Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 urami, Snecer pravi:

dejansko za "najinega" kar mimo...

Preprost princip delovanja. Ventil za doziranje se odpre s pomočjo uteži, ki je na vzmeti. Utež se pa dvigne zaradi tresljaja med vožnjo, sicer je ventil zaprt.

Jaz uporabljam od scotta olje do 30 stopinj (al 25) in zadeva sedaj deluje BP, ventil je odprt med 0,5 do 0,75.

Za "našega". :P

Jaz uporabljam še originalnega, ga je še dovolj, ne naredim prav veliko kilometrom. Seveda je bil najprej precej odprt in je bilo preveč. kontroliram tako, da potegnem s prstom in če se vidi sled, potem je ok. Odprto imam na 0,25 (samo četrtina obrata) in veriga ni suha. Torej bo kar za dolgo. Ko ga porabim, bom dal mineralnega motornega, ki ga imam doma že par let in ga ne bom porabil za nič drugega. Vem pa, da se bom moral malo poigrati z nastavitvijo. Ampak, saj ga odprem malo bolj, potem pa zmanjšujem.

Objavljeno
pred 17 minutami, gretzky pravi:

Za "našega". :P

Jaz uporabljam še originalnega, ga je še dovolj, ne naredim prav veliko kilometrom. Seveda je bil najprej precej odprt in je bilo preveč. kontroliram tako, da potegnem s prstom in če se vidi sled, potem je ok. Odprto imam na 0,25 (samo četrtina obrata) in veriga ni suha. Torej bo kar za dolgo. Ko ga porabim, bom dal mineralnega motornega, ki ga imam doma že par let in ga ne bom porabil za nič drugega. Vem pa, da se bom moral malo poigrati z nastavitvijo. Ampak, saj ga odprem malo bolj, potem pa zmanjšujem.

6000km+ sem naredil s tutorom, na začetku ni v redu deloval, njihovo zimsko olje je bilo pregosto, nato sem ga zamenjal z scotovega do 30 in zadeva deluje brezhibno, minimalno prileti na gumo, drugače pa kar mažem, slabe pol posodice nekje za 1000km+.

 

Objavljeno

Jaz tudi porabim okoli pol posodice za približno 1000 km, ali pa še malo manj porabi.

Objavljeno
pred 13 urami, gretzky pravi:

Za "našega". :P

Jaz uporabljam še originalnega, ga je še dovolj, ne naredim prav veliko kilometrom. Seveda je bil najprej precej odprt in je bilo preveč. kontroliram tako, da potegnem s prstom in če se vidi sled, potem je ok. Odprto imam na 0,25 (samo četrtina obrata) in veriga ni suha. Torej bo kar za dolgo. Ko ga porabim, bom dal mineralnega motornega, ki ga imam doma že par let in ga ne bom porabil za nič drugega. Vem pa, da se bom moral malo poigrati z nastavitvijo. Ampak, saj ga odprem malo bolj, potem pa zmanjšujem.

no saj to je to, če je črn (oziroma masten) prst je ok, če ni, potem ni ok. Ko je dež odprem kar en obrat pa naj svinja, če je makedam isto.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
pred 1 uro, Snecer pravi:

tutoro brezhibno tudi na terenu :)

Si ga kaj bolj odprl? Če si ga, za koliko?

Objavljeno
pred 1 minuto, gretzky pravi:

Si ga kaj bolj odprl? Če si ga, za koliko?

več kot ga odpreš, bolj maže/čisti. Jaz za makedam cel krog, naj svinja. Tudi nič ni narobe, če verigo kar opereš z normalnim curkom vode po vožnji po makedamu in nato pustiš odprt oiler pol ure, potem pa daš nazaj na normalno.

Tako počnem jaz.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 minutami, gretzky pravi:

Si ga kaj bolj odprl? Če si ga, za koliko?

na 1.0 sem odprl in pustil malo še po asfaltu na 1.0, potem pa nazaj na 0.5

doma sem umil motor z vodo in ketno tudi samo z vodo kot je napisal dami, gardena "ščetka" z vodo, ker ni nič lepljivo

potem pa en krog, a namazal sem s PDL, ker bo motor zdaj stal..

dejstvo pa je, olje je ok, ker ketno čisti in se svinjarija (prah) ne prijema

še to :)

dolgrede mi je na AC metalo na gumo gor za dober centimeter, a v ničemer ni vplivalo na vožnjo po ovinkih, je asfalt vse olje "počistil"

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 urami, Snecer pravi:

dejstvo pa je, olje je ok, ker ketno čisti in se svinjarija (prah) ne prijema

To je meni bistvo.

Poleg tega pa še namaže verigo. Poleg tega pa veliko manj userje feltno, ker kettenspray je res pravi magnet za vso svinjarijo, prah,... Tu pa samo obrišeš in gre lepo stran.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Jaz bi rabil samo držalo cevke, ki gre na verižnik :P

Drugače je pa tutoro veliko bolj prijazna zadeva, pa še konstantno maže. Lahko pa narediš tudi popolnoma isti proces, kot je zgoraj na videu.

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Jaz bi rabil samo držalo cevke, ki gre na verižnik :P

Ta del je zelo zazeljen tudi pri tistih, ki smo sami scarali mazalec :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanimiva postavitev ;)

0ADEC1C4-EF56-476E-B246-F55ED18EB5D1.jpeg

  • Zmeden 2
Objavljeno

Vsekakor neumna postavitev :P

1. vizuelno grda

2. moteča za odtegovanje osi

3. spodaj pod vilico bi bila bolj skrita in tudi po vsem kar vem, je najbolje da diza dozira olje na verižnik 2-4cm preden se ga veriga dotakne

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tisti revež odzadaj pa potrebuje brisalce na čeladi :)

Objavljeno
pred 35 minutami, DAMI34 pravi:

Vsekakor neumna postavitev :P

1. vizuelno grda

2. moteča za odtegovanje osi

3. spodaj pod vilico bi bila bolj skrita in tudi po vsem kar vem, je najbolje da diza dozira olje na verižnik 2-4cm preden se ga veriga dotakne

3. se ne strinjam glih ...  tko kot ma tale je bolje ker več dobi ketna ...   tko kot si ti reku pa vse razpiha po feltni in gumi in okolici...no neki pa ketna vseeno dobi :D 

Objavljeno

Učinkovitost mazanja je odvisna od viskoznosti olja in nastavitve kapilare do verižnika. Špranja med kapilaro in verižnikom mora biti čim manjša tako, da se iztečena kapljica takoj zalepi na verižnik in jo le ta med vrtenjem zaradi centrifugalne sile potem odnese na verigo.

Preveriš tako, da obrišeš konico kapilare in počakaš, da se prične tvoriti kapljica. Le ta se mora med tvorjenjem dotakniti verižnika. Če se ne in kapne na tla (ali na zunanji del člena verige) je odmik prevelik in bo mazanje neučinkovito in posledično frčanje olja po zraku.

Postavitev kapilare naj bi bila na zob ali dva preden se veriga dotakne verižnika.

Napisano po lastnih izkušnjah in večletni uporabi na Hondi Varadero. Opisano v tej temi od 13. strani dalje.

Objavljeno
pred 1 uro, Rogerg pravi:

3. se ne strinjam glih ...  tko kot ma tale je bolje ker več dobi ketna ...   tko kot si ti reku pa vse razpiha po feltni in gumi in okolici...no neki pa ketna vseeno dobi :D 

3. se ne rabiš strinjat, ti samo izračunaj, kje olje naredi največjo pot na obodu verižnika (ko je veriga v stiku z njim), če pade tik pred stikom nanj. Sicer pa si nisem zmislil, tako pač svetujejo razni proizvajalci oilerjev.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 minutami, Rogerg pravi:

3. ne bom racunal k mi nege matematka..

3. https://www.tutorochainoiler.com/pages/nozzle-alignment

Every effort should be made to secure the section of hose containing the positioning wire as rigidly as possible to the swing arm with the absolute minimum of unsupported hose between the swing arm mounting position and the nozzle itself. See below for an ideal installation.

Single_Feed_Install_large.jpg?v=14701768

Objavljeno

Če se postavi šobo nekoliko preden se veriga naleže na verižnik se doseže boljšo obojestransko mazanje verige, ker nekoliko več olja preko verižnika doseže drugo stran. Pri postavitvi kot na sliki je bila veriga občutno bolj namazana po zunanjih členih. Če si pa povečal doziranje je pa pacalo feltno.

Objavljeno

Opažam, da rdeče ali bolj gosto olje bolj enakomerno namaže verigo po obeh straneh in manj paca okrog, kar je normalno, saj je bolj obstojno in bolj lepljivo.

Objavljeno

Vsa leta uporabe sem točil BIO razgradljivo olje za motorne žage. Super namazano in ekološko, prijazno do narave.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!