Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

kolikor sem videl teh oilerjev, je čisto vseeno, če ima eno cevčico, dve...ali tri....

moj ima dve.... pa na eno ravno tako lepo maže celo ketno....

 

...po moje itak steče olje po tisti cevčici z najmanj upora...  in če sta dve cevki levo-desno, gravitacija dela svoje.... majhna razlika v površinskih napetostih pa bo na eni strani olje zastalo.... po drugi bo pa lepo kapljalo...ali pa bo delalo po principu natege.. čim je v eni cevki višji stolpec, kot v drugi cevki, bo gravitacija spet naredila svoje....in potegnilo olje ven iz daljše cevke... iz krajše ga po pa gor posrkalo (ko skozi oiler ni pretoka)....

Po mojih izkušnjah je ena cevka dovolj. Veriga je preverjeno mastna povsod...

 

@Luka66

...namazanost verige se preveri tako, da pogledaš feltno, če je popackana ( prej se nisem hecal o tem), da si pa 100%, pa potegneš s konico prsta po verigi, pa ne sme biti na prstu niti tista "suha črna črtica", niti "ful mastna črnina" ...ampak, da se na konici prsta pozna lepo malo mastna črna črtica...

 

... kot je že DAMI napisal, je popackanost feltne tudi malenkost odvisna od širine  feltne, še bolj pa, koliko je ven zamaknjen verižnik od feltne. Na primer pri mojem motorju ketna laufa blizu gume in je tudi feltna svinjska, prijatelj ima pa FZ1, tam pa je veriga dosti bolj stran od pnevmatike in je tudi feltna precej manj usrana od olja.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, Lipstick pravi:

Pr men je na koncu cevi nastavek z tremi cevčicami, dve daljši drsata po zobniku, ena z leve druga z desna, tretja je krajša  med njima dovaja olje na sredino ketne in prosto kaplja po sredini rolic......

Če se sexualno izrazim:

Ti res znaš podmazat 🤣

Objavljeno
pred 26 minutami, Lipstick pravi:

Ka pa to.....se je zamašlo....

DSC00349.thumb.JPG.13ba8257d9d657cfa3b2fea9b57738ab.JPG

Ko ne maže, taj brusi.

Ps. Prst vtakneš v utor verižnika. Če je cel masten je ok, če ni, potem brusiš nemasten del. Evo navodilo za trotlne 😁

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 36 minutami, Lipstick pravi:

Ka pa to.....se je zamašlo....

DSC00349.thumb.JPG.13ba8257d9d657cfa3b2fea9b57738ab.JPG

... uh.... to je še za popilit, pa bo še za kako leto.... pol pa okol obrneš....

  • Haha 3
Objavljeno
pred 3 minutami, Zivnorc pravi:

... uh.... to je še za popilit, pa bo še za kako leto.... pol pa okol obrneš....

sm mislu najprej okol obrnt, da bi jih mogoče nazaj odvihal......

Objavljeno

Transalpka ima eno plastično zaščito na nihajki, katera ščiti verižnik. Idealna za cevko. Luknjica, cevka skoz in na zobnik. Nikoli še nisem poškodoval, niti se mi ni cevka zamašila. Pa je tudi zlorabljen motor bolj kot bi lahko bil 😜😜😜

Objavljeno
pred 5 urami, Zivnorc pravi:

kolikor sem videl teh oilerjev, je čisto vseeno, če ima eno cevčico, dve...ali tri....

moj ima dve.... pa na eno ravno tako lepo maže celo ketno....

 

...po moje itak steče olje po tisti cevčici z najmanj upora...  in če sta dve cevki levo-desno, gravitacija dela svoje.... majhna razlika v površinskih napetostih pa bo na eni strani olje zastalo.... po drugi bo pa lepo kapljalo...ali pa bo delalo po principu natege.. čim je v eni cevki višji stolpec, kot v drugi cevki, bo gravitacija spet naredila svoje....in potegnilo olje ven iz daljše cevke... iz krajše ga po pa gor posrkalo (ko skozi oiler ni pretoka)....

Po mojih izkušnjah je ena cevka dovolj. Veriga je preverjeno mastna povsod...

 

@Luka66

...namazanost verige se preveri tako, da pogledaš feltno, če je popackana ( prej se nisem hecal o tem), da si pa 100%, pa potegneš s konico prsta po verigi, pa ne sme biti na prstu niti tista "suha črna črtica", niti "ful mastna črnina" ...ampak, da se na konici prsta pozna lepo malo mastna črna črtica...

 

... kot je že DAMI napisal, je popackanost feltne tudi malenkost odvisna od širine  feltne, še bolj pa, koliko je ven zamaknjen verižnik od feltne. Na primer pri mojem motorju ketna laufa blizu gume in je tudi feltna svinjska, prijatelj ima pa FZ1, tam pa je veriga dosti bolj stran od pnevmatike in je tudi feltna precej manj usrana od olja.

Sej približno vem kk se maže veriga, do sedaj v dobrih treh desetletjih moto kariere sem vedno imel ketno na bajku .....na 1290SAS, ki ima konjev v iber sem naredil 45k km s prvo in še jih bo nekaj drug lastnik.....ker se odpravljam v "čudne" kraje in mi ni za vozit kup sprejev, razmišljam o tovrstnem mazanju.......koliko dejansko se ta šoba zabija med vožnjo po daljših odsekih makedama.....

Objavljeno

Nič se ne zabija, zakaj bi se...govorim iz izkušenj.

Objavljeno
pred 40 minutami, zundapp pravi:

Nič se ne zabija, zakaj bi se...govorim iz izkušenj.

...točno tako..... meni se še ni. ... res pa je, da imam to na cestnem motorju, kjer je manj prahu.

...tista slamica se mora dotikati - rahlo drgniti po verižniku... zabiti se nima s čim.... tudi če bi po ne vem kakem scenariju prišel prah not.... bi ga slej  ko prej odplaknilo olje....

 

...aja.. še to:uporabljal sem Scott olje rdeče... modro.... ko ga je zmanjkalo, sem uporavljal hidravlično olje Hidraol 46, pa mi je bilo preredko.... sedaj pa uporabljam hidravlično olje VG100

... maže vsako olje... edino hidraol 46 mi je bilo preredko, pa nisem mogel dovolj pripreti pipice, pa j epreveč teklo...pa svinjalo....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, Luka66 pravi:

Sej približno vem kk se maže veriga, do sedaj v dobrih treh desetletjih moto kariere sem vedno imel ketno na bajku .....na 1290SAS, ki ima konjev v iber sem naredil 45k km s prvo in še jih bo nekaj drug lastnik.....ker se odpravljam v "čudne" kraje in mi ni za vozit kup sprejev, razmišljam o tovrstnem mazanju.......koliko dejansko se ta šoba zabija med vožnjo po daljših odsekih makedama.....

veliko, veliko manj je dela kot s sprejem. Nekoliko olja v rezervi pa ne škodi. Odvisno kako olje imaš v oilerju (redko, se več porabi kot gosto, vožnja po makedamu in dežju več troši, če hočeš mazat)

Olerje furam od 2015 (kmalu po nakupu drugega SXa) nekje (preko 140000km). Nikol več ne grem na sprej. Eno verigo sem zaradi spreja in makedama uničil pred leti (sprej, prah, lepilo, pa spet sprej in zadeva se brusi)

Pri oilerju se navadiš konstantno mal pogledat verigo, da je mastna, pa šobo / dizo samo s prsti potegneš in je čista. Sploh pri redkih oljih - klasičnih za normalne temperature se bo težko zabila. Lahko pa se, lahko se utrže, lahko se cev stakne, pač en uč vržeš.

Vsi pa delajo po istem principu, na verižnik mora priti približno kaplja na minuto, v dežju več, v šodru, da jo pere mnogo več, al pa potem, ko prideš na asfalt fajn odpreš da olje spuca verigo.

Glavne prednosti bilokaterega oilerja so:

1. ne rabiš tovorit spreja

2. mazanje je bolj konstantno

3. olje odleti stran in posledično čisti verigo svinjarije, ki bi se na spreje drugače nalepila

4. odvisno od posodice, rabiš polniti na 1000 do 5000km in lepo pozabiš na sprejanje

5. koliko veriga naredi več, bi težko povedal, vem pa da jaz moje verige redko šponam oziroma šele nekje proti koncu življenske dobe

 

ps. diza se lahko zabije (vendar se redko), če premal maže, če je gosto olje, nizke temperature velik praha in blata, pa recimo pomakneš motor nazaj, pa se not nanese, pa zalepi...so možnosti, se pa zgodi redko, zelo redko, sploh če je motor redno pran. Občasno, mogoče na 20 kek dizo kar z iglo ali buciko mal očistim

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred eno uro, zundapp pravi:

Nič se ne zabija, zakaj bi se...govorim iz izkušenj.

Pač prah in blato, če se več vozi po taki podlagi.....

Objavljeno

po nekih 50km makedama...pol sem pa kar pustil odprto, da je fino opralo

227612577_4316930641709788_2075665447056900933_n.thumb.jpg.8e542cff872a3f5f0161adfbc0533f6e.jpg

ko maš take gume: (moj moped)

217935160_4267098180026368_6275092292939801568_n.thumb.jpg.7b9e48864bca47356d83263bcc382d15.jpg

al pa take (član skupine Tutoro na FB)

184586291_2992513217656180_6613948397972755153_n.thumb.jpg.fb633bef20bef6a7535048c729199271.jpg

ti marsikaj lahko zabije in odbije :P

 

Objavljeno (popravljeno)

Po cca 100 km makadama in blata oprana z ojlerjem in nato narejenih še  cca 100 km asvalta do te fotke pa tako izgleda ketnca 😜😜😜

 

FEC0A829-88F3-4789-881A-D5A714652849.jpeg

Popravljeno . Popravil SAR-Solo Adventure rider
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A ni bolje, da ko se voziš po blatu in prahu ne mažeš verige? Na suho verigo se blato manj baše na verigo.   :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
41 minutes ago, Scarabeo 500 said:

A ni bolje, da ko se voziš po blatu in prahu ne mažeš verige? Na suho verigo se blato manj baše na verigo.   :hmm:

V blato in prah zapeljem z verigo takšno kot je. Potem pa takoj z povečano dozo olja operem. Toliko že poznam ojler ter doziranje, da točno vem kdaj je oprana, pri kakšnih obratih verižnika podmazati in kašnimi oprati verigo. 

Popravljeno . Popravil SAR-Solo Adventure rider
Objavljeno
pred 15 urami, Scarabeo 500 pravi:

A ni bolje, da ko se voziš po blatu in prahu ne mažeš verige? Na suho verigo se blato manj baše na verigo.   :hmm:

ni :P

so tudi spreji za offroad, na katere se manj oprime svinjarija itd..ampak potemtakem (tvoja teorija) bi bil dež pa oprana veriga najbolje :P

https://earth-roamers.blogspot.com/2015/11/jt-sprockets-and-tutoro-under-harsh.html?fbclid=IwAR0P7GXwUTK-7-NJD7_H2xKzLHT4jkT5eSO-m3cewsgdQDBn1_XhO92Jnpg

Screen%2BShot%2B2015-08-05%2Bat%2B9.24.43%2Bam.png

Objavljeno

V razmerah na "tvoji" sliki, kakršno koli mazanje samo škoduje.

Mazal ne mazal, na koncu (pod črto) ni bistvene razlike.

Vsak ima pač svoje mnenje in "veselje" .

Spreji so stran metanje denarja (za ceno sprejev dobiš nov komplet pa še malo ti ostane) . "Oilerji" očitno kakor kakšni.

Preizkusil mazanje/nemazanje in končal pri temu, da ko sem doma in imam čas očistim in namažem verigo (z mastjo) , če kam potujem "pozabim" nanjo (občasno "vržem uč" , če se slučajno "steguje" ) . Efekt pa je isti, samo več protora imam v prtljagi in manj pacam.

lp

Objavljeno

 ... ko sem kupil motor s približno 20.000 km, je imel gor novo verigo....

....in potem sem mu takoj namestil oiler.... sedaj ima moped 60.000, veriga kot nova.... in se ne spomnim, da bi jo moral kaj nategovati... motor ima 185KM in 112Nm navora....  res pa je , da z njim ravnam zelo lepo....ne obremenjujem verige s cukanjem, rukanjem..... itd.

...en rezervoarček olja pa mi zdrži celo sezono.... cca 5.000km. ( ja splača se oiler tut če delaš tolko km na leto..   :P ) 

 

... drugače se pa strinjam s   @franc   , da se v takem pesku nič ne maže..... pa tudi veriga mora biti namenska za take ekstremne pogoje... enako se strinjam za ketenspreje.... ga videt ne morem....

... čiščenje verige pa je ob uporabi oilerja tako hitro in enostavno....preden ko perem motor, z WD zmočim verigo... obrišem s suho krpo.... še enkrat WD....in se sveti ko nova. ...minuta dela.

Objavljeno
pred 22 urami, franc pravi:

V razmerah na "tvoji" sliki, kakršno koli mazanje samo škoduje.

Mazal ne mazal, na koncu (pod črto) ni bistvene razlike.

Vsak ima pač svoje mnenje in "veselje" .

Spreji so stran metanje denarja (za ceno sprejev dobiš nov komplet pa še malo ti ostane) . "Oilerji" očitno kakor kakšni.

Preizkusil mazanje/nemazanje in končal pri temu, da ko sem doma in imam čas očistim in namažem verigo (z mastjo) , če kam potujem "pozabim" nanjo (občasno "vržem uč" , če se slučajno "steguje" ) . Efekt pa je isti, samo več protora imam v prtljagi in manj pacam.

lp

Mogoče ne bi škodilo prebrat bloga.

Drgač pa Dami ko konča s šodrom gre tankat...pa še verigo opere

Objavljeno
pred 16 urami, DAMI34 pravi:

Mogoče ne bi škodilo prebrat bloga.

Drgač pa Dami ko konča s šodrom gre tsnkat...pa še verigo opere

Pa dobro je tudi pogledat desno stran bloga.

Če teh blogerjev ne poznaš osebno jih je potrebno jemati z rezervo, ker od tega živijo.

lp

Objavljeno
pred 3 urami, franc pravi:

Pa dobro je tudi pogledat desno stran bloga.

Če teh blogerjev ne poznaš osebno jih je potrebno jemati z rezervo, ker od tega živijo.

lp

veš kaj, vzamem nazaj, niso edini fantje , ki objavljajo v FB grupi Tutoro. Lahko mi verjameš na besedo, če ne lahko dam linke.

15kkm je oiler na Ktm790, veriga je velikokrat od prahu, saj se po domačih koncih redno po šodru vozim. Občasno jo operem, meni štima. Nikoli našponana še, ravno obratno, povečal sem "slack". (ni to zasluga oilerja, ampak kavbojev pri montaži motorja)

 

 

 

mal za brat, se splača

maintenance free veriga od BMW :P torej ne rabiš mazat, al pa jaz je ne mažem

https://www.revzilla.com/common-tread/bmws-maintenance-free-m-endurance-chain-put-to-the-test?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=boosted-posts|tpfn-content-organic&utm_content=common-tread-review-organic&utm_term=bmws-maintenance-free-m-endurance-chain-put-to-the-test-090721-|tpfn-organic&fbclid=IwAR1-vt8UYr37Ayj701O6AEZsLRU0Ib0PUoSQAt9NtRIhvZLz85mMtlDKKJs

 

BMW’s “maintenance-free” M Endurance chain put to the test

There’s no such thing as a maintenance-free chain. At least, not one that will last. 

Objavljeno
pred 22 urami, Zivnorc pravi:

... drugače se pa strinjam s   @franc   , da se v takem pesku nič ne maže..... pa tudi veriga mora biti namenska za take ekstremne pogoje... enako se strinjam za ketenspreje.... ga videt ne morem....

... čiščenje verige pa je ob uporabi oilerja tako hitro in enostavno....preden ko perem motor, z WD zmočim verigo... obrišem s suho krpo.... še enkrat WD....in se sveti ko nova. ...minuta dela.

no, verige za take pogoje so čist "obične". 

Lindon Poskitt, ki je cel svet prevozil v glavnem terenska vožnja, vmes mal Dakarja , skratka strokovnjak za šraufanje, zlahka generalko po poti naredi, je lepo povedal, da so verige pri taki vožnji v teh pogojih potrošna roba (15-20kek in je veriga na Basilu uničena). Še vedno jo pa šprica s sprejem (offroad). Zanimivo, kar nekajkrat sem opazil v videu da po zunanji strani.

Kar se pa oilerja tiče, ker ga ravno uporabljam v svinjariji. Mazat začne, ko dovolj olja spustiš čez, takrat odleti stran skupaj z oljem tudi svinjarija.

Verjetno pa se lahko strinjamo, da prah in pesek pride na verigo in med verižnike, al je namazana al ni namazana. :D

Umazanost verige pri vožnji po asfaltu je pa zanemarljiva v primerjavi s šodrom. Pa tudi gostejše in bolj lepljivo olje lahko uporabljaš, za šoder pa je bolje redko.

 

 

Objavljeno

Lindona ne poznam. Poznam enega od njegovih "spremljevalcev" na Dakarju (Rick-a) .

Pa kot sem že zgoraj napisal: Moraš pogledati tudi na "desno stran" bloga (ali pa napise na njegovi majici) .

Kar je bilo nesponzorskih "strokovnjakov" (jaz izkušenj s "sipinami" nimam) , so složni: "zaje.. mazanje" .

lp

Objavljeno

nesponzorski z nameščenim Tutoro oilerjem, torej fotke iz grupe:

https://www.facebook.com/groups/243915336173207

Večina pa pove, da v primeru terenske vožnje namensko veliko več mažejo, da verigo čisti. Skratka, kar nekaj zadovoljnih uporabnikov, oziroma bom drugače dejal, zagovornikov mazanja.

 

109937672_2750140131893491_2773522059449011447_n.jpg

125896575_3503180466437226_690948988806361519_n.jpg

213204384_4386500351413060_6077210023847004075_n.jpg

241507963_4317318495023787_6592993233335707854_n.jpg

241619451_3086439398263561_6726401995176813565_n.jpg

272360058_4811383225616937_4074983663871221049_n.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!