Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

zmontiru,  za 3 urce dela pa 20€... sem zaenkrat zadovoljen.... dela ko šus... nič ne kaplja za brezveze, ko malo obrnem pa takoj zacne kapljat... top

nova ketna + olje ...zdej se pele  ko nov, neveš da prestavljaš ... naredu 50km in ni veliko nasvinjal olje, bomo vidl čez cajt, pomoje bo dobr

 

IMG_20190831_125546.jpg

IMG_20190831_130856.jpg

IMG_20190831_130932.jpg

IMG_20190831_131033.jpg

Popravljeno . Popravil Rogerg
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En nasvet.

Občasno le preverite, da se diza ne zapaca. Predvsem pri vožnji po svinjariji in hladnejših dneh.

Pa kot dize naj ne bo enak kot je verižnik, vsaj tako uči tutoro. 45stopinj glede na verižnik in obrnjen stran, naj bi bilo prav. Na vrhu so pripeta navodila.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, zadnji del mopeda po cca 1500 km na hitro ociscen - uporabljal sem kar brake cleaner, da sem se hitro resil svinjarije okrog vijakov in ostalih vogalckov okrog zadnje akse. Platisce in veriga sta samo obrisana z mikrofibro - veriga je izgledala grozno, potem sem ugotovil, da svinjarija ni trdovratno nalepljena, ampak gre dol brez cistila - olje iz oilerja je preprecilo, da bi se vse skupaj zlepilo. Ker pa sem tudi zobniku dal malo tinte (oz. brake cleanerja) piti, ga je fasala tudi veriga. Pa sem dal oiler v service mode, in vsak clen posebej namocil (video). Potem sem na mestu zadnje kolo zavrtel do cca 120 km/h (Futura ima centralno stojalo in senzor hitrosti na zadnjem kolesu :P ), da je visek v obliki nekaj kapljic odletel, ponovno obrisal platisce in bok pnevmatike, in to je to.

 

IMG_20190901_155602.jpg

IMG_20190901_170003.jpg

IMG_20190901_165952.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajh, pred cajtom sem napisal, da je Falco tak fajn mopi, da bi mu se armaturno plosco najraje spipal dol, da bi bil se 20 deg lazji slash boljsi. Ciscenje in spricanje verige je najbolj osovrazeno opravilo glede motoriranja kar se mene tice - nikoli ni casa in volje zanj. Se na registracijo hudica raje peljem kot da mu ketno pucam. :P Verjetno bo tudi Falco v kratkem dobil oiler - materiala imam za cca 5 ali 6 kompletov, ko bo elektronika dodobra preizkusena in firmware res dodelan, ga bom pa ponudil se sirsi javnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kljub oilerju, priporočam občasno čiščenje verige

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kratkem bom prodajal moj stari scottoiler esystem!

Ni nov, ampak z malo obnove(potreben nakup novega gumi oddušnika,) bo zelo soliden še za veliko kilometrov!

Cena 100 eu, mislim, da ni huda, ker je sam komandni modul nov 150eu, nov komplet pa 300.

Prodajal bom, ker čakam novega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

https://m.louis.at/artikel/scottoiler-louis-special-edition-125ml-kettenoel/10004488?list=492dabdd02c5ec2ba03d494f41941a7e&filter_article_number=10004488

 

Če koga zanima ima Louis 30% off za Scottoiler V - verzijo ( LSE - posebna Louis izdaja) za 69 eur + 7 eur postnina za Slo. 

Ni za Hondi NP in BMW 800 ter RR1000. Za vse “ostale” pa je kompatibilno. Tako vsaj piše. 

Popravljeno . Popravil Racka11
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Racka11 pravi:

https://m.louis.at/artikel/scottoiler-louis-special-edition-125ml-kettenoel/10004488?list=492dabdd02c5ec2ba03d494f41941a7e&filter_article_number=10004488

 

Če koga zanima ima Louis 30% off za Scottoiler V - verzijo ( LSE - posebna Louis izdaja) za 69 eur + 7 eur postnina za Slo. 

Ni za Hondi NP in BMW 800 ter RR1000. Za vse “ostale” pa je kompatibilno. Tako vsaj piše. 

Sicer ne vem, če so sedaj že kaj popravili, lani kupljeni Scottoiler V Louis Special edition so vsi začeli puščati olje tam, ko se nastavlja pretok olja (dva sem imel jaz + 2 kolega še dva ...) ... tako, da te verzije ne priporočam ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Racka11 pravi:

https://m.louis.at/artikel/scottoiler-louis-special-edition-125ml-kettenoel/10004488?list=492dabdd02c5ec2ba03d494f41941a7e&filter_article_number=10004488

 

Če koga zanima ima Louis 30% off za Scottoiler V - verzijo ( LSE - posebna Louis izdaja) za 69 eur + 7 eur postnina za Slo. 

Ni za Hondi NP in BMW 800 ter RR1000. Za vse “ostale” pa je kompatibilno. Tako vsaj piše. 

tule bo prava tema

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Takole je na ninji 2020. 

20200229_181040_HDR.thumb.jpg.89e755e200ca9e3a8906e25e4c9db10f.jpg20200229_181117.thumb.jpg.6728d65d894d6a8e26223e49ad87546b.jpg20200229_181110.thumb.jpg.99b73a3059944db7fda839137bec6943.jpg20200229_181052.thumb.jpg.b340298769c263bac7e5e1fbfd8143f6.jpg

20200301_111415_HDR.jpg

20200301_110954.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evo, zmontiral novi tutoro, sedaj pa vprašanje :

 

- ali je (mora biti)  prozorna cevka za dovod olja do zobnika stalno polna ali vedno prazna (zgleda da bo v mojem primeru prazna), kar se mi zdi logično, ker zrak potuje po cevki v obratni smeri kot olje.

- nisem se še peljal ampak po občutku se mi zdi, da bo 1.5- 2 obrata vijaka dovolj odprti pretok ? (zeleno olje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cevka je polna vedno, ventil odpira zgoraj dovod zraka in s tem doziranje... 

1,0 je že kar znatno. mazanje, zavisi od pretočnosti sistema, ni pri vse isto zaradi različnih toleranc ročne izdelave

meni ustreza na nekje 1 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, zundapp pravi:

Evo, zmontiral novi tutoro, sedaj pa vprašanje :

 

- ali je (mora biti)  prozorna cevka za dovod olja do zobnika stalno polna ali vedno prazna (zgleda da bo v mojem primeru prazna), kar se mi zdi logično, ker zrak potuje po cevki v obratni smeri kot olje.

- nisem se še peljal ampak po občutku se mi zdi, da bo 1.5- 2 obrata vijaka dovolj odprti pretok ? (zeleno olje)

tisti del, če govoriva prav spodaj, kjer se dotika verižnika (diza), se običajno sprazni kak cm, vse ostalo mora biti 100% polno, v nasprotnem ne tesni prav.

Zeleno olje je vsekakor 1 obrat dovolj (2 je preveč), verjemi, stestirano. Lahko sicer daš na 1,5 ampak boš kmalu zapiral, ko ti bo začelo svinjati.

Takoj pod oilerjem , kjer se začne cev gibati, zaradi gibanja vzmetenja, mora biti cev z vezico pritrjena, drugače ti jo lahko sname z oilerja, na to me je prav Tutoro obvestil, ko sem objavil slike na njegovo FB stran (jaz imam ampak na sliki ni bilo vidno)

kako sliko tvoje montaže tule objavi

https://www.facebook.com/groups/243915336173207/?ref=pages_groups_card&source_id=552894778158740

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK..dizo (precej veliko) sem pustil od prejšnega doma izdelanega sistema, zato mi vleže zrak po cevki navzgor.. ,

bom jutri preizkusil, preveril, slikal..

 Original PVC diza se ne obnuca, ko drsa po zobniku.. verjetno je distanca ko se obrusi še vedno prava, da zobnik pobira olje ?

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, zundapp pravi:

OK..dizo (precej veliko) sem pustil od prejšnega doma izdelanega sistema, zato mi vleže zrak po cevki navzgor.. ,

bom jutri preizkusil, preveril, slikal..

 Original PVC diza se ne obnuca, ko drsa po zobniku.. verjetno je distanca ko se obrusi še vedno prava, da zobnik pobira olje ?

 

 

 

original primakneš tak da ne drsa, če pa drsa, jo zdrsa :) meni jo je zaprlo prvič

primakneš in vrtiš kolo da vidiš. kako je. blizu, ker niha razdalja

če je za širino kapljice je še ok, ker jo zobnik potegne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, zundapp pravi:

OK..dizo (precej veliko) sem pustil od prejšnega doma izdelanega sistema, zato mi vleže zrak po cevki navzgor.. ,

bom jutri preizkusil, preveril, slikal..

 Original PVC diza se ne obnuca, ko drsa po zobniku.. verjetno je distanca ko se obrusi še vedno prava, da zobnik pobira olje ?

 

 

 

moje original vse drsajo, ampak kmalu nehajo, oziroma se rahlo obrusi sama. Vedno nastavim, da se dotika, ko montiram. Občasno (vsako leto ali dve, ko se malo pobrusi) jo pa prirežem pod kotom 45 stopinj stran od zobnika, tako pravi tudi tutoro

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, zundapp pravi:

20200312_121908.jpg

20200312_121714.jpg

20200312_121559.jpg

20200312_121639.jpg

20200312_123549.jpg

20200312_121615.jpg

-sem ti že zapisal, da me je Tutoro opozoril, na mestu, kjer sem ti označil mora biti nekako cev pritrjena ali stisnjena, da gibanje gor dol ne povzroči morebitnega snetja same cevi z napravice.

,1695177111_Breznaslova.thumb.png.f28bb48cb83ad3ee183c6ac05cd1aa49.png

tole je njihov zapis in potem tudi moj odgovor:

 

TutorooJUaDQAiBQe.png Nice one - Thanks for the photos ! ? A quick question - I can't quite see from the photo's but have you secured the oil delivery hose to the frame before it goes down to the swing arm? (if you don't you might find that the movement of the swingarm eventually pulls the hose off of the bottom of the oiler unit leading to air leaks. - see page 19 workshop manual)

89356668_2905615882841278_1281197261316947968_o.thumb.jpg.bf1d9219475f88e45904c8a84c6fcc22.jpg

pa menim da imaš prevelik kot glede na verižnik, bi predlagal le 45 ali manj, da je v isti smeri kot verižnik. Se bo diza manj zapacala, predvsem pa se ne bo ko boš motor nazaj rinil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cevka se nebo snela, ker nič ne trpi, pa tudi če se bo ni škode razen iztekanja olja.

Kot dize se teško prilagaja,  ker se moram ogniti vijakov zobnika. Bo praksa pokazala pomankljivosti. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

car :huh:

 sistem je zanič in nevaren :slap:

Popravljeno . Popravil mladench
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
On 2/4/2017 at 10:04 AM, Kmet2 said:

No pa mi prosim razložite po kmečko zakaj sta potrebni dve kapalni sondi ..............ker meni se zdi ,da je to marketinški prijem za ovce , sam imam na vseh prejšnjih in zdejšnjih motorjih enojno ki opravlja delo bolje kot dvojna , kjer sem videl več pacanja sploh pa več možnosti ko zapne kakšna veja po poškodbi .......z enojno je povsem dovolj namazana veriga ,saj olje raztegne centrifugalna in še kakšna sila  itd .......ampak , bi si vseno želel razlago tistih , ki trdijo da so 2 kapalni sondi boljše kot enojna .....dejmo , za vse potencialne kupce razjasnit zakaj .........bom sodeloval in izpodbijal nebuloze ki se bodo valile ......3.2.1.........

 

Tako pravijo pri Tutoru. Opozorim, da se ne bo kdo preveč naprezal z montažo dvocevne šobe. Zanimivo... 

 

Quote

 

Please note we no longer manufacture the Twin Feed nozzle

Long term extensive testing has revealed that there is no appreciable benefit of the Twin Feed over the Single feed nozzle.

However we have provided the following information to support our customers who already have the twin feed nozzle and wish to continue using it.

 

 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!