Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Priporočene objave

Objavljeno

quote:

- nolan N 82 (EUR 260): sorry folks,najslabsa celada v tem testu.piha,brni,zvizga.....

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Si mogoče že probal N93? Sam jo namreč kupujem, pa me malo zanima. Kakšna je cena v A (ne replika)?

Hvala

Objavljeno

ne nisem.druga nolan,katero sem probal,je bila N92 joker in nisem sel voziti z njo,ce je ze N82 tako glasna.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

ICE; kaj pa Shoei modeli, pa Arai?

Lp, Pjotr.

Samo brez panike, pa dol z moje žene!

Objavljeno

zame neprimerni.jaz sem najprej "na suho" pomeril kako celada sede na glavo in potem izbral,katere bi bile primerne za probati se na motorju; v trgovini sem probal ene 20 celad.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Kaj pa primerjava ARAI z X-Lite recimo X-901 ???

Resno vprašam?

Je FUUUL razlika ???

In pa Rosijeva AGV, ki sem jo v Italiji videl za 380EUR ? Bi lahko kdo potegnil vzporednico... lahko primerjate se SHOEI in SUOMY ?

Kaj je pol najboljše med CENO in KVALITETO ?

Med ARAI Maverick in N100 je razlika kot noč in dan. Z X-lite pa nimam izkušenj.

Lp

Objavljeno

quote:

quote:

baje ti jo v nemčiji posodjo tud za ceu popoldne

se ti ni treba tako dalec peljati. v AUT ti v vsaki resni trgovini posodijo celado na probo.

------

anything anytime anywhere

Tut v Ljubljani ti jo, v TCju, sem prejsnji teden dobil na posodo Schubert Concept in naredil dva kroga. Jest mam sicer Airoh, ki je nadvse zakonotvorna celada, sploh za smesno ceno (40000sit) vec kot dovolj dobro konkurira N100. Dejstvo je, da je Schubert boljsa, ampak je tut za polovico drazja (v TCju 63000 sit).

----

Brez konzervansov,

Dave

http://www.sinistersystems.com

Objavljeno

quote:

nolanka ti je samo 10 jurjev dražja je pa boljš

lp marijan

Bolš od k'tere čelade?

LP

Objavljeno

VPRAŠANJE:

včasih te sopotnik od zadaj butne s čelado in tako se ti opraska. Ali se lahko kaj nalepi čez zadnjo stran (recimo podobno kot ščitnik za rezervoar kak karbonski delček ipd.) in s kakšnim lepilom(samolepilom), da ne poškoduje čelade ?

Objavljeno

ce je multikompositna celada lahko lepis gor nalepke (ali airbrush)itd.,pri polikarbonatni ti tega ne bi priporocal.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

quote:

Kaj pa rezervni vizir in ostali pribor !!!

Pa ne okol govort !

Ga ne dobis zraven. Tut snemanje zgleda bolj zakomplicirano, kot bi bilo pri kaki Arai, sam za spodnji srednji razred celade itak ne mors ne vem kaj pricakovat na tem podrocju. Se pa ne spraska tko hitr. Mi je na asfalt padla iz rok, pa ni blo nc.

----

Brez konzervansov,

Dave

http://www.sinistersystems.com

Objavljeno

quote:

No evo ta model sem jaz dans gledal...36.000 Morm it v pondeljek čekirat z enim motorjem...N92 pa PR2000 pol pa se bom odločo Razlika v ceni 2.000 sit

Jah, khm, sam N92 ni flip-up.

----

Brez konzervansov,

Dave

http://www.sinistersystems.com

Objavljeno

Tak bom reko...

(sice sem ze napisal, ampak naj bo)...

Sam imam Nolan N92 s zadnjim spojlerjem pa povem da je superca..

Ugotovil sem tudi kje mi piha... Pa sem uredil zadevco.

Jaz bi priporocal N92 ker je dobra helba, pa se predraga ni!

ajd...

Objavljeno

quote:Glede zračenja ne bom delal panike ker bom nosil podkapo, moti pa me prevelika hrupnost in pa sorazmerno udobna more bit Kaj pa ima podkapa veze z zračenjem?? Prvenstvena funkcija zračenja je hlajenje čelade. Kako imaš namen to doseči z podkapo? Ali imaš v mislih kaj takega: "Ne rabim dobrega zračenja ker bom imel podkapo in zato lahko švicam kot prasec"?? Z temperaturo čelade in posledično glave, se povečuje tudi agresivnost vožnje.

Hrupnost čelade pri hitri vožnji se zmanjša z ušesnimi zamaški, pri počasni pa so vse čelade "vzdržne".

Imaš pa prav, da mora biti čelada udobna.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Objavljeno

quote:

quote: Hrupnost čelade pri hitri vožnji se zmanjša z ušesnimi zamaški, pri počasni pa so vse čelade "vzdržne".

Kako pa ti vlozki vplivajo pri spremljanju ostalega prometa. Sicer sem jih ze nabavil sprobal pa se ne! Ali se slisi ce ti kdo "zatrobi" ali si totalno gluh

lp Loyo

ta "svedska vata" samo zniza frekvence. Slisi se se vedno prav dobro

Objavljeno

Pa kiri so faktorji ki vplivajo na zračnost? Malo sem se nerodno izrazo prej - podkapo sem mel v mislih pozimi oz. takrat ko je ful mrzlo.

Objavljeno

quote:ta "svedska vata" samo zniza frekvence. Slisi se se vedno prav dobro

Kaj je to kaksna posebna zadeva? Jaz sem kupil neke rumene zadevice za v usesa kar v lekarni!

Objavljeno

quote:

quote: Hrupnost čelade pri hitri vožnji se zmanjša z ušesnimi zamaški, pri počasni pa so vse čelade "vzdržne".

Kako pa ti vlozki vplivajo pri spremljanju ostalega prometa. Sicer sem jih ze nabavil sprobal pa se ne! Ali se slisi ce ti kdo "zatrobi" ali si totalno gluh

lp Loyo

Moji ne utisajo nicesar do nule, vseeno pa bistveno zmanjsajo glasnost vetra. Vsekakor slisis, ce kdo trobi.

----

Brez konzervansov,

Dave

http://www.sinistersystems.com

Objavljeno

quote:

quote:ta "svedska vata" samo zniza frekvence. Slisi se se vedno prav dobro

Kaj je to kaksna posebna zadeva? Jaz sem kupil neke rumene zadevice za v usesa kar v lekarni!

In prov si naredu!

----

Brez konzervansov,

Dave

http://www.sinistersystems.com

Objavljeno

nisem zasledil da bi govorili o velikosti celad zato bom odprl podtemo:

kako naj vem katera velikost je prava zame, brez predhodnega poskušanja čelade na mojo glavo...je to sploh možno?

aja...pa še to...imam namen si nabavit čelado z zatemnjenim vizirjem...kakšne so izkušnje z vožnjo s takim vizirjem v temi/ponoči? je treba nabavit še navaden vizir?

LP

Popravil/a - moto_freak dne 13/05/2002 ob 18:59:21

Objavljeno

cepki za usesa: tisti rumeni iz lekarne so kar ok; pri 800-1000 km/dan sluzijo zelo dobro,zvocne signale ostalih udelezencev se slisi bp.

@ moto_freak: okvirno se vidi,katera celada bi ti naj pasala (npr.S,L,XL),samo ni variante,da se izognes probati celade.sle takrat vidis,katera te kje stiska,tisci alil gre drugace na jetra ali pac ne.CELADO OBVEZNO PROBATI TUDI NA VOZNJI! ce trgovec tega ne dovoli se obrni in poisci drugega.prevec denarja das za celado,da bi si lahko _privoscil_ neudobje,ko te celada tisci vec let.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

quote:

aja...pa še to...imam namen si nabavit čelado z zatemnjenim vizirjem...kakšne so izkušnje z vožnjo s takim vizirjem v temi/ponoči? je treba nabavit še navaden vizir?

LP

V tem primeru boš lovil dan,za pot domov,ker boš pač glede na zatemnitev....npr 50%.....50% slep.Podobno kot če v nerazsvetljenem tunelu pelješ z močno zatemnjenimi sončnimi očali.Poizkusi.

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Objavljeno

uh MF,podabil.enostavno: probaj ponoci voziti z soncnimi ocali.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

To pomeni da je najboljše kupit čelado z normalnim vizirjem in dokupit še zatemnjenega za "posebne" priložnosti če prav razumem

Objavljeno

quote:

quote:ta "svedska vata" samo zniza frekvence. Slisi se se vedno prav dobro

Kaj je to kaksna posebna zadeva? Jaz sem kupil neke rumene zadevice za v usesa kar v lekarni!

...to je to...strokovno se tem cepkom rece Švedska vata. Enako sranje uporabljajo tudi na dirkah (F1,...) in po firmah kjer moras imeti zascito pred hrupom

Popravil/a - miki dne 14/05/2002 ob 07:04:32

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!