Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz bom se enga tutora kupil. Sem zadovoljen z njim.

Objavljeno
pred 2 urami, krucymucy pravi:

Jaz bom se enga tutora kupil. Sem zadovoljen z njim.

a boš tut prvo gumo mazal? :P

Jaz bom pa preventivno po 43.000km menjal verigo na sunjaču. Sicer je veriga ok, enakomerno laufa še vedno, zadnji verižnik ok, prvi pa že malo načet v smeri vožnje. 

Pa bom preventivno pred izleti zadevo opravil. (pa zob manj spredaj itak) Bi pa verjetno ali komot naredila 50kkm,.

Ko menjam poslikam.

Objavljeno

Z obeh strani bom mazal.

Za na zimski moped rabim.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi tole se lahko zgodi.

.

 

 

Objavljeno

Dami, pa ti na servisu niso nc rekl, 30k?!?!?! To mors menjat, k bo utrgal drgac :)  Men se moja tud zdi cist ok, sam so mi ze priporocal, da naj menjam....

Objavljeno
pred 49 minutami, DinDiin pravi:

Dami, pa ti na servisu niso nc rekl, 30k?!?!?! To mors menjat, k bo utrgal drgac :)  Men se moja tud zdi cist ok, sam so mi ze priporocal, da naj menjam....

Moj GT ima 43.000 km, veriga ok, enakomerno laufa, nisem sicer gledal natega, ampak toliko že vem, da ni panike. Zadnji verižnik tudi še ok, na prvem se pa že malo pozna "butanje". Ni sicer panike, ker kolega je na GTju pri 55 prvi verižnik zbrusil v trikotnike. :D

Aja, preventivno menjam sedaj v torek pri Rumenem. Je že prišlo vse EK enuma "ta močna", zadnji original in prvi z enim zobom manj.

ps. na servisu se je čudil, ko sem povedal da je še original. Na SDjih ponavadi menjajo pri 20-25..

Kar berem to temo z oilerji od 40-60 je nekje povprečje. Nekaj igra seveda še moč motorja in butanje, pa pesek, čiščenje itd..

Če hočeš biti miren jo izmeri. V servisnih navodilih je navedeno koliko mora biti max dolga ob določeni obremenitvi. Al pa poglej verižnike, če so še ok, pa da veriga lepo teče, ne vidim nekega problema.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Takle po 44 jurjih izgleda situacija. Mazano z oilerjem od začetka. Veriga je še čisto kul, zadnji verižnik tudi, na prvem so pa že posledice nabijanja.tudi vožnje v prenizkih obratih. Tja 5-10 jurjev bi se naredil, kaj več pa ne.

 

IMG_20190305_112128.jpg

IMG_20190305_111308.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Veriga in zadnji zobnik brez oilerja po 40k km, stopnja vzdrzevanja neznana - nekaj mastne svinjarije je sicer bilo okrog prednjega zobnika. Kjer je manjkal x-ring, je bilo zracnosti med cleni ogromno, kjer je se bil, ni bilo zracnosti prakticno nic.

Montiran nov set veriznikov in verige, v nastajanju je elektronski oiler.

IMG_20190306_123941.jpg

IMG_20190306_124224.thumb.jpg.c81faef7cd57ff9be24d10f230b963e8.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

uf..jaz bi komot še 40kkm naredil, če bi tako verigo hotel :P

 

Objavljeno

Moped je bil prakticno nevozen. Pri konstantni voznji 40-70 km/h je bilo eno samo cukanje.

Objavljeno

Tud moja se je zelo podobno raztegnila. Trije zglobi.  Jeba, da tocno vem kdaj jo je res fino dobila po picki. oO enga krizisca, kjer sm kr silovito potegnu u klanec, je zacelo cukat in pokat, ko je nasedlo na vrh zoba....obup. Pelal se par 100km, pol pa klical asistenco. :( 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

... @Zok

...ekola hoummejd elektronski ojler.

...edini elektronski divajs je špula...el-magnetni ventil, ki odpre ali zapre dovod olja.:lol1:20190326_055001.thumb.jpg.784a125d792c364437697bef4d8598a5.jpg20190326_054948.thumb.jpg.fe76a304b80dc3ec30f5e83cf7e02c0b.jpg

20190326_054929.thumb.jpg.c8dd9b464aa4cab330807184ae0505de.jpg

20190326_054919.thumb.jpg.183e9ae0780aa1215fc39ad51cc5f21f.jpg

Zmontirano včeraj... danes moram samo še priklopiti elektroniko   :P  ...pa se mi ni dalo več...    

 

 

 

Objavljeno

Princip je dober, pazi le, da se ti ne bo elektromagnetni ventil pregreval. Niso vsi narejeni za 100% duty cycle. Nekateri porabijo vec kot pol ampera, in vsa ta moc gre v segrevanje. ;)

Objavljeno (popravljeno)

... naj bi  pokuril 160mA po podatkih .. sem tudi meril kako leto nazaj na enemu drugemu ventilu.... bom pa praveril še na tem... 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred eno uro, Snecer pravi:

res "lepo" :) 

... ooo...   :blush:   ... hvala...    :blush:

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, Zivnorc pravi:

... @Zok

...ekola hoummejd elektronski ojler.

...edini elektronski divajs je špula...el-magnetni ventil, ki odpre ali zapre dovod olja.:lol1:20190326_055001.thumb.jpg.784a125d792c364437697bef4d8598a5.jpg20190326_054948.thumb.jpg.fe76a304b80dc3ec30f5e83cf7e02c0b.jpg

20190326_054929.thumb.jpg.c8dd9b464aa4cab330807184ae0505de.jpg

20190326_054919.thumb.jpg.183e9ae0780aa1215fc39ad51cc5f21f.jpg

Zmontirano včeraj... danes moram samo še priklopiti elektroniko   :P  ...pa se mi ni dalo več...    

 

 

 

pa ti si bolji kao Pat i Mat:)

Popravljeno . Popravil Xebec
  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno

...ekola @Snecer ...

...za tamalega Versysa sem se danes pa bolj potrudil.

...a ti je bolj všeč, kot tisti, ki sem ga naredil včeraj?

 

20190326_195608.jpg

20190326_195318.jpg

Objavljeno

lahko bi silikonsko cev kupil, ne to prepleteno, vezice... kje pa je posodica? 

res je "lepo" 

Objavljeno

...silikonske cevi imam na metre doma...kaj me nisi prej spomnu...   :eek:

....prepletena neoprensko gumasta zdrži višje pritiske...in večje sunke...navsezadnje je to le Kawa 650.

  • Haha 2
Objavljeno
pred 11 urami, Zivnorc pravi:

...ekola hoummejd elektronski ojler.

Kolk 6packov bi to stalo? Bi si pomojem za 640 nekaj takega omislil... ko se bom bolj redko vozil pa bom ziher pozabil pipsat :D

Objavljeno

@jskrablin 

...dlje ko delaš...več six pekov spiješ....   ?

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

Pred dnevi sem postal lastnik TDM 900A L2007. Na motorju je zmontiran avtomatski mazalec RLS na sliki. Ker mi lastnik ni vedel pojasniti kako zadeva deluje, saj je malce že pozabil, ker je motor stal v garaži od 2011 :) .. v glavnem motor je kot iz salona z 20.000km in od prvega lastnika . Brskal sem na spletu in ne najdem navodil. Na prvi sliki je očitno dozirnik, saj ga lahko nastaviš na določene stopnje z zasukom. ( na njem so črtice).

A ima kdo tukaj s tem kakšne izkušnje s to zadevo? Pa katero olje se priporočate za mazalec ? 

IMG_4338.JPG

IMG_4337.JPG

IMG_4336.JPG

IMG_4339.PNG

Objavljeno (popravljeno)
14 minutes ago, d12345678 said:

Pozdravljeni,

 

Pred dnevi sem postal lastnik TDM 900A L2007. Na motorju je zmontiran avtomatski mazalec RLS na sliki. Ker mi lastnik ni vedel pojasniti kako zadeva deluje, saj je malce že pozabil, ker je motor stal v garaži od 2011 :) .. v glavnem motor je kot iz salona z 20.000km in od prvega lastnika . Brskal sem na spletu in ne najdem navodil. Na prvi sliki je očitno dozirnik, saj ga lahko nastaviš na določene stopnje z zasukom. ( na njem so črtice).

A ima kdo tukaj s tem kakšne izkušnje s to zadevo? Pa katero olje se priporočate za mazalec ? 

Sicer ga ne poznam ampak očitno ima elektromagnetni ventil, ki odpre 'pipico' ko moped laufa in potem olje iz rezervačka na podlagi gravitacije teče na ketno.

Olje vseeno, lahko scottoiler rdeče, lahko tudi olje za motorne žage .. testiraj pretok, za začetek recimo kapljica na minuto pol pa prilagajaj .. označi si potem na dozirniku ne ke "režime", recimo za dež malo bolj, v vročini bolj pripreš, ..

Edit: pa srečno z mopedom!

Edit2: kako/kaj pa si brskal, da nisi nič našel? http://lmgtfy.com/?q=rls+oiler 

v google "rls oiler", prvi link je pdf z navodili za uporabo ..

Popravljeno . Popravil Tex
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Hvala za odgovor. Zadeva nikaor ni delovala dokler nisem ugotovil da so pozabili kable priklopit ???. Zadeva sedaj deluje preverjeno. Sem med tem celo našel izdelovalca,ki je uporabnik  našega foruma. 

Po nasvetu izdelovalca moram nabavit samo olje SAE 150-200, ki se nabolje odnese.

 

lp

Popravljeno . Popravil d12345678
Napaka

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!