Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

A je se kermu dozirnik pobruslo na turorotu? 

Tisto malo plasticno cevko ki jo vstavis not da nalega na veriznik...

Zdj je mal piramidasta na konc

Objavljeno
pred 5 urami, Xebec pravi:

A je se kermu dozirnik pobruslo na turorotu? 

Tisto malo plasticno cevko ki jo vstavis not da nalega na veriznik...

Zdj je mal piramidasta na konc

Moja drsa po verižniku, pa ni nekega bruženja zaznati.

Sam dozirnik lahko nabaviš direkt pri tutoru. Jim pišeš, ti pošljejo predračun in je. Jaz sem tako samo vijak za regulacijo kupil. Če pa imaš plac lahko dozirnik malo skrajšaš, pa bo spet.

Ampak zaradi tega kar je pobrušeno, vsaj po mojem ne bi smel biti problem. Po navodilih naj bi bil dozirnik odrezan pod kotom in sicer tako, da odprti del gleda stran od verižnika.

Možno je da tudi slamica od Scota paše.

Objavljeno (popravljeno)
pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

Moja drsa po verižniku, pa ni nekega bruženja zaznati.

Sam dozirnik lahko nabaviš direkt pri tutoru. Jim pišeš, ti pošljejo predračun in je. Jaz sem tako samo vijak za regulacijo kupil. Če pa imaš plac lahko dozirnik malo skrajšaš, pa bo spet.

Ampak zaradi tega kar je pobrušeno, vsaj po mojem ne bi smel biti problem. Po navodilih naj bi bil dozirnik odrezan pod kotom in sicer tako, da odprti del gleda stran od verižnika.

Možno je da tudi slamica od Scota paše.

sm odrezu ja, zaenkrat še lepo pride zravn, naslednjič bo kriza, nebi rad vsega dol jemal pa na novo štimal ker se mi ne da :naughty:

lukna je bla drgač ja, se je lepo vidl do olja, samo je bla pritisnjena ob verižnik, tko da je mazal, sam niso lepo kapljice ven lezle

itak morm ole naročit, tale ta rdeč original mi odgovarja, bom nabavu še 2-3 slamce, pol bo pa za ene par let mir

Popravljeno . Popravil Xebec
Objavljeno
pred 39 minutami, Xebec pravi:

sm odrezu ja, zaenkrat še lepo pride zravn, naslednjič bo kriza, nebi rad vsega dol jemal pa na novo štimal ker se mi ne da :naughty:

lukna je bla drgač ja, se je lepo vidl do olja, samo je bla pritisnjena ob verižnik, tko da je mazal, sam niso lepo kapljice ven lezle

itak morm ole naročit, tale ta rdeč original mi odgovarja, bom nabavu še 2-3 slamce, pol bo pa za ene par let mir

evo, pa bo rešeno. Jaz sem se dobil na Scotovem rdečem, je ravno prav gosto/redko. Za odtenek bolj kot Tutorovo. Verjetno pa naj bi bila luknja na slamici obrnjena stran iz enostavnega razloga, da se ne zapaca.

Jaz običajno vedno preverim, in če se mi zdi da ne maže očistim cevko (igla,bucika itd)

Objavljeno
Ob 7. 4. 2019 ob 11:04, Xebec pravi:

A je se kermu dozirnik pobruslo na turorotu? 

Tisto malo plasticno cevko ki jo vstavis not da nalega na veriznik...

Zdj je mal piramidasta na konc

da, pri prvi montaži sem ga preblizu nastavil in ga je pobrusilo, tako da ga je zamašilo

očitno ga nisem pravilno prirezal, nato sem ga samo malo odrezal in pravilno nastavil, sedaj je mir

ko vrtiš zadnje kolo, se vidi za kakšnega pol mm "nihanje" zobnika, tako da moraš dobro nastavit, da se ne dotika

 

  • Všeč mi je 3
  • 3 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Naletel sem na zanimiv ojler.

Sicer ga tule še nisem zasledil, vendar me vseeno zanima, če ima slučajno kdo z njim izkušnje?

Objavljeno

To sem že jaz imel podobne ideje... Princip venturijeve cevi. Zadeva ima kup minusov, ampak če bi se malo pošpilal bi delal. Pod črto... Boljše vzet nekaj enostavnega in cenejšega. Ali pa DIY varianta na kapalni princip.

Objavljeno
Ob 12. 5. 2019 ob 23:05, Joker pravi:

Naletel sem na zanimiv ojler.

Sicer ga tule še nisem zasledil, vendar me vseeno zanima, če ima slučajno kdo z njim izkušnje?

centralno v hiši prej napeljem :) 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 4. 4. 2019 ob 15:10, Tex pravi:

Olje vseeno, lahko scottoiler rdeče, lahko tudi olje za motorne žage .. testiraj pretok, za začetek recimo kapljica na minuto pol pa prilagajaj .. označi si potem na dozirniku ne ke "režime", recimo za dež malo bolj, v vročini bolj pripreš, ..

A sem sam jaz tako čuden da ketno mažem kr z starim motornim oljem? Ga mam vedno ene par litrov na zalogi... pa še za v kosilnico vlivat je dovolj dobro :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
3 minutes ago, jskrablin said:

A sem sam jaz tako čuden da ketno mažem kr z starim motornim oljem? Ga mam vedno ene par litrov na zalogi... pa še za v kosilnico vlivat je dovolj dobro :D

Samo ti si .. :ras:;)

  • Haha 2
Objavljeno
pred 48 minutami, jskrablin pravi:

A sem sam jaz tako čuden da ketno mažem kr z starim motornim oljem? Ga mam vedno ene par litrov na zalogi... pa še za v kosilnico vlivat je dovolj dobro :D

če rabiš ti dam 2l rabljenega motula?

Objavljeno
pred 33 minutami, Snečer pravi:

če rabiš ti dam 2l rabljenega motula?

Hvala, sam ni potrebno. Interval menjave olja na hard enduri skrbi da imam rabljenega olja vedno nekaj na zalogi :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Jaz bom popizdu!

Že par dni se jeb...m s scottoilerjem!

Po tleh je več olja kot na verigi! Čez noč mi steče vse ven! Zamenjal sem cevko, protipovratni ventil originalni, je že zdavnaj šel po gobe in se jebem s kitajskimi!

Po moje bo ravno on krivec, da olje steče ven, so tolk švoh, da gre olje brez odpora čez!

Kje v tej naši ljubi deželici bi ga dobil!?

Kamor vprašam, nimajo pojma!

Pri scottoilerju je check valve!

Torej, olje naj bi šlo čez le pod pritiskom, drugače ne.

Objavljeno (popravljeno)

+5 za estetiko. :P

pi es: vsa svinjarija je od kettenspreja.

pi pi es: od liqui molyja.

pi pi pi es: ja, reguliran bo elektronsko.

pi pi pi pi es: 5w-40.

pi pi pi pi pi es: kaj me briga, moj prvi oiler je. Bo ze.

viber_image_2019-06-16_18-30-49.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

@rookie007 pritisk, kaj nima vendila na podtlak? Drugače pa nepovradni ventil ponavadi nima neke hude veze je bolj kot varovalo. Če je res nepovratni ventil, lahko vzameš kar enega za gorivo, jih je dosti v tej deželici.

Lahko da se motim, sem samo na hitro pregledal po netu kako delajo tile škoti, ena možna rešitev je da daš elektroventil in teče šele ko je kontakt?

@Zok ma kaj kr navadno motorno olje špricaš po verigi?

Objavljeno

Zaenkrat, toliko da dokoncam sistem - elektroniko imam narejeno, le se zmontirati in sprogramirati bi jo moral. Prijazno je do tesnil. Ni pa hipoidno. Najprej hardver, potem finese.

Objavljeno
26 minutes ago, smasher said:

@rookie007 pritisk, kaj nima vendila na podtlak? Drugače pa nepovradni ventil ponavadi nima neke hude veze je bolj kot varovalo. Če je res nepovratni ventil, lahko vzameš kar enega za gorivo, jih je dosti v tej deželici.

Lahko da se motim, sem samo na hitro pregledal po netu kako delajo tile škoti, ena možna rešitev je da daš elektroventil in teče šele ko je kontakt?

@Zok

Verjetno je govora o scottovem e-sistemu, ki ima elektroventil in ni na podtlaku.. 

Objavljeno
pred 8 urami, Tex pravi:

Verjetno je govora o scottovem e-sistemu, ki ima elektroventil in ni na podtlaku.. 

Res je, to je Scottoiler E system. Gre se za check valve, tako mu pravijo pri scottoiler. Mali ventil, ki zadrži olje v cevi, ko motor miruje in je oiler izklopljen.

https://www.scottoiler.com/product/check-valve/

Ne vem kako, ampak ti kitajski nekako dobijo zrak in vse olje steče ven, kot bi ga ne bilo. Praktično, brez njega je kot učinek sifoniranja, sesanje oljea, pač gravitacija...

Ventilček mora bit zaprt, dokler tlak ne potisnne olja čez.

Kitajska jajca imajo očitno preslabo membrano, in posrka olje čez.

Bi človek še nekako dal 12 eu za ventil, če nebi bilo poštnine še skoraj za en ventil. Baje je Yogi v Lj zastopnik, pokličem danes, ampak na njihovi strani imajo sam olje...

Objavljeno

Torej, potrebujem ventil, ki spusti olje preko le pod pritiskom...

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 urami, Zok pravi:

Ni pa hipoidno.

Kaj praviš, kaj maže verigo za krmiljenje ventilov? Maš hipoidno olje v motorju?

"Staro" odsluženo olje je povsem OK, čeprav ima 10Kkm preveril na Kreti...

IMG_4025.thumb.JPG.c6ce5b0d3ed175de5189b5a09f4a3dbe.JPG

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, rookie007 pravi:

pod pritiskom

Nobenega pritiska!!!

Oilerji posebej scott-ovi sistem V, če imaš takšnega, delujejo na podtlak. Podtlak odpira ventil, in olje potem zaradi gravitacije odteka na verigo. Količino pa reguliraš z igličnim ventilom (obroček s številkami).

pred eno uro, rookie007 pravi:

Kitajska jajca imajo očitno preslabo membrano, in posrka olje čez.

Pišeš o nekih kitajskih jajcih??? kot predvidevam, nimaš Scottoilerja ampak nek ponaredek?

Sam še vedno uporabljam, ne samo jaz, preprost sistem DIY, opisan že pred časom. Skupaj že več kot 200kkm na petih motorjih.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno (popravljeno)
44 minutes ago, MiNa said:

Nobenega pritiska!!!

Oilerji posebej scott-ovi sistem V, če imaš takšnega, delujejo na podtlak. Podtlak odpira ventil, in olje potem zaradi gravitacije odteka na verigo. Količino pa reguliraš z igličnim ventilom (obroček s številkami).

Pišeš o nekih kitajskih jajcih??? kot predvidevam, nimaš Scottoilerja ampak nek ponaredek?

Sam še vedno uporabljam, ne samo jaz, preprost sistem DIY, opisan že pred časom. Skupaj že več kot 200kkm na petih motorjih.

Gre za e-sistem z pumpico, ki ima varnostni ventil, ki odpre samo ko je tlak. Verjetno je probal original zamenjati z kitajskimi ventili, ki pa spuščajo .. če prav razumem celo štorijo .. :)

@rookie007, je ta ventil prav obrnjen? Če se ne motim, pravilno deluje samo v eni smeri, je označeno na njem kako mora bit obrnjen .. na louis.de ga ni videt, lahko pa probaš vprašat ..

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno

Ne vem kako je s Scotom, ampak Tutoro ti pošlje tudi samo vijak za 1,5€.

Jaz bi pisal Scottoilerju ali pa kakem generalnem distributerju, če se da kupiti posamezen del, ki ti ne deluje prav.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!