Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Priporočene objave

Objavljeno

Ja za TC vem ampak nimajo za probat, brez tega pa čelad že dolgo ne kupujem.

Objavljeno (popravljeno)
6 minutes ago, arhi said:

Ja za TC vem ampak nimajo za probat, brez tega pa čelad že dolgo ne kupujem.

Pol ti pa verjetno samo se Luis ostane. Poklici in vprasaj, ce ti dajo za probat. 

BTW: C3  je osnova E1 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno

A prodajajo te trgovine tudi čelade, ki so popolnoma brez napisov ali oznak? Recimo, da je cela v eni barvi (beli ali črni), da se jo pol da odnest nekam, kjer bi jo porisali po želji. Npr., gledal sem črno od Sharka, ki ima samo napis Shark s strani, čisto brez napisa pa nisem našel nobene.

Objavljeno
4 hours ago, Arzen said:

A prodajajo te trgovine tudi čelade, ki so popolnoma brez napisov ali oznak? Recimo, da je cela v eni barvi (beli ali črni), da se jo pol da odnest nekam, kjer bi jo porisali po želji. Npr., gledal sem črno od Sharka, ki ima samo napis Shark s strani, čisto brez napisa pa nisem našel nobene.

Saj če ti jo misilijo barvat tisti napis nebi smel bit velik problem. Na moji bivši HJC se je dalo vse odlimat... pravzaprav je bil finiš kar žalosten. Še nalepke so porumenele v enem letu od UV žarkov...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Potrebno bo zamenjati čelado. Trenutno vozim preklopno N90, ki jo počasi hudič jemlje. Študiram o integralki. Nekaj udobnega do dobrih 200 EUR z pinlockom. V oči sta mi padla modela Caberg STUNT in EGO. Ma kdo kake izkušnje, je zadeva udobna, vredna denarja. Sam šum vetra načeloma ni problem, ker je skuter dobro veterno zaščiten.

http://www.tc-motoshop.si/si/motoristicna-celada-caberg-ego-ultralight-belo-crna-i32993.shtml

http://www.tc-motoshop.si/si/motoristicna-celada-caberg-stunt-steez-mat-crna-fluo-rumena-i32054.shtml

Načeloma me od vseh integralk najbolj mika EGO, ker je dobro ventiliran, kar je kr pomembno zaradi veterne zaščite skuterja in pride do voznika manj lufta.

Objavljeno
pred 28 minutami, map pravi:

Potrebno bo zamenjati čelado. Trenutno vozim preklopno N90, ki jo počasi hudič jemlje. Študiram o integralki. Nekaj udobnega do dobrih 200 EUR z pinlockom. V oči sta mi padla modela Caberg STUNT in EGO. Ma kdo kake izkušnje, je zadeva udobna, vredna denarja. Sam šum vetra načeloma ni problem, ker je skuter dobro veterno zaščiten.

http://www.tc-motoshop.si/si/motoristicna-celada-caberg-ego-ultralight-belo-crna-i32993.shtml

http://www.tc-motoshop.si/si/motoristicna-celada-caberg-stunt-steez-mat-crna-fluo-rumena-i32054.shtml

Načeloma me od vseh integralk najbolj mika EGO, ker je dobro ventiliran, kar je kr pomembno zaradi veterne zaščite skuterja in pride do voznika manj lufta.

Počakaj na popuste pri NOLANU

Objavljeno

JP, N86/87 je tudi v špilu, ker mi nolanke lepo sedejo na bučo. Tista Caberg EGO mi je zanimiva zaradi sistema ventilacije. Zgoraj se odpre kr velik del čelade, kar je fajn poleti. Zato me zanima, če ima kdo kake izkušnje.

Objavljeno

Zanima me kam se splača it pogledat za novo čelado (dobre cene in svetovanje)?

Objavljeno
On 8/25/2016 at 8:42 AM, map said:

JP, N86/87 je tudi v špilu, ker mi nolanke lepo sedejo na bučo. Tista Caberg EGO mi je zanimiva zaradi sistema ventilacije. Zgoraj se odpre kr velik del čelade, kar je fajn poleti. Zato me zanima, če ima kdo kake izkušnje.

Sam se nagibam za N87 a bi jo rad preizkusil. N86 mi je sicer super čelada a bi prešel na N87 če je omebe vredno tišja. Drugače pa sploh ne. Če ima kdo N87 naj pove koliko je kaj zadovoljen in če zazna kaj več ali manj šuma napram prejšnji čeladi.

Objavljeno
11 minutes ago, JezniPohorc said:

Zanima me kam se splača it pogledat za novo čelado (dobre cene in svetovanje)?

Compaco velenje.

Objavljeno
Ob 24. avgust 2016 at 21:35, map pravi:

Potrebno bo zamenjati čelado. Trenutno vozim preklopno N90, ki jo počasi hudič jemlje. Študiram o integralki. Nekaj udobnega do dobrih 200 EUR z pinlockom. V oči sta mi padla modela Caberg STUNT in EGO. Ma kdo kake izkušnje, je zadeva udobna, vredna denarja. Sam šum vetra načeloma ni problem, ker je skuter dobro veterno zaščiten.

http://www.tc-motoshop.si/si/motoristicna-celada-caberg-ego-ultralight-belo-crna-i32993.shtml

http://www.tc-motoshop.si/si/motoristicna-celada-caberg-stunt-steez-mat-crna-fluo-rumena-i32054.shtml

Načeloma me od vseh integralk najbolj mika EGO, ker je dobro ventiliran, kar je kr pomembno zaradi veterne zaščite skuterja in pride do voznika manj lufta.

Poleg tastare Nolance imam tudi Caberg Ego. Zgornji zračnik v vročini odlično deluje, je pa pri večji hitrosti precej hrupna. Tudi v močnem nalivu 100 % dihta. Lansko leto je bila precej dražja.

Objavljeno

ma kdo podatek s prve roke za čelado Caberg Duke.

Zanima me izdelava, glasnost, ...

Drugače mi na pisker najbolj paše shark ampak od preklopnih mi je ta najbolj zanimiva

Objavljeno

Kar vem (ker mi je bila zanimiva) je iz ita forumov. Malenkost nad povprečjem tiha in subjektivno slabše izdelave ko sem jo sam imel v roki v trgovini  (Bep's v Trstu) napram nolan, hjc in AGV. Ker mi nikakor ni sedla na glavo (ali prevelika ali hudo pretesna) sem jo takoj odstanil iz liste.
Zelo prijetne so mi bile scorpion ampak me niso prepričale za denar.

Objavljeno

ima kdo mogoče kakšen predlog kaj pomaga pri jutranji megli da se ne nabere tolk kapljic na vizirju?

Objavljeno

Kapljica loščila za les. Nato spolirana gor s kako fino vatko a ne preveč.

Objavljeno

Detergent za pomivanje posode 

Anti-fog Helmet Visor Tip

accessories-icon-street-helmet-universalIn some biker magazines you’ll see some cheap journalists write that the “dish washing soap anti-fog is an urban myth”, and that it will “blur your vision”, some may even say it’s downright dangerous. This blogpost is to show that if done right, dish washing soap is actually the absolute best anti-fog treatment money can buy. If you’ve tried this and still don’t like it, there are some easier alternatives at the bottom for your convenience.

Why this post

The Netherlands. A damp and cold country where even the most high-tech coated visors fog up at the most inconvenient moments. Particulary at the start of this season it was terrible. Because of the longer and colder than normal winter, I was very eager to get on the bike early. As soon as the snow was gone, I was riding. Because I forgot to take care of the visor, it fogged up. Badly.

I went out to find ways of preventing the fogging up of the visor. A friend told me that pinlock works, but when the airtight seal is gone, you’re in deep trouble. It also adds extra layers of Lexan, meaning more glare. Then, @CityJohn pointed me to FogTech wipes. I ordered a few at Visorvision, and got them very promptly (customer service is A-ok at Visorvision, thanks again Paul!). The wipes work as advertised and add almost unvisible glare to the visor. Good value for money, but the wipes themselves dry out quickly. To keep the effect you have to re-apply the coat, but you will rarely find yourself using the same wipe twice. Not that the price is a problem, but it may become a burden on roadtrips.

To my surprise, I found a longer lasting solution on my kitchen sink. I heard of the dish washing soap tip before but never actively tried it. To my surprise, with a little care, you can coat the inside of your helmet with this stuff, it will be invisible, and will stay on for at least a week. Even better: your visor will actually become clearer when you breathe against it.

Before you do anything: Check if your visor has a special coating. If this is the case, you are probably better off just cleaning it according to the owners manual. If you’re not sure, try this stuff on a small unused part of the visor.

Step 1: Clean your visor

schermafbeelding-2010-04-19-om-21-30-46.

The clean visor should fog up evenly when breathing against it

Before applying any product to your visor, you need to carefully clean it. Taking the visor off and washing it with a soft detergent is probably best. On the road this can be a bit more problematic, so you might want to consider taking a damp sponge with you in a watertight bag, and some dry wipes.

You can test if your visor is clean by breathing on it. If it fogs up nice and evenly, it’s clean enough for the next step.

Step 2: Apply (very little!) dishwashing soap

Take a soft rag (cotton t-shirt or such) and put a small  drop of washing up liquid on it. The less you apply, the easier the final step will be.

 

schermafbeelding-2010-04-19-om-21-31-48.

The Magic Stuff

 

schermafbeelding-2010-04-19-om-21-31-12.

Apply a very small drop of detergent on a soft rag to the inside of the visor.

 

schermafbeelding-2010-04-19-om-21-31-38.

After applying, your visor now looks somewhat smudgy, like this.

Step 3: Buffing

Take a new, clean, soft rag and gently rub the inside of your visor. You’ll see the detergent disappear, and the visor will become clear. As soon as the visor is clear, stop. You don’t want to remove all the detergent.

 

schermafbeelding-2010-04-19-om-21-32-08.

Buff the inside of the visor with a clean soft rag

 

schermafbeelding-2010-04-19-om-21-32-33.

Stop when you think it's clear enough

 

schermafbeelding-2010-04-19-om-21-32-41.

The result. No visible traces of detergent, clear vision for at least a week.

Now try it. Put your helmet on, close the visor and breathe on it like your neighbors dog after a run in the park. It will not fog up. Nice huh? Imagine how many coats you can do with one bottle of dish washing soap? And you don’t even have to take it on the road trip, because every household, hotel or grocery store will have this!

Advanced tips:

  1. After a while, very small dirt particles from your breath will attach to the detergent. This can be seen as a light mist, like you also see on the inside of the windshield of your car. You can re-buff the inside of the visor at least once before re-applying the soap, but it has to be absolutely dry before buffing.
  2. When you are riding, you might notice you didn’t buff the inside quite enough. If it bothers you too much, breathe against your visor to clear it up. Yes, with soap on the visor it will actually become clearer when breathing against it.
  3. If you don’t have the time to do all this, and are going for quick-and-easy, I’d recommend the FogTech wipes, as mentioned earlier.
Objavljeno

@Nearrain zanimiv članek, vendar pride bolj v poštev za notranji del vizirja. rabim nekaj da bi kapljice na zunanji strani hitreje odtekle. je kdo probaval oz. se bolj spozna, bi bilo možno obdelati zunanjo stran z nano premazom, kot avto stekla?

 

Objavljeno
pred 4 minutami, blazzarss pravi:

@Nearrain zanimiv članek, vendar pride bolj v poštev za notranji del vizirja. rabim nekaj da bi kapljice na zunanji strani hitreje odtekle. je kdo probaval oz. se bolj spozna, bi bilo možno obdelati zunanjo stran z nano premazom, kot avto stekla?

 

Bolj tiščim ,bolj odteka ......:D al pa http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/novice/brisalci-na-celadi-rainpal/

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 15 minutami, blazzarss pravi:

@Nearrain zanimiv članek, vendar pride bolj v poštev za notranji del vizirja. rabim nekaj da bi kapljice na zunanji strani hitreje odtekle. je kdo probaval oz. se bolj spozna, bi bilo možno obdelati zunanjo stran z nano premazom, kot avto stekla?

 

Sosed iz avtoind. to na avtu uporablja in je zadovoljen, zelo. Pravi, da brez težav lahko probaš na vizirju, četudi je iz drugega materiala, ker škodit ne more. Govorim za dež, ne vem če je podobna fora z meglo.

Popravljeno . Popravil Davorin
Objavljeno
4 hours ago, blazzarss said:

@Nearrain zanimiv članek, vendar pride bolj v poštev za notranji del vizirja. rabim nekaj da bi kapljice na zunanji strani hitreje odtekle. je kdo probaval oz. se bolj spozna, bi bilo možno obdelati zunanjo stran z nano premazom, kot avto stekla?

 

Rezultat iskanja slik za legno vivo

Jaz sicer uprabljam to, ki je mimogrede čisto za drug namen:

http://www.mafra.com/image_m/prodotti/moto-Bikewax.jpg

 

Objavljeno
pred 1 minuto, StaraFeltna pravi:

Rezultat iskanja slik za legno vivo

Jaz sicer uprabljam to, ki je mimogrede čisto za drug namen:

http://www.mafra.com/image_m/prodotti/moto-Bikewax.jpg

 

A voziš kaj ponoči ? Ker po tem Waxu se zna prekleto bleščat ......

Objavljeno (popravljeno)

Niti ne, če pa, uprabljam vseeno pinlock za katerga pravijo da za ponoči ni. Mene ne moti... Samo 1x sem se vozil v nalivu in temi domov iz napornega dne. Prav nič krščansko, ne spomnem če sem mel namalanga z ono žavbo...

Sicer pa karkoli nad 70km/h pa ni težav s kapljami na vizirju če je dan, nažalost ta hitrost ni vedno izvedljiva.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno
pred 1 uro, StaraFeltna pravi:

Niti ne, če pa, uprabljam vseeno pinlock za katerga pravijo da za ponoči ni. Mene ne moti... Samo 1x sem se vozil v nalivu in temi domov iz napornega dne. Prav nič krščansko, ne spomnem če sem mel namalanga z ono žavbo...

Sicer pa karkoli nad 70km/h pa ni težav s kapljami na vizirju če je dan, nažalost ta hitrost ni vedno izvedljiva.

Mene ponoči tud ne moti pinlock pa vedno vozim z njim in večkrat ponoči . Sam sem mazal enkrat s temi žavbami Wax itd in ponoči ko so vozilo nasprotivozeči mi je nekako razbijalo svetlobo , skratka neprijetno za vozit,sem se trudil zelo ......pa mam kot poklicni šofer odličen nočni vid in testiran vsake 4 leta !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!