Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 8 urami, Zivnorc pravi:

... zakaj bi bila jeba z montažo šobe?

...enga poznam, ko je v nihajko kar luknjo zvrtal, pa s knipingom prišravfal.... :D 

Jaz poznam nekoga, ki je zvrtal dve. Samo ta je M3 navoj vrezal...:)

Objavljeno

@Roger G. Jaggernekaj pa nisem omenil in sicer če narediš z mašino tja kake 3-5 jurčkov letno, je skoraj nesmisel dodatno šaro na moped nabijat.

V takem primeru bi jaz uporabljal raje kak ne preveč lepljiv sprej, pa na dobrih 200km malo pihnil po verigi.

 

Objavljeno

Ali je to res? Konec mazanja verige? Novinarska raca?

 

Objavljeno
pred 23 minutami, Bostjan L pravi:

Ali je to res? Konec mazanja verige? Novinarska raca?

 

stara pravljica, ki ne drži! So testirali mantinence free verigo. Ni zdržala kaj več od normalne. so na tubi tudi testi.

 

ps. nihče pa ne pomisli, da se obrabijo tudi verižniki, tudi zato je mazanje priporočljivo.

 

https://www.revzilla.com/common-tread/bmws-maintenance-free-m-endurance-chain-put-to-the-test

After my real world test on the new BMW Lifetime Chain was published on. Revzilla's Common Tread blog, BMW has walked back their original claims of offering a chain that does not need maintenance. They now are calling it a low maintenance chain! Here is a link to the Revzilla Article.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

@Roger G. Jaggernekaj pa nisem omenil in sicer če narediš z mašino tja kake 3-5 jurčkov letno, je skoraj nesmisel dodatno šaro na moped nabijat.

V takem primeru bi jaz uporabljal raje kak ne preveč lepljiv sprej, pa na dobrih 200km malo pihnil po verigi.

 

Hja, jaz jih delam bolj proti 10k in malenkost cez…..!

Jaz sem v mojem primeru mislil tudi bolj za kaksna 1-2 tedenska potovanja….pa letos je Julija WDW, kar bo 2 tedna…..deugace mi ni problem skrbet/cistit/mazat ketne…..imam stojalo in je b.p.

Objavljeno
pred 1 uro, Roger G. Jagger pravi:

Hja, jaz jih delam bolj proti 10k in malenkost cez…..!

Jaz sem v mojem primeru mislil tudi bolj za kaksna 1-2 tedenska potovanja….pa letos je Julija WDW, kar bo 2 tedna…..deugace mi ni problem skrbet/cistit/mazat ketne…..imam stojalo in je b.p.

v tem primeru se absolutno splača, sploh za potovanja

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ravnokar sem menjal verigo in zobnika, mehanik me je vprašal kako pogosto in s čim mažem verigo, ker da je bila stara veriga ekstremno trda

Uporabljam različne spreje za verigo, vsem je skupno, da so za cestno rabo, jaz pa z Transalpom naredim kar nekaj kilometrov po prašnih, gramoznih poteh in blagi off road, skoraj nič blata. Sklepam, da je razlog za trdoto to da cestni spreji  "ujamejo" prašne delce in jih zadržijo.

Predvidevam, da bi z mazalcem verige in oljem ta problem rešil, saj bi olje, ki se ne zalepi na verigo, te prašne delce odneslo iz verige.

Gledam tega Scottoilerja ampak je zadeva precej draga, vem pa da ste tukaj mojstri, ki ste zadeve izdelali sami in za precej manj denarja. Ima kdo načrt, znanje, voljo da mi pomaga?

Roko na srce, tudi pri Scottoilerju se ne bi sam lotil zadeve.

LP Bajsi

 

 

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno

...po moje bo za neki cajta zamrla tale tema.....   :lol1: 

Objavljeno

uporabi iskalnik, vem da so dve ali tri montaže/izdelave diy oilerja v podrobnosti opisane.

Bajsi JA, cestni sprej nardi več škode kot koristi, če se motor po prašnih podlagah vozi. Je bolje uporabljat kar olje/čopič, ali spreje za offroad, ki so manj lepljivi.

Na ktm 790 imam oiler že 17000km, veriga je še ok, sploh če se vozim po makedamu izdatno zalivam verigo, da jo pere kot si omenil. Pa še jo občasno operem s petrolejem. dokaj redno pa z vodo, posušim, pa potegnem s čopičem. vozim pa kar precej po prahu in šodru.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 6 urami, bajsi pravi:

Ravnokar sem menjal verigo in zobnika, mehanik me je vprašal kako pogosto in s čim mažem verigo, ker da je bila stara veriga ekstremno trda

Uporabljam različne spreje za verigo, vsem je skupno, da so za cestno rabo, jaz pa z Transalpom naredim kar nekaj kilometrov po prašnih, gramoznih poteh in blagi off road, skoraj nič blata. Sklepam, da je razlog za trdoto to da cestni spreji  "ujamejo" prašne delce in jih zadržijo.

Predvidevam, da bi z mazalcem verige in oljem ta problem rešil, saj bi olje, ki se ne zalepi na verigo, te prašne delce odneslo iz verige.

Gledam tega Scottoilerja ampak je zadeva precej draga, vem pa da ste tukaj mojstri, ki ste zadeve izdelali sami in za precej manj denarja. Ima kdo načrt, znanje, voljo da mi pomaga?

Roko na srce, tudi pri Scottoilerju se ne bi sam lotil zadeve.

LP Bajsi

 

 

.

... kolk kilometrov si pa naredil z verigo, ki si jo zamenjal ??? 

Objavljeno
pred 16 urami, bajsi pravi:

Ravnokar sem menjal verigo in zobnika, mehanik me je vprašal kako pogosto in s čim mažem verigo, ker da je bila stara veriga ekstremno trda

Uporabljam različne spreje za verigo, vsem je skupno, da so za cestno rabo, jaz pa z Transalpom naredim kar nekaj kilometrov po prašnih, gramoznih poteh in blagi off road, skoraj nič blata. Sklepam, da je razlog za trdoto to da cestni spreji  "ujamejo" prašne delce in jih zadržijo.

Predvidevam, da bi z mazalcem verige in oljem ta problem rešil, saj bi olje, ki se ne zalepi na verigo, te prašne delce odneslo iz verige.

Gledam tega Scottoilerja ampak je zadeva precej draga, vem pa da ste tukaj mojstri, ki ste zadeve izdelali sami in za precej manj denarja. Ima kdo načrt, znanje, voljo da mi pomaga?

Roko na srce, tudi pri Scottoilerju se ne bi sam lotil zadeve.

LP Bajsi

 

 

Kitajski ročni oiler za 20 eur in INA hipoidno ulje SAE 120 za 6 eur liter. Dela v nulo.

Motorcycle Chain Oilers /Chain lubricator For Benelli trk502 trk502x tnt 125/600/300 trk 502 tnt125 tnt600 tnt300 tnt302 BN300|Covers & Ornamental Mouldings| - AliExpress

Objavljeno

36.000 skoraj na kilometer natančno, je kljub špananju, motor precej cukalo pri konstantni vožnji pa sem se odločil za menjavo.

LP Bajsi

Objavljeno
pred 4 urami, kp-kp pravi:

ja nekaj takšnega bom najverjetneje vzel, ampak pri sosedih, sicer bo dražje pa verjetno hitreje, pa še montaža bo lažja (lastne izkušnje nekoga, ki že uporablja mazalec)

LP Bajsi

Objavljeno
pred 6 urami, bajsi pravi:

36.000 skoraj na kilometer natančno, je kljub špananju, motor precej cukalo pri konstantni vožnji pa sem se odločil za menjavo.

LP Bajsi

to sploh ni slaba kilometrina, verjetno pišeš za prvovgradnjo

pred 6 urami, bajsi pravi:

ja nekaj takšnega bom najverjetneje vzel, ampak pri sosedih, sicer bo dražje pa verjetno hitreje, pa še montaža bo lažja (lastne izkušnje nekoga, ki že uporablja mazalec)

LP Bajsi

motaža je vedno ista neglede kaj vzameš. in sicer:

1. od oilerja do verižnika mora biti speljana cev

2. na verižnik mora nalegat diza

 

Objavljeno

Ni bila prvovgradnja.... prejšnji lastnik jo je menjal pri 26500 na Elisi v Domžalah, jaz pa sedaj pri 62.500...

Objavljeno

kakorkol, to je za verigo lepa življenska doba. Če je pa še zlorabljana v prahu in šodru je pa skoraj fantastična.

Objavljeno
Ob 15. 7. 2022 ob 5:18, bajsi pravi:

ja nekaj takšnega bom najverjetneje vzel, ampak pri sosedih, sicer bo dražje pa verjetno hitreje

Imela kitajca za 20 eur, letos vzela original cobro pri sosedih konkretno drazje, vendar vsaj delujoce.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
8 hours ago, maxxa said:

Imela kitajca za 20 eur, letos vzela original cobro pri sosedih konkretno drazje, vendar vsaj delujoce.

Prej sem  imel dve Cobri in sta šle z motorjem. Zdaj imam kitajca dve leti in deluje BP. Razlika je samo v kvaliteti izdelave. Cobra je bolj prefinjeno izdelana napram kitajcu. OK. Res pa, da je teh kitajskih izdelkov malo morje in, če je kitajc kopja Cobre in drug kitajc kopja kopje in nato spet kopja kopje je res vprašljiva kvaliteta. Takrat, ko sem naročal so bilo od 36 do 16€ In nisem vzel najcenejšega.. 
Kaj ti pa ne deluje? Oziroma zakaj? Drugo ti ne more crknit, kot cevka ali dva tesnila. To pa v Bauhausu dobiš. Vem, ker sem popravljal enega udeleženega v prometni nesreči.

Objavljeno
pred 1 minuto, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Kaj ti pa ne deluje?

Prevec je deloval kitajc. Ko zategnes za 90°, se ta hudic ne vstavi po cca 3 min in kaplja, dokler je kaj v rezervarcku. Potem ne kaplja vec🤣. Pri montazi cobre sem namestila samo rezervarcek, napeljava je ostala kitajska in to sedaj deluje kot mora.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Predvidevam, da se je pokrovček z lahkoto obračal na kitajcu. Cobra nudi konstanten upor pri obračanju pokrovčka.

Imam prav?

Objavljeno
pred 2 minutami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Imam prav?

Da 😊

Objavljeno

Tesnila. Pomaga že, če se razstavi ter zamenja spodnje tesnilo z tesnilom na pokrovčku.

 
Z Cobro teh težav ne bo😜

Ima pa Lojzek sedaj v akciji Cobro.

Objavljeno

...verjetno je bil not zrak, ki je stisljiv...in ko priviješ pokrovček, namesto da direktno porineš ven olje, se stisne zračni mehur v posodici...in potem ta zrak počasi stiska ven olje, dolker se tlak v posodici ne izenači s tlakom okolice...

Objavljeno

Ja. Na tak sistem ta zadeva deluje.
Če pa eno od dveh tesnil ne opravlja svoje funkcije pa z tlakom, katerega ustvariš z obratom posode nato izpusti vso olje. Ali po cevki, ali po napravi. bistvo mora gornje tesnilo na pokrovu zatesniti v tej meri, da se ustvari tlak in ko tlak pade zaradi izpusta olja po cevki tudi zatesniti posodo in posledično olje ne izteka več. Če tesnilo ne tesni se pa z prvim obratom ustvari pritisk in izteče vso olje. Temu smo včasih rekli, da potegne falš luft🤪

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Točno to. Efekt, ko držiš prst na slamici in s tem zadržuješ tekočino v slamici. Ko umakneš prst (slabo tesnilo) izteče vse.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!