Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

pri montaži se nisi preveč naprezal :) 

Tisto kar vidiš na desni sliki sem potem še malo zasukal, da je cevka za profilom...drugo pa ne vem kaj bi se dalo se drugace naredit. Edino, da bi na silo z vezicami pritrdil cevko pod nihajko še kakšnih 5cm bol proti malemu zobniki.

(Veriga pa je za zamenjat, vem...pride nova spomladi. Upam, da bo kaj dlje zdrzala kot ta original.)

tmp_27243-IMG_20161225_144258-130586875.jpg

Objavljeno

Ja, členke maš trde, mogoče če bi jo očistil v nulo se še reši, če ni preveč neenakomerno raztegnjena, kolko km ima?

Kateri mazaelc si vzel? jaz tudi že nekaj časa razmišljam o tej "navlaki", pa me ravno inštalacije odganja.

Morda bi šlo montirati da cev skriješ v nihajko. Nihajka je votla, alu in ima luknjico za odvodnjavanje, na sprednjem delu pa je večja luknja, kjer bi jo lahko pripeljal "ven" in nato gor do flaške. Če bi se malo povrtalo v nihajko :) za luknjo v širini cevi pa je rešeno.

Gori za flaško sem pa videl, da imajo eni scot oiler pod sedežem oziroma pod plastiko pri sedežu, je dovolj prostora.

Ali pa varianta, da se montira na sprednji verižnik, kar tudi priporočajo pri offrad vožnjo. Samo pol maš spredaj več svinjarije.

Objavljeno

Sprednji verižnik ni najpametneje :blush:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, Snecer pravi:

pri montaži se nisi preveč naprezal :) 

simpl is the nar ta bul d best :D

 

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

Ja, členke maš trde, mogoče če bi jo očistil v nulo se še reši, če ni preveč neenakomerno raztegnjena, kolko km ima?

Kateri mazaelc si vzel? jaz tudi že nekaj časa razmišljam o tej "navlaki", pa me ravno inštalacije odganja.

Morda bi šlo montirati da cev skriješ v nihajko. Nihajka je votla, alu in ima luknjico za odvodnjavanje, na sprednjem delu pa je večja luknja, kjer bi jo lahko pripeljal "ven" in nato gor do flaške. Če bi se malo povrtalo v nihajko :) za luknjo v širini cevi pa je rešeno.

Gori za flaško sem pa videl, da imajo eni scot oiler pod sedežem oziroma pod plastiko pri sedežu, je dovolj prostora.

Ali pa varianta, da se montira na sprednji verižnik, kar tudi priporočajo pri offrad vožnjo. Samo pol maš spredaj več svinjarije.

Enostavna in zanesljiva rešitev, ko pozabiš, da je treba verigo vzdrževati:

6gnHJT.jpg

rm6x5C.jpg

LGzs5k.jpg

cF0tvx.jpg

q56dw3.jpg

Več info in primeri montaž na različne motorje: http://www.pro-oiler.net/

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No, to pa je še dodatna navlaka z gps modulom itd.

Ni problem v doziranju, to znajo praktično vse te naprave brezhibno, gledam Tutoro, ki jo ima @DAMI34  in uporablja Zemljino težnost, ki bo delovala tudi, ko ne bo satelitov :)

"Problem" so cevke, sam izgled, al je kaka dobra rešitev, da se vidi minimalno, al pa gor navesiš z vezicami in še čem.

https://www.tutorochainoiler.com/collections/frontpage

Objavljeno

Kardan ali jermen - ko ne veš kaj je to oiler :P

Objavljeno (popravljeno)

Morda bi bilo koristno narediti primerjavo vseh mazalcev, navesti pros in cons, potem pa naj se vsak sam odloči, katerega bo namontiral na svoj motor.

 

Pripombe v stilu "kardan..." so pa v tej temi neprimerne, zagotovo!

Popravljeno . Popravil nemo
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 minutami, HD-Dyna pravi:

Kardan ali jermen - ko ne veš kaj je to oiler :P

Imaš pa druge težave, jermen se raztegne in pretrga, kardan čutiš med vožnjo ko grabi in tudi ga lahko odnese, tako da iz tega vidika je ketna + mazalec enako brezskrbna glede vzdrževanja.

pred 1 minuto, nemo pravi:

Morda bi bilo koristno narediti primerjavo vseh mazalcev, navesti pros in cons, potem pa naj se vsak sam odloči, katerega bo namontiral na svoj motor.

lej, do sedaj kolikor so testirali, se ni nihče pritoževal nad (pre)slabim doziranjem mazalcev, tako da...

 

Objavljeno (popravljeno)

Doziranje mora biti optimalno, ne prešibko, ne premočno...

Problem je, ker vsak slepo zagovarja svoj sistem, pri čemer ne pozna drugih. Zato pravim, določimo lastnosti mazalca (cena, način montaže, način mazanja, spreminjanje doziranja glede na okoliščine vožnje, zanesljivost delovanja, način vzdrževanja...) pa naj vsak navede svoje izkušnje in na ta način pomaga drugim pri odločitvi.

Popravljeno . Popravil nemo
Objavljeno

Zadnjič sem šaril po scotoiler strani in me je kar pri srcu stisnilo kakšne so cene teh mazalcev. baje obstajajo cenejše variante :) Sem še laik na tem področju ... me pa silijo nove razmere tudi na to področje :D

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 33 minutami, nemo pravi:

vsak navede svoje izkušnje

DIY oiler za manj kot 10€ (opisano v tej temi). Veriga pri 60Kkm kot nova.

Zadosten razlog, da si ne omišljujem razne "šnik šnak" avtomatske naprave za 10x - 40x višjo ceno.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 34 minutami, Roman HD pravi:

Zadnjič sem šaril po scotoiler strani in me je kar pri srcu stisnilo kakšne so cene teh mazalcev. baje obstajajo cenejše variante :) Sem še laik na tem področju ... me pa silijo nove razmere tudi na to področje :D

 

Jaz sem izkoristil decemberski 25€ popust nad 99€. Scottoiler Louis edition je bil 99,99€. Torej 99,99€ - 25€ popusta + 8€ poštnine :) 

Sem gledal tudi Kawasaki verzijo...pa je edina razlika v rezervoarju kateri je večji (manjkrat filaš, ga je pa težje kam pritrdit) in barva (nekaj Kawasaki zelene...kar meni niti ne ustreza, ker je motor črn)....cena pa 139,99€ kar mi je bilo definitivno preveč.

Objavljeno (popravljeno)
pred 46 minutami, Snecer pravi:

No, navedi :) 

Na kratko, za Pro-Oiler sem se odločil:

 

·       Princip delovanja: število kapljic na prevoženi kilometer je konstantno, kar pomeni, da je veriga vedno optimalno naoljena. Doziranje je torej odvisno od hitrosti, kar pomeni, da pri večji hitrosti injektor dovaja kapljice olja hitreje, pri počasni vožnji počasneje, ko motor stoji, ni doziranja. Ko je motor parkiran, ni kapljic olja na tleh. Torej, konstantno število kapljic na prevoženi kilometer.

·       Enostavna montaža: Sistem je sestavljen iz šestih elementov (posodica za olje – 1,5 dl, zadostuje za 5-7k km; električna pumpica, injektor, GPS sprejemnik – opcijsko; stikalna škatlica; kontroler). Kontroler se namesti na priročnem mestu, da je možno enostavno spreminjati doziranje, vsi ostali elementi so minimalnih dimenzij in jih je možno instalirati pod sedež ali stranske oplate.

·       Spreminjanje doziranja: veriga je optimalno namazana takrat, ko so rolice svetlo sive, na obroču kolesa pa ni (večjih) sledi olja. Glede na razmere vožnje (prah, rahel dež, naliv…) je torej potrebno spreminjati doziranje (spreminjati število kapljic na prevoženi kilometer), torej povečati mazanje v primeru dežja, prašne ceste… Pro-oiler omogoča spreminjanje doziranja med vožnjo, s pomočjo kontrolerja, ki je pritrjen na priročnem mestu.

·       Sredstvo mazanja: je motorno olje, ki se sicer uporablja za mazanje motorja (npr 5-50). Glede na to, da električna črpalka dozira kapljice, sistem ni občutljiv na zunanjo temperaturo oziroma na viskoznost olja.

·       Vzdrževanje: rezervoar za olje ima prostornino 1,5 dl. Ta količina olja zadostuje za 5000-7000km (odvisno od razmer: meni je ta količina zadostovala do Škotske in nazaj, pri čemer je pol poti deževalo –> povečano doziranje mazanja)

·       GPS sprejemnik je opcijski način dajanja informacije o hitrosti vožnje. Montaža je najenostavnejša, npr pod sedežem. Druga dva načina sta še: magnetni čitalec ali pa info iz sistem ABS. Oba sta nekoliko kompleksnejša za montažo. Vsi trije načini pa služijo namenu pridobivanja informacije o hitrosti, da je zagotovljen princip enakega števila kapljic na prevoženi kilometer, kar pomeni optimalno mazanje.

·       Zanesljivost delovanja: imel sem dva motorja z mazalcem Pro-Oiler: Suzuki Vstrom 1000 (70.000 km) in KTM 1290 SAdv (50.000km). Na obeh motorjih je sistem deloval brezhibno.

·       Podaljšanje življenjske dobe verige in zobnikov: Proizvajalec trdi, da se življenjska doba verige potroji (100.000 km). Tega ne morem potrditi iz lastnih izkušenj, ker sem oba motorja prodal pred deklarirano vrednostjo.

 

 

Popravljeno . Popravil nemo
Objavljeno
pred 4 urami, Snecer pravi:

Ja, členke maš trde, mogoče če bi jo očistil v nulo se še reši, če ni preveč neenakomerno raztegnjena, kolko km ima?

Kateri mazaelc si vzel? jaz tudi že nekaj časa razmišljam o tej "navlaki", pa me ravno inštalacije odganja.

Morda bi šlo montirati da cev skriješ v nihajko. Nihajka je votla, alu in ima luknjico za odvodnjavanje, na sprednjem delu pa je večja luknja, kjer bi jo lahko pripeljal "ven" in nato gor do flaške. Če bi se malo povrtalo v nihajko :) za luknjo v širini cevi pa je rešeno.

Gori za flaško sem pa videl, da imajo eni scot oiler pod sedežem oziroma pod plastiko pri sedežu, je dovolj prostora.

Ali pa varianta, da se montira na sprednji verižnik, kar tudi priporočajo pri offrad vožnjo. Samo pol maš spredaj več svinjarije.

Veriga je gotova. Sem jo že večkrat spucal v nulo s svetilnim petrolejem pa ne pomaga. Mazana je z Yamaha šprejem za verige. Problem je ker je motor vedno zunaj...sicer pod nadstreškom in pokrit, vednar je veriga vedno izpostavljena vlagi. In ko se nekaj časa ne vozim je takoj rjava. Sem jo nategnil pred kratkim...naredil kakšnih 400km in je spet "dolga". Trenutno je na dobrih 15,000km. Kolega je prav tako na svojem ER6f menjal originalno pri 18,000. Oba voziva podobno, umirjeno, brez odpiranja gasa na polno (itak tistih niti 70konjev ni neka sila tudi, če bi zadevo "žgal")

Vzel sem v Louisu....99,99€ - 25€ decembrski bon.

 

Si bom še enkrat ogledal nihajko, če se da tam kaj bolje speljat. Cevi imam dovolj za še eno rundo :)

Objavljeno
pred 5 minutami, Rey pravi:

Jaz sem izkoristil decemberski 25€ popust nad 99€. Scottoiler Louis edition je bil 99,99€. Torej 99,99€ - 25€ popusta + 8€ poštnine :) 

Sem gledal tudi Kawasaki verzijo...pa je edina razlika v rezervoarju kateri je večji (manjkrat filaš, ga je pa težje kam pritrdit) in barva (nekaj Kawasaki zelene...kar meni niti ne ustreza, ker je motor črn)....cena pa 139,99€ kar mi je bilo definitivno preveč.

v bistvu me zelo zanima, kako ti bo na versaču držala ketna kljub mazanju, ker jaz ugotavljam, da ni razlog v mazanju, ampak prešvoh ketni, ki jo agregat zaradi pojemkov neenakomerno razteguje

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

v bistvu me zelo zanima, kako ti bo na versaču držala ketna kljub mazanju, ker jaz ugotavljam, da ni razlog v mazanju, ampak prešvoh ketni, ki jo agregat zaradi pojemkov neenakomerno razteguje

Ta upam, da pride do 18,000km, da na servisu zamenjam. Kakšen predlog katero dat? DID najbrž ne? Oz.mogoče kakšno boljšo verzijo. Tudi če je 50€ dražja...samo, da bo mir čim več časa :book:

Objavljeno

Jaz sem pri 24k menjal prvo, čeprav je še bila v mejah, samo je bila neenakomerna. Drži že ziher 40k, samo to ni več gladka vožnja, cuka.

Lahko daš D.I.D ZVMX, močnejšo, ker enuma original na er6 je lih tak držala kot D.i.D.

 

Objavljeno
pred 16 urami, Snecer pravi:

 

"Problem" so cevke, sam izgled, al je kaka dobra rešitev, da se vidi minimalno, al pa gor navesiš z vezicami in še čem.

https://www.tutorochainoiler.com/collections/frontpage

Namesto vezic narediš ličen nosilček, kot sem ga imel na SXu. Se pa vidi rezervar, ker mora biti pokončno postavljen

Objavljeno

mene ravno ta položaj rezervarčka odvrača od tutora, ker mora bit navpičen za pravilno delovanje .. torej odpadejo variante pod plastiko/pod sedežem, najbolj primerjo je pač na sopotnikovo "tačko" ..

se nekako bolj nagibam k scottu, kjer je lahko tudi bolj ležeč rezervarček (pač toliko, da ne začne zraka vlečt že po 100km) .. ampak bo potrebno počakati na kakšno akcijo pri lujzu ..

Objavljeno

V bistvu, tole sem opazil, pa četudi vsi izzumimo toplo vodo in zapravimo po 200€ za raznorazne oilerje:

važno je da nekaj šprica po ketni, pa čeprav je zadeva doma narejena za 10€. 

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

V bistvu, tole sem opazil, pa četudi vsi izzumimo toplo vodo in zapravimo po 200€ za raznorazne oilerje:

važno je da nekaj šprica po ketni, pa čeprav je zadeva doma narejena za 10€. 

K se drugič vidva, se ti bom pos...l na ketno, če je res useen  :P Dunja sigurn dobr maže

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
On 12/27/2016 at 11:07 AM, DAMI34 said:

V bistvu, tole sem opazil, pa četudi vsi izzumimo toplo vodo in zapravimo po 200€ za raznorazne oilerje:

važno je da nekaj šprica po ketni, pa čeprav je zadeva doma narejena za 10€. 

Sicer pa ni vsakemu vseeno če toliko šprica, da je potem več dela s čiščenjem kot s pipsanjem po "staro". Jaz bi rekel, da je dobro naoljena ketna to to ob pogoju, da je okoli minimalen svinjak. :P

Objavljeno
pred 19 minutami, StaraFeltna pravi:

Sicer pa ni vsakemu vseeno če toliko šprica, da je potem več dela s čiščenjem kot s pipsanjem po "staro". Jaz bi rekel, da je dobro naoljena ketna to to ob pogoju, da je okoli minimalen svinjak. :P

vedno je potrebno nekaj očistiti, bodisi od spreja al pa olja, s tem, da v kolikor je preveč olja, pač pipico zapreš. Men oiler manj maže, kot pa spreji. Predvsem je pa veriga lepo mastna in čista. Z uporabo sprejev, je potrebno bolj pogosto čiščenje verige.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!