Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 minutami, Nearrain pravi:

S PDL-jem je svinarije okoli prvega zobnika zanemarljivo malo, zadnje platisce pa skoraj cisto. Tistih par pikic od spreja se pa z lahkoto ocisti z WDjem.

10004198_970_14.jpg

Docim Motulov sprej je pa ziva jeba.

suhi spreji pacajo izredno malo, ampak men niso sedli, vedno sem mel občutek da je veriga slabo namazana...

Bom pa še tak povedal, oiler mi je fajn, ker ne rabim pixne spreja s sabo in nikogar da mi motor dviguje, da na potovanjih špricam. Če zarad drugega ne, se mi tule pokrije investicija. Do sedaj sem porabil cca 1 liter olja na cca 40kkm

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
10 hours ago, Texo said:

zakaj noben moped nima že tovarniško oilerja? ravno zaradi tega pacanja in jokanja naravovarstvenikov? ponuja to kateri proizvajalec kot možnost dokupa recimo?

Dvomim da zaradi tega, sicer pa tudi pri čiščenju ketne, mazane s spreji, narediš "ekološko katastrofo". Nima vsak na dvorišču vgrajenega lovilca olj. 

 

8 minutes ago, DAMI34 said:

suhi spreji pacajo izredno malo, ampak men niso sedli, vedno sem mel občutek da je veriga slabo namazana...

Bom pa še tak povedal, oiler mi je fajn, ker ne rabim pixne spreja s sabo in nikogar da mi motor dviguje, da na potovanjih špricam. Če zarad drugega ne, se mi tule pokrije investicija. Do sedaj sem porabil cca 1 liter olja na cca 40kkm

Nisi imel samo ti tak občutek. Jaz sem včeraj dobro očiščeno ketno namazal z Wurth-ovim suhim sprejem, za vsak slučaj pa po sredini potegnil še z nekim road plus Motulom. Z namenom, da testiram kako se obnese. Stanje po 600 kilometrih je na spodnji sliki. Suha kot poper. Že po 200 kilometrih bi moral namazat.

veriga.jpg

Objavljeno

Eno je kaj se ti zdi, drugo pa kako deluje.

PDL je na bazi teflona. Poleg same cistoce za razliko od drugih maziv na lepi svinjarije nase in se posledicno O-ringi manj obrabljajo (ni efekta brusnega papirja), kar pomeni daljso zivljensko dobo verige. Ker je na bazi teflona odbija vodo in  v dezju voda ne izpira verige, kar se dogaja pri ostalih mazivih.

 

 

Objavljeno
pred eno uro, Nearrain pravi:

S PDL-jem je svinarije okoli prvega zobnika zanemarljivo malo, zadnje platisce pa skoraj cisto. Tistih par pikic od spreja se pa z lahkoto ocisti z WDjem.

10004198_970_14.jpg

Docim Motulov sprej je pa ziva jeba.

Jap, PDL ne dela "kepe" na prvem verižniku, zadaj pa tudi ne meče. Jaz mažem ob tankanju, na cirka 300km oziroma max na 600km.

Ketna ni nikoli suha, res pa je da ne vozih izjemno hitro, da bi brzina "posušila" ketno.

Lujz ga ne prodaja več (škoda), forsira svojo novo prozorno S100, ki pa dela kepo.

Dejansko čez PDL ga ni.

Oilera bi imel, a me odbija navlaka okoli inštalacije pa za neko normalno vožnjo se mi ni problem 2x sklonit.

 

 

pred 35 minutami, XTR pravi:

Dvomim da zaradi tega, sicer pa tudi pri čiščenju ketne, mazane s spreji, narediš "ekološko katastrofo". Nima vsak na dvorišču vgrajenega lovilca olj. 

 

Nisi imel samo ti tak občutek. Jaz sem včeraj dobro očiščeno ketno namazal z Wurth-ovim suhim sprejem, za vsak slučaj pa po sredini potegnil še z nekim road plus Motulom. Z namenom, da testiram kako se obnese. Stanje po 600 kilometrih je na spodnji sliki. Suha kot poper. Že po 200 kilometrih bi moral namazat.

veriga.jpg

to pa je rja, ne samo da ni namazano, to se je moralo voziti po dežju, ketna se je nato posušila in evo.

To je skuter al kaj na fotki?

Objavljeno (popravljeno)
15 minutes ago, Snecer said:

to pa je rja, ne samo da ni namazano, to se je moralo voziti po dežju, ketna se je nato posušila in evo.

To je skuter al kaj na fotki?

Namazana je bila zjutraj kar dobro. Ni bilo voženo po dežju, samo po gosti megli in morda 50 km vlažne ceste, že skoraj osušene. 

Imaš ob strani navedeno (enostranska nihajka). Na skuterju je jermen...

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

Moraš mazat iz notranje strani, sicer pa na fotki je zaležana površinska rja.

Objavljeno
Just now, Snecer said:

Moraš mazat iz notranje strani, sicer pa na fotki je zaležana površinska rja.

Če se v pol dneva rja zaleži potem pa naj bo po tvoje. Namazal sem znotraj in zunaj, + znotraj po sredini eno špuro še z Motulom. Me ni prepričal ta suhi sprej. Pred tem je bila oprana in je zgledala kot nova.. nima veze, pride nova gor. 

Objavljeno
22 hours ago, Texo said:

zakaj noben moped nima že tovarniško oilerja? ravno zaradi tega pacanja in jokanja naravovarstvenikov? ponuja to kateri proizvajalec kot možnost dokupa recimo?

Ducati vem da, pa verjetno tudi drugi - na uradni Scottoiler strani se dobijo kiti za prakticno vse znamke. 

Objavljeno (popravljeno)

PDL uporabljam 10 let in se vedno so mi ketne vzdrzale vsaj 35000km.Nikoli ni bila ketna rjava...je pa tudi res, da po voznji nad 300 km pospricam ketno.

@Snecer - nazadnje sem v Hein Gericke v Gradcu nabavil PDL...Louis ga na zalost vec nima. Si za group buy? :)

Popravljeno . Popravil vuk76
Objavljeno (popravljeno)

men je na SXu OEM naredila 35kkm, pa sem preventivno menjal, je pa serviser rekel, da bi še komot 10kkm naredila. Mazana bogato in z različnimi spreji.

Kolkor vem se EKenuma na taistem motorju še vedno lepo vrti (več kot 30kkm) in ne kaže znakov obrabe. Enako mazana s spreji.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

men je na SXu OEM naredila 35kkm, pa sem preventivno menjal, je pa serviser rekel, da bi še komot 10kkm naredila. Mazana bogato in z različnimi spreji.

Kolkor vem se EKenuma na taistem motorju še vedno lepo vrti (več kot 30kkm) in ne kaže znakov obrabe. Enako mazana s spreji.

Roko na srce , toliko kot ti posvečaš verigi se jaz še ženi ne .....:P govorim za takrat ko sem ti služil kot dvigalka :D pa prah , pa dež pa skoz nakaj auuuuuuuuuuu :P

Objavljeno
3 hours ago, vuk76 said:

PDL uporabljam 10 let in se vedno so mi ketne vzdrzale vsaj 35000km.Nikoli ni bila ketna rjava...je pa tudi res, da po voznji nad 300 km pospricam ketno.

@Snecer - nazadnje sem v Hein Gericke v Gradcu nabavil PDL...Louis ga na zalost vec nima. Si za group buy? :)

Sam sem ga naročil tukaj, če kaj pomaga

 

http://www.bikermania.si/shop/nega/mazila-za-veri.html

 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Roko na srce , toliko kot ti posvečaš verigi se jaz še ženi ne .....:P govorim za takrat ko sem ti služil kot dvigalka :D pa prah , pa dež pa skoz nakaj auuuuuuuuuuu :P

to je pa res, bolj redno ketno mažem kot ženo :P

sam ti si pa bolj malomaren, celo sprejček sem ti že moral posojat, đabe oiler bez ulja :P

 

Objavljeno

Pozdravljeni, je morda kdo montiral scottoiler V-system na bmw s1000 (rr,r,xr)? Zanima me na katero cev se priklopi to? :sleep2:

Objavljeno
Ob 18. 10. 2016 at 16:53, DAMI34 pravi:

to je pa res, bolj redno ketno mažem kot ženo :P

A ti je olja zmankal

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

gledam scottoiler, in v priporočilih za namestitev rezervarčka vidim primere, kjer je rezervoar skoraj čist vodoraven .. a to pol deluje ok? če dam recimo pod sedež, kjer naklon ni ravno velik, bi blo ok?

edit: recimo tako:

MY-09 reservoir location.jpg

 

tu je recimo montiran počez pod sedežem:

torej ko polovica odteče, pol samo še zrak vleče? :hmm:

Popravljeno . Popravil Texo
Objavljeno

Pravilno razmišljaš. Če je rezervoar montiran vodoravno, pride v cev zrak in zadeva ne funkcionira dobro. Se pravi da montiraj rezervoar čim bolj navpično. To je v praksi težje izvedljivo.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

ksz...

Evo, naročil Tutoro. Čakam na dobavo, je že na poti. Verjamem, do bo služil zahtevam, ki jih imam: da ni treba na vsakih par 100 kilometrov špricat, da ne bo feltna in okoli vse usrano (čeprav ima zdaj motor s temnimi feltnami), da bo manj dela s čiščenjem, pa seveda še to, da bo veriga namazana čimbolj optimalno in bo življenjska doba daljša.

Samo še nastaviti bo treba stvar, pa bo ok.

Pred montažo bom verigo očistil s Kettenmaxom. Jo prej našpricam s PDL-om?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jaz po čiščenju verige vedno še pipsnem mal, pa obrišem, to pa zato, ker je v nasprotnem suha. Oiler začne mazati med vožnjo, po par 100km je namazana, razen če fajn odpreš ventil da takoj maže (sam potem je spet vse umazano od olja). Vendar se mi zdi brez veze. Na fino špricnit z bilokaterim sprejem in obrisat, toliko, da se naredi film.

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Jaz po čiščenju verige vedno še pipsnem mal, pa obrišem, to pa zato, ker je v nasprotnem suha. Oiler začne mazati med vožnjo, po par 100km je namazana, razen če fajn odpreš ventil da takoj maže (sam potem je spet vse umazano od olja). Vendar se mi zdi brez veze. Na fino špricnit z bilokaterim sprejem in obrisat, toliko, da se naredi film.

Aha, hvala. Saj se je tudi meni zdelo da bi bilo dobro narediti nekaj takega. Itak jo bom očistil s petrolejem, ki je malo masten, pa vseeno ne bi bilo dovolj.

Objavljeno
pred 13 urami, Snecer pravi:

Jaz bi spucal pa kar malo z oljem namazal, taka kot pride iz škatle. Ostalo bo pa mazalec naredil.

tut to vela, olje na krpico pa mal po verigi. Jaz mam en dober sprej, zlo redek, pa potem naredi kot film taneko gel oblogo, pa je za porabit :D

čistim pa vedno s petrolejem, najcenej, pa najenostavneje

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
On 25. 11. 2016 at 5:28 PM, gretzky said:

ksz...

Evo, naročil Tutoro. Čakam na dobavo, je že na poti. Verjamem, do bo služil zahtevam, ki jih imam: da ni treba na vsakih par 100 kilometrov špricat, da ne bo feltna in okoli vse usrano (čeprav ima zdaj motor s temnimi feltnami), da bo manj dela s čiščenjem, pa seveda še to, da bo veriga namazana čimbolj optimalno in bo življenjska doba daljša.

Samo še nastaviti bo treba stvar, pa bo ok.

Pred montažo bom verigo očistil s Kettenmaxom. Jo prej našpricam s PDL-om?

Jaz sem jo prepenzlal z oljem katerega sem dal v oiler. nekako nisem hotel kakšnih morebitnih levih kemičnih reakcij (aditivi). Zbrisal dol pol pa je oiler prevzel.

  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!