Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

Dej biosegarol, je malo bolj leplivo olje, pa še bio razgradljivo (sej veriga od motorke se tudi kr s konkretnimi obrati vrti) :lol1:

Objavljeno
pred 51 minutami, rookie007 pravi:

Uporabljam verigol in se vidi, da je te dni hudičevo vroče! Olje kar teče iz ščitnika verige, kot voda.

zato imam olje za vroče dni rdeče od scota. Tudi pozimi ga uporabljam, pač nekoliko bolj odprem ventil.

Objavljeno
On 6/18/2019 at 10:52 AM, rookie007 said:

Sem gledal po primingu, 5 minut je ok, potem pa za ventilom vidiš, kako začne delati mikro mehurčke, mehurje in čez 20 minut že 15 cm prazne cevi, 25 cm in do praznega...

Original ventil mi je pred leti počil, verjetno od starosti.

Preveri spoj na cevi za ventilom, ker ti zelo verjetno tam vleče "fouš" zrak in ti potem olje odteče. Od česa bi sicer tam nastajali mikro mehurčki? Verjetno ne potujejo po cevi od šobe navzgor, to bi opazil.  

Pri dvojni šobi se lahko pojavi kakšna kapljica pod motorjem, res minimalno, kar pač ostane na koncu šobe. Odtekanje olja pa ni normalno. Pa za visoke temperature menjaj olje... scoot rdeče, ali pa hidravlično VG150 do VG220. Verigol ima kinematično viskoznost od od 80 do 100 mm2 /s (odvisno od tipa), Tutoro pa priporoča za višje temperature viskoznost do 220...

Objavljeno

Mehurčkov sem se znebil, zaprl sem tudi eno stran dvojnega injektorja(napisal par postov nazaj razlog), zdaj zelo na redko kapne pri stoječem. Po moje je zdaj razlog vročina in verigol(petrolov, zeleni) ki ima prenizko viskoznost za to vročino.

Bom nabavil 220ko.

Objavljeno

Drugi izvod - zlotan, sprogramiran, preizkusen, vgrajen v ohisje in zalit s plastiko.

Druga LED dioda je za indikacijo odprtosti ventila.

 

IMG_20190705_020415[1].jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
5 hours ago, Snečer said:

na koncu se pokaže, da so preproste rešitve najboljše = tutoro :) 

Mehanika je skoraj vedno bolj komplicirana kot elektronika. Zaenkrat mi deluje naravnost odlicno, tenkjuverimać. ;)

Je pa v pripravi (bistveno) izboljsana verzija - ze tako ima ta nekaj funkcij, ki jih Tutoro nima, nova verzija bo pa imela se nekaj dodatnih novosti...

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Ne da bi hvalil Tutoro, ker se mi čisto jebe zanj, ampak pod točko

1. je bilo pri meni zahtevano brez priklopa na elektriko, ker hočem čimmanj zadev na mopedu ki trošijo

verjamem pa, da ko kaj sam narediš in da deluje, je čista zmaga

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Verjamem. In te na nek nacin tudi razumem. ;) Jaz sem pa po dusi (med drugim tudi) elektronik, meni je elektronika enostavnejsa kot mehanika. Raje prilotam sem in tja kak kabel, mi je bolj domace kot da predelujem vakuume ali gledam na to, da bo posodica v tocno doloceni poziciji. Elektronika je simpl. Dela tocno tako, kot sprogramiras.

V glavnem - jes mam crne prste. :huh:

IMG_20190705_163216[1].jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Not je gumi zglob - cushion drive. Aprilia RST 1000. ;)

Objavljeno
pred 12 urami, Snečer pravi:

kaj pa je to en čuden pokrov kolesa? 

@Dr_Jakobmister Futka, je mel tak stroj, pa je vsakih 1000km potiskal tisto zadevo zadaj :P

Sranje pri teh enovilčnih mopedih je velika razdalja vilice do verižnika, pa je potrebno kar dobro narediti nosilec cevke in dozirnika, da ne opleta, se krivi itd..

 

Objavljeno
pred 7 urami, DAMI34 pravi:

@Dr_Jakobmister Futka, je mel tak stroj, pa je vsakih 1000km potiskal tisto zadevo zadaj :P

wat?

  • Haha 2
Objavljeno
pred 2 urami, Dr_Jakob pravi:

wat?

futka se spomniš futke? Občasno si potiskal zadaj nekaj, ležaj ali nekaj, se ne spomnim, je od tega vsaj ene 9 let

Objavljeno

No, jaz bom pa letos največ porabil za olje za mazalca!

Enkrat tedensko polnega nafilam in vse pridno steče ven, ko je parkiran!

 Popizdu bom!

Zaprl eno stran dvojnega mazanja in še zmerom kaplja! ?

Objavljeno

rookie...  brez zamere sam  zate mazalec ne pride v poštev, tako kot zame ne , ker  eni delamo do 4.000 km na leto... brezpotrebna navlaka, skoz moraš spremljat pucat itd itd...  pihneš 3x na leto s sprejem in vmes enkat spucaš in je mir... misli si pa kar češ...

oiler če je un vrhunski , pa da voziš po pesku in dežju in delaš veliko km in potuješ... je pa zakon, sigurno

Objavljeno
pred 43 minutami, Rogerg pravi:

rookie...  brez zamere sam  zate mazalec ne pride v poštev, tako kot zame ne , ker  eni delamo do 4.000 km na leto... brezpotrebna navlaka, skoz moraš spremljat pucat itd itd...  pihneš 3x na leto s sprejem in vmes enkat spucaš in je mir... misli si pa kar češ...

oiler če je un vrhunski , pa da voziš po pesku in dežju in delaš veliko km in potuješ... je pa zakon, sigurno

Po eni strani imaš prav!

Brez zamere, ampak, da se ne zarečem, nikoli več spreja!

Ko sem ga uporabljal na začetku, je bila veriga kosmata kot neobrita piz...a, odkar je oiler, je čista. Brez oilerja sem se najebal s čiščenjem in mazanjem, da groza!

Bom ga že nekako usposobil, pa če ne, pa liter olja na sezono ni tak hudič! ?

Scotta imam gor že 9 let in letos oreng zajebava, nikoli do zdaj!

Objavljeno

seveda ker  ne uporabljaš pravega spreja... al pa preveč nadebelo špricaš...moja je skoz mastna, feltna suha...oz zelo malo nasvinjana ...res pa je da dežja ni vidu niti makedama.... 

Objavljeno
pred 13 urami, rookie007 pravi:

No, jaz bom pa letos največ porabil za olje za mazalca!

Enkrat tedensko polnega nafilam in vse pridno steče ven, ko je parkiran!

 Popizdu bom!

Zaprl eno stran dvojnega mazanja in še zmerom kaplja! ?

spodaj lovilec olja, pa ga ponovno uporabi

ps. nekje ti vleče zrak, da olje steče ven

Objavljeno
pred 49 minutami, DAMI34 pravi:

spodaj lovilec olja, pa ga ponovno uporabi

ps. nekje ti vleče zrak, da olje steče ven

Tako tud je, spodaj je podstavljen kozarček.

Nič mi ni jasno, kje bi vleklo zrak,na rezervoarju sem vse silikoniziral, razen tukaj kjer se olje doliva, ampak tukaj je že po defoltu samo nataknjeno gor in še luknja čez...

Objavljeno
pred 33 minutami, rookie007 pravi:

Tako tud je, spodaj je podstavljen kozarček.

Nič mi ni jasno, kje bi vleklo zrak,na rezervoarju sem vse silikoniziral, razen tukaj kjer se olje doliva, ampak tukaj je že po defoltu samo nataknjeno gor in še luknja čez...

mogoče je čas za novega...hm tutoro, al pa menjavo vseh cevk (poceni strošek)

Objavljeno
pred 38 minutami, DAMI34 pravi:

mogoče je čas za novega...hm tutoro, al pa menjavo vseh cevk (poceni strošek)

Še nekaj probam.

Odstranil bom dvojno in namestil solo cevko...

Objavljeno
pred 10 minutami, rookie007 pravi:

Še nekaj probam.

Odstranil bom dvojno in namestil solo cevko...

v dvojni cevki ni problem ker izprazni samo del ki je nižji na vilici

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

v dvojni cevki ni problem ker izprazni samo del ki je nižji na vilici

izprazni del, ki je nižji in ko kapne, potegne spet novo in tako dokler ne izprazni...

Po moje je ta ventilček od scottoilerja drugače narejen kot ti, ki jih imam.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!