Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Priporočene objave

Objavljeno

ko bo udarec tako močan, da bo vprašljivost vzdržljivosti zapenjala na testu, verjamem, da te samo še največja sreča tega sveta reši, sploh pa na preklopni čeladi :D

microlock in preklopno čelado Suomy,  raje uporabljam, kot vrhunsko Shoeiko, z DD zapenjanjem, si ne belim glave s tem, kaj se mi lahko zgodi, ker se potem ne bi vsedel na motor, hodil po pločniku, šel pod tuš,...

Objavljeno

Za pod tuš pa imam posebno lepo, z roza rožicami, ampak tam imam microlock zapenjanje :panic:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 6 urami, lucif3rka pravi:

A HJC R-PHA ima spuščanje senčnega vizirja na vrhu čelade ali ob strani? Ker se mi zdi, da sem jo iz zadnjega izbora potencialnih opcij ignorirala ravno zaradi tega, ne zdi se mi preveč praktično da moram za senčni vizir z roko tolk daleč, sploh pri 100km/h+... Kaj pa vem.

To pa tudi meni ni všeč pri HJC R-PHA max evo, sem šele sedaj opazil. Je še kakšna solidna konkurenca X-Lite X-1003 v tem cenovnem rangu?

Objavljeno
pred 15 minutami, vandrovec pravi:

To pa tudi meni ni všeč pri HJC R-PHA max evo, sem šele sedaj opazil. Je še kakšna solidna konkurenca X-Lite X-1003 v tem cenovnem rangu?

Tudi to meni ni všeč, ampak je vseeno prevagalo, ker x-lite so težje in HJC lepše stoji na glavi.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 uro, Blisk1 pravi:

Tudi to meni ni všeč, ampak je vseeno prevagalo, ker x-lite so težje in HJC lepše stoji na glavi.

Najbolje bo preizkusit obe ali še kakšno. Na Youtube je pri tehtanju X-Lite lažja, pa tudi notranje oblazinjenje mi je bolj všeč.

Ashampoo_Snap_2017_09.14_17h03m48s_001_.png.1bc18f3c5b04550fca22ed94bd2b6734.pngAshampoo_Snap_2017_09.14_17h04m18s_002_.png.8b899d5d67caac57254d044c46de05b6.png

Objavljeno
pred 7 urami, vandrovec pravi:

Z microlockom odletajo stran? Pri DD si ta pa pas prettga in ravno tako odleti stran...najsibkejsi clen. :smoke:

Marsikaj videl v živo ali slišal a nikoli,da bi komu snelo celado z dvoj nim DD!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 55 minutami, sesir pravi:

Marsikaj videl v živo ali slišal a nikoli,da bi komu snelo celado z dvoj nim DD!

Vprašaj Simončelija, kakšen način zapenjanja je imel. 

Objavljeno
pred 11 minutami, Borutt pravi:

Vprašaj Simončelija, kakšen način zapenjanja je imel. 

In pri njegovem padcu je kaj imelo veze z zapenjanjem?Sicer sem bil takrat v komi...Samega pa posnetka pa še nisem videl....

Glede njegove čelade s sigurnostjo trdim dvojni D in vsaj številko prevelika!

Objavljeno
15 minutes ago, Borutt said:

Vprašaj Simončelija, kakšen način zapenjanja je imel. 

utrgalo je pasek od čelade 

Objavljeno
pred 2 minutami, 3nity pravi:

In @

Sesir je rekel, da kaj takega še ni videl ali slišal...

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 57 minutami, vandrovec pravi:

Sesir je rekel, da kaj takega še ni videl ali slišal...

Zaradi prevelike čelade je marsikaj možno!

Posnetek pogledal oz posnetke gledam raznorazne a kurc ko nobeden direkt kva blo da Sic desno zapelu...

 

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)
pred 22 minutami, 3nity pravi:

@Borutt Simoncelliju se je pasek strgal tam kjer je vpet v čelado (dd obroček je ostal zapet).

 What happened was a crash like many others. The only problem is that the bikes were close to one another so two other riders arrived and hit Marco's head and neck

 

Simoncelli stood no chance. As he slid across the track he was hit in the back and neck with the full force of two bikes and riders travelling at about 80mph. The 24-year-old died instantly from cardiac arrest and massive head, neck and chest trauma.

His AGV helmet was wrenched off in the accident, probably by the front end of Rossi’s Ducati. The impact was such that the strap broke at its mounting point. “Helmet straps must have a minimum breaking strain of 750 kilos, which is an enormous load, but you have to consider what the force of two bikes and riders travelling at that speed would have been,” added Uncini.

Others insist that Simoncelli’s helmet should not have come off and have called for MotoGP to introduce its own stringent helmet rules. Currently, helmets used in motorcycle racing only need to conform to general helmet standards in Europe, Japan or the USA.

“Under no circumstances should a helmet come off a rider’s head,” said Ferry Brouwer, recently retired after two decades in the helmet industry. “There needs to be more stringent tests for chin straps and a specific standard for racing helmets. The FIM needs to work on this just like the FIA has done in car racing. They can’t just say nothing could have been done.”

 

https://www.theguardian.com/sport/2011/oct/24/marco-simoncelli-death-motogp-tributes

http://www.motorsportmagazine.com/archive/article/january-2012/41/unavoidable-tragedy

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Jst pa DD-ja (mam na enduro šlemu) ne maram. Mi je bolši zdddrk sistem ;)

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 minutami, GO_Tomi pravi:

Jst pa DD-ja (mam na enduro šlemu) ne maram. Mi je bolši zdddrk sistem ;)

Tudi jz imam zdrk sistem na čelade za do trgovine (v usnje oblečena jet čelada)...na moji pravi čeladi pa ga nikoli nisem sploh mogel imeti...

Še na puncini čeladi je dvojni DD....

Pač ne kupujem čelade za drobiž!

Recimo pri mojem karambolu močno poškodovana glava...a se zdravniki strinjajo,da me ne bi bilo,če ne bi imel tako vrhunske čelade in ostalega...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
2 minutes ago, sesir said:

Pač ne kupujem čelqde za drobiž!

Sej jst to vse zastopim. Za zdddrk sistem sem dal 550 €, ni to nek drobiž.
Samo pravim, da DD-ja ne maram. Ne da ne nosim.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 54 minutami, GO_Tomi pravi:

Sej jst to vse zastopim. Za zdddrk sistem sem dal 550 €, ni to nek drobiž.
Samo pravim, da DD-ja ne maram. Ne da ne nosim.

No kaj takega sem mislil,da neobstaja....

Objavljeno
pred 7 urami, sesir pravi:

No kaj takega sem mislil,da neobstaja....

To je nekaj drugega , kot, če lahko izbiraš. Za dirkalnik je drugačna oprema, kot za potovalnik. Pri potovanju je v ospredju udobje, pri dirkanju hitrost. Dirkaci se v tisti opremi premikajo kot roboti. Že preklopna čelada je manj vzdržljiva od zaprte in pri preklopnih je vecina zaponk microlock, ne vem, ce ima kakšna DD, ker so delane za večjo udobnost na potovanjih. Potrebno je le priznati razlike da ne prihaja do nesporazumov. Na potovalniku bi že čudno zgledal z opremo športnika, čeprav bi bilo morda bolj varno. Ce je pa bistvena varnost potem pa zakaj motor, potem je boljši avto. :cool:

Objavljeno

Jaz sem izbrala motor in zame je bistvena varnost :cool:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 urami, sesir pravi:

Recimo pri mojem karambolu močno poškodovana glava...a se zdravniki strinjajo,da me ne bi bilo,če ne bi imel tako vrhunske čelade in ostalega...

Tudi sam lahko povem enako. Za informacijo naj povem, da je motorist reševalec, ki je bil prvi na kraju moje nezgode, slikal čelado in jo prikazuje na raznih tečajih, kaj je primerna čelada. To mi je povedal kakšni dve leti po moji nesreči, ko sva se srečala.

Pa še to. Tisto čelado, ki mi je nedvomno rešila življenje, sem kupil za smešno majhen denar, ker so imeli razprodajo Marushin čelad in me je stala reci in piši 101€ (10 let nazaj, pa vseeno). Pa takrat nisem gledal na ceno in bi dal zanjo tudi precej več, saj mi je res sedla na glavo. Tako ustrezne čelade za moj pisker na ramah še nisem srečal.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, KARMEN1 pravi:

Jaz sem izbrala motor in zame je bistvena varnost :cool:

Ce bo tvoje življenje odvisno od zaponke na čeladi vsekakor ne bo varno. Zanimivo bi bilo izvedet, kaj pravi statistika, kje je vec smrtnih žrtev med motoristih. Pri SS športnikih, kateri uporabljajo DD zaponke na čeladah ali pri ostalih z "slabšo" opremo? Vsekakor je oprema pri varnosti na zadnjem mestu, prvo je glava in potem nesrečne okoliščine...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Čelada te reši kot imaš srečo...rpha 10+ mislim da je imela samo 3 zvezdice,od udarca je počla stiropor se je udal za skoraj 1cm ..

received_1333852959960376.jpeg

Objavljeno

Vedno je vmesana sreca....

Moja celada je zategnjena...zdaj se dotika leve rame na desni pa se bi skoraj vidu uhan...hehe

V glavi imel tri strdke krvi...koma 27dni

Vedno imel top razred SS čelad...pa ne ker bi imel viska dnara ali tuk zelo varnosti, kot zaradi tega,ker je pri teh čeladah zelo malo ali nič motečih faktorjev.Plus top shit celade gre najdit z top shit popustom,ce nisi glih nek maneken...in na koncu das 400eu za celado,ki stane 800+

Objavljeno

Z vrhunsko opremo se lahko tolažiš, do bo popravljala tvoje napake. Ste bili motoristi z slikami razbitih čelad, sami krivi za poškodbe?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!