Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Ker večkrat prebiram o "smrtni nevarnosti" oilerjev, največ v grupi motoristi na FB, naj povem, da se mi je včeraj izpraznila polovica posodice in cela cevka, razen tega, da je fetna in vse okrog usrano, ter guma na boku, ni prav nobene panike in smrtne nevarnosti bilo. :D

Vzrok, vijak za regulacijo pretoka (starega sem zlomil) je bil home made in je očitno spuščal preveč olja, pa še zrak je povlekel v cevko.

Gumo bom danes očistil, lahko samo povem, da olje redko z boka uspe preiti na rob gume in preko, kake pol cm, mogoče malce, pa še to potem prah zamaže. Nevarno bi bilo samo v primeru, da bi zalagal do konca v nagib, pogojno seveda.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Ker večkrat prebiram o "smrtni nevarnosti" oilerjev, največ v grupi motoristi na FB, naj povem, da se mi je včeraj izpraznila polovica posodice in cela cevka, razen tega, da je fetna in vse okrog usrano, ter guma na boku, ni prav nobene panike in smrtne nevarnosti bilo. :D

Vzrok, vijak za regulacijo pretoka (starega sem zlomil) je bil home made in je očitno spuščal preveč olja, pa še zrak je povlekel v cevko.

Gumo bom danes očistil, lahko samo povem, da olje redko z boka uspe preiti na rob gume in preko, kake pol cm, mogoče malce, pa še to potem prah zamaže. Nevarno bi bilo samo v primeru, da bi zalagal do konca v nagib, pogojno seveda.

krivda izključno tvoja, ker si nestrokovno popravljal oiler :) drugače pa hvala za info

pozimi zna bit celo bolj nevarno kot poleti, ko je že vse ostalo spolzko

tu pa tam meni tudi kak mehurček potegne, vidim v cevki, ni neke sile

p.s.

fotografiral nisi? :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, Snecer pravi:

krivda izključno tvoja, ker si nestrokovno popravljal oiler :) 

tu pa tam meni tudi kak mehurček potegne,...

Kuk berem mislim,da imaš ti večino krame nestrokovno montirane/popravljene,menjane...:book:

Vesel ku nisi edini :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, sesir pravi:

Kuk berem mislim,da imaš ti večino krame nestrokovno montirane/popravljene,menjane...:book:

Vesel ku nisi edini :cool:

nestrokovno je montirana, a pravilno :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DinDiin pravi:

Sprej je  top! :lol1:

praktično nobenega tveganja, ja

žal edino sprej nima mazalne kvalitete oilerja, razen če kupiš tekočega, ali pa ketno mažeš kar z oljem

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, DAMI34 said:

Gumo bom danes očistil, lahko samo povem, da olje redko z boka uspe preiti na rob gume in preko, kake pol cm, mogoče malce, pa še to potem prah zamaže. Nevarno bi bilo samo v primeru, da bi zalagal do konca v nagib, pogojno seveda.

Med vožnjo se olje razporedi po obodu gume, do določene mere, če bi ga bilo več pa bi ga naneslo tudi na tekalno površino. Problem bi nastal, če bi zatajil ventil v posodici, ker bi pri mirujočem motorju puščalo. V tem primeru pa vemo kam gre olje (v najnižjo točko). Spregledaš lužico na kolesu in greš pri prvem nagibu v maline... možnost za tako okvaro je pri tutoru minimalna. 

 

46 minutes ago, DinDiin said:

Sprej je  top! :lol1:

 

44 minutes ago, vandrovec said:

Kardan pa še bolj...:lol1:

Pozabljate na jermen. :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snecer pravi:

krivda izključno tvoja, ker si nestrokovno popravljal oiler :) drugače pa hvala za info

pozimi zna bit celo bolj nevarno kot poleti, ko je že vse ostalo spolzko

tu pa tam meni tudi kak mehurček potegne, vidim v cevki, ni neke sile

p.s.

fotografiral nisi? :) 

ne, saj ni nobena panika, ampak včasih preberem, kolk je to nevarna zadeva. Oiler je bil prisoten pri krešu GTja, pa je odlomilo vrtljivi del regulacije, zato sem dal navaden kovinski vijak, ki sem ga na koncu ošilil, pa očitno uide zrak potem v sistem (in olje steče navzdol), mogoče je tudi ušel še dodatno pri cevki, ki je spojena na tutoro posodico (pretegnjena)

Zadevo sem danes saniral, vijak, ki je plastičen sem samo zalepil, da lahko reguliram, cevko pa odrezal in ponovno nataknil. Zadeva zaenkrat špila bp. :P

 

pred eno uro, DinDiin pravi:

Sprej je  top! :lol1:

niti ne, mam raj oiler, sprej je v drugi temi :ras:, pa dragi so, pa s sabo ga moram tovorit, pa pokurim jih velik, pa veriga nardi kar nardi. Na GTju se ne spomnim kdaj sem jo zadnjič našponal, sedaj ima 30kkm, pa je čist qul.

pred eno uro, vandrovec pravi:

Kardan pa še bolj...:lol1:

a nisi prebral, da se lomijo in odpadajo, če pa to ne, ti pa spušča na semeringu, kar je tudi zelo nevarno :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, XTR pravi:

Med vožnjo se olje razporedi po obodu gume, do določene mere, če bi ga bilo več pa bi ga naneslo tudi na tekalno površino. Problem bi nastal, če bi zatajil ventil v posodici, ker bi pri mirujočem motorju puščalo. V tem primeru pa vemo kam gre olje (v najnižjo točko). Spregledaš lužico na kolesu in greš pri prvem nagibu v maline... možnost za tako okvaro je pri tutoru minimalna. 

 

 

Pozabljate na jermen. :P 

saj je lužica, na črnem kalu :P Dejansko olje pada na tla, ker je motor na tački in visi, pa verjemi, da se ne prerazporedi toliko olje da bi bilo nevarno, saj sem napisal, da je cel obod gume našprican z oljem.

 

Okvare pri mazalcih so pa lahko:

1. poči cevka

2. zdrsne cevka z nastavka

3. nekje začne vlači zrak in se sprazni cevka

4. zelo redko, a je možno pa da posodica ne dihta in gre vsa vsebina po tleh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

tutoro je še od sxa? :) 

jp, torej TUTORO z dvemi karamboli :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, DAMI34 pravi:

.

 

jp, torej TUTORO z dvemi karamboli :P

 

Krivec? Ker nestrokovno vgrajen...:panic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snecer pravi:

nestrokovno je montirana, a pravilno :)

Saj dami je le menju šravf...pac za kitajskega kot ti polmopeda:music2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, sesir pravi:

Saj dami je le menju šravf...pac za kitajskega kot ti polmopeda:music2:

napačen kitajski, saj je napisal, večina mojih pa je sicer nemških oz angleških, kitajski so le za gumice sopotnikovih fusrasterjev (še nikoli uporabljeno) ter dva za zadnje zavorne čeljusti (tudi malo v uporabi)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

smrtonosna navlaka :P sej dokler dela in je novo je ok... sam dami je dal lep primer kako se hitro lahko kaj zalomi... takih ki pa padejo in pol kaj sami popravljajo je ogromno in mislim da je ze marsikdo imel oscan  motor zaradi tega ali onega razloga, le pisejo ne po forumu in ne vemo...

skratka nikol se ne ve... treba bit mal previden oz spremljat zadevo skoz... in ravno zato se tudi sam nisem odlocil za nobeno verzijo oljerja...ker raj parkat na mesc pihnem s sprejem in spila vse kot treba in ne rabim gledat tistih cevk ce so na mestu in ce dozira ravnoprav , da se ni kaj zamasilo .. itd itd.. no vsak zase ve, samo povem mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, sesir pravi:

Krivec? Ker nestrokovno vgrajen...:panic:

pa kaj ni jasno, saj sem povedal zakaj, kakšno nestrokovno vgrajevanje, če maš eno flašo, pa cevko? Vsaka opica lahko vgradi Tutoro. :P

 

Še 1x, ko sem legel, sem odbrusil vijak za regulacijo pretoka. Taisti vijak sem menjal s kovinskim, ki sem ga podobno pobrusil v konus, kot je original plastičen. Očitno pa ima kovinski vijak za kako desetinko ožji navoj in je zadeva vlekla zrak, kar posledično pomeni, da je steklo olje iz cevke. 

Za lažje razumevanje, glej sliko in boš videl kateri vijak (tisti, ki ima belo piko)

5a40c74e20ed1_Tutorochainoiler4.jpg.47cfdfb57552dafae68bac51c3bdb3cb.jpg

Poanta zgodbe je bila, četudi je vse prešpricano z oljem ne boš kar legel, niti ne gre olje na tekalno površino.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Rogerg pravi:

smrtonosna navlaka :P sej dokler dela in je novo je ok... sam dami je dal lep primer kako se hitro lahko kaj zalomi... takih ki pa padejo in pol kaj sami popravljajo je ogromno in mislim da je ze marsikdo imel oscan  motor zaradi tega ali onega razloga, le pisejo ne po forumu in ne vemo...

skratka nikol se ne ve... treba bit mal previden oz spremljat zadevo skoz... in ravno zato se tudi sam nisem odlocil za nobeno verzijo oljerja...ker raj parkat na mesc pihnem s sprejem in spila vse kot treba in ne rabim gledat tistih cevk ce so na mestu in ce dozira ravnoprav , da se ni kaj zamasilo .. itd itd.. no vsak zase ve, samo povem mnenje

ravno to sem razlagal, naj se neha pisat o smrtonosni navlaki. V končni fazi je vse smrtonosno, tudi slana na cesti. Nalašč sem opisal primer, kaj se zgodi, če oiler spusti. Seveda pa obstaja možnost, da spusti tudi po gumi, ampak obstaja tudi možnost, da nekdo slabo maže verigo in namaže po gumi, kar je enako smrtonosno :P

Oiler je komot, seveda pa je potreben nadzor, tako kot je potrebno mazanje vsakih 300km, kot je potrebno, da doma ne pozabiš spreja, če greš na kako daljšo furo, da moraš po poti motor mazat, če si vozil po makedamu, je to mazanje zelo slabega učinka in moraš še verigo čistiti, no jaz sem se tega naveličal in sem z enostavnim oilerjem zelo zadovoljen in ga imam na obeh mopedih.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, DAMI34 pravi:

pa kaj ni jasno, saj sem povedal zakaj, kakšno nestrokovno vgrajevanje, če maš eno flašo, pa cevko? Vsaka opica...

 

 

 

Zmotil,ko mene citiral?Sneci reku,da si nesttokoven...no ti si dodal,da bi še opica to znala...:dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

ravno to sem razlagal, naj se neha pisat o smrtonosni navlaki. V končni fazi je vse smrtonosno, tudi slana na cesti.

slano vidis oz jo pricakujes ce se vozis za novo leto pr minusu al kaj... olje pa loh 10 let maze ok.. potem se pa naenkrat polula... in šta sad

smrtonosn je motor ze itak ceu , tko da to je bl za salo rečeno, sam v vsakm hecu je neki resnice :D

je pa prov da se take zadeve napise kot si jo ti imel ker si stem loh nekoga resil v bodoce...

to da nemore priti olje na gumo in se samo feltna umaze pa prodajajte komur hocete...men noute... ker ze kaksen sprej ki je  poleti tekoč in da ga prevec naneses na verigo.... pride na rob gume, tam kjer nalega na asfalt... 

 

  • Zmeden 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, sesir pravi:

Zmotil,ko mene citiral?Sneci reku,da si nesttokoven...no ti si dodal,da bi še opica to znala...:dry:

saj nisi razumel, dal je napačen vijaka, nestrokovno :)

 

pred 16 minutami, Rogerg pravi:

slano vidis oz jo pricakujes ce se vozis za novo leto pr minusu al kaj... olje pa loh 10 let maze ok.. potem se pa naenkrat polula... in šta sad

smrtonosn je motor ze itak ceu , tko da to je bl za salo rečeno, sam v vsakm hecu je neki resnice :D

je pa prov da se take zadeve napise kot si jo ti imel ker si stem loh nekoga resil v bodoce...

to da nemore priti olje na gumo in se samo feltna umaze pa prodajajte komur hocete...men noute... ker ze kaksen sprej ki je  poleti tekoč in da ga prevec naneses na verigo.... pride na rob gume, tam kjer nalega na asfalt... 

 

na er6 sem prvo mazal s sprejem, ki je bil zelo tekoč, olje praktično

mazalo po gumi, da je bilo veselje, vendar ni vplivalo na kvaliteto vožnje, na prvi črpalki se pobrisal s papirjem pa je bil mir, ni mel več kaj za metat

desni ovinki so bolj varni, leve pa voziš drugo linijo, da je sigurno :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, sesir pravi:

Zmotil,ko mene citiral?Sneci reku,da si nesttokoven...no ti si dodal,da bi še opica to znala...:dry:

kakorkoli, Tutoro boš težko nestrokovno montiral :P

 

pred 43 minutami, Rogerg pravi:

slano vidis oz jo pricakujes ce se vozis za novo leto pr minusu al kaj... olje pa loh 10 let maze ok.. potem se pa naenkrat polula... in šta sad

smrtonosn je motor ze itak ceu , tko da to je bl za salo rečeno, sam v vsakm hecu je neki resnice :D

je pa prov da se take zadeve napise kot si jo ti imel ker si stem loh nekoga resil v bodoce...

to da nemore priti olje na gumo in se samo feltna umaze pa prodajajte komur hocete...men noute... ker ze kaksen sprej ki je  poleti tekoč in da ga prevec naneses na verigo.... pride na rob gume, tam kjer nalega na asfalt... 

 

leta in leta sem sprejal, tako da vem, kam vse leti sprej. Hotel sem poudarit, četudi se uščije ni nobene panike, preverjeno, drugače ne bi toliko folka imelo nameščen oiler.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, Snecer pravi:

saj nisi razumel, dal je napačen vijaka, nestrokovno :)

 

na er6 sem prvo mazal s sprejem, ki je bil zelo tekoč, olje praktično

mazalo po gumi, da je bilo veselje, vendar ni vplivalo na kvaliteto vožnje, na prvi črpalki se pobrisal s papirjem pa je bil mir, ni mel več kaj za metat

desni ovinki so bolj varni, leve pa voziš drugo linijo, da je sigurno :) 

leve paziš, desnega poležeš do asfalta, preverjeno :P

ps. vijak je bil pravi, drugače ga ne bi zašraufal.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 hours ago, DAMI34 said:

Dejansko olje pada na tla, ker je motor na tački in visi, pa verjemi, da se ne prerazporedi toliko olje da bi bilo nevarno, saj sem napisal, da je cel obod gume našprican z oljem.

 

Se strinjam, med vožnjo težko pride olje na tekalno površino. V primeru verige na desni strani in večji količini olja pa bi verjetno teklo tudi po gumi... če bi odpovedal ventil, kar pa je malo verjetno, glede na izvedbo.  

 

 

 
54 minutes ago, Rogerg said:

slano vidis oz jo pricakujes ce se vozis za novo leto pr minusu al kaj... olje pa loh 10 let maze ok.. potem se pa naenkrat polula... in šta sad

smrtonosn je motor ze itak ceu , tko da to je bl za salo rečeno, sam v vsakm hecu je neki resnice :D

je pa prov da se take zadeve napise kot si jo ti imel ker si stem loh nekoga resil v bodoce...

to da nemore priti olje na gumo in se samo feltna umaze pa prodajajte komur hocete...men noute... ker ze kaksen sprej ki je  poleti tekoč in da ga prevec naneses na verigo.... pride na rob gume, tam kjer nalega na asfalt... 

 

Vedno obstaja možnost okvare, v primeru nestrokovnega servisiranja pa je še toliko večja. Nekateri zaradi takega početja žal ne morejo več pisati po forumih. En tak primer okvare https://www.dekra-roadsafety.com/en/accident-example-technical-defect/.  

"Sprej,.. preveč naneseš na verigo... " nekaterim delajo tudi tako enostavna opravila težave. Višek masti ali olja se vedno obriše, ker nič ne koristi. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še jaz dodam svoje mnenje o oilerjih (zakaj mi je všeč):

- ker konstantno maže verigo, torej ni skrbi, kdaj jo bom nasprejal,

- olje se manj prime okolice kot kettenspray (ki je hkrati pravi magnet za vso svinjarijo, ki je na motorju ne manjka),

- kolikor olja razmeče po motorju (veliko manj kot pri kettensprayu), ga je zlahka obrisati magar s papirnato brisačo na črpalki,

- za čiščenje zadnjega dela motorja ne rabiš chain cleanerja, ker samo olje ni tak "magnet" za prah in podobno svinjarijo,

- olje je precej ceneje kot pa kettensprayi,

-in predvsem ker je bolj KOMOT (ker sem lene sorte, je to zelo pomembno).

p.s.: Pa še bolje je namazana veriga, ker se jo maže stalno in ne samo na 300 ali 500 km...

p.p.s.: Tutoro je zakon, ker sta ga priporočila Dami in Snecer. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!