Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

..... če hocte vedet vse o tem kako se vzdrzuje in maže ketna, da čimdlje zdrzi vam lahko pove moj..... :jezik:.... pa sploh ni taprau motorist k mene skoz ukrog fura....:ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, BIF pravi:

Hvala za razlago....v tej temi je razložena že vsaj na 40-ih straneh....pa še kar gonite svoje. Da je mazanje verige del vzdrževanja motorja ve vsak tepec, ki ima doma kolo kaj šele motor, zato ni potrebno vedno začet pri žareči kugli, ki se je milijone let ohlajala in je nastala zemlja. Oilerki so samo ena od zadev za preseravanje na motorju...poleg vseh mode-ov, in ostalega sranja.  Noben resen motorist ne uporablja tega sranja...ne na Dakarju, ne na GP-ju, ne motokrosisti, ne enduraši...pa tudi tisti, ki jim je cesta dirkalna pista ne....Nakup, montaža, nastavitev, olje, kontrola...kapljica ali dve...rdeče ali zeleno olje, bučno ali olivno...z vsem skupaj ketna drži 4.721km dlje kot tista, ki se je do menjave praktično ne dotakneš...stane pa komplet z zobniki 120EUR....nepotrebna navlaka...škoda besed.

Ni se treba trudit z nadaljno razlago. Čakam še samo, da prvi razloži, da se z nalakiranimi nohti pa motor dosti lepše pelje.....

zgleda da se ti je oiler zameril :P

V teoriji je pa itak vse preseravanje, tut temna šipca, pa pokrovček rezervarja, pa nalepka...in ne mazanje ni za profesionalce, to je domena nas amaterjev, ki imamo v glavnem motorje v garaži na tepihu, ter jih božamo samo z nalakiranimi nohti.

ps. celo dramo si nardil iz dodane vrednosti med 20 in 150€ :D

 

pred 5 urami, Kmet2 pravi:

Sej ti tud nisi vedel kaj je oiler dokler nisi kupil motor od mene :P

sej tut jest nisem vedel, dokler ga nisem zmontiral.

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Snecer pravi:

dejansko je edini olus oilera, da se maže z oljem in ne z lepljivimi spreji, ostalo pa ni nek presežek

razmišljam, da bi odstranil navlako

seveda ni ampak je že to dovolj, da ni potrebe na furi dvigovat in sprejat mopeda, ter pixne vleči s seboj, pa še ketnca (mimgrede košta 200 z verižniki + montaža) nardi kar nekaj več kmjev.

Zdej pa računica 4x15€ za sprej letno (moja poraba), verigo že imam 42kkm oziroma teče 4. leto = 4x 60€= 240€

V tem čau sem zapravil 80€ za oiler+2l olja cca 100€

Evo, oiler je za škrtice :P

 

pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Jaz imam displej na krmilu . Kaže nivo olja v posodici , kolikšen je pretok itd in vse se ureja preko displeja na krmilu , samo klik in zadeva je urejena . 

Je pa res če nisi samo na asvaltu vsake toliko preverit cevkico , ki dozira olje na verigo , da potem ne ostaneš sredi Baltika brez nje . ? 

 

pa kaj drugeega tudi preverimo, če je dolga pot je to pač nuja. Tudi stanje olja se preveri.

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, DAMI34 pravi:

Evo, oiler je za škrtice!!!!!!!!!!

:OK:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Gonca pravi:

Čez par let boste mazal z nano spreji. Ob misli na oiler in stare silikonske spreje se boste samo nasmehnili.

ni nujno, lahko da bomo kardanarja al pa jermenarja kupili :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, DAMI34 pravi:

zgleda da se ti je oiler zameril :P

V teoriji je pa itak vse preseravanje, tut temna šipca, pa pokrovček rezervarja, pa nalepka...in ne mazanje ni za profesionalce, to je domena nas amaterjev, ki imamo v glavnem motorje v garaži na tepihu, ter jih božamo samo z nalakiranimi nohti.

ps. celo dramo si nardil iz dodane vrednosti med 20 in 150€ :D

 

 

Hehehe...ni se mi zameril...tudi možnosti nima da se mi bi. Kar se tiče cene, razmerij, preračunavanj itd....naj takoj pojasnim, da je to zadnja stvar, ki me zanima. Vedno ocenjujem koristnost, uporabnost, upravičenost, smiselnost itd. cena je zadnji faktor. če ocenim, da nekaj potrebujem in je uporabno, koristno itd...to kupim...stane koliko stane. Denar je za nucat.

Drugače pa ste si to zelo vzeli k srcu (moje mnenje o oilerjih)...brez potrebe. Zame je to še en nepotreben gadget, ki je našel nek krog gadget-fetish oboževalcev, ki so ga kupili, zmontirali in ga uporabljajo. Popolnoma jasno je, da nihče ne bo priznal, da ni naredil ravno nekega presežka in, da gre zadeva čisto ok tudi brez oilerja...nenazadnje...dvomim, da več kot 5% hoby motoristov uporablja to kantico.

Jaz pač izhajam iz tega, ker sem večino mojega časa pred motorjem preživel na off roadu in če kje sem se tam naučil, da vsaka taka fancy pizdarija na vozilu, obvezno povzroči neko težavo...prej ali slej...praviloma ravno takrat, ko tega ni treba...in, da so inžinerji bolj pametni od mene in, če takih raznih pizdarij niso sami gor zmontirali, so nepotrebne. Predvsem pa 100 lučk pomeni tudi 100 problemov. Zato sem bolj minimalistično naravnan...in tako spada zame oiler med nepotrebne zadeve.

Da pa kdo uporablja in je nemara z njim celo zadovoljen, pa mene nič ne moti...privoščim....pa tudi neko sliko o uporabniku si ustvarim.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, DAMI34 pravi:

seveda ni ampak je že to dovolj, da ni potrebe na furi dvigovat in sprejat mopeda, ter pixne vleči s seboj, pa še ketnca (mimgrede košta 200 z verižniki + montaža) nardi kar nekaj več kmjev.

Zdej pa računica 4x15€ za sprej letno (moja poraba), verigo že imam 42kkm oziroma teče 4. leto = 4x 60€= 240€

V tem čau sem zapravil 80€ za oiler+2l olja cca 100€

Evo, oiler je za škrtice :P

 

pa kaj drugeega tudi preverimo, če je dolga pot je to pač nuja. Tudi stanje olja se preveri.

Jz nč ne preverjam ...a teb olje pijejo :P

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, BIF pravi:

Hehehe...ni se mi zameril...tudi možnosti nima da se mi bi. Kar se tiče cene, razmerij, preračunavanj itd....naj takoj pojasnim, da je to zadnja stvar, ki me zanima. Vedno ocenjujem koristnost, uporabnost, upravičenost, smiselnost itd. cena je zadnji faktor. če ocenim, da nekaj potrebujem in je uporabno, koristno itd...to kupim...stane koliko stane. Denar je za nucat.

Drugače pa ste si to zelo vzeli k srcu (moje mnenje o oilerjih)...brez potrebe. Zame je to še en nepotreben gadget, ki je našel nek krog gadget-fetish oboževalcev, ki so ga kupili, zmontirali in ga uporabljajo. Popolnoma jasno je, da nihče ne bo priznal, da ni naredil ravno nekega presežka in, da gre zadeva čisto ok tudi brez oilerja...nenazadnje...dvomim, da več kot 5% hoby motoristov uporablja to kantico.

Jaz pač izhajam iz tega, ker sem večino mojega časa pred motorjem preživel na off roadu in če kje sem se tam naučil, da vsaka taka fancy pizdarija na vozilu, obvezno povzroči neko težavo...prej ali slej...praviloma ravno takrat, ko tega ni treba...in, da so inžinerji bolj pametni od mene in, če takih raznih pizdarij niso sami gor zmontirali, so nepotrebne. Predvsem pa 100 lučk pomeni tudi 100 problemov. Zato sem bolj minimalistično naravnan...in tako spada zame oiler med nepotrebne zadeve.

Da pa kdo uporablja in je nemara z njim celo zadovoljen, pa mene nič ne moti...privoščim....pa tudi neko sliko o uporabniku si ustvarim.

No če bi spremljal moje poste bi prebral , da sem popljuval vse motorje , ki mi niso sedli od Multistrade naprej , pa sem jih drago plačal , prav tako bi to povedal pri oilerju , men pač sede .

In to sem pljuval še ko sem si jih lastil , ne ko sem jih prodal , kot Šeruga ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, BIF pravi:

Predvsem pa 100 lučk pomeni tudi 100 problemov. Zato sem bolj minimalistično naravnan...in tako spada zame oiler med nepotrebne zadeve.

Da pa kdo uporablja in je nemara z njim celo zadovoljen, pa mene nič ne moti...privoščim....pa tudi neko sliko o uporabniku si ustvarim.

Tole, se popolnoma strinjam. Če nečesa ni, ne more crkniti, ni fanci kratic na motorju, pa ti ne bo pisal ERRORJEV :D

Stara zgodba, moja pogruntavščina, ampak svet gre naprej.

Recimo, jaz Navigacije nimam, (razen na founu), komunikacije tudi nimam, še ogrevanega sedeža si ne dam (pa bi me prišel 150€) kar pa ne pomeni, da določene zadeve niso kul.

Tudi oiler ne gledam kot nek dodatek, ampak alternativo sprejanju. Ker sem pred montažo oilerja že naklepal kakih 100000jurčkov kmjev, ojlerje pa imam zadnje 3 leta, mislim da točno vem kaj hočem in kaj mi ustreza in kje so prednosti uporabe oilerja (zame seveda). Meni odgovarja (nočem pa električnega priklopa iz istega vzroka kot nočem alarma)

Mi je pa ta debata smešna, ker je podobno kot bi šel v Akrapovič avspuhe pisat da je to brezveze. Tistim, ki ga nismo namontirali je tema brezveze, a hkrati smešno, če začnemo v isti temi klobasat o neupravičenosti montaže drugega izpuha in se smejat lastnikom, da saj ne vozijo moto GP, in bi tak ror rabili.

Ali pa v temi sedeži. A ne more biti folk zadovoljen s stock sedežem? A res rabi mehkejše, pa znižane, pa vezen napis svojega imena in znamke motocikla? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Kmet2 pravi:

No če bi spremljal moje poste bi prebral , da sem popljuval vse motorje , ki mi niso sedli od Multistrade naprej , pa sem jih drago plačal , prav tako bi to povedal pri oilerju , men pač sede .

In to sem pljuval še ko sem si jih lastil , ne ko sem jih prodal , kot Šeruga ? 

Tvoje poste berem...ker včasih celo kaj pametnega napišeš....? ...drugače pa ja...seveda je kdo zadovoljen z oilerjem...pač spada med 10% tistih 5%, ki so si to kantico nabavili....vedno se najde kdo, ki je z nečim zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

Nek pameten zaključek bi bil, da če nabaviš BMW GS 1250, rešiš vse težave na mah... :) 

To bi bil zaključek...eventuelno. Nikakor pa ne pameten...:D

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, BIF pravi:

Tvoje poste berem...ker včasih celo kaj pametnega napišeš....? ...drugače pa ja...seveda je kdo zadovoljen z oilerjem...pač spada med 10% tistih 5%, ki so si to kantico nabavili....vedno se najde kdo, ki je z nečim zadovoljen.

% lastnikov oilerja bi znal biti kar večji, vsaj kar vidim. Seveda je montaža ali potreba po montaži pogojena s količino prevoženih kilometrov. Več kot se folk vozi, prej ma "kantico".

To je zgolj moje mnenje. Za natančnejše bi morali izvesti anketo.

ps. v temi o prikazovalniku prestav nismo še nič napisali. Brezveze, a ne znajo štet :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, BIF pravi:

Tvoje poste berem...ker včasih celo kaj pametnega napišeš....? ...drugače pa ja...seveda je kdo zadovoljen z oilerjem...pač spada med 10% tistih 5%, ki so si to kantico nabavili....vedno se najde kdo, ki je z nečim zadovoljen.

Pa še takrat se zmotim , pa pametno izpade :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa pojdimo nazaj k temi:

Najboljši oiler, kar sem jih videl (pa še del serijske opreme je bil) je na NSU (Pretis). Oddušek iz motorja ima napeljan na verigo...:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

ps. v temi o prikazovalniku prestav nismo še nič napisali. Brezveze, a ne znajo štet :P

 

TO je rešitev. nič mazanja, nič štetja prestav, nič menjavanja...še vozit ti ni treba. V bistvu lahko ležiš doma na kavču pa gre motor kar sam...sanjsko...

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, BIF pravi:

Noben resen motorist ne uporablja tega sranja...ne na Dakarju, ne na GP-ju, ne motokrosisti, ne enduraši...pa tudtisti, ki jim je cesta dirkalna pista ne....

Jaz sem star 51 let in 1x na 1000km. mi res ni težko potegnit motor na central štender...

Resen motorist je bil v tem kontekstu mišljen tisti, ki mu je motoriranje več kot samo hoby...

 

Centralno stojalo??? ti to resno?

Daj mojster pospravi zmedo v svoji glavi pa se najprej odloči, kaj hočeš povedat...

Resen motorist nima motorja s centralnim stojalom. 

Popravljeno . Popravil SF
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, SF pravi:

 

Centralno stojalo??? ti to resno?

Daj mojster pospravi zmedo v svoji glavi pa se najprej odloči, kaj hočeš povedat...

Resen motorist nima motorja s centralnim stojalom. 

Ti si šele zmeden. Ne delaj premetank po svoji volji, ker ti ne gre dobro. Pusti kot je pa boš razumel...sem napisal tako, da tudi takšnim kot si ti ne bi smelo delat težav.

Resnega motorista sem pojasnil...in nikjer nisem napisal, da sem jaz resen motorist.

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz verigo namažem na cca 500-1000 km na sledeč način. Zbrišem z suho cunjo, premažem z čopičem olje za mazanje verig motornih žag, ampak ne uno sranje od Petrola, pravo olje, ki vleče niti do 2m. Potem čez špricnem s sprejem. Moj brat (jaz nisem še imel motorja več kot 15k km) je na tak način na TDM 900 imel verigo 45 k km. Pa se 90% vozita 2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok. Vidim, da bomo počasi zašli pa še kako obračunavanje bo padlo (jebenti zimo in mrz in sol)

Kar ni konkretno v zvezi z oilerji bo brisano.

Hvala

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Ok. Vidim, da bomo počasi zašli pa še kako obračunavanje bo padlo (jebenti zimo in mrz in sol)

Kar ni konkretno v zvezi z oilerji bo brisano.

Hvala

a če napišem, da nimam oilerja, čeprav sem resno premišljeval, da bi ga mel, pa sem se premislil, bom brisan :huh: 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!