Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, rookie007 pravi:

Pravkar preveril na mojem scottu. Olje kljub drugem ventilu še zmeraj kaplja, res pa, 10x manj, ampak da... ?

Jebemti kitajske ventile! ?

kaplja stalno ali se samo steče iz konca cevke ter nekaj z verižnika? Ker če je slednje je običajno za poletje in vročino.

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 urami, dkee46 pravi:

@Zok, kakšni so prvi vtisi po vožnji? kako deluje? kakšna slika celotnega sistema? kje imaš pritjeno itd? imam v planu nekaj podobnega, vendar nevem ali se splača sam svoje razvijat, ali je bolje kupit že razvit proizvod. In čemu služi potenciometer? da reguliraš doziranje? kako imaš in kje je flaška za olje? zanima me, zanima. 

Drugače pa top, top si naredo.. :OK: 

EDIT: zaj vidi, nad sliko podrobnejši opis. Sem dobil na kar nekaj vprašanj odgovor. Sorry, prej nisem videl :)

Kakšno cev pa si uporabil iz "zalogovnika" do "mazalnika"? fi? na koncu že, da si dal od nekega spreja, tista vmesna - debelejša me zanima koliko fi. 

 

Drugače pa, meni zgleda zanimiv ta: https://www.ebay.co.uk/itm/Scottoiler-pack-E-System-Dual-Injector-KTM-Adventure-640-LC4-2002/282202463551?hash=item41b493dd3f:g:fy4AAOSw8w1X79-g

Samo je pa ful precenjen.... ampak zanimiv.

Popravljeno . Popravil dkee46
Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

kaplja stalno ali se samo steče iz konca cevke ter nekaj z verižnika? Ker če je slednje je običajno za poletje in vročino.

Kaplja stalno, neopazno, ampak vidno po parih dneh... 

Očitno sifoning učinek, dvojna mazalica. 

Objavljeno
3 hours ago, smasher said:

ko bom "velik" se bom lotil zadev kot @Zok

:O boze nedaj, tale material imam ze od lani, ko sem prisel glede te ideje tako dalec, da sem dejansko sel na ebay in kupil par zadev... :blush:

...torej - najprej sem malce obrisal platisce - vse to je od zadnjega ciscenja verige z nafto in kasnejsega mazanja s ketensprejem - uporabljal sem Liqui Molyja, ne neko no name sranje. Ocitno je nafta delovala kot topilo, in vse je frcalo naokrog da je bilo veselje. Zato vse ocitke glede mastnega platisca zaradi avtomatskega mazalca vztrajno zavracam - tako hudo kot je tole, ne more biti. :P

IMG_20190625_125227.thumb.jpg.c96f0318f5576d24c191fc27bffcf555.jpg

Najprej sem nocilec sprintal, ga privijacil na svoje mesto, z ogrevanjem in zvijanjem ujel pravo obliko oz. pozicijo cevke, ter le to namestil. To je to zaenkrat - dvojna soba pride na vrsti po tem, ko uredim AMP konektorje za ventil in puscajoc spoj med rezervoarjem in cevko do ventila.

IMG_20190625_164749.thumb.jpg.15974ac66bfc38ba5bd81a3246122712.jpg

IMG_20190625_170533.thumb.jpg.6bf7ab78034d6ed5fe4d98701d4783a8.jpgIMG_20190625_170538.thumb.jpg.dda9ddef8d6f0f004aef73fe7c8bdd2c.jpgIMG_20190625_170550.thumb.jpg.1408a0b2110ebf63705f5ca2af655555.jpg

Cevka je zunanjega premera 4 mm, nabavljena preko ebaya. Ob segrevanju se kaj hitro zmehca, in s tem zlahka oblikuje. 10 m stane cca 4 USD.

Razporeditev glavnih komponent - vse je namesceno pod sedezem, skrito ocem:

IMG_20190625_171206.thumb.jpg.584f23ec3627275a5860809ebad20e26.jpg

Namesto izolir traka pride termoskrcka, namesto spajkanih prikljuckov pa AMP prikljucki - ampak za proof of concept je ok:

IMG_20190625_171048.thumb.jpg.fe5e2e347ee951e4e9f42d2bea9bd08e.jpg

Pravkar sem opazil tole - spoj med posodico in cevko bo potrebno urediti malo drugace (imam eno idejo, pa jo moram se prej preizkusiti - not pride nov rezervoar, ki ga k sreci se nisem vrgel vstran... ...oz. je ze v smeteh, ampak smeti se nisem odnesel :P?

IMG_20190625_171121.thumb.jpg.b02e7161be3a5687a9433f8d790ee029.jpg

 

pi es: @smasher - pusti fotolak, poskusi raje program Eagle (trial gre do 100x80 mm!) ter http://seeedstudio.com/ in njihov Fusion PCB- za 4,90 USD (plus shipping, ki je vec kot 2x toliko, ampak ce imas vec dizajnov je vseeno poceni) ti naredijo 10 komadov profi kvalitetnih PCB-jev. Z napisi, lakom, v barvi ki jo zelis, izvrtinami zeljenih fijev, brez napak, odzagano na mero, res tip top. Se slika o cem govorim - zelene zadevscine so od Seeed-a, tista dva rjava grda racka sta moj DIY s fotopostopkom in zelezovim (III) kloridom. Pa potem vrtanje na bijaks. Ze res, da imas z DIY v dobri uri ploscico narejeno, ampak izdelek je pa kr neki. Tu pa sicer res cakas dva tedna, pa postnina ni poceni, ampak dobis pa 10 komadov, in imas profi kvaliteto. Ce rabis PCB za tale oiler, ti ga posljem, jih se imam... ...mislim, da 9. :PIMG_20190625_173557.thumb.jpg.e9cb7f39ef97d0f4bc9ed0546346b2b2.jpg

12 minutes ago, rookie007 said:

Kaplja stalno, neopazno, ampak vidno po parih dneh... 

Očitno sifoning učinek, dvojna mazalica. 

Je mozno, da se ti samo injektor sprazne (na eni strani zrak not, na drugi olje ven)?

Objavljeno

Evo, resil se ta problem. Cevko sem ponovno segrel, jo zvil (zaradi stiske s prostorom v visino), ter v njo zatisnil cevko - slamico "minice" - vlozka kemicnega pisala - kulija. Ocitno sta plastiki toliko sorodni, da sta se zatopili skupaj, ker hudica nisem vec spipal ven, niti ga nisem premaknil ko sem natikal cevko (sila ni bila zanemarljiva, je slo kar na knap). Potem sem to poskusno cevko potegnil dol (sila je bila se nekajkrat vecja), in nataknil cevko, ki je bila prej vtaknjena v prejsnji rezervoar. Sem 99%, da bo tole tesnilo, ce bo res tako, pa pokazal cas. Tank je napolnjen in zmontiran.

Tako, kapljico sekundnega se dam na cevko injektorja pri nosilcku, da bo zadeva pri miru, potem pa bo kar se mene tice hardverski del koncan. Nekaj fines se okrog stroma, pa bo. Potem pa bo ze skrajni cas, da si pospravim mizo v garazi, ker tole pa res ne pelje nikamor. :P

IMG_20190625_175635[1].jpg

IMG_20190625_180413[1].jpg

IMG_20190625_180515[1].jpg

IMG_20190625_180829[1].jpg

IMG_20190625_181018[1].jpg

IMG_20190625_181550[1].jpg

Objavljeno

dual gumijaste vilice dozirnika lahko kupiš posamezno pri Tutoru, ne vem pa če ima tudi Lojz od scootoilerja.

twin_nozzle_cacfb495-c5df-4e38-8bc8-d1e0fbbd2874_800x.png.e65c855bbe02823d04b5d1b2a1c6a1bf.png

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

@Zok

Veliko sreče s tem elektromagnetnim ventilom ti želim. Jaz sem po tretjem obupal nad njimi. Zadeva se precej segreva in noben mi ni zdržal cele sezone...

Dvojni injektor ne prinese dvojno boljšega mazanja, povzroči pa lužico pod motorjem...

Popravljeno . Popravil Joker
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 25. 6. 2019 ob 2:01, Zok pravi:

Euga. Oiler, ki se zalaufa sele dve minuti po tem, ko das kontakt. In ima indikator delovanja. In je zlahka nastavljiv. Pa jebeno natancen (pri lap #7 sem malo zamudil). ;)

Za tank olja sluzi tavelika posodica zavorne tekocine (Kitajec, 2 eur), elektronika krmili elektromagnetni ventil, za injektor je slamica nekega spreja (mislim, da od Dinitrolove izvedbe WD-ja). Pri kontaktu dioda dve minuti hitro utripa (4x na sekundo), po dveh minutah da prvi dvosekundni impulz ventilu, utripanje diode pa se upocasni - stanje spremeni vsako sekundo. Potem caka interval, ki ga nastavim s potenciometrom, pa spet impulz, in to ponavlja dokler ima motor kontakt.

Sam počasi spravljam skupaj nekaj podobnega. Sam delay timer bo dosti bolj analogen, pa namesto elektromagnetnega ventila bom probal uporabiti t.i. peristaltično črpalko. Menda so precej bolj zanesljive od elektromagnetnih ventilov, zna pa biti kontrola doziranja problem.

Objavljeno
pred 13 minutami, Joker pravi:

@Zok

Veliko sreče s tem elektromagnetnim ventilom ti želim. Jaz sem po tretjem obupal nad njimi. Zadeva se precej segreva in noben mi ni zdržal cele sezone...

Dvojni injektor ne prinese dvojno boljšega mazanja, povzroči pa lužico pod motorjem...

Meni se tudi zdi, da bo največji krivec dvojni injektor!

Bom eno stran kar zamašil, če bo pomagalo...

Objavljeno

Problem dvojnega injektorja je, če ni motor povsem vodoraven, ko je parkiran, se pravi, če ni na centralcu ampak stranski nogici, potem v injektorju, ki je više, potegne zrak in posledično kaplja olje iz nižjega - sifoning efekt.

Opisano na strani scottoilerja pod težavami.

Zdaj pa, ali eno stran zamašim ali poskusim uredit, da bosta oba enako visoka, ko bo na stranski(potem bo problem na prezimovanju, ko bo na stojalu). 

DILEMA!

Objavljeno
2 hours ago, Joker said:

@Zok

Veliko sreče s tem elektromagnetnim ventilom ti želim. Jaz sem po tretjem obupal nad njimi. Zadeva se precej segreva in noben mi ni zdržal cele sezone...

Ventil je odprt le 2 sekundi, potem sledi dobra minuta pavze, nato se cikel ponovi. Namesto ventila na iglo je regulacija pretoka resena z regulacijo casovnega intervala. Nobenega segrevanja torej. ;)

65 kilometrov voznje, od tega cca 2 km makadama (vecina svinjarije na felgi je prah, a se na sliki ne vidi dobro). Glede na spricanje bom moral zmanjsati doziranje ali pa uporabiti olje z visjo viskoznostjo (15w-40 ali pa kar SAE 75, da bo manj odletaval):

 

IMG-ca70aee143fef15e5bfb87ad65763fed-V[1].jpg

IMG-423c698b81a369892db5049b7502060b-V[1].jpg

IMG-6a7872ab548d13e9ae990dc27a3525cf-V[1].jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, rookie007 pravi:

Meni se tudi zdi, da bo največji krivec dvojni injektor!

Bom eno stran kar zamašil, če bo pomagalo...

če je motor na stranski tački, se iz dela injektorja, ki je nižji izcedi olje, preverjeno na SXu, na stojalu ni tega efekta.. Ampak bp, če izdatno mažete z enojnim, se pa z verižnika, verige, plastične zaščite verige prav tako nekaj malega nacuri. Rešitev: krpica in pobriši.

ps. ko maže, taj vozi

Objavljeno
1 hour ago, jskrablin said:

namesto elektromagnetnega ventila bom probal uporabiti t.i. peristaltično črpalko. Menda so precej bolj zanesljive od elektromagnetnih ventilov, zna pa biti kontrola doziranja problem.

Kontrolo bi imel lahko precej dobro, ce bi uporabil stepper motor - kar pa zadeve zopet zakomplicira... Razmisljal sem o impulzni - elektromagnetni (solenoid) crpalki - taki za nafto pri webastu, ali se bolje - o crpalki za dvotaktno olje od Peugeota Elystar 50 TSDI (Mikuni ESOP - 02), kar bi bila prvovrstna resitev, pa mi cenovno ni ravno ustrezalo - rabljena 40, 50 eur dostavljena je malo too much...

Objavljeno
pred eno uro, rookie007 pravi:

Problem dvojnega injektorja je, če ni motor povsem vodoraven, ko je parkiran, se pravi, če ni na centralcu ampak stranski nogici, potem v injektorju, ki je više, potegne zrak in posledično kaplja olje iz nižjega - sifoning efekt.

Opisano na strani scottoilerja pod težavami.

Zdaj pa, ali eno stran zamašim ali poskusim uredit, da bosta oba enako visoka, ko bo na stranski(potem bo problem na prezimovanju, ko bo na stojalu). 

DILEMA!

če ju boš dvojni injektor obrnil in ne bo vodoraven, ko je motor vodoraven, ne bo mazal prav. Moped na centralca ali stojalo, ko je v garaži.

Pravkar, Zok pravi:

Ventil je odprt le 2 sekundi, potem sledi dobra minuta pavze, nato se cikel ponovi. Namesto ventila na iglo je regulacija pretoka resena z regulacijo casovnega intervala. Nobenega segrevanja torej. ;)

65 kilometrov voznje, od tega cca 2 km makadama (vecina svinjarije na felgi je prah, a se na sliki ne vidi dobro). Glede na spricanje bom moral zmanjsati doziranje ali pa uporabiti olje z visjo viskoznostjo (15w-40 ali pa kar SAE 75, da bo manj odletaval):

 

IMG-ca70aee143fef15e5bfb87ad65763fed-V[1].jpg

IMG-423c698b81a369892db5049b7502060b-V[1].jpg

IMG-6a7872ab548d13e9ae990dc27a3525cf-V[1].jpg

nekaj mora mazati, raje preveč kot premalo. Za kontrolo naj ti bo prst, ki ga vtakneš med zobe verižnika. Le ta mora biti po celi površini masten. Na špicah bo tudi črn (odtis)

Objavljeno
3 minutes ago, DAMI34 said:

naj ti bo prst, ki ga vtakneš med zobe verižnika.

Si zleht. :ras:

 

:dry:

Objavljeno
Pravkar, Zok pravi:

Si zleht. :ras:

 

:dry:

sej nisem napisal da potem zavrti kolo :P

 

Objavljeno

...pa se zakljucek projekta (postimano kablovje)...

...zdaj mam pa problem. V glavi imam ze izboljsano, naprednejso verzijo.

Porkamadona. :dry:

IMG_20190629_233422[1].jpg

Objavljeno

Ko maže, Taj vozi :)

Faking šodr..sem se ga najedu včeraj

 

IMG_20190630_093719.jpg

IMG_20190630_093715.jpg

Objavljeno

Ko puca, Taj najebo :(

 

IMG_20190630_095804.jpg

IMG_20190630_095756.jpg

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Ko maže, Taj vozi :)

Faking šodr..sem se ga najedu včeraj

 

IMG_20190630_093719.jpg

IMG_20190630_093715.jpg

Hvala enako!

Včeraj bila zaprta cesta kjer sva šla in edina alternativa makadam 6km!

Vozil sem kot po jajcih!

Dobro, da je motor srebrn, da ni bilo tolk videt, ampak gume in feltne enako kot tvoje!

Sam, druga faza pa še ni - čiščenje... :)

Objavljeno
pred eno uro, Xebec pravi:

off topic...pit stop bi loh črne uteži montiral :D

pobarvaj jih, če te moti

Pravkar, rookie007 pravi:

Hvala enako!

Včeraj bila zaprta cesta kjer sva šla in edina alternativa makadam 6km!

Vozil sem kot po jajcih!

Dobro, da je motor srebrn, da ni bilo tolk videt, ampak gume in feltne enako kot tvoje!

Sam, druga faza pa še ni - čiščenje... :)

če je šoder potem odprem, da tudi puca verigo, doma pa vedno očistim. 10 minut in je. Feltno pa bi lahko samo prebrisal. Olje se sprime s prahom.

Objavljeno
pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

 

če je šoder potem odprem, da tudi puca verigo, doma pa vedno očistim. 10 minut in je. Feltno pa bi lahko samo prebrisal. Olje se sprime s prahom.

Ko si glih omenil...

Kako, kdaj imate odprte mazalce?

Moj je vedno, na 1 kaplja na 180 sekund.

Objavljeno
pred 14 minutami, rookie007 pravi:

Ko si glih omenil...

Kako, kdaj imate odprte mazalce?

Moj je vedno, na 1 kaplja na 180 sekund.

ne grem toliko v detajle. Je tudi odvisno od zunanjih temperatur in tipa olja ki ga uporabljaš in na koncu celo koliko agregat greje cev in olje v posodi oziroma kje ga imaš. Pravilno je sicer kaplja na minuto oziroma s prstom potegneš po verigi in mora biti prst masten. Bolje preveč mazati kot premalo.

V tej temi je nekaj slik, koliko imamo namazane prste verige itd..uporabi iskalnik.

Objavljeno

Uporabljam verigol in se vidi, da je te dni hudičevo vroče! Olje kar teče iz ščitnika verige, kot voda.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!