Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 15 urami, DAMI34 pravi:

In očitno nikoli pogledana (kontrolirana napetost po celi dolžini, da vidi če so šibki členi) ter očiščena.

pregled ni dovolj .. treba je tudi kj postorit :jezik:

kot sem reku ... zaradi preprostosti, če bom imel, bom imel tutija :P

nisem odlućio še ... 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Vsi, ki uporabljate oilerje takšne ali drugačne, je dovolj, da se zobnik maže z ene strani? Ali ima smisel dodatno naročiti še Y šobo, ki maže z obeh strani?

Verjetno se bom odločil za Cobbro, ker je od vseh še najbolj enostavna in mi tudi ni problem ročno obrniti pokrovčka vsake toliko za četrt obrata ...

Objavljeno
pred 37 minutami, boych pravi:

Vsi, ki uporabljate oilerje takšne ali drugačne, je dovolj, da se zobnik maže z ene strani? Ali ima smisel dodatno naročiti še Y šobo, ki maže z obeh strani?

Verjetno se bom odločil za Cobbro, ker je od vseh še najbolj enostavna in mi tudi ni problem ročno obrniti pokrovčka vsake toliko za četrt obrata ...

jaz sem imel na SXu Y mazanje in je seveda najboljše, najmanjša poraba olja, pa največji izkoristek. Seveda pa je zadeva koristna v kolikor imaš lepo prostor, da ga namestiš. Vsekakor pa tudi mazanje z ene strani opravi svoje delo.

Pri montaži dize, pa ni bistvo ali je enojna ali dvojna je potrebno upoštevati še sledeče:

-da verigo občasno napneš, kar pomeni pomik kolesa nazaj, posledično tudi verižnika

-da se da lepo odstranit kolo, oziroma, da pri odstranitvi kolesa ne zviješ ali kako drugače poškoduješ dize. Y diza je ponavadi mehka gumijasta, da se komot premika.  

Objavljeno
pred eno uro, boych pravi:

je dovolj, da se zobnik maže z ene strani?

Povsem dovolj. Pomembno je mazati stik med zobnikom in valjčkom na verigi. Zato nastaviš injektor 1,5-2,5 zobe pred stikon verižnika in verige.

Za verigo bi bilo najbolje, če bi bila zaprta v ohišju (Starejši se boste spomnil MZ-jev in njihovih zaprtih verig). Seveda ne smemo pozabit na pravilno napetost, ki je pomemben faktor pri trajanju verige.

Objavljeno

Hvala za odgovore. Za šobo bom moral še spesnit nek nosilec, ki se bo montiral na nihajko ...

Objavljeno
pred 2 minutami, boych pravi:

Hvala za odgovore. Za šobo bom moral še spesnit nek nosilec, ki se bo montiral na nihajko ...

Najenostavnejša in dobra varianta je uho, ki ga pritrdiš na nosilec za dvig bajka

https://www.louis.eu/artikel/scottoiler-dispensing-plate-small-1pc/10002985?filter_article_number=10002985&list=96634cbe352c62cbb69c9b4672b2045f

Objavljeno
pred 5 minutami, boych pravi:

Problem je da F650GS oz. F800GS tega nimata ... :(

jah, potem pa dobiš na scottoilerjevi strani načine pritrditev prav za bmw. Neglede, kateri mazalec boš dal, je pritrditev šobe vedno podobna. Sicer pa je med nami kar nekaj BMW oiler lastnikov, ki imajo mazalce.

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 urami, boych pravi:

Problem je da F650GS oz. F800GS tega nimata ...

Nosilček cevi priviješ na zadnji vijak ščitnika verige na notranji strani (F650 in F700, popolnona enako tudi F800 in ADV).

B0007272.jpg.adb3285a4567bbb0036e34715574455c.jpg

B0005744.jpg.b7d37d8ad0cc98fa90a2e25cd48acb3d.jpg

Orginalni vijak zamenjaš za nekaj daljšega, potem pa uporabiš samovarovalno matico, da se ne odvija.

Jaz sem za nosilček cevi uporabil kabeljski čevelj.

Nekaj takega kot na sliki.

Image1.jpg.bc332cadf82c06832ad666dc1bfe1d84.jpgJRXw6JWrJBrs.jpg.31953c874334a1738eb6b0d170611d50.jpg

Cev je navadna plastična debeline 2-4mm (akvarijska ali kaj podobnega) na koncu sem vstavil "slamico" WD40, ki deluje kot kapilara. Deluje BP.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

@MiNa hvala za detajlne informacije :OK:

Sem že gledal po slikah(motor je trenutno na zimovanju) in je to res edina možnost za pritrditev, brez da vrtaš v nihajko.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 16. 3. 2018 ob 19:31, Kawl pravi:

Kupim Tutorota če ma kdo po kaj bolj ugodni ceni :)

Mislim, da boš težko našel uporabnega Tutora po ugodni ceni. Ga ne damo od sebe. :)

Na temo splošno: V Lidlu bodo imeli od četrtka naprej spet naprodaj masti, čistila,... za motorje, kjer bo tudi kettenspray in predvsem čistilo za verigo. Za 2€ dobiš celo piksno čistila, ki ga uporabljam že nekaj let in dobro očisti verigo, ali pa kakšen drug šmir, ki ga zna biti tudi na motorju veliko.

 

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kdor ma Tutoro montiran, neki me zanima:

-za koliko km vam v povprečju zadostuje poln rezervoarček?

-nekateri pišete da se vam ketne svetijo, na slikah so pa take da bi loh skor jedu z njih dol. Pri men je vse orng usrano že po 300km po pucanju, zadnja feltna (me ne moti), ketna je orng šmirasta, že skoraj zapacana, enako verižniki. Zna kdo ocenit kaj bi bil razlog? Preveč maže, premal maže? Ker nism opazil neke razlike med 1/4,1/2, 3/4 ali poln krog odprto, olje je tisto original za visoke temperature, nateka na OK mesto, cevka ni zapacana ali kaj podobnega. Na kratko, vse zgleda da bi moralo delat, rezultati se pa ne ujemajo...:hmm:

 

Objavljeno

Jaz imam not scottovo letno olje (modro) v tutoru, ker je bolj tekoče.

Če imam odprto na 1, potem zdrži rezervoarček recimo 1500km :) poleg pa vozim tisto malo posodico za dolivat, ene 2-3x se da napolnit.

odprto imam med 3/4 do 1 (1 močno maže)

kakšno olje imaš not?

p.s.

tak zgleda pri mazanju na 1 in druga slika po vožnji po makadamu

 

DSC_0120.JPG

WP_20171014_024.jpg

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 minutami, Xebec pravi:

Kdor ma Tutoro montiran, neki me zanima:

-za koliko km vam v povprečju zadostuje poln rezervoarček?

-nekateri pišete da se vam ketne svetijo, na slikah so pa take da bi loh skor jedu z njih dol. Pri men je vse orng usrano že po 300km po pucanju, zadnja feltna (me ne moti), ketna je orng šmirasta, že skoraj zapacana, enako verižniki. Zna kdo ocenit kaj bi bil razlog? Preveč maže, premal maže? Ker nism opazil neke razlike med 1/4,1/2, 3/4 ali poln krog odprto, olje je tisto original za visoke temperature, nateka na OK mesto, cevka ni zapacana ali kaj podobnega. Na kratko, vse zgleda da bi moralo delat, rezultati se pa ne ujemajo...:hmm:

 

Si zmontiral tudi novo verigo? Če je stara gor ti zdaj počasi čisti dol umazanijo od spraya. Med členki je ful te umazanije katero težko očistiš z krpo in petrolejem,...pa pri prednjem verižniku je tudi katastrofa ponavadi, če niso vsega dobro očistil.

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno
pred 4 minutami, Rey pravi:

Si zmontiral tudi novo verigo? Če je stara gor ti zdaj počasi čisti dol umazanijo od spraya. Med členki je ful te umazanije katero težko očistiš z krpo in petrolejem,...pa pri prednjem verižniku je tudi katastrofa ponavadi, če niso vsega dobro očistil.

Zobna ščetka in petrolej, al pa set za čiščenje iz lujza, škatlica s ščetinami, ki iz vseh strani počisti ketno (sem probal parkrat, spuca)

Objavljeno
11 minutes ago, Xebec said:

Kdor ma Tutoro montiran, neki me zanima:

-za koliko km vam v povprečju zadostuje poln rezervoarček?

-nekateri pišete da se vam ketne svetijo, na slikah so pa take da bi loh skor jedu z njih dol. Pri men je vse orng usrano že po 300km po pucanju, zadnja feltna (me ne moti), ketna je orng šmirasta, že skoraj zapacana, enako verižniki. Zna kdo ocenit kaj bi bil razlog? Preveč maže, premal maže? Ker nism opazil neke razlike med 1/4,1/2, 3/4 ali poln krog odprto, olje je tisto original za visoke temperature, nateka na OK mesto, cevka ni zapacana ali kaj podobnega. Na kratko, vse zgleda da bi moralo delat, rezultati se pa ne ujemajo...:hmm:

 

Real life se ne ujema z internetnimi nebulozami?? Le kako pride do tega? :hmm:

 

Image may contain: 2 people, people smiling, text

 

marsikdo marsikdaj naloži. Slika in objavla se pa itak samo "presežke". A je kdo objavu rob gumoe po dežni furi? Al pa po kaki turistično počasni furi z 2cm pusištrajfna? 

Objavljeno
pred 4 minutami, Rey pravi:

Si zmontiral tudi novo verigo? Če je stara gor ti zdaj počasi čisti dol umazanijo od spraya. Med členki je ful te umazanije katero težko očistiš z krpo in petrolejem,...pa pri prednjem verižniku je tudi katastrofa ponavadi, če niso vsega dobro očistil.

Mam tutoro gor čist od začetka, ketna bla v cca 12k večkrat v nulo spucana v celoti. Petrolej + una krtačka posebej za ketne pucat + penzl tam kjer ne pridem zravn. Zglancano praktično do novega, oprano, minimalno posprejam (je lahko to?), odprem 1+ za cca 20km da dobro pomaže, potem dam recimo na 1/2-3/4. Pridem nazaj po 300km čistega asfalta je pa tako kot da nebi nič pucal...

 

pred 11 minutami, Snecer pravi:

Jaz imam not scottovo letno olje (modro) v tutoru, ker je bolj tekoče.

Če imam odprto na 1, potem zdrži rezervoarček recimo 1500km :) poleg pa vozim tisto malo posodico za dolivat, ene 2-3x se da napolnit.

odprto imam med 3/4 do 1 (1 močno maže)

kakšno olje imaš not?

p.s.

tak zgleda pri mazanju na 1 in druga slika po vožnji po makadamu

 

DSC_0120.JPG

WP_20171014_024.jpg

olje je original tutoro 25+ rdeče.

meni zdrži to skoraj 3x več...po cca 2k je zdaj na 50% poln, odprto 1/2-3/4

Objavljeno
pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

Real life se ne ujema z internetnimi nebulozami?? Le kako pride do tega? :hmm:

 

Image may contain: 2 people, people smiling, text

 

marsikdo marsikdaj naloži. Slika in objavla se pa itak samo "presežke". A je kdo objavu rob gumoe po dežni furi? Al pa po kaki turistično počasni furi z 2cm pusištrajfna? 

jaz vedno objavim tako kot je

pred 1 minuto, Xebec pravi:

Mam tutoro gor čist od začetka, ketna bla v cca 12k večkrat v nulo spucana v celoti. Petrolej + una krtačka posebej za ketne pucat + penzl tam kjer ne pridem zravn. Zglancano praktično do novega, oprano, minimalno posprejam (je lahko to?), odprem 1+ za cca 20km da dobro pomaže, potem dam recimo na 1/2-3/4. Pridem nazaj po 300km čistega asfalta je pa tako kot da nebi nič pucal...

 

olje je original tutoro 25+ rdeče.

meni zdrži to skoraj 3x več...po cca 2k je zdaj na 50% poln, odprto 1/2-3/4

jaz bi olje menjal oziroma sem menjal olje, original sem dobil z rdečim pa je pregosto

z rdečim se ni obneslo

zato sem vzel modro od scotta, bolj tekoče, večja poraba :) bolj čisti in maže

Objavljeno

ps.

še to, ne sprejaj ketne, ko jo očistiš s petrolejem

ampak jo namaži z oljem s pomočjo čopiča...

malo pusti in nato obriši višek

pokaži sliko ketne

evo, lani z rdečim, ekstremne razmere, ko zadeva ni funkcionirala, šele nazajgrede je začela pacat, preprosto pregosto je bilo

 

WP_20170426_002.jpg

WP_20170426_003.jpg

WP_20170426_004.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, Snecer pravi:

ps.

še to, ne sprejaj ketne, ko jo očistiš s petrolejem

ampak jo namaži z oljem s pomočjo čopiča...

malo pusti in nato obriši višek

pokaži sliko ketne

bom probal, pa potem pustil kar na 1 odprto, če bo bolje.

 

nisem doma trenutno, pa itak je spucana zdj po jadranju :P. Poročam stanje ko bom naredil par 100km.

Objavljeno

na zadnji sliki na verižniku se vidi, da je pregosto, da je mastno in da je limalo svinjarijo

Objavljeno
pred 1 uro, Xebec pravi:

bom probal, pa potem pustil kar na 1 odprto, če bo bolje.

 

nisem doma trenutno, pa itak je spucana zdj po jadranju :P. Poročam stanje ko bom naredil par 100km.

jaz imam odprto na 1/2, vse kar je čez svinja povsod. Če se mi zdi da je premalo namazano (bolj suh prst ko potegnem po verigi odprem za max 1/8 kroga) če preveč, pa ravno toliko priprem. Večinoma se igram v teh okvirjih, odvisno od temperatur in hitrosti.

Zanimivo pa da imam na Zju zeleno olje od tutorota, na GTju pa rdeče od scota za višje temperature, oboje pa enako odprt ventil. Tako da, je pri odpiranju zlo odvisno koliko se segreje sam rezervar, pa cevka in dolžina verjetno cevke. No vsekakor mi je veliko bolj všeč gosto olje, ker naredi 5000km rezervar, bolje namaže in manj odleti stran.

V glavnem če imaš nasrano vse skupaj po 300km potem kar zapri ventilček ker brezveze mažeš preveč. Jaz že eno leto ali več (v začetku sem isto kot ti pretiraval) mažem ravno toliko, da v kolikor potegnem po verigi dobim malce masten prst in nič več. Potem je tudi okolica bolj čista, čeprav feltno redno čistim kar po vsaki furi, ker mikrokapljice olja, ki priletijo na feltno se povežejo s prahom in zalimajo nanjo.

Nekako mi pa pri tebi ne gre razumet, da ni razlike pri različno odprtem ventilu. Jaz bi naredil sledeče:

1. preveril če vse cevke prav tesnijo.

2. vijak za regulacijo bi popolnoma zaprl in nato ga odprl do 1/4 in šel na furo (s čisto verigo) V tem primeru, bi bila veriga skoraj premalo mazana. 

3. preveri pozicijo oilerja, od naklona, do možnosti pregrevanja

 

Ker imam filing, da ti ali vleče zrak na regulacijskem ventilu, ali nekaj ne štima z notranjo vzmetjo in imaš preveč dozirano

Seveda, če objaviš še kako sliko bomo lažje razumeli za kaj se gre.

pred 2 urami, Snecer pravi:

ps.

še to, ne sprejaj ketne, ko jo očistiš s petrolejem

ampak jo namaži z oljem s pomočjo čopiča...

malo pusti in nato obriši višek

pokaži sliko ketne

evo, lani z rdečim, ekstremne razmere, ko zadeva ni funkcionirala, šele nazajgrede je začela pacat, preprosto pregosto je bilo

 

WP_20170426_002.jpg

WP_20170426_003.jpg

WP_20170426_004.jpg

po koliko kmjih je taka feltna, če je po 300 je absolutno overdose, razen če si odprl po dežju ali makedamu.

Objavljeno
pred 2 urami, Xebec pravi:

 

 

olje je original tutoro 25+ rdeče.

meni zdrži to skoraj 3x več...po cca 2k je zdaj na 50% poln, odprto 1/2-3/4

Kilometri so nekje normalni za gosto olje (ti boš naredil 4kkm pri 3/4 odprtem ventilu, jaz nardim tja do 5kkm pri 1/2), redkejše naredi tja do 2000km. Spet odvisno od odprtja ventila, ampak ja ena jadranka (700km) 1/3 rezervarčka pri zelenem olju. Ampak poglej, razlika je velika med 1/2 in 3/4 odprtim dozatorjem. Tako da vsekakor bi jaz na tvojem dal na pol in nič več.

Pa še nekaj, ko praviš, da ti je veriga po čiščenju umazana. Ko ti verigo očistiš s petrolejem še kar nekaj časa leti ven mast. Sedaj ali se zapelješ ali zavrtiš za kako minuto gumo na stojalu, tja 70-100km, pa boš videl kako leti svinjarija še ven. Postopek par krat ponoviš in veriga je čista. Jaz potem kar mal olja dam na krpo in premažem verigo in obrišem po zunanji strani.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!