Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Kontaktiran forumaša Nemo , ravno prodal svojega SADV in mu je ostal kup opreme , od GPS mazalca verige , do poviškov krmila, akrapoviča , navigacije itd ......se lohk kaj ugodno zmeniš , če pa potrebuješ št. pa javi v ZS ,ti napišem . Vrjem da je tisti mazalec velikoooo boljši kot v Luisu ....pa naj se home made majstri požrejo kolk je njihov dober :P

Jebi ga, ke si bil pred petimi minutami ko sem plačeval. Številko od Pavleta pa mam. Zakaj ga je pa prodal?

pred 6 minutami, lukec pravi:

Prodam scottoiler vacuum za KTM- lc8,rc8,lc4...NOV!

 

Ugodno

Ti maš tud fuul timing. :fyou:

Objavljeno
pred 12 minutami, Frenk 67 pravi:

Jebi ga, ke si bil pred petimi minutami ko sem plačeval. Številko od Pavleta pa mam. Zakaj ga je pa prodal?

Ti maš tud fuul timing. :fyou:

Šu nazaj na bmfa ;)

Objavljeno
pred 21 minutami, Frenk 67 pravi:

Jebi ga, ke si bil pred petimi minutami ko sem plačeval. Številko od Pavleta pa mam. Zakaj ga je pa prodal?

Ti maš tud fuul timing. :fyou:

pa še brezplačno dostavo:smoke:

Objavljeno
pred 10 minutami, Kmet2 pravi:

Šu nazaj na bmfa ;)

Sto ljudi sto čudi, pa tko dobr se je razumu z Mihom. :kva2: Sem storniru pr Luigiju, zgleda da bo tvoja informacija vseen uporabna. :OK:

Objavljeno
pred 41 minutami, lukec pravi:

Prodam scottoiler vacuum za KTM- lc8,rc8,lc4...NOV!

 

Ugodno

ugodno=?

katera varianta?

Objavljeno
pred 26 minutami, siks pravi:

ugodno=?

katera varianta?

KTM-KIT... 85e

Objavljeno
13 hours ago, MiNa said:

Sem že, pa bom napisal še enkrat.

Mazati je potrebno stik med valjčki verige in verižnikom.

Členi so med seboj "ločeni" z oringi, ki obenem preprečujejo vdor vode med valjčke in sornike, ki posamezne člene povezujejo.

ups @StaraFeltna si me prehitel.

ne se jezit, no .. sem si vzel čas in prebral celotno temo .. začuda je teh 12 strani celo čitljivih, nekako "neonesnaženih) .. :)

sem se prehitro navdušil in hotel imet vse odgovore takoj .. ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kje kupujete olje za Scottoiler? V neki drugi temi sem spraševal glede postavitve dozirnika (dispenser) in prišel do zaključka, da je najboljša postavitev na zadnji kolesnik (sprocket). Iz UK Scottoiler sem naročil nek Ducati kit ter podložke itd., verjetno pa sem se ustrelil v koleno, ko nisem naročil še olja zraven :). Ampak, logično, verjetno bi se dalo to olje, ki je še v rezervoarju, ponovno uporabiti oz. pač ne spustiti ven, ko bom menjal napeljavo?

Objavljeno (popravljeno)

Si mogoče razmislilo alternativi? Olje je olje, važna je le viskoznost.1l Verigola dobiš za "drobiž" (4,5€/l) orginalno olje je pa kar "popoprano" (24€/l) pa ne vem ali zaradi barve, viskoznosti ali ne "žre" kakšnih pomembnih sestavnih delov v oilerju.

Pri montaži "škota" na kolegov motor, sta se meni zdela med prsti, po občutku enaka. Kemične analize pa resnično nisem delal.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno (popravljeno)

tutoro ne svetuje olja za motorne žage, ker vsebuje baje vse živo, kar lahko tudi škodljivo vpliva na oringa. Mogoč je pa to samo finta za nakup njihovega olja.

Olje lahko kupiš v Louisu (zimsko ali letno). Ni tako drago, če računaš da maš liter par let.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zaenkrat bom ostal pri originalu - se strinjam z Damijem, da glede na to koliko naj bi se prevozilo z eno flašo, to ni tak strošek. Verjetno pa res tudi olje za motorne žage ne more biti slaba izbira, konec koncev so tam podobne obremenitve na material, ki tudi more vzdržati nekaj časa. Bom pri Louisu nabavil.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

kar lahko tudi škodljivo vpliva na oringa

HA, potemtakem bi morala "moja" veriga že zdavnaj zgubit vse O-ringe. Z verigolom jo mažem že 64Kkm na Yamahi pa 30Kkm.

Lahko je beseda, ki dela vso razliko.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 1 uro, MiNa pravi:

HA, potemtakem bi morala "moja" veriga že zdavnaj zgubit vse O-ringe. Z verigolom jo mažem že 64Kkm na Yamahi pa 30Kkm.

Lahko je beseda, ki dela vso razliko.

ne bi vedel, sem samo povzel pisanje "how to" s strani tutoro oilerja

Objavljeno

Tudi meni se valja Scottoiler- narejen za KTM. Odmontiran z SMTja. Komplet dam za 50€. 

Objavljeno

Guys, sem usposobil svojega Scotta...za tiste, ki ne vedo, moj Scott je napeljan na prvi kolesnik - napeljava je očitno bila ok, nekdo je pač zaprl ventil na minimum in olje ni teklo. Zdaj sem nastavil na pribljižno kapljico na minuto in veriga je že rahlo podmazana (kot je pač lahko po 10 min sprintu). So pa zadnji lonci in feltna umazani, polni pikic olja. To me sicer ne moti, bi pa vseeno rad slišal vaša mnenja kako se vam ta rešitev sicer zdi? Veriga se olji na zunanji in ne notranji strani, to je recimo meni takoj bilo vprašljivo, čeprav po drugi strani bi najbrž (centrifugalna?) sila kapljice olja "nesla" navznoter, do kolesnika? Kolesnik je tudi že po tako kratki vožnji lepo naoljen...sem pa naročil preventivno od Scotta t.i. Ducati kit, ki dozirnik prestavi na zadnji kolesnik. Instalacija sledi po potrebi.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
Ob 2. 10. 2016 at 18:42, 4janic pravi:

Guys, sem usposobil svojega Scotta...za tiste, ki ne vedo, moj Scott je napeljan na prvi kolesnik - napeljava je očitno bila ok, nekdo je pač zaprl ventil na minimum in olje ni teklo. Zdaj sem nastavil na pribljižno kapljico na minuto in veriga je že rahlo podmazana (kot je pač lahko po 10 min sprintu). So pa zadnji lonci in feltna umazani, polni pikic olja. To me sicer ne moti, bi pa vseeno rad slišal vaša mnenja kako se vam ta rešitev sicer zdi? Veriga se olji na zunanji in ne notranji strani, to je recimo meni takoj bilo vprašljivo, čeprav po drugi strani bi najbrž (centrifugalna?) sila kapljice olja "nesla" navznoter, do kolesnika? Kolesnik je tudi že po tako kratki vožnji lepo naoljen...sem pa naročil preventivno od Scotta t.i. Ducati kit, ki dozirnik prestavi na zadnji kolesnik. Instalacija sledi po potrebi.

Verjetno s kolesniki misliš verižnike...

Centrifugalna sila meče olje navzven, veriga se zato vedno maže na notranji strani!

Objavljeno (popravljeno)
Ob ‎2‎.‎10‎.‎2016 at 18:42, 4janic pravi:

Guys, sem usposobil svojega Scotta...za tiste, ki ne vedo, moj Scott je napeljan na prvi kolesnik - napeljava je očitno bila ok, nekdo je pač zaprl ventil na minimum in olje ni teklo. Zdaj sem nastavil na pribljižno kapljico na minuto in veriga je že rahlo podmazana (kot je pač lahko po 10 min sprintu). So pa zadnji lonci in feltna umazani, polni pikic olja. To me sicer ne moti, bi pa vseeno rad slišal vaša mnenja kako se vam ta rešitev sicer zdi? Veriga se olji na zunanji in ne notranji strani, to je recimo meni takoj bilo vprašljivo, čeprav po drugi strani bi najbrž (centrifugalna?) sila kapljice olja "nesla" navznoter, do kolesnika? Kolesnik je tudi že po tako kratki vožnji lepo naoljen...sem pa naročil preventivno od Scotta t.i. Ducati kit, ki dozirnik prestavi na zadnji kolesnik. Instalacija sledi po potrebi.

Mam občutek, da si ti tole precej falil vse skupaj in kapljaš olje od zgoraj na verigo, če sem te prav razumel. Če je tako potem boš res mazal bolj feltno in ostalo kot pa verigo.  Najboljše je, da z dvojnim injektorjem mazes zobnik na obeh straneh, centrifugalna sila pa bo olje odnesla na verigo. Pa verjetno je to bolje na zadnjem zobniku, ker imaš boljši dostop za montažo in kontrolo delovanja.

 

Scottoiler Dual Injector Nozzle - Optional accessory for Scottoiler KitRezultat iskanja slik za scottoiler dual nozzle

 

Matr sem pameten, zdej ko mi je Nemo v nedeljo namontiru Pro-oiler. :smoke:

Popravljeno . Popravil Frenk 67
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 urami, Frenk 67 pravi:

Mam občutek, da si ti tole precej falil vse skupaj in kapljaš olje od zgoraj na verigo, če sem te prav razumel. Če je tako potem boš res mazal bolj feltno in ostalo kot pa verigo.  Najboljše je, da z dvojnim injektorjem mazes zobnik na obeh straneh, centrifugalna sila pa bo olje odnesla na verigo. Pa verjetno je to bolje na zadnjem zobniku, ker imaš boljši dostop za montažo in kontrolo delovanja.

 

Scottoiler Dual Injector Nozzle - Optional accessory for Scottoiler KitRezultat iskanja slik za scottoiler dual nozzle

 

Matr sem pameten, zdej ko mi je Nemo v nedeljo namontiru Pro-oiler. :smoke:

A si se zahvalu Kmetu :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

A si se zahvalu Kmetu :P

Jutr dam za pir, če se vam uspem pridružit. :beer2: Sicer me je pa tvoj nasvet drago koštal, sem vzel še lampe pa alarm. :blush:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, Frenk 67 pravi:

Jutr dam za pir, če se vam uspem pridružit. :beer2: Sicer me je pa tvoj nasvet drago koštal, sem vzel še lampe pa alarm. :blush:

Uf dobro si se izprsil , ker vem da hoče Nemo še več kot je bilo novo hahahah

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

Uf dobro si se izprsil , ker vem da hoče Nemo še več kot je bilo novo hahahah

Valjda, sprobana roba, ne pa tko k KTM s celim kupom porodnih težav. :lol1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, Frenk 67 said:

Valjda, sprobana roba, ne pa tko k KTM s celim kupom porodnih težav. :lol1:

Zakaj odločitev za ta tip,si morda gledal tega...

Scottoiler Louis Special 
Edition + 125 ml chain oil

Objavljeno
pred 1 minuto, CINDAPP pravi:

Zakaj odločitev za ta tip,si morda gledal tega...

Scottoiler Louis Special 
Edition + 125 ml chain oil

Nemo ga je prodajal, ker ga je odmontiral s svojega SA pred prodajo.  Mislim, da ni neke velike razlike med proizvajalci, sam to kako komotno verzijo si izbereš. Moja je z GPS regulacijo.

Objavljeno
2 minutes ago, Frenk 67 said:

Nemo ga je prodajal, ker ga je odmontiral s svojega SA pred prodajo.  Mislim, da ni neke velike razlike med proizvajalci, sam to kako komotno verzijo si izbereš. Moja je z GPS regulacijo.

In kdaj maže-ko voziš al stojiš

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!