Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

Torej ni potrebno kupiti druge ročke, ampak je problem v pušah!? Hvala za info in za ponudbo glede struženja le teh. Ko bom prišel do tja, se priporočam.

 

Lep pozdrav

 

Jaz sme na svoji imel težave, ker je bila obrabljena luknja v ročki- na sklopki.

Kupil novo preko ebay-a za priblično 9 €.

 

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem tudi to ze bral, tudi zvijale naj bi se, pa tulile k zmesane, samo naj bi ebc spremenil zmes in naj teh težav nebi bilo vec. Sam jih uporabljam in nimam nobenih težav, uporablajm pa HH zmes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa neželiš eksperimentirat daš OEM, če ne pa so tudi ostale precej dobre znamke kot so Carbone Loraine, Verasah, Brembo in kot ze prej povedano EBC.

 

lp

Popravljeno . Popravil milosh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobene razlike v zavornih ceveh razen vizualne NI, pa naj bodo to navadne ali opletene ! !

ooo our savior the great laugh-a-lot has spoken again.

 

sedaj res ne vem, si tako netaktilen, da ne obcutis razlike ali nacrten ignorant vsega, kar po tvojem mnenju ne more biti res.

kakorkoli, uzivaj.

 

razlika med serijskimi (gumijastimi) in opletenimi zavornimi cevni seveda obstaja; in ne samo opticna.

da uporabim primerjavo z (zacetek ironije) o-da-best-super-duper-sploh-najtanarbulso fabrko cestne tezke mehanizacije (konec ironije): le zakaj ima kar nekaj modelov bmw serijsko montirane opletene zavorne cevi? zihr ker so cenejse od navadne gume, kenede.

 

za vse ostale: vsaj dva razloga sta vec kot ocitna.....

- tocno definirana tocka, kdaj zacne zavora zavirati in s tem (vsaj zame) bolse doziranje zavore

- zivljenska doba

 

noben ni primoran montaze opletenih cevi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ooo our savior the great laugh-a-lot has spoken again.

 

sedaj res ne vem, si tako netaktilen, da ne obcutis razlike ali nacrten ignorant vsega, kar po tvojem mnenju ne more biti res.

kakorkoli, uzivaj.

 

razlika med serijskimi (gumijastimi) in opletenimi zavornimi cevni seveda obstaja; in ne samo opticna.

da uporabim primerjavo z (zacetek ironije) o-da-best-super-duper-sploh-najtanarbulso fabrko cestne tezke mehanizacije (konec ironije): le zakaj ima kar nekaj modelov bmw serijsko montirane opletene zavorne cevi? zihr ker so cenejse od navadne gume, kenede.

 

za vse ostale: vsaj dva razloga sta vec kot ocitna.....

- tocno definirana tocka, kdaj zacne zavora zavirati in s tem (vsaj zame) bolse doziranje zavore

- zivljenska doba

 

noben ni primoran montaze opletenih cevi.

ICE ne se sekirat, jaz uživam bolj kot si ti sploh misliš in bolj kot boš ti kdajkoli ! Nikoli nisem napisal kaj slabega o opletenih zavornih ceveh ! ! saj jih imam sam na obeh BMW-ejih tako na K-aju kot tudi na F-u ,hočem samo povedat,da ni bistvene razlike in ti tako kot jaz to neobčutiva(mogoče kak profi na pisti) Opletene zavorne cevi imajo največjo prednost samo zaradi sigurnosti.Nekateri motorji imajo kombinacijo jeklene in na gibljivih delih gumujaste zavorne cevi.Kar se tiče tvojih dveh razlogov takole;Z gumijasto cevjo ravno tako definiraš točko zaviranja, čeprav danes v celoti zato poskrbi elektronika !

Drugo ; življenska doba to je dokaj sporno saj pod pletenico je ravno tako guma kot pri navadni gumijasti cevi !

Napišem ti še kako slabo stran,če pleteno cev pri npr:padcu stisneš ali prepogneš je neuporabna in moraš zamenjat z novo gumijasto pa dokler ne pušča veselo uporabljaš naprej,vprašanje je tudi koliko je odporna opletena npr:na sol,če se vozi motor tudi pozimi,če bi bile opletene res toloko oh in sploh bi jih uporabljali tudi v avtomobilski industriji.

Prosim te,če boš odgovoril potem  v slovenščini srbohrvaščini ali v nemščini LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom se mešal v tem in zapletal v debato ampak,bom samo z nasmeškom komentiral da nekateri verjetno nikoli niso videli takih cevi  od blizu  kaj šele držali v roki ali jo sprobali  v praksi!

Da ne govorim  kako je pletenica sestavljena itd.itd. (da je opletje zaščiteno z dodatno plastjo prozorne gume  itd) Razlika pa je očitna! Seveda pri umirjeni vožni je ne občutiš veliko, po močnem bremzanju  v 1.,2.,3. - 4. pa boš sam opazil kakšna je razlika ko je olje segreto , ker pri 5.bremzanju ne boš več siguren v gumo in boš ročico stisnil do balance :) ,v pletenico pa boš.

Na kratko  moje mnenje -ne uporabljajo jeklenic za brez veze ;) v te namene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da so se pletenice najprej pojavile pri letalih.

Moj motor leti kot avion in zato sklepam, da potrebuje pletenice :D

Na starejsem motorju je opazna razlika, kako se obcuti na nekem novem stroju z vsemi elektronskimi pomagali, pa zal ne vem.

Popravljeno . Popravil urkoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE ne se sekirat, jaz uživam bolj kot si ti sploh misliš in bolj kot boš ti kdajkoli ! Nikoli nisem napisal kaj slabega o opletenih zavornih ceveh ! ! saj jih imam sam na obeh BMW-ejih tako na K-aju kot tudi na F-u ,hočem samo povedat,da ni bistvene razlike in ti tako kot jaz to neobčutiva(mogoče kak profi na pisti) Opletene zavorne cevi imajo največjo prednost samo zaradi sigurnosti.Nekateri motorji imajo kombinacijo jeklene in na gibljivih delih gumujaste zavorne cevi.Kar se tiče tvojih dveh razlogov takole;Z gumijasto cevjo ravno tako definiraš točko zaviranja, čeprav danes v celoti zato poskrbi elektronika !

Drugo ; življenska doba to je dokaj sporno saj pod pletenico je ravno tako guma kot pri navadni gumijasti cevi !

Napišem ti še kako slabo stran,če pleteno cev pri npr:padcu stisneš ali prepogneš je neuporabna in moraš zamenjat z novo gumijasto pa dokler ne pušča veselo uporabljaš naprej,vprašanje je tudi koliko je odporna opletena npr:na sol,če se vozi motor tudi pozimi,če bi bile opletene res toloko oh in sploh bi jih uporabljali tudi v avtomobilski industriji.

Prosim te,če boš odgovoril potem  v slovenščini srbohrvaščini ali v nemščini LP

 

 

hmnja, osebno se kako obcutim razliko, oz. sem jo na starejsih motorjih po menjavi gumijastih za opletene zavore. serijski obcutek (par let starih) zavornih cevi napram po zamenjavi je kot da gnetes testo proti definirani tocki zacetka zaviranja do natancnega stopnjevanja in doziranja moci na zavori.

seveda je varnost prvotni razlog za opletene zavore in obcutek pri zaviranju je zelo velik del te varnosti. ko govorim o opletenih zavorah imam v misli vedno samo opletene cevi in ne kombinacijo z gumijastimi - nekako ne vidim razloga zakaj bi jih kombiniral, ker ponicim bistvo opletenih zavor.

 

kot je ze klopko povedal so opletene zavore dodatno prevlecene z plasticno cevjo. da lahko zavorno cev stisne ali prepogne v primeru padca je dejstvo. ce jo, je hladna deformacija vozila vecinoma na nivoju, kjer je 100 dodatnih evrov za nove zavorne cevi se najmanjs/zanemarljiv strosek. pri taksni deformaciji zamenjas tudi gumjaste cevi, ce ne iz drugega razloga prilkjucki (benjos) najbrz kje ze puscajo. in vecina motorjev se vedno nima elektronsko krmiljenega razdelilca zavorne moci.

guma v opleteni cevi se bistveno pocasneje stara kot navadna, ker ni neposredno izpostavljena uv-zarkom, prahu in ostalim kemicnim dejavnikom v enaki meri, kot navadna gumijasta zavorna cev, zato opletene zavorne cevi vecinoma zdrzijo celotno zivljensko dobo motorcikla. vecina se tudi ne vozi v zimskem casu.

 

v avtomobilski serijski industriji se opletene zavorne cevi ne uporabljajo zaradi cene. zamenjas jih lahko kot pri motorjih. vidne so bistveno manj, kar posledicno pomeni, da ljudje ne razmisljajo o njih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah tako je, večinoma laikov kupuje  avtomobile,motorje,aparate,razno tehniko  z očmi (kot ženske) sam da se šajna pa čeprav je kič :) Seveda se najdejo tudi ljudje ki vejo, da je moogoče z manšimi detajli in nadgradnjami zadevo izbolšat (in te ne pametujejo ,sem slišal ,tako pravijo ,....bla bla bla),ampak so večinoma tiho in zadevo nadgradijo in z nasmehom berejo vsemogoča blebedanja in ''na novo odkrito vodo''

Sam počnem tako ,če je katera zadeva za zamenjat,in če za normalen denar obstaja bolša od originala -dejmo jo gor,škodit ne more ;) seveda govorim o stvareh ki preverjeno napreduješ ob zamenjavi :)

Sicer pa kakor koli komu paše 100 ljudi 100 čudi -in tako je prav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam bom šel v Domžale k Jerasu da mi jih naredi sigurno bo dobro narejeno in še ceneje bo kot na netu.



Itak pa je potrebno že menjati tudi olje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah tako je, večinoma laikov kupuje  avtomobile,motorje,aparate,razno tehniko  z očmi (kot ženske) sam da se šajna pa čeprav je kič :) Seveda se najdejo tudi ljudje ki vejo, da je moogoče z manšimi detajli in nadgradnjami zadevo izbolšat (in te ne pametujejo ,sem slišal ,tako pravijo ,....bla bla bla),ampak so večinoma tiho in zadevo nadgradijo in z nasmehom berejo vsemogoča blebedanja in ''na novo odkrito vodo''

Sam počnem tako ,če je katera zadeva za zamenjat,in če za normalen denar obstaja bolša od originala -dejmo jo gor,škodit ne more ;) seveda govorim o stvareh ki preverjeno napreduješ ob zamenjavi :)

Sicer pa kakor koli komu paše 100 ljudi 100 čudi -in tako je prav

Pejd se raje vozit, nove gume čakajo.... :OK:  aja sneg  :glare:

 

 

Okoli teme: po mojem mnenju in izkušnjah je 90% ljudi tehnično nepismenih in  tako verjetno  tudi vozijo motorje. Brez občutka. Za take je vseeno če imajo silikonske cevke, samo da prime. Za ostalih 10% je pa verjetno res nekaj razlike med oplaščeno in navadno cevjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče tvojih dveh razlogov takole;Z gumijasto cevjo ravno tako definiraš točko zaviranja, čeprav danes v celoti zato poskrbi elektronika !

Kako pa to naredi elektronika?

 

 

Drugo ; življenska doba to je dokaj sporno saj pod pletenico je ravno tako guma kot pri navadni gumijasti cevi !

Namesto gume se uporablja PTFE (politetrafluoroetilen), znan tudi kot 'teflon'.

 

Tudi navadna gumijasta cev 'opletena', le da z vlakni tkanine in da je ta oplet vlit v gumo:

 

Brake_Line_Cross_Section_2.jpg

 

Napišem ti še kako slabo stran,če pleteno cev pri npr:padcu stisneš ali prepogneš je neuporabna in moraš zamenjat z novo gumijasto pa dokler ne pušča veselo uporabljaš naprej,vprašanje je tudi koliko je odporna opletena npr:na sol,če se vozi motor tudi pozimi,če bi bile opletene res toloko oh in sploh bi jih uporabljali tudi v avtomobilski industriji.

Prosim te,če boš odgovoril potem  v slovenščini srbohrvaščini ali v nemščini LP

Jaz bi tudi gumijasto, prepognjeno in/ali stisnjeno cev zamenjal... za takšno, s kovinskim opletom. ;)

 

  D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam bom šel v Domžale k Jerasu da mi jih naredi sigurno bo dobro narejeno in še ceneje bo kot na netu.

Itak pa je potrebno že menjati tudi olje

jeras bo taprav naslov.

verjetno si mislu zavorno tekocino,saj res ni podobna olju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jeras bo taprav naslov.

verjetno si mislu zavorno tekocino,saj res ni podobna olju.

Ja tako narobe sem se izrazil hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Jerasu ja 12 eur meter opletene zavorne cevi na kateri je še guma v različnih barva potem pa še 15 in 20 stopinski priključi in nova tesnila za komplet spredaj zadaj slabih 70 eur narejeno v pol ure.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!