Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

Imam Tutoro in enojno že od začetka. Bi bila montaža dvojnega kapnika prekomplicirana, pa vse skupaj mi je precej mehko delovalo.

 

Objavljeno

sem imel dvojno dozirko, pa nisem videl bistvene razlike, tak da sem že dolgo na enojni. Pa tudi montaža je enostavnejša

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

takole sem Tutoro na 790ADV namontiral. Diza je na notranji strani zaščite verige, da ne bo problemov s kakimi vejami in podobno.

 

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Še en DIY, tokrat na študentskem motorju...

IMG_20210405_142333.thumb.jpg.574a930527243e8ba21ba6422b0a3b4b.jpg

IMG_20210405_142344.thumb.jpg.9184cc10c9e6b5dfe9dcd88b174aaccd.jpg

Kaj čem pisat, deluje...

  • 2 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Glede scottoilerja, E-System. Lani jeseni kupil in zmontiral.

Po 3.000 km je odpovedal. Zgleda nekaj programskega, ne reagira na pritisk na MENU tipko, je konstantno vklopljen, se ne vgasne tudi ko motor miruje. Reset (odklop iz ACCUja) ne pomaga. Se mi je pa enkrat prej že zgodilo, da sem zjutraj v garaži opazil, da je LCD prižgan, torej se celo noč ni izklopil. Takrat so tipke sicer vse delovale, je pa reset takrat pomagal ..

Tudi sicer mi je sama rešitev rahlo mimo, zadeva se vklopi ko zazna vibracije, torej tudi ko motor miruje, stalno cuza akumulator malo po malo (bom morda izmeril porabo v mirovanju, sedaj ko ga bom moral demontirat/montirat). Na ACC 12V ga pa ne moreš dat, ker čim enkrat odvzameš napajanje zgubi vse nastavitve, predvsem količino olja nastavi na 0 (stanje olja obračunava s štetjem kapljic, ko rezvar nafilaš ga moraš nastavit na full in potem odšteva glede na kapljice).

Pa še to, nalil sem rdeče scottovo olje, pa je šele pri najmanjši možni nastavitvi mazanja - 180/spd blo kolko tolko OK. Že pri 120spd je bilo olje povsod naokoli .. default je 50-60 spd .. verjetno ni najbolj normalno, če bi nalil modro, ki je blo zraven v paketu, bi blo še hujše ..

Na kakšni nastavitvi pretoka vozite ostali?

LOUIS bo verjetno reklamacijo glede programskih težav/tipke rešil, glede tega doziranja pa upam, da ...

Objavljeno (popravljeno)

Hja, saj ne da bi se hvalil, ampak...

Tistle DIY iz moje objave deluje že 10Kkm, ja toliko se naklepal od aprila, ko sem kupil "študentski motor". Cev (rezervoar) sem napolnil 1 in pol krat cca 1 dcl olja, kar je zadostovalo za to kilometražo. Olje sem pa menjal za SAE90, da vidim razliko glede na olje za motorne žage.

Olje za nenjalnike je manj lepljivo, tako je tudi lažje očistit kar je popikano od olja. Tudi umazanija se manj lepi na verigo, zato izgleda čistejša...

Simplicity rulz :) :whistle:

ps, danes sem na CB500X od moje :inlove: namestil podobno DIY zadevo...

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

se strinjam. Ma tudi tutoro deluje brez elektrike, večkrat po tleh z motorjem od blata in podobno, pa dela. Sicer je pa zadeva zlo podobna domači izdelavi.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Je ze kdo narocal Tutorota po Brexitu?

Objavljeno

Davek boš plačal. Naročil prejšni teden Evotech, danes dobil carinsko obvestilo.

  • Žalosten 2
  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

A se da TUTORO kupiti kje v EU, da se ne ubadam s carino?

A je problematično, če gre cevka za olje kje v bližini izpuha?

Objavljeno
pred eno uro, mato295 pravi:

A se da TUTORO kupiti kje v EU, da se ne ubadam s carino?

A je problematično, če gre cevka za olje kje v bližini izpuha?

mislim da ne, lahko pa preveriš na njihovi strani, če kaj piše. Lahko pogledaš na ebay al pa lojza..

Koliko blizu? Načeloma ni problema, če je nekaj cm stran, tudi odvisno katerega dela izpuha, najbolj vroč je spodnji del trebuh, in ostala eu šara, tam pa ne priporočam preveč bližine, ker se bo olje grelo, pa bo težko nastaviti pravilno doziranje, lahko se celo cev stopi.

 

 

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Tutoro na KTM 790/890 adv in Norden 901. kompatibilen z nosilci Shad 3P sistem.

Nč strojev, roke škarje in brušenje :P

Raj bi mel kak 3d tiskalnik al pa cnc..al jebiga. Vsaj ostanki pleha so pr bajti.

Na ktm dela že 15 kek bp, predvsem pa maže in ni nevarnosti, da bi dizo kamenje ali kaka veja odpizdila stran.

 

273900271_5013454872057358_5075948198708437249_n.thumb.jpg.92efd51a2acf815db2793c61bcd0dd3a.jpg

274054603_5019817624754416_4897022492343127254_n.jpg

274175003_5019817728087739_6961971259360163079_n.jpg

274182030_5013454978724014_675377414680539461_n.jpg

274293784_5019817381421107_5678971832623438847_n.jpg

274303744_5019817231421122_903052305063041208_n.jpg

Objavljeno

Pravilno da si pleh uporabil. Jaz za tole ne bi uporabil 3D printa. Zna biti prevec vibracij za dolgotrajno trdozivost.

Objavljeno
pred 6 minutami, Zok pravi:

Pravilno da si pleh uporabil. Jaz za tole ne bi uporabil 3D printa. Zna biti prevec vibracij za dolgotrajno trdozivost.

v bistvu, kar sem gledal je relativno malo vibracij. Kar je, je gor dol..super bi bilo iz kakega kosa alu ali pločevine na stroj izrezat

Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

super bi bilo iz kakega kosa alu ali pločevine na stroj izrezat

In zamenjati stara vijaka ter podložki. :P  

Lahko ti odrežem, pobarval boš pa sam... 

Objavljeno
pred 12 minutami, XTR pravi:

In zamenjati stara vijaka ter podložki. :P  

Lahko ti odrežem, pobarval boš pa sam... 

vijaka bosta kmal od blata :P

Ej hvala. Zdej ne bom več demontiral. (zaenkrat) Spodnja podloška je namensko večja, ker je luknja podolgovata, da je premičen kot...sem vse delal na uč, pa sprotno prilagajal.

Ponavadi rečem, to je vzorec, potem gremo v pravo izdelavo :D in nikol ne grem, ko je 1x gor.

ps. celo podložke mam nove-črne od Shadovih nosilcev, ma bom menjal, ko bom prvič nosilce gor motiral, takrat bom primoran vijake odtisnit.

Predvsem pa..so dimenzije na listku približne, rabijo zihr double check. (sem meril zmontirano zadevo)

Objavljeno
19 hours ago, DAMI34 said:

Tutoro na KTM 790/890 adv in Norden 901. kompatibilen z nosilci Shad 3P sistem.

Nč strojev, roke škarje in brušenje :P

Raj bi mel kak 3d tiskalnik al pa cnc..al jebiga. Vsaj ostanki pleha so pr bajti.

Na ktm dela že 15 kek bp, predvsem pa maže in ni nevarnosti, da bi dizo kamenje ali kaka veja odpizdila stran.

 

 

274054603_5019817624754416_4897022492343127254_n.jpg

274175003_5019817728087739_6961971259360163079_n.jpg

274182030_5013454978724014_675377414680539461_n.jpg

274293784_5019817381421107_5678971832623438847_n.jpg

274303744_5019817231421122_903052305063041208_n.jpg

A ni ponavadi kapalka nameščena na spodnji strani vilic nad verigo ?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 12 minutami, hribuc pravi:

A ni ponavadi kapalka nameščena na spodnji strani vilic nad verigo ?

.. je ponavadi.... pri cestnih motorjih....

.... tu je pa tako bolj skrito kakim vejam... kamenju...itd.

Pomembno je samo, da kapilarna cevka ne drgne po verižniku proti smeri vrtenja verižnika, da se kam ne zatakne, če se malo premakne.... če je v smeri vrtenja, pa tudi če se premakne, pač samo malo "preskakuje" po tistih luknjah, ne more pa jo zapeti in utrgati....

...itak centrifugalna sila na verižniku "polzi" olje proti ven - na verigo, pa nima veze, kje doziraš olje....

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
Just now, Zivnorc said:

.. je ponavadi.... pri cestnih motorjih....

.... tu je pa tako bolj skrito kakim vejam... kamenju...itd.

Pomembno je samo, da kapilarna cevka ne drgne po verižniku proti smeri vrtenja verižnika, da se kam ne zatakne, če se malo premakne.... če je v smeri vrtenja, pa tudi če se premakne, pač samo malo "preskakuje" po tistih luknjah, ne more pa jo zapeti in utrgati....

Ok hvala semna tem da tud sam neki namontiram pa se mal informiram ?

Objavljeno
pred 2 minutami, hribuc pravi:

Ok hvala semna tem da tud sam neki namontiram pa se mal informiram ?

Ne bo ti žal. Prej boš zmontiral...prej boš srečen in zadovoljen...   :D   :P 

Objavljeno
pred 28 minutami, hribuc pravi:

A ni ponavadi kapalka nameščena na spodnji strani vilic nad verigo ?

je, ampak v primeru vožnje po pesku, blatu, vejah...je hitro problem, ker jo lahko odtržeš.

Dodaten problem na 790/890 ali husi je oblika vilic, pa spodnji stabilizator verige,ki ga moraš obiti s cevko.

 

Kar se tiče svinjanja in mazanja. Že 15kkm mi dobro dela na 790ki. Nobenih problemov, ni umazana diza (občasno itak preverim in očistim) in bistvo, kot izgleda se olje mnogo manj vrtinči in leti okrog, kot pa če bi bila diza spodaj.

Pa večkrat močno odprem, da opere verigo svinjarije. Očitno lepše kroži zrak pod zaščito verige.

Tudi fantje iz Tutora nimajo pripomb, pravzaprav so zadovoljni z zastonj reklamo :D

https://www.facebook.com/groups/243915336173207

https://www.facebook.com/groups/243915336173207/posts/1089385248292874/

 

ok, zdej vidu da je Živnorc že povedal.

Predvsem pa na "traktorjih" uporabljam redko olje tudi poleti. Da bolj čisti in pere. Feltna bo zato umazana. ampak je v vsakem primeru, če se mal po terenu voziš.

Na cestakih sem imel pa "poletno bolj gosto" tudi pozimi. Manj je bilo mazanja po fetni.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 18 minutami, hribuc pravi:

Ok hvala semna tem da tud sam neki namontiram pa se mal informiram ?

najbolj skrita verzija je od scotoilerja. Ma lojz prav za 790. Skrita je posoda. CEvka za doziranje in priklop na verižnik je pa isti kot pri tutoru. Lahko bi se sicer mučil kapalko namestiti na prvi verižnik, ma je vedno potem problem kontrole cevke. Namreč plastika prveva verižnika se odstrani šele kot odvijačiš osovino menjalne tačke, pa mi gre zadeva na živce

 

Objavljeno

Problem advenčerjev:

Morda je slika naslednjega: motorno kolo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!