Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

Test mastnosti je najbolje opraviti s prstom. S kazalcem preizkusiš koliko je mastno med dvema zoboma na zadnjem verižniku.

Pri oilerjih kjer dotok olja reguliraš z  regulacijskim "vijakom", je najbolje začet mazat z najmanjšo količino. Po nekaj kilometrih preveriš kako je namazano po zgoraj opisanem postopku, in če je potrebno, počasi odpiraš...

pred 8 minutami, Rogerg pravi:

Js bom pocaku da ga snecer kupi... tist bo zih najboljsi 

:hmm: "najboljši" je žal tudi najdražji...

Objavljeno
pred 22 urami, Rogerg pravi:

Js bom pocaku da ga snecer kupi... tist bo zih najboljsi 

tutoro bo z alu zaščito, da rezervoar lepše zgleda

Objavljeno

sam snecr ti pa tud tolk daješ na lepoto da že glava boli, pol pa versysa furaš... :ninja: k bi meu vsaj 2017 ki je 'lep'  

mogu sm :rolleyes:

Objavljeno
pred 20 minutami, Rogerg pravi:

sam snecr ti pa tud tolk daješ na lepoto da že glava boli, pol pa versysa furaš... :ninja: k bi meu vsaj 2017 ki je 'lep'  

mogu sm :rolleyes:

meni je lepši mk2, ker je specifičen, mk3 je preveč japonski look

Objavljeno (popravljeno)

dami ti maš še tega tutoro na ktm-u zdej ki si ga imel na kawasakiju? si zadovoljen? ker glede na to da nima nobenih priklopov in da dozira skoz enakomerno samo ko se motor premika oz trese in nagiba.. je skor mal neverjetno.... ne rečem da ni možno... samo nisem ziher da bo res to to... 

pa če kdo ve kje je trenutno najcenej to vzet?

 

Popravljeno . Popravil Rogerg
Objavljeno

Kmet2 Tracer te rajca ha? v vsakem "obširnem postu" ga omeniš :P

Drugače pa : če vam ni mazat ketne :) pol si omisliš "kardanarja" pa ni nix težav z mazanjem verig :)

Mogoče pa je zadeva celo zanimiva :D

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 12 urami, Rogerg pravi:

dami ti maš še tega tutoro na ktm-u zdej ki si ga imel na kawasakiju? si zadovoljen? ker glede na to da nima nobenih priklopov in da dozira skoz enakomerno samo ko se motor premika oz trese in nagiba.. je skor mal neverjetno.... ne rečem da ni možno... samo nisem ziher da bo res to to... 

pa če kdo ve kje je trenutno najcenej to vzet?

 

Ne razumem sicer 100% vprašanja, se bom pa potrudil pojasniti. Tutoro je v bistvu mazalec, ki deluje na principu tresljajev. Ima 2 ventila, en ki se odpira s pomočjo tresljajev (patentirana vzmet oz sistem) in drugi, ki ga reguliraš ti, torej reguliraš pretok. DELUJE 100% DOBRO IN TOČNO.

Vse ostalo, ponavljam imajo prav vsi oilerji enako. Torej cevko, mazalno pipico ali vilice. Če je problem montaže kapalke na moped (enojna vilica itd) bo enak problem prav za vse oilerje.

Več o Tutoro lahko vidiš na njihovi strani, mislim, da je prav vse pojasnjeno. Tutoro tudi ni nek poceni mazalni sistem, saj stane približno toliko kot cenejši scotoilerji.

1. https://www.tutorochainoiler.com/ (tu vse piše in lahko ga tudi naročiš direktno)

jaz imam tega, s tem da na SD imam kapalko samo na notranji strani verižnika, ker bi moral cele nosilce delat, da bi uporabil vilice, kot sem jih na SXu https://www.tutorochainoiler.com/products/tutoro-auto-automatic-motorcycle-chain-oiler-deluxe-kit

2. WHY FIT A TUTORO AUTO?

https://www.tutorochainoiler.com/pages/why-fit-a-tutoro-auto

3. če greš na youtube je en kup videov, od montaže do testiranj https://www.youtube.com/results?search_query=tutoro+auto+chain+oiler

4. pa še en test in zanimiv sistem montaže pod oklep http://www.shiny-side-up.net/2014/09/10/superbike-drivetrain-lubrication-tutoro-auto-chain-oiler-review/

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

in kaj dobiš več če vzameš najdražjega? en alu košček z napisom tutoro?  kolk pa pride poštnina?

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Rogerg pravi:

in kaj dobiš več če vzameš najdražjega? en alu košček z napisom tutoro?  kolk pa pride poštnina?

dj prosim, preber si, sej ni tok težko, pa odgovoru si si tudi sam.

 

https://www.tutorochainoiler.com/collections/all?view=list&sort_by=price-ascending

ps. jaz nisem zastopnik za njih, ne delam jim reklame, prav tako ne dobim nobenih procentov. Samo odgovarjam, kar me kdo vpraša. Tutoro sem preštudiral na netu, pogledal mal videov, pogledal par primerov montaž in naročil. Nekje na njihovi strani so objavljene cene, poštnine itd, lahko pa mal po ebaju pobrskaš.

Med temi izbiraš:

jaz mam srednjega, ker sem vzel komplet, ki ima vilice, pa olje zraven. Pa predlagam zimsko olje, manj paca

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ksz...

Konkreten podatek, povedan iz lastne kože. Konec novembra sem naročil in prejel Tutoro DeLuxe (tisti srednji model). Skupaj s poštnino me je stal 103 funte (to je okoli 120€). Njihov odnos je bil fer in pošten, držali so se predvidenega roka dobave, v bistvu sem dobil stvar še malo prej. 

Montiral ga še nisem, tako da niti še nimam informacije o praktični uporabi. Všeč mi je bil zato, ker je preprost, ne bom pa rekel, da je najboljši niti najcenejši. Malo se bom moral pozabavati še z montažo, ampak to je itak projekt za čez zimo, zato se (še) ne mudi. Lokacija bo malo drugačna kot pri drugih, saj ga zaradi toplote nočem montirati zraven izpuhov, bo pač malo odmaknjen naprej.

Verjamem, da bo bolje kot s spreji. Manj dela in manj usrane stvari okoli verige.

Objavljeno

Mislim, da vsako mazanje z olje je boljše kot  sprej. Ima mazanje z oljem  sedem  let. Kar sem z leti izkušen ugotovil je največ razlike prinesel zadnji zobnik. Niti obojestransko mazanje toliko. Posledično tudi manj umazano. Priporočam 

Še enkrat slika, dal sem enkrat že prej nekaj strani nazaj

DSCF1335.JPG

Olje pride tudi do Oringov - gomic

Objavljeno

kako pa je z viskoznostjo olja glede na temperature? je potrebno kaj spreminjati nastavitve doziranja? kakšna hribovja/jutra so temperature tudi pod 10, sredi dneva na jadranki recimo 35 ...

scottoiler je že na pošti, samo še čas bo treba najt za montažo ..

Objavljeno
pred 1 minuto, Texo pravi:

kako pa je z viskoznostjo olja glede na temperature? je potrebno kaj spreminjati nastavitve doziranja? kakšna hribovja/jutra so temperature tudi pod 10, sredi dneva na jadranki recimo 35 ...

scottoiler je že na pošti, samo še čas bo treba najt za montažo ..

pr mojmu, ki je ročni, je potrebno malo prilagodit, pozimi mal bolj odpreš, poleti mal manj, sicer pa vidiš po feltni in mopedu če je preveč odprto.

Pa predlagam rdeče olje, bolj gosto, ker manj kaplja in curlja.

Objavljeno

Po mojih izkusnjah so razlike obcutne, zame je to edini problem ne-elektronskih oilerjev.

Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

pr mojmu, ki je ročni, je potrebno malo prilagodit, pozimi mal bolj odpreš, poleti mal manj, sicer pa vidiš po feltni in mopedu če je preveč odprto.

Pa predlagam rdeče olje, bolj gosto, ker manj kaplja in curlja.

a ti scottoilerjevo olje v tutorojev oiler točiš? :eek:;)

v kit-u, ki sem ga vzel, nekaj olja sicer že pride zraven, mislim, da modre barve .. bom vzel rdečega posebej, za vroče dni .. samo upam, da ne bo potrebno na dnevni ravni nastavljat (zgodaj zjutraj odpirat, čez dan zapirat) ..

51 minutes ago, nejc74 said:

Po mojih izkusnjah so razlike obcutne, zame je to edini problem ne-elektronskih oilerjev.

ja, elektronski z senzorjem temperature reši te "težave" ..

Objavljeno

Tako hudih razlik pa res ni. Razlike so če je full mrzlo 0-5C al pa med 20-30C. In velika razlika je med modrim (zimsko oz. olje do 25C) in rdečim (poletno)

Da v Tutoro stavim scotovo olje. Vse je to ista pašta :P

V 15.000km sem porabil cca 3-5dcl olja .

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
4 hours ago, DAMI34 said:

V 15.000km sem porabil cca 3-5dcl olja .

Kolk velika pa je paknga katerega od teh olj in koliko stane?

Ajd!

Objavljeno
pred 10 minutami, GoBobi pravi:

Kolk velika pa je paknga katerega od teh olj in koliko stane?

Ajd!

Tutoro olje stane 9 funtov za pol litra.

Enaka količina Scotoilerja pa je v Louisu 12,90 €.

Objavljeno
pred 23 minutami, GoBobi pravi:

Kolk velika pa je paknga katerega od teh olj in koliko stane?

Ajd!

pri lojzu 1 liter, pri tutoru 0,75 se mi zdi. Ne vem kok stane, sem pozabil, poglej na louis.de

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Preveril še sam in je tako, kot je napisal @gretzky . Očitno je tam-tam, okrog 12-13 ojrov za cca. 15 - 20kkm. Sam medij je še poceni, glede na sprej, ki ga uporabljam.

Ajd!

Objavljeno
pred eno uro, GoBobi pravi:

Preveril še sam in je tako, kot je napisal @gretzky . Očitno je tam-tam, okrog 12-13 ojrov za cca. 15 - 20kkm. Sam medij je še poceni, glede na sprej, ki ga uporabljam.

Ajd!

Tej ceni je treba prišteti še investicijo, da oiler kupiš. Kar se pa tiče ostalega, je pa res, da je ceneje kot spreji. Poleg tega pa mi je všeč tudi to, da manj userje motor (ketten spray je res magnet za lepljenje svinjarije), poleg tega pa je še veriga mazana bolj konstantno, torej lahko pričakujem daljšo življenjsko dobo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 10 urami, gretzky pravi:

...torej lahko pričakujem daljšo življenjsko dobo.

Ne samo pričakuješ, tudi v resnici bo precej daljša. Kot sem že zapisal v tej temi, zadnjih 60Kkm verigo mažem z oljem za mazanje verig motornih žag.

Cena za liter cca 4,5€, čeprav tudi "specialc" za 13€ ni več kot 5-6 :beer2:.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Pro-oiler pavi, da je več al manj vseen katero olje uporabjaš:

1. What oil should I use in the PRO-OILER?

 The short answer is use any clean motor oil

 Mineral, semi-synthetic, fully synthetic... it doesn't really matter - though synthetic oil's better viscosity index is a marginal advantage

 We have carried out extensive tests with various different classes of oils, and all have their pro's and con's.

 

The oil has to have the following qualities

·          Good coverage ("wetting power")

-           Important because the oil has to get to all parts of the chain without using excessively rich settings (eg. the outside of the side-plates for corrosion protection)

-           Good wetting power = low consumption = low fling-off

·          Good lubrification qualities

-           Some oils may have a string of attractive features, but have poor lubrication... eg. silicone-based chain oils

·          100% Guaranteed compatibility with NBR seals (pump's seals and chain's o-rings)

 

Motor oil

+  Great wetting power (spreads well on the chain = good hydro-capillary characteristics)

+  Self-regenerating (not sticky, so dirt and dirty oil remains do not stick to the chain)

+  Produces the lowest consumption

+  Guaranteed compatibility with NBR seals in the pump and chain's o-rings

-   Relatively low adhesion means

-  it flings off easily. However,

this also keeps the chain clean

you need less oil = lower consumption = less fling off than thick sticky oil

-  delivery has to be turned up higher and more quickly when the roads are wet (ie. it is not as resistant to the washing action as other more adhesive oils)

 

Gearbox oil

Pro's and con's broadly similar to motor oil

+  EP (Extreme Pressure) charateristics, so theoretically better protection at the bushing-roller contact area

-  Wetting power not quite as as good as motor oil, so needs a richer setting

 

Chainsaw bar oil

+  Adhesive (but see below)

+  Good performance in the wet, as it doesn't wash off as easily as motor oil. The delivery does not need to be turned up as high or as promptly as with motor oil

+  Inexpensive

-  Wetting power is not as good as motor oil, so richer settings required = higher consumption = more fling off

-  Picks up dirt due to adhesiveness. Self-regenerating, but only at richer settings

-      Not guaranteed compatible with NBR seals and o-rings because this compatibility is not part of the design brief for a chainsaw bar oil! We have encountered oils which have attacked the seals.

 -  Not always easy to find the right type of oil (mineral, not bio-degradable which can rot in the lines and pump)

 

Specialized industrial chain oils

+  Great lubrication qualities

+  Self-regenerating

+  Hydro-capillary qualities (penetrates quickly)

+  Guaranteed compatible with NBR seals in the pump and chain's o-rings

-   Relatively low adhesion means

-  it flings off easily. However, this also keeps the chain clean

-  delivery has to be turned up higher and more quickly when the roads are wet (ie. it is not as resistant to the washing action as other more adhesive oils)

Expensive... up to Eur 30 per litre!

 

Bottom Line:

Motor oil is by happy coincidence the oil type that delivers the lowest consumption, and least fling-off. 

Want proof? During initial testing and calibration, PRO-OILER used Stihl chainsaw bar oil, and the values of the tables were matched to this oil. Later, when testing motor oils, the consumption dropped by close to 20%. In fact, all the richer tables became completely redundant, and have now been dropped!

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!