Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 urami, sebar pravi:

Pred par dnevi sem odkril tole zadevo. Sila preprosta ideja za mazanje verige kjer ob kliku na gumb iz kanistra za olje povlečeš v cevko olje in ta s pomočjo gravitacije počasi odkaplja na ketno. Na tujih forumih so ljudje večinoma zadovoljni, po dizajnu pa je zadeva tudi taka da skoraj nima it kaj narobe :) 

A se najde pri nas kdo ki to že uporablja? Študiram da bi kar naroču. Cena je približno 26€. Če bi še koga zanimalo lahko naročimo skupaj in je potem cena takoj pod 20€.

Več informacij na njihovi rahlo češki strani: http://www.loobman.co.uk/

 ytddvjfsg13z.thumb.jpg.d3f6cbf7045c322cb66661812f239778.jpg

in naslednje vprašanje: Kje kapla na verižnik.

 Zelo pomembno, ker za optimalno mora nekje na na uri 6-9 biti dozacija, vse drugo  slabše maže. Če hočeš poceni varianto jo je že @MiNaizzumil :D

Objavljeno
pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

in naslednje vprašanje: Kje kapla na verižnik.

 Zelo pomembno, ker za optimalno mora nekje na na uri 6-9 biti dozacija, vse drugo  slabše maže. Če hočeš poceni varianto jo je že @MiNaizzumil :D

Ma dvostransko dozirno glavo :) 

aai.thumb.jpg.8d5e45b27b886220a42eaa90a9b8dffe.jpg

Objavljeno
pred 2 minutami, sebar pravi:

Ma dvostransko dozirno glavo :) 

aai.thumb.jpg.8d5e45b27b886220a42eaa90a9b8dffe.jpg

to je najboljše. Edino stalno boš moral preverjati pretok olja. Vsekakor pa predlagam bolj gosto olje, ker bolj maže in je bolj obstojno.

Objavljeno
pred 1 uro, sebar pravi:

Ma dvostransko dozirno glavo :) 

aai.thumb.jpg.8d5e45b27b886220a42eaa90a9b8dffe.jpg

trdi členki na fotki :) 

Objavljeno (popravljeno)

Evo dajem na oceno. Ketna spucana, motor spucan. 250km kasneje rezultat, prvic brez spricanja s sprejem po pucanju, ampak namazano z oljem. Odprto misji kurac manj kot 1/2.

20180615_190616.thumb.jpg.53c7ed92b66e691f18d54f68b5de3d1c.jpg20180615_190622.thumb.jpg.123958fc73cc4bf264be13dbe45fa4b0.jpg20180615_190642.thumb.jpg.4cc51eb27c50a8c043302030d2a94e3e.jpg20180615_190704.thumb.jpg.1c883307cc65d83350d43c5bc4d9af29.jpg

feltna

20180615_190721.thumb.jpg.f5ed63a73f91a6d9fb31a241e06d4056.jpg

Popravljeno . Popravil Xebec
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A te oilerji so za vsak motor svoj, al kupiš enega pa monitraš na motor,ki ga trenutno imaš?

 

 

 

Objavljeno
41 minutes ago, Hytech said:

A te oilerji so za vsak motor svoj, al kupiš enega pa monitraš na motor,ki ga trenutno imaš?

 

 

 

Universal.. Od tebe je odvisno, kolko uspesno bos zmontiral.. Je pa seveda pis of kejk zmontirat, ce le nimas trinajst levih rok.. :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@Xebec  preizkusi koliko so mastni zobje verižnika. Pomembno je mazanje stika verige in verižnika!

Objavljeno (popravljeno)

Mičo, a ti po čiščenju namažeš z oljem ali kaj pošpricaš na suho? 

Edit: ketno mislim, valda, jasno, ne.. 

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno (popravljeno)
pred 17 minutami, Tex pravi:

Mičo,

A Js? Po čišenju nanesem z mazalko (šivalni stroji...) nekaj olja na verigo in to je to. Ali na glavnem stojalu v "prvi" pustim mazanje odprto cca 1/2 minute in to je to.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
2 hours ago, MiNa said:

A Js? 

Da.. ;)

Tudi jaz naceloma po ciscenju rocno nakapljam par kapljic, razmazem, potem v prvo na centralnem in malo pustim, da se razmaze.. Bomo vidli, kolko km bo.. 

Objavljeno
pred 12 urami, Xebec pravi:

Evo dajem na oceno. Ketna spucana, motor spucan. 250km kasneje rezultat, prvic brez spricanja s sprejem po pucanju, ampak namazano z oljem. Odprto misji kurac manj kot 1/2.

20180615_190616.thumb.jpg.53c7ed92b66e691f18d54f68b5de3d1c.jpg20180615_190622.thumb.jpg.123958fc73cc4bf264be13dbe45fa4b0.jpg20180615_190642.thumb.jpg.4cc51eb27c50a8c043302030d2a94e3e.jpg20180615_190704.thumb.jpg.1c883307cc65d83350d43c5bc4d9af29.jpg

feltna

20180615_190721.thumb.jpg.f5ed63a73f91a6d9fb31a241e06d4056.jpg

ekola, si že blizu, še malček, za eno osminko odpri in testiraj, ampak po sliki sodeč ne rabiš več dosti odpirat, mam podobno kot ti.. V glavnem, toliko časa odpiraj, da bo veriga mastna še malce več, motor pa še vedno neosvinjan,

pred 12 urami, Snecer pravi:

na oko je presuha

če pogledaš sliko 2 so valjčki mastni, tudi moji so podobno mastni...ravno za mišjo dlako.

Objavljeno
pred 11 urami, Hytech pravi:

A te oilerji so za vsak motor svoj, al kupiš enega pa monitraš na motor,ki ga trenutno imaš?

 

 

 

nekateri so univerzalni Tutoro in podobne ročne zadeve, so pa tudi bolj namenske od Scottoilerja, za posamezen tip motorja.

Moj prvi Tutoro je bil na treh motorjih, preživel en karambol in eno drsanje po tleh. :P

 

pred 10 urami, MiNa pravi:

A Js? Po čišenju nanesem z mazalko (šivalni stroji...) nekaj olja na verigo in to je to. Ali na glavnem stojalu v "prvi" pustim mazanje odprto cca 1/2 minute in to je to.

 

pred 8 urami, Tex pravi:

Da.. ;)

Tudi jaz naceloma po ciscenju rocno nakapljam par kapljic, razmazem, potem v prvo na centralnem in malo pustim, da se razmaze.. Bomo vidli, kolko km bo.. 

jaz kar olje nalijem mal na krpo, potem pa podrgnem po verigi.

Objavljeno

Evo po cca 3Kkm,  dežja, sonca, praha...

IMG_20180616_083732.thumb.jpg.6ccc824f3ca16837c2f473e600a285a1.jpg

Zobje in valjčki mastni ostalo pa umazano. Aja pa iz cevi - rezervoarja sem porabil 10 cm olja.

IMG_20180616_084048.thumb.jpg.897233331e498b9bf593e9a04c3cad22.jpg

Nič zdej pa u hribeeeee...

Objavljeno
pred 2 minutami, MiNa pravi:

Evo po cca 3Kkm,  dežja, sonca, praha...

IMG_20180616_083732.thumb.jpg.6ccc824f3ca16837c2f473e600a285a1.jpg

Zobje in valjčki mastni ostalo pa umazano. Aja pa iz cevi - rezervoarja sem porabil 10 cm olja.

 

Nič zdej pa u hribeeeee...

sem prav mal primerjave delal naših fotk. Predvsem če pogledamo zadnji verižnik, vsi imamo več ali manj mastne vrhove na zobu, dolina pa je skoraj čista, tudi ko prst v utor postaviš bo najmanj masten v sredini. Tako da, vsaj od oka, vsi mažemo tam nekje.

Objavljeno (popravljeno)
12 hours ago, DAMI34 said:

sem prav mal primerjave delal naših fotk. Predvsem če pogledamo zadnji verižnik, vsi imamo več ali manj mastne vrhove na zobu, dolina pa je skoraj čista, tudi ko prst v utor postaviš bo najmanj masten v sredini. Tako da, vsaj od oka, vsi mažemo tam nekje.

Približno 2300 km  z eno posodico in pol olja (Tutoro). Se pravi ~1500 km z enim polnjenjem. Po navedbah proizvajalca je to nekako na zgornji meji (posodica naj bi zdržala od 600 do 1000milj). Slikc pa žal trenutno ne bo, ker je sistem v okvari... odtrgalo mi je dvostransko šobo :mad: 

Popravljeno . Popravil XTR
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Dami, vzamem Tutoro z dvema šobama, se splača?

Objavljeno
pred 2 urami, NejcZ pravi:

Dami, vzamem Tutoro z dvema šobama, se splača?

če maš možnost priklopa (prostor) so vilice super. Le te so gumijaste in je tudi enostavneje umikanje ko snemaš feltno z motorja. Bolj enakomerno je tudi mazanje, pa mam filing da je manjša poraba olja.

Na SXu sem imel vilice. Seveda pa mora biti vpetje ali nosilec vilic narejen stabilno. Tisto kar oni predlagajo, je bolj tko tko. Največ informacij dobiš na kakem tujem forumu, prav od tvojega motorja.

Jaz sem za Sxa in SDja vse skopiral z raznih forumov.

Najbolje je izkoristiti uho na vilici za dvig motorja, pa vanj pritrditi kak scotov ušes, ali narediti kaj po svoje (L prifil, pa vanj zavrtati luknjo, skoznjo pa cev in vilice.)

Recimo tole je stabilno, ker drži vilice blizu verižnika

imag0466.thumb.jpg.a565fdcbffa03eaf35de2621175293fa.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Takle mam, pomoje ni problema nekam stisnat :)

20180625_161610.jpg

Objavljeno
pred 1 uro, NejcZ pravi:

Takle mam, pomoje ni problema nekam stisnat :)

20180625_161610.jpg

ti maš odlične možnosti za pritrditev vilic, namreč 2 vijaka, ki držita stabilizator veriga sta dovolj blizu in nanje lahko mirno montiraš še vilice. Razlika je manjša poraba olja, posledično manj svinarije, in boljše mazanje saj mažeš na obe strani verižnika. Pa ne se sekirat, če bo kdaj kaka kaplja olja na tleh, to je normalno, saj se izcedi z vilice, ko je motor na stranski tački. Pa še verižnik ima dovolj prostora za montažo. --predlagam dotik na mestu cca 3 zobe pred stikom z verigo točno na utor verižnika.

Objavljeno
pred 15 urami, NejcZ pravi:

Takle mam, pomoje ni problema nekam stisnat :)

20180625_161610.jpg

Zanimivo...priporočen "hod" verige 40-45mm. Na mojem Kawasakiju imam 25-35mm, tast na Yamahi XJ6 tudi 25-35mm. Je na vseh KTMih tako?

Objavljeno
pred 27 minutami, Rey pravi:

Zanimivo...priporočen "hod" verige 40-45mm. Na mojem Kawasakiju imam 25-35mm, tast na Yamahi XJ6 tudi 25-35mm. Je na vseh KTMih tako?

Zelo odvisno od mopeda, Z900 ima 35-45, medtem ko SD ima 1,5 do 2,5 ampak je kontrola na vrhu.

Enostavno se pri večini motorjev preveri tako, da motor postaviš na tačko in verigo spodaj nekje na sredini porineš navzgor. Veriga se mora skoraj dotakniti vilic.

Če je preveč ohlapna se tudi bolj čuti onoff efekt, če je preveč nategnjena pa spet ni dobro.

Objavljeno

Adventure ima mal več ker lastniki povečini ful skačemo z njim :P

  • Haha 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!