Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super. Res vrhunsko. V bistvu enako kot da recimo na kakšni pavzi kar iz kante za rezervno olje kaki deci vliješ po ketni. Sami vrhunski izzumi.

Me zanima kateri mazalec uporabljajo tisti na Dakarju...res. Ker oni imajo res obremenjene motorje pa mažejo s sprayom..če sploh. Pol vemo kaki tipi smo slovenci...pri nas je potrebno redno sprotno mazat ketne, ker drugače vse potrga od silnega napora....

Popravljeno . Popravil BIF
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, BIF pravi:

Super. Res vrhunsko. V bistvu enako kot da recimo na kakšni pavzi kar iz kante za rezervno olje kaki deci vliješ po ketni. Sami vrhunski izzumi.

Me zanima kateri mazalec uporabljajo tisti na Dakarju...res. Ker oni imajo res obremenjene motorje pa mažejo s sprayom..če sploh. Pol vemo kaki tipi smo slovenci...pri nas je potrebno redno sprotno mazat ketne, ker drugače vse potrga od silnega napora....

če pa resno odgovorim, da mazanje je še kako hudičevo pomembno...sploh če kup km po mokrem narediš, ker fino suši verigo. Medtem, ko če se voziš po prašnem ali makedamu, je mazanje s cestnimi spreji bolj placebo efekt, ker se samo lepilo na lepilo nanaša in bolj malo maže. 

V tem primeru ali spucaš verigo in potem namažeš, ali pa uporabljaš kake bolj redke ali off road spreje, da sprotno umazanija odleti.

Oiler je v tem primeru fajn, tudi če je nožni. Po dežju bolj pogosto pritiskaš in ravno tako po šodru, zaliješ ketno da jo puca.

S spreji sem se zajebaval kar nekaj let, prvi problem je bil, da sem jih moral tovorit s seboj, drugi kot sem zapisal, lepljenje svinjarije, ko sem seštel da je šlo 4-5 pixen na sezono, sem prešaltal na oiler, prav zaradi maziva.

Pa še verige sem včasih uničil (x ringe) ker je bila med furo slabo mazana.

Edini sprej, ki mi je bil všeč je bil nek fino redek sprej za transportne verige, je bil kot vosek, ni pacal, ni lepil svinjarije in dolgo je vzdržal na verigi.

pred 35 minutami, smasher pravi:

polavtomatski :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za razlago....v tej temi je razložena že vsaj na 40-ih straneh....pa še kar gonite svoje. Da je mazanje verige del vzdrževanja motorja ve vsak tepec, ki ima doma kolo kaj šele motor, zato ni potrebno vedno začet pri žareči kugli, ki se je milijone let ohlajala in je nastala zemlja. Oilerki so samo ena od zadev za preseravanje na motorju...poleg vseh mode-ov, in ostalega sranja.  Noben resen motorist ne uporablja tega sranja...ne na Dakarju, ne na GP-ju, ne motokrosisti, ne enduraši...pa tudi tisti, ki jim je cesta dirkalna pista ne....Nakup, montaža, nastavitev, olje, kontrola...kapljica ali dve...rdeče ali zeleno olje, bučno ali olivno...z vsem skupaj ketna drži 4.721km dlje kot tista, ki se je do menjave praktično ne dotakneš...stane pa komplet z zobniki 120EUR....nepotrebna navlaka...škoda besed.

Ni se treba trudit z nadaljno razlago. Čakam še samo, da prvi razloži, da se z nalakiranimi nohti pa motor dosti lepše pelje.....

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, BIF said:

Hvala za razlago....v tej temi je razložena že vsaj na 40-ih straneh....pa še kar gonite svoje. Da je mazanje verige del vzdrževanja motorja ve vsak tepec, ki ima doma kolo kaj šele motor, zato ni potrebno vedno začet pri žareči kugli, ki se je milijone let ohlajala in je nastala zemlja. Oilerki so samo ena od zadev za preseravanje na motorju...poleg vseh mode-ov, in ostalega sranja.  Noben resen motorist ne uporablja tega sranja...ne na Dakarju, ne na GP-ju, ne motokrosisti, ne enduraši...pa tudi tisti, ki jim je cesta dirkalna pista ne....Nakup, montaža, nastavitev, olje, kontrola...kapljica ali dve...rdeče ali zeleno olje, bučno ali olivno...z vsem skupaj ketna drži 4.721km dlje kot tista, ki se je do menjave praktično ne dotakneš...stane pa komplet z zobniki 120EUR....nepotrebna navlaka...škoda besed.

Ni se treba trudit z nadaljno razlago. Čakam še samo, da prvi razloži, da se z nalakiranimi nohti pa motor dosti lepše pelje.....

samo eno vprašanje, zakaj ti gre tako na živce kaj si nekdo natakne na motor? Čim začneš povezovati motoriranje in smiselnost, si že mimo. V Evropi 99.99% motor ni "racionalna" izbira. Drugače je tam kjer si drugega prevoznega sredstva ne morejo privoščiti zato pa vozijo one neuničljive 250 kubične japonske prdalice. Ampak to je zato ker so revni in morajo biti racionalni.

Nam ni treba biti in tudi nismo. Tudi ti nisi in tudi jaz ne. En si namontira oiler, en si kupi 160 konjev za po makadamu, tretji fukne jurja za auspuh, da ma malo boljši zvok etc, etc.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, BIF pravi:

Hvala za razlago....v tej temi je razložena že vsaj na 40-ih straneh....pa še kar gonite svoje. Da je mazanje verige del vzdrževanja motorja ve vsak tepec, ki ima doma kolo kaj šele motor, zato ni potrebno vedno začet pri žareči kugli, ki se je milijone let ohlajala in je nastala zemlja. Oilerki so samo ena od zadev za preseravanje na motorju...poleg vseh mode-ov, in ostalega sranja.  Noben resen motorist ne uporablja tega sranja...ne na Dakarju, ne na GP-ju, ne motokrosisti, ne enduraši...pa tudi tisti, ki jim je cesta dirkalna pista ne....Nakup, montaža, nastavitev, olje, kontrola...kapljica ali dve...rdeče ali zeleno olje, bučno ali olivno...z vsem skupaj ketna drži 4.721km dlje kot tista, ki se je do menjave praktično ne dotakneš...stane pa komplet z zobniki 120EUR....nepotrebna navlaka...škoda besed.

Ni se treba trudit z nadaljno razlago. Čakam še samo, da prvi razloži, da se z nalakiranimi nohti pa motor dosti lepše pelje.....

Se pravi sem neresen motorist , ker imam oiler in sem zadovoljen z njim . ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1:Najprej take pises, pol enkrat probas oiler, se pa plosca obrne :)  Sej ni velike fiozofije, al ti ustreza, al pa ne. Men je super, kaksni spreji neki....:yea2: Verjetno je bols verizce za 120 evrov kupovat, pa menjat na 20k. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DinDiin pravi:

:lol1:Najprej take pises, pol enkrat probas oiler, se pa plosca obrne :)  Sej ni velike fiozofije, al ti ustreza, al pa ne. Men je super, kaksni spreji neki....:yea2: Verjetno je bols verizce za 120 evrov kupovat, pa menjat na 20k. 

Sej ti tud nisi vedel kaj je oiler dokler nisi kupil motor od mene :P

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, BIF pravi:

Hvala za razlago....v tej temi je razložena že vsaj na 40-ih straneh....pa še kar gonite svoje. Da je mazanje verige del vzdrževanja motorja ve vsak tepec, ki ima doma kolo kaj šele motor, zato ni potrebno vedno začet pri žareči kugli, ki se je milijone let ohlajala in je nastala zemlja. Oilerki so samo ena od zadev za preseravanje na motorju...poleg vseh mode-ov, in ostalega sranja.  Noben resen motorist ne uporablja tega sranja...ne na Dakarju, ne na GP-ju, ne motokrosisti, ne enduraši...pa tudi tisti, ki jim je cesta dirkalna pista ne....Nakup, montaža, nastavitev, olje, kontrola...kapljica ali dve...rdeče ali zeleno olje, bučno ali olivno...z vsem skupaj ketna drži 4.721km dlje kot tista, ki se je do menjave praktično ne dotakneš...stane pa komplet z zobniki 120EUR....nepotrebna navlaka...škoda besed.

Ni se treba trudit z nadaljno razlago. Čakam še samo, da prvi razloži, da se z nalakiranimi nohti pa motor dosti lepše pelje.....

dejansko je edini plus oilera, da se maže z oljem in ne z lepljivimi spreji, ostalo pa ni nek presežek

razmišljam, da bi odstranil navlako

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bif, z marsikerim tvojim pisanjem se strinjam, ampak to pa je bullshit ..

ja, prav pogrešam čase, ko sem po x urah fure v moto opremi v garaži v bloku med avti švical in brizgal po ketni, razlagal sosedom da tu nič mimo ne šprica po tleh in ne bom nič umazal naokoli .. prav tako pogrešam pogoste izlete na bencinski servis/avtopralnico z smrdečim kerozinom/špricalko/ščetko v kovčku ..

sicer pa ja, če v motogpju tega nimajo, pa bom jaz tudi dol vrgel in bom potem resen motorist .. tam ja naklepajo kakšnih 500km z vsako ketno .. jo bom pa tudi jaz menjal vsak vikend, ko jebe ..

:huh: :?

2 hours ago, Kmet2 said:

Se pravi sem neresen motorist , ker imam oiler in sem zadovoljen z njim . ?

 

ti pa sploh ne, ker maš električarnišničnega .. :ras:

Popravljeno . Popravil Tex
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, BIF pravi:

Noben resen motorist ne uporablja tega sranja...

Saj jaz vem, da nisem resna motoristka, ker se vozim izkljucno za zabavo, pa mimo grede se kaj lepega/zanimivega vidim. Samo, da je pa oiler merilo ali si resen motorist.....no, tega kriterija pa se nisem slisala ?. Itak pa smo ze dorekli, da je to za nas lenuhe ?

Popravljeno . Popravil maxxa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne odgovarjam vsakemu posebaj....vsak od vas ima prav...zase...to je MS forum. Jaz sem pač povedal moje videnje zadeve. Jaz sem star 51 let in 1x na 1000km. mi res ni težko potegnit motor na central štender, zavrtet zadnje kolo upognit hrbet ter posprejat ketno...

Mnogim je to problem...ni pa problem se sklanjat in kontrolirat, če je cevka na svojem mestu, če je dovolj olja, če je oiler pravilno nastavljen itd. itd. Ja vem ja...zdaj boste pač napisali, da tega seveda vi ne delate, ker ni treba...ok...ok... zima je pa se pač menimo....;)

Da pojasnim še RESEN motorist...ker pač iščete dlako v jajcu. Resen motorist je bil v tem kontekstu mišljen tisti, ki mu je motoriranje več kot samo hoby...kot je nam. Nam je motoriranje prostočasna dejavnost, hoby...nekaterim beg pred ženo (ta je že skoraj resen mortorist), kakšni motoristki feminističen pripomoček...in podobno.

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, BIF pravi:

Da ne odgovarjam vsakemu posebaj....vsak od vas ima prav...zase...to je MS forum. Jaz sem pač povedal moje videnje zadeve. Jaz sem star 51 let in 1x na 1000km. mi res ni težko potegnit motor na central štender, zavrtet zadnje kolo upognit hrbet ter posprejat ketno...

Mnogim je to problem...ni pa problem se sklanjat in kontrolirat, če je cevka na svojem mestu, če je dovolj olja, če je oiler pravilno nastavljen itd. itd. Ja vem ja...zdaj boste pač napisali, da tega seveda vi ne delate, ker ni treba...ok...ok... zima je pa se pač menimo....;)

Da pojasnim še RESEN motorist...ker pač iščete dlako v jajcu. Resen motorist je bil v tem kontekstu mišljen tisti, ki mu je motoriranje več kot samo hoby...kot je nam. Nam je motoriranje prostočasna dejavnost, hoby...nekaterim beg pred ženo (ta je že skoraj resen mortorist), kakšni motoristki feminističen pripomoček...in podobno.

Jaz imam displej na krmilu . Kaže nivo olja v posodici , kolikšen je pretok itd in vse se ureja preko displeja na krmilu , samo klik in zadeva je urejena . 

Je pa res če nisi samo na asvaltu vsake toliko preverit cevkico , ki dozira olje na verigo , da potem ne ostaneš sredi Baltika brez nje . ? 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zmota št. 1: nimajo vsi motorji centralnega stojala

7 minutes ago, BIF said:

Jaz sem pač povedal moje videnje zadeve. ....

Zdaj si povedal "svoje mnenje", prej pa si trdil " .. ..pa še kar gonite svoje.. ..Noben resen motorist ne uporablja tega sranja.."

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki imajo centralni štender in motor, ki ne "žre" ketne, lahko s sprejem povsem solidno shajajo na 500km+ ali po potrebi in bo ketna dolgo držala.

Je pa ketno potrebno tu in tam očistiti ter odstraniti "kepo" pri sprednjem verižniku.

Pri mojem sem imel dva problema, nima centralnega stojala in je ketnožer.

Prvo sem rešil s stranskim zložljivim stojalom, ker na furah je bilo sitno premikat motor, da si lahko celo ketno namazal. Ta sistem sem potem lepo obvladal, poleg tega pa je bilo stransko stojalo majhno, lahko in za pospravit skupaj s sprejem v torbico. Še sedaj ga vozim poleg, ker je koristno tudi za kakšen "servis" na zadnjem delu. 

Za ketnožera pa neke pametne rešitve ni bilo, razen, da sem nabavil močnejšo in sedaj je nekako mir, še ni bilo treba nič španat, pa zgleda kot "prvi dan", nič raztegnjena.

Oiler je prinesel novost in sicer v tem, da se ketna maže z oljem in tudi isti obenem. Od tedaj ketne nisem več čistil z raznimi preparati, ker ni bila lepljiva, ampak zgolj z oljem, en čopič in ko sem prišel okoli, se je svetila.

Minus je, da rado vržo na gumo in se malo bojim levih ovinkov :) pa da je treba navlako nekak primerno montirat + izbira olja.

Resni motoristi imajo kardan...

p.s.

obstaja še tretja, jeb..veter varianta, da mažeš kot ti je če, če ti je in se ne sekiraš, saj novi celoten set pride (osnovni) le okoli 80 EUR in imaš potem spet novo, brezhibno ketno. Zdrži pa ziher do 20k pri takem načinu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, BIF pravi:

Super. Res vrhunsko. V bistvu enako kot da recimo na kakšni pavzi kar iz kante za rezervno olje kaki deci vliješ po ketni. Sami vrhunski izzumi.

Me zanima kateri mazalec uporabljajo tisti na Dakarju...res. Ker oni imajo res obremenjene motorje pa mažejo s sprayom..če sploh. Pol vemo kaki tipi smo slovenci...pri nas je potrebno redno sprotno mazat ketne, ker drugače vse potrga od silnega napora....

Kolega je antimazač ketne,ma vam iz prve roke garantiram da ni dosti manj zdržala.Verjetno je preračunal kok stane sprej :lol1:in je zato na koncu prišparal:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, BIF pravi:

Da ne odgovarjam vsakemu posebaj....vsak od vas ima prav...zase...to je MS forum. Jaz sem pač povedal moje videnje zadeve. Jaz sem star 51 let in 1x na 1000km. mi res ni težko potegnit motor na central štender, zavrtet zadnje kolo upognit hrbet ter posprejat ketno...

Mnogim je to problem...ni pa problem se sklanjat in kontrolirat, če je cevka na svojem mestu, če je dovolj olja, če je oiler pravilno nastavljen itd. itd. Ja vem ja...zdaj boste pač napisali, da tega seveda vi ne delate, ker ni treba...ok...ok... zima je pa se pač menimo....;)

Da pojasnim še RESEN motorist...ker pač iščete dlako v jajcu. Resen motorist je bil v tem kontekstu mišljen tisti, ki mu je motoriranje več kot samo hoby...kot je nam. Nam je motoriranje prostočasna dejavnost, hoby...nekaterim beg pred ženo (ta je že skoraj resen mortorist), kakšni motoristki feminističen pripomoček...in podobno.

Kakšen je pa tisti motorist ki se mu žena skoz odzadi vozi z svojmu mopedom??To je kk udba učasih....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, lukec pravi:

Kakšen je pa tisti motorist ki se mu žena skoz odzadi vozi z svojmu mopedom??To je kk udba učasih....

?...ta je pač revež...tega bi dal v kategorijo Tifusar. Ko ga vidiš samo bejži...ziher ima "čuvaja" kje v bližini....?

pred 27 minutami, nejc74 pravi:

zmota št. 1: nimajo vsi motorji centralnega stojala

Zdaj si povedal "svoje mnenje", prej pa si trdil " .. ..pa še kar gonite svoje.. ..Noben resen motorist ne uporablja tega sranja.."

Hehehe...saj sem povedal..smo na MS forumu...zima je...in vsakak dlaka v jajcu pride prav.... Še dobro da nisem uporabil drugačnih fontov pisave....to bi bil šele hudič....;)

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...moja ma pa rit namesto z masažnim oljem namazano z mašin oljem.... če jo kam dlje peljem na motorju.

...isto... sam še bolj fukiš zgleda..... ti rečem...   :P

...pa še na masažnem olju pršparaš...      :P

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, Snecer pravi:

 

Je pa ketno potrebno tu in tam očistiti ter odstraniti "kepo" pri sprednjem verižniku.

Oiler je prinesel novost in sicer v tem, da se ketna maže z oljem in tudi isti obenem. Od tedaj ketne nisem več čistil z raznimi preparati, ker ni bila lepljiva, ampak zgolj z oljem, en čopič in ko sem prišel okoli, se je svetila.

 

Resni motoristi imajo kardan...

p.s.

obstaja še tretja, jeb..veter varianta, da mažeš kot ti je če, če ti je in se ne sekiraš, saj novi celoten set pride (osnovni) le okoli 80 EUR in imaš potem spet novo, brezhibno ketno. Zdrži pa ziher do 20k pri takem načinu.

"Kepa" pri prednjem verižniku je minimalna pri 5.000km...če se bi izogibal makedamu še manj. Poanta je v spray-u. Uporabljam Motulov off-road spray...se ne lepi kot tista road svinjarija...ketna je lepo namazana, vsebuje silikon, in ketna je čista. Jeba je edino, da se pri pranju sveti kot nova in jo moram za ziher še 1x posprejat...Zdaj pač manj perem motor....:D

Kardan...res je to sem pozabil. Ko kupiš kardan dobiš certifikat "Echte motorradfahrer"...nicht mehr kettenspray..?

 

echte-maenner-fahren-motorrad-kochschuerze.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, BIF pravi:

Me zanima kateri mazalec uporabljajo tisti na Dakarju...res. Ker oni imajo res obremenjene motorje pa mažejo s sprayom..če sploh. Pol vemo kaki tipi smo slovenci...pri nas je potrebno redno sprotno mazat ketne, ker drugače vse potrga od silnega napora....

V pesku se vozi s suho ketno. Bilokaj našprejaš gor, se je bo pesek prijel... in imaš homemade brusilec zobnikov. Naredi več škode, kot če ni podmazana.

Osebno svoje offroad ketne pošprejam po čiščenju (še najbolj zaradi protikorozijske zaščite) in pred vožnjo. Pri čemer je vožnja definirana kot 1 ura MX-a, cel dan endura ali vikend na Rabu/kje drugje. Vmes ketne ne sprejam, če je teren peščen (Rab) ali ekstremno prašen (Ribnik, ko nekaj časa ni dežja) je sploh ne mažem. Ketna na 200 EXC ima 70 ur take rabe za sabo in ji ni videti kake posebne škode, zobnikom pa tudi ni hudega. Za 640 pa gruntam da bom eno malo plastenko olja in krpico vozil s sabo, pred vožnjo malo pomažeš in obrišeš.

pred 13 urami, BIF pravi:

Oilerki so samo ena od zadev za preseravanje na motorju...poleg vseh mode-ov, in ostalega sranja.  Noben resen motorist ne uporablja tega sranja...ne na Dakarju, ne na GP-ju, ne motokrosisti, ne enduraši...pa tudi tisti, ki jim je cesta dirkalna pista ne....

Če se prav spomnim iz intervjuja v MotoSI pred leti, je eden izmed odgovornih za ketne pri MotoGP (neke sorte skrbnik za več moštev) povedal da on vrže ketno v olje, potegne ven, obriše s krpo in to gre pol na motor. So pa verjetno tiste ketne 'odprtega' tipa, se pravi brez O/X/Z tesnil, zaradi čim manjših izgub v prenosu. Sam verjetno se tam vsaj za tekme uporabi vedno nova ketna... je prepoceni da bi na tem tvegal odstop.

pred 11 urami, nejc74 pravi:

V Evropi 99.99% motor ni "racionalna" izbira.

Seveda je. Ne bom menda v hribe peš hodil ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej ste mi pa vse znanje zj3bal in se ne znam opredelit kam spadam med dobre al slabe bajkerje, sej zadnjih 25.000 km nisem niti enkrat ketne pogledu kaj šele namazu:lol1:

Lp, n

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, notranc pravi:

Zdej ste mi pa vse znanje zj3bal in se ne znam opredelit kam spadam med dobre al slabe bajkerje, sej zadnjih 25.000 km nisem niti enkrat ketne pogledu kaj šele namazu:lol1:

Lp, n

kupi si jo pa jo v rukzaku imej:quad:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!