se vozil kot on. Če moj motor kdaj vidi makadam je zaradi kakega obvoza oz. spleta nesrečnih okoliščin.

Objavljeno

Te variante, z raznimi odstopanji se začnejo nekje pri 80€ pa do 250+montaža. Principi delovanja so različni, od električnih, ki dela vse kot pravi Kmet, do takih, ki delajo na vibracije (Tutoro-nobenih priklopov na elektriko niti na vakum, minimalni poseg na moped) takega mam jaz. Edin kar je za razliko od Scootoilerja ,kjer se tapka po tastaturi in prilagaja, se tu prilagaja na ventilčku, kjer zvečam ali zmanjšam pretok.

Osnova je pa vedno ista, cca kapljica na minuto, v dežju več, po makedamu več.

Prednosti, ki jih vidim na oilerjih so:

veriga ni zapacana in nanjo se ne nanaša maščoba katera bi lepila nase prah in umazanijo. Rezervoarček zdrži od 2000-5000km, kar je dovolj za potovanja (po potrebi vzameš 1dcl s seboj za dopolnitev), se pravi ne rabiš s seboj imeti pixne spreja, niti stalno misliti kdaj, kje in kako boš mazal. Svinjarije je manj, oziroma feltno obrišeš. Mazanje je bolj konstantno kot s sprejem.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

To sem hotel slišat:004

Objavljeno

Evo pa ste tudi mene premamili :-) 

Zdaj pa gledam na netu te dve opciji:

https://m.louis.de/en/artikel/scottoiler-kawasaki-kit-all-kawasaki-models/10006272?list=162153539&filter_article_number=10006272

https://m.louis.de/en/artikel/scottoiler-louis-special-edition-125-ml-chain-oil/10004488?list=162153539&filter_article_number=10004488

Kaksna je razlika? Jaz vidim samo razlicno kolicino prilozenega olja ter drugacno barvo in velikost "glavne" enote. Razlika v ceni pa je kar konkretna.

Objavljeno
18 minutes ago, Rey said:

Kaksna je razlika? Jaz vidim samo razlicno kolicino prilozenega olja ter drugacno barvo in velikost "glavne" enote. Razlika v ceni pa je kar konkretna.

Razlika je, prva in dražja varianta ima večji rezervarček olja- to kar si ti rekel glavna enota. Posledično ti dlje zdrži brez ponovnega dopolnjevanja olja kot drugi primer ki si ga dal ki ima samo 30 ml rezervarček.

To drugo varianto sem tudi jaz kupil predlani v lojzu.. takrat bla 80 eur. 

Edino kar zamerim scotoilerju je da moraš menjat olje (rdeče ali modro) glede na letni čas, ker se mu viskoznost toliko spreminja da ali kar zaliva verigo z oljem- poleti... pozimi pa skoraj nič ne teče. Najprej sem mislil da se je pokvaril in ga razstavil, ugotovil da je vse ok.. samo viskoznost olja ga hebe ... v glavnem nimam ga več...

Objavljeno
pred 10 minutami, NX650 pravi:

Razlika je, prva in dražja varianta ima večji rezervarček olja- to kar si ti rekel glavna enota. Posledično ti dlje zdrži brez ponovnega dopolnjevanja olja kot drugi primer ki si ga dal ki ima samo 30 ml rezervarček.

To drugo varianto sem tudi jaz kupil predlani v lojzu.. takrat bla 80 eur. 

Edino kar zamerim scotoilerju je da moraš menjat olje (rdeče ali modro) glede na letni čas, ker se mu viskoznost toliko spreminja da ali kar zaliva verigo z oljem- poleti... pozimi pa skoraj nič ne teče. Najprej sem mislil da se je pokvaril in ga razstavil, ugotovil da je vse ok.. samo viskoznost olja ga hebe ... v glavnem nimam ga več...

viskoznost, ali letni časi ali problem s pretokom imajo vsi oilerji neglede na blagovno znamko, to je normaln pojav zaradi nihanja temperatur.

Objavljeno
1 minute ago, DAMI34 said:

viskoznost, ali letni časi ali problem s pretokom imajo vsi oilerji neglede na blagovno znamko, to je normaln pojav zaradi nihanja temperatur.

Se strinjam, omenil sem ker sem imel ravno scotoilerja, in ni blo še govora o tem mislim. Tolko da nekdo ve če se že to zgodi (da je ketna čist mastna..al pa suha)

Objavljeno (popravljeno)

hmm .. torej ta scottoiler pri lujzu da ali ne? zdaj z 20€ kuponom je to pol 80€ .. majhen rezervoar da ima? kolko od oka potem oiler "žre"?

Popravljeno . Popravil Texo
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, Texo pravi:

hmm .. torej ta scottoiler pri lujzu da ali ne? zdaj z 20€ kuponom je to pol 80€ .. majhen rezervoar da ima? kolko od oka potem oiler "žre"?

poletno olje 1/3 v primerjavi z zimskim. Tok mau, da mam flaško (0,75l) za dve leti. 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
pred 14 minutami, Texo pravi:

hmm .. torej ta scottoiler pri lujzu da ali ne? zdaj z 20€ kuponom je to pol 80€ .. majhen rezervoar da ima? kolko od oka potem oiler "žre"?

Po njihovih navedbah naj bi 1ml/50km...torej ta manjsi 30ml bo za cca.1500km.

Objavljeno (popravljeno)
Quote
  • Increases power by up to 2 kW

uuu .. bom kar 3 namontiral .. ;)

samo to bi res šlo enostavno z kakšnim elektronskim ventilčkom .. tako ali tako bom čez zimo še neke druge zadeve delal pa komot to dodam .. a se konica, ki je na/ob verižniku zadej kaj obrablja?

7 minutes ago, Rey said:

Po njihovih navedbah naj bi 1ml/50km...torej ta manjsi 30ml bo za cca.1500km.

aja, ampak ta kit potem maže samo zunanje člene, right? je potrebno še na notranji strani imet "injector"? torej to?

Popravljeno . Popravil Texo
Objavljeno

Jaz imam tamalega in zdrzi 3 jurje. Pa viskoznost olja se mi ne zdi lih tezava, pac ga skor cist zapres ce je 40+, al pa mal bolj odpres, ce je 10 stopinj.... 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jaz bi dal gor takega kot ima dami, samo še vedno ne najdem neke lepe rešitve, da navlaka ne bi skazila zadaj :)

https://www.tutorochainoiler.com/

Po drugi strani pa je ta zadeva koristna le za večdnevne izlete, za dričanje je dovolj če doma namažeš pred furo.

Objavljeno

Imam scottoiler vacuum verzijo. Nikoli nikakršnih problemov. Vsake toliko časa pogledam malce če zadeva še trza. Koliko mi olje kaplja nimam pojam, ker se mi ne da čakat da zadeva kapne. Zdrži pa tam do 4000. Vse nastavljeno po občutku in vremenu. Dokler je motor malo osvinjan od olja in ketna mokra me nima kaj skrbeti. Ketne nisem še nikoli pocal. Lažem, tiste 2x na leto ko temeljito operem motor je tudi ketna oprana in to samo s Procycle čistilom za motor iz Luisa in vodo. Sveti se kot nova brez drgnjenja. Olje kar odleti dol. Je pa potem potrebno vzeti malce olja in jo namazati, ker bo čene rjavela.
Na daljša potovanja s seboj vzamem kako rezervno cevko in malce olja.

Vozil sem že po vseh mogočih vremenskih razmerah (dež, sneg, veter, sodra...) ni da ni. Keta ima trenutno blizu 70.000 km. Motor se bliža 100.000 km. Skratka oiler je zakon. Na potovanjih ni nepotrebnih skrbi in navlake. Olje pa uporabljam original. Z redečim sem tudi pozimi vozil samo oiler se malo več odprl.


Ne glede kakšen oiler je sem mnenja, da je zadeva vsekakor boljša kot sprej. Sprej namažeš pa ga pol odleti, vse je od špeha po par mazanjih, ketna trda če je ne čistiš...
Tudi verige od motorne žage ne namažeš pa greš v akcijo, je kar lepo stalno mazana.

Skratka dajte malo manj komplicirat pa malce več vozit.

Objavljeno
7 hours ago, Texo said:

uuu .. bom kar 3 namontiral .. ;)

samo to bi res šlo enostavno z kakšnim elektronskim ventilčkom .. tako ali tako bom čez zimo še neke druge zadeve delal pa komot to dodam .. a se konica, ki je na/ob verižniku zadej kaj obrablja?

aja, ampak ta kit potem maže samo zunanje člene, right? je potrebno še na notranji strani imet "injector"? torej to?

Meni se nič ne obrablja ker ne drgne ob nič. Mažeš pa primarno valjčke, torej stik verige in verižnika.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 7 urami, Texo pravi:

aja, ampak ta kit potem maže samo zunanje člene, right?

Sem že, pa bom napisal še enkrat.

Mazati je potrebno stik med valjčki verige in verižnikom.

Členi so med seboj "ločeni" z oringi, ki obenem preprečujejo vdor vode med valjčke in sornike, ki posamezne člene povezujejo.

ups @StaraFeltna si me prehitel.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Sej je vseeno samo da pride na dan. Pravzaprav si mi lih ti povedal to, čene bi še naprej tudi sam iskal optimalen način mazanja členkov. :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

@alen1 že nek časa sem razmišlja o tem mazanju pa se mi je ob prebiranju postov zdel, da je to cela znanost in še bolj komplicirano in več dela kot  s sprejem. Pol si pa ti napisu, da se s tem ne zajebavaš preveč in sem naroču scottoiler pri Luigiju. Hvala! :OK:

Popravljeno . Popravil Frenk 67
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 13 minutami, Frenk 67 pravi:

@alen1 že nek časa sem razmišlja o tem mazanju pa se mi je ob prebiranju postov zdel, da je to cela znanost in še bolj komplicirano in več dela kot  s sprejem. Pol si pa ti napisu, da se s tem ne zajebavaš preveč in sem naroču scottoiler pri Luigiju. Hvala! :OK:

Kontaktiran forumaša Nemo , ravno prodal svojega SADV in mu je ostal kup opreme , od GPS mazalca verige , do poviškov krmila, akrapoviča , navigacije itd ......se lohk kaj ugodno zmeniš , če pa potrebuješ št. pa javi v ZS ,ti napišem . Vrjem da je tisti mazalec velikoooo boljši kot v Luisu ....pa naj se home made majstri požrejo kolk je njihov dober :P

Objavljeno

Prodam scottoiler vacuum za KTM- lc8,rc8,lc4...NOV!

 

Ugodno

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!