Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Priporočene objave

Objavljeno

sej običajno jemljem raje tako, ki me tišči, je ni čelade, ki se ne bi posedla. Mora pa enakomerno tiščati.

 

Objavljeno
Ob 22. 12. 2020 ob 10:58, DAMI34 pravi:

dual sport čelado rabim. Namreč običajne se mi pri počasni vožnji in offroadu hudo potijo, vroče celo pozimi, sonce slepi itd..v glavnem sport čelada je nogo.

1. ne preveč draga

2. veeelik vizir in vidno polje

3. šilt

4. veliko zračenja

Kaj vozite, s čem ste zadovoljni, kje ste nabavili?

 

https://kmc.si/celade/tip-celade/dual-celade/motoristicna-celada-nexx-xwed2-x.patrol-srebrno-rdeca/

Objavljeno

bolj iščem rang do 200€

Objavljeno

Za poceni čelado se splača pogledati tudi tole;

https://aures.si/izdelek/kappa-kv30/

Dovolj lahka, nastavki za pinlock, ima vse kar imajo veliki, udobna, ...edino malo glasna. V Motocharliju jo dobiš verjetno za 100 eur.

Objavljeno
Ob 22. 12. 2020 ob 10:58, DAMI34 pravi:

3. šilt

Mogoče Klim Krios, jo izredno hvalijo.

Je pa nekoliko dražja.

Objavljeno

Ne mislim preveč zagonit. Bistvo, da mi dobro sede na bučo. Tudi Airoh ma dobre modele, pa pašejo mi sam so drage.

Nč, naj se konča korona, pa skočim do Čarlija

Objavljeno

Jest bi tut novo celado...spet... pr men je problem k so mi sam ta drage vsec.... 

Al spet eno motocross in spegle https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Leatt-GPX-55-Composite-V11-Helmet/SubProducts/Leatt-GPX-55-Composite-V11-Helmet-0003 tale bi sedla k ata na mamo k mam podobne hlace in jersey....... 

Al pa Klim Krios ta bi bla tut za sprobat..... 

Ma jest rabm na lotu zadet ker jest bi vse imel...... 

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Zivjo

a ima kdo kaj izkušenj z čeladami Nexx?

hvala

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

tudi sam se odločam za novo integralno čelado, in sicer sta me pritegnili predvsem ti dve:

  1. X-Lite X-803 RS Ultra Carbon
  2. Scorpion EXO-R1 

 

Kakšne izkušnje glede navedenih čelad oz. kakšni drugi predlogi? Hvala.

Objavljeno
pred 14 urami, MaTT-S pravi:

Zdravo,

tudi sam se odločam za novo integralno čelado, in sicer sta me pritegnili predvsem ti dve:

  1. X-Lite X-803 RS Ultra Carbon
  2. Scorpion EXO-R1 

 

Kakšne izkušnje glede navedenih čelad oz. kakšni drugi predlogi? Hvala.

Sam izkušenj z nobeno od teh dveh nimam. Predlagam, da obe preizkusiš na glavi, da vidiš ali ti katera izmed njiju morda sploh ne ustreza, bo lažja odločitev. Sicer je X-lite precej bolj uveljavljena od Scorpion. Ne pravim sicer, da je zato Scorpion slabša ampak ji po več prebranih forumih tudi v tujini in pogovori s slovenskimi in avstrijskimi prodajalci, sam ne bi ravno zaupal. Scorpion naj bi bile glasnejše in prej pokvarljive - mehanizem vizirja sem prebiral, da nima dolge življenjske dobe. Verjetno pa za takšno ceno slabe kvalitete skoraj ne bi smelo biti. 

Pred nakupom morda svetujem še ogled yt kanala champion helmets, morda nekaj uporabnih statističnih podatkov o posamezni čeladi.

Objavljeno
11 hours ago, Tromba said:

Sam izkušenj z nobeno od teh dveh nimam. Predlagam, da obe preizkusiš na glavi, da vidiš ali ti katera izmed njiju morda sploh ne ustreza, bo lažja odločitev. Sicer je X-lite precej bolj uveljavljena od Scorpion. Ne pravim sicer, da je zato Scorpion slabša ampak ji po več prebranih forumih tudi v tujini in pogovori s slovenskimi in avstrijskimi prodajalci, sam ne bi ravno zaupal. Scorpion naj bi bile glasnejše in prej pokvarljive - mehanizem vizirja sem prebiral, da nima dolge življenjske dobe. Verjetno pa za takšno ceno slabe kvalitete skoraj ne bi smelo biti. 

Pred nakupom morda svetujem še ogled yt kanala champion helmets, morda nekaj uporabnih statističnih podatkov o posamezni čeladi.

Super, hvala! Bom preveril!. :)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ima kdo izkušnje z ls2 čeladami? 

 

 

Popravljeno . Popravil tomash
Objavljeno

Ima kdo izkušnje z ls2 čeladami? 

 

Objavljeno
Ob 22. 5. 2021 ob 16:33, tomash pravi:

Ima kdo izkušnje z ls2 čeladami? 

 

Imam LS2 challenger, z njo sem prevozil cca 10.000 km. Čelada mi je v redu, vzel sem jo, ker mi je res super ustrezala na glavo (še vedno mi). Edini minus je, da ima vgrajen sončni vizir (ki ga ne uporabljam) in ob strani "stikalo" za spuščanje/dviganje vizirja, tam se upre veter in je čelada na levi strani med vožnjo 90+km/h zame preglasna (rešitev sem našel v izolir traku čez tisto "stikalo".

V ostalem nimam pripomb (tudi cena je bila 320€ in za takšno čelado pričakuješ kvaliteto).

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pred kratkim sem zaključil projekt nabave novega piskra, ker se je (ne vem, kdaj) obrnila petletka.. ?

Čeprav razen zaradi počenega vizirja zaradi evidentne konstrukcijske napake nimam kaj "pljuvati" po HJC Rpha 10+, me je od vnovičnega nakupa HJC-jeve tehnike odvrnilo "poučevanje" trgovca, da ne znam zapirat vizirja na čeladi (ker to je res cela znanost in še sreča, da ste strojniki to doumeli pri posebnem predmetu na faksu) ?? Skratka, garancije mi ni priznal, čeprav je vizir počil prav zaradi enega samega "štifta", s katerim je pritrjena zaponka vizirja. ? OK, sem odkartal tistih 50 eur brez garancije in pri novi generaciji opazil 2 "štifta" ? Očitno strojniki niste tako številčni ?

Z velikim vprašajem nad glavo sem natikal vse živo integralnega (srednji/višji srednji razred, pogoji udobnost, čim nižja teža, zračnost in po možnosti s sončnim notranjim vizirjem) - od Sharka (čuden občutek prileganja, ne znam pojasnit), Schuberta (povsem zadovoljiv občutek, ko je pisker nasajen, do tam pa molitve, da na glavi ostane vsaj 1 uho), Arai (po moji oceni za okrogle glave), X lite (po moji oceni za ozke glave), zaključil sem s Shoei piskri.

Izbiral in testiral (na kratko, na topel dan, ampak dovolj za občutek) sem GT-Air 2 in X Spirit 3.

GT-Air 2 je super čelada, prav posebej bi izpostavil sončni vizir, ki ne popači slike, drži pa ena od tukajšnjih starejših objav, da se s spuščenim le sončnim vizirjem verjetno ne boste pripeljali brez "prevetrenih" rdečih oči. Na vroč dan to pomeni zaščito pred soncem, ne pa toliko pred vetrom, kar je očitno tudi namen. Že med samo vožnjo sem imel občutek, da pisker ni tako zračen, kar pa spet ne pomeni, da bi bili na suhem med potapljanjem... ?

No, X-Spirit 3 je imela pa vse, razen sončnega vizirja. Pomirja tudi "domač teren" DD zapenjanja - saj se konec koncev na vse navadiš, to je bil zgolj mali dodaten plusek. Večji plusi pa zagotovo ZRAČNOST brez zoprnega vrtinčenja kot v loto bobnu (je le drug osnovni namen čelade kot pri GT-Air 2), nekaj manjša teža in predvsem za mojo kepo super oblika školjke in prileganje. ? Je pa tudi kak minus - čelada posledično ni za netopirje, ki odlično slišite, s svojo ceno pa tudi ne prepričuje v nakup še ene "rezervne".. ?

Vsekakor se pridružujem vsem, ki pravijo da je treba preizkusit na lastni glavi - dodal bi le, da čelado kupujete zase in ne za trgovca, torej VI boste pisker uporabljali in od VAŠEGA izbora je odvisno, koliko si boste želeli, da petletka čim prej mine. ??

Pa da bi vsi menjali čelade zaradi starosti, ne poškodb! ???

Objavljeno

Veš, koliko sponk sem že na mojih HJC razbila ???

Objavljeno

Se je kdo že ukvarjal s pisanjem čelade na prednjem zračnik? Imam mesec staro Shark Spartan GT in spredaj tako moteče piska, da se mi meša. Sem jo že nesel nazaj pa so jo samo en teden gledali pa nič ugotovili saj prednji zračnik že paše pod kategorijo s katero se lahko ukvarja kvečjemu proizvajalec. Kar pomeni, da sem lahko brez čelade tudi 2 meseca. 

Torej, zračnik odprt piska, zaprt piska ampak malo manj. Sem pa ugotovil, da zadeva piska samo ko je šipca popolnoma zaprta. Knof za odpret ima na bradi, med zracnikoma in v kolikor šipce ne zataknem ne piska in se vedno lepo tesni. Ampak to pač ni to. 

Včeraj sem prelepil zracnike, ni pomagalo, prelepil spoje in se vedno piska. Kaj naj naredim, če piska na knofu? 

 

Hvala

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

Veš, koliko sponk sem že na mojih HJC razbila ???

ne vem ? 

no, saj 1 vizir na 5 let ne pomeni bankrota, bolj me je zmotilo arogantno predavanje prodajalca, kako ne znam z orokavičeno roko vizirja zapret ? 

še vedno pa iščem tečaj zapiranja vrat - nisem jih še zlomil, sam.... ?

Objavljeno
1 hour ago, Nightmare said:

Se je kdo že ukvarjal s pisanjem čelade na prednjem zračnik? Imam mesec staro Shark Spartan GT in spredaj tako moteče piska, da se mi meša. Sem jo že nesel nazaj pa so jo samo en teden gledali pa nič ugotovili saj prednji zračnik že paše pod kategorijo s katero se lahko ukvarja kvečjemu proizvajalec. Kar pomeni, da sem lahko brez čelade tudi 2 meseca. 

Torej, zračnik odprt piska, zaprt piska ampak malo manj. Sem pa ugotovil, da zadeva piska samo ko je šipca popolnoma zaprta. Knof za odpret ima na bradi, med zracnikoma in v kolikor šipce ne zataknem ne piska in se vedno lepo tesni. Ampak to pač ni to. 

Včeraj sem prelepil zracnike, ni pomagalo, prelepil spoje in se vedno piska. Kaj naj naredim, če piska na knofu? 

 

Hvala

 

Lp, Samo

Obnašanje čelade je izrazito odvisno od kombinacije:

visina voznika / drza voznika / ergonomija motorja / vetrna zascita

pristej k temu se pricakovanja voznika kjer si recimo zracnost in zvocna zascita nasprotujeta (poglej visje gor lep opis boki gr-ja) in prides do tega da si mora vsak najt celado, ki sede za njegov scenarij / pričakovanja in da ocene drugih ne povedo kaj dosti.

Ce se da, vrni celado in si najdi taksno, ki ne piska. Enostavno preusmerjanje toka zraka med vožnjo z dlanjo, ali pa s "skrivanjem" za vizir ponavadi pomaga najti izvor ali pa mesto motečih zadev, samo pazljivo, da ti to ne odvzame prevec pozornosti s ceste.

Ce moras na čeladi uporabljat lepilni trak, potem raje zamenjaj čelado.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, boki brm pravi:

 

Čeprav razen zaradi počenega vizirja zaradi evidentne konstrukcijske napake nimam kaj "pljuvati" po HJC Rpha 10+, me je od vnovičnega nakupa HJC-jeve tehnike odvrnilo "poučevanje" trgovca, da ne znam zapirat vizirja na čeladi (ker to je res cela znanost in še sreča, da ste strojniki to doumeli pri posebnem predmetu na faksu) ??

imel dve HJC RPHA 10+ in zdaj imam tretjo RPHA 11+ in na niti eni nisem zlomil sponke na vizirju ... naredil (na oko cca 150.000 km) ... (zdaj ne vem več ali 3 10 ali 3 11) 

jaz sem zelo zadovoljen z RPHA ... pa sem v preteklosti imel veliko različnih čelad.

vse sem kupil v BS Moto in vedno dobil popoln "suport" ...

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 51 minutami, nejc74 pravi:

Obnašanje čelade je izrazito odvisno od kombinacije:

visina voznika / drza voznika / ergonomija motorja / vetrna zascita

pristej k temu se pricakovanja voznika kjer si recimo zracnost in zvocna zascita nasprotujeta (poglej visje gor lep opis boki gr-ja) in prides do tega da si mora vsak najt celado, ki sede za njegov scenarij / pričakovanja in da ocene drugih ne povedo kaj dosti.

Ce se da, vrni celado in si najdi taksno, ki ne piska. Enostavno preusmerjanje toka zraka med vožnjo z dlanjo, ali pa s "skrivanjem" za vizir ponavadi pomaga najti izvor ali pa mesto motečih zadev, samo pazljivo, da ti to ne odvzame prevec pozornosti s ceste.

Ce moras na čeladi uporabljat lepilni trak, potem raje zamenjaj čelado.

se strinjam popolnoma, na 790 poskusil vse možne variante. Sedež ima 83 in 85cm višine, že tu se pozna razlika pri hrupu

pred 33 minutami, maus pravi:

imel dve HJC RPHA 10+ in zdaj imam tretjo RPHA 11+ in na niti eni nisem zlomil sponke na vizirju ... naredil (na oko cca 150.000 km) ... (zdaj ne vem več ali 3 10 ali 3 11) 

jaz sem zelo zadovoljen z RPHA ... pa sem v preteklosti imel veliko različnih čelad.

vse sem kupil v BS Moto in vedno dobil popoln "suport" ...

 

mel/mam 4 HJCje...nikjer nič zlomil

Objavljeno
1 hour ago, nejc74 said:

Obnašanje čelade je izrazito odvisno od kombinacije:

visina voznika / drza voznika / ergonomija motorja / vetrna zascita

pristej k temu se pricakovanja voznika kjer si recimo zracnost in zvocna zascita nasprotujeta (poglej visje gor lep opis boki gr-ja) in prides do tega da si mora vsak najt celado, ki sede za njegov scenarij / pričakovanja in da ocene drugih ne povedo kaj dosti.

Ce se da, vrni celado in si najdi taksno, ki ne piska. Enostavno preusmerjanje toka zraka med vožnjo z dlanjo, ali pa s "skrivanjem" za vizir ponavadi pomaga najti izvor ali pa mesto motečih zadev, samo pazljivo, da ti to ne odvzame prevec pozornosti s ceste.

Ce moras na čeladi uporabljat lepilni trak, potem raje zamenjaj čelado.

Ne govorim o turbolenci, nabijanjem pod brado,.... Za to sem že ugotovil, da je kriv motor in v veliki večini odpravil z nižjim vizirjem, kontra obrnjeno tank torbo in nazadnje s čepki ampak prav o piskanju skozi zračnik oz. mehanizem za zaklep vizirja na čeladi. 

Sem preizkusil tudi na 690 Duke, ki je popolnoma brez veterane zaščite in je čelada vrhunska za mojo čebulo, problemov kot jih imam na GTju ni ostaja pa piskanje. Če zračnik pokrijem z roko utihne tako, da je problem nekje na čeladi. 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

sem mal pogledal teste, res naj bi bila tiha, meni dizajn zal ne sede, ampak spodnji del celade se mi zdi fenomenalen. Zaradi nakedov sem tudi jaz obremenjen z vetrom od spodaj.

https://www.motolegends.com/reviews/Shark-Spartan-GT-helmet-review

https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/products/helmets/shark-spartan-gt-carbon

SPARTAN%20GT%20REVIEW%20-%20NECK%20ROLL.

ali lahko dobiš drugo za preizkus?

poglej si, ali lahko uveljavljas stvarno napako! v tem primeru ti morajo vrnit denar ali dati drugo čelado. Mislim da mora biti zahtevek pisen. Poguglaj in ne se dat odslovit. Piskanja ne bi smelo bit, torej ce je piskanje tam, izdelek ne ustreza => stvarna napaka. Ce ne sprejmejo, daš prijavo na inšpekcijo.

Uveljavljanje garancije te postavlja v slabši položaj kot uveljavljanje stvarne napake, ker zadeva roma na servis in bos pol sezone brez čelade. Vrnejo ti popravljeno. etc.

Popravljeno . Popravil nejc74

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!