Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

No zagledal sem se v model: LUCAS BREMSBELAEGE SINTER cena za mojo ninjo je 50e pa me zanima, če imate kakšne izkušnje glede ploščic? Vsako mnenje bo dobrodoslo ker nočem kupit nek ¨šrot¨:(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitvno lahko rečem, da moj stil vožnje ni agresiven in da je definitivno nekaj tudi na temu, kar si omenil. Verjetno so Sintar ploščice za moj stil vožnje nekoliko pretrde, nekaj bo pa tudi na samem motociklu, kar so potrdili tudi pri TRWju. Sedaj sem zamenjal za mehkejše organske in lahko rečem, da je zadeva 1000% bolša. Pri bremzanju cvilenja več ni, včasih se malenkostno pojavi samo pri zelo nizki hitrostih(do 20 km/h) - recimo ko spelješ in so brezme še hladne. Zaenkrat naredil komaj 250km, ampak prvi kilometri so me navdali z veliko optimizma.

LP,

Tudi jaz sem dal na transalpko lucasove (trw) sinter ploščice in cvilijo, če bolj na easy premzaš z njimi. Sploh tik pred tem, da se ustaviš rade zacvilijo. Ko sem na zadnji furi ene parkrat stopil malo bolj konkretno na bremzo so nehale. Če bodo spet začele cvilit bom pač zamenjal za organic. Tele sinter ploščice očitno res niso za turistično vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

tudi jaz imam problem s cviljenjem...na svojo ninjo 10 sem dal pliscice od ebc neka new c formula duble H...pa cvilijo, , sedaj me zanima ali to s časom preneha ali bo cvililo cel čas, od menjave sem naredil cca 50km...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi jaz imam problem s cviljenjem...na svojo ninjo 10 sem dal pliscice od ebc neka new c formula duble H...pa cvilijo, , sedaj me zanima ali to s časom preneha ali bo cvililo cel čas, od menjave sem naredil cca 50km...

Če neboš ukrepal - bo cvililo naprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če neboš ukrepal - bo cvililo naprej!

in kako naj ukrepam??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

ja bremzaj ko dec, a ne. :P Je blo večkrat napisan, da sintrane cvilijo če penzioniraš za balanco.

jao kakšen penzion...naredil sem cca 1000km in še vedno škripajo cviljenje se pojavi od 30km/h do 0...pri vecjih hitrostih cviljenja ni. Razmisljal sem ali bi pomagalo ce bi obrnil ploscice se pravi dal levo na denso in obratno. Bi kaj pomagalo? Glede penzioniranja bom pa raje tiho...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam "manjši" problem z zavorami...po cca.1.500 km imajo ploščice samo še nekaj mm mesa (prejšnje so mi zdržale 5.000 km). Občutek imam kot, da bi ploščice vseskozi grizle v disk (tudi ko ne zaviram). Fading je nenormalen, po enem samem zaviranju iz 290 na 90 mi gre ročka skoraj do balance.

Kako naj rešim zadevo? Našpricam wd40 na zavorne batke? Je lahko vzrok zavorno olje ki je staro 3 leta? Je imel kdo podobne težave?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jao kakšen penzion...naredil sem cca 1000km in še vedno škripajo cviljenje se pojavi od 30km/h do 0...pri vecjih hitrostih cviljenja ni. Razmisljal sem ali bi pomagalo ce bi obrnil ploscice se pravi dal levo na denso in obratno. Bi kaj pomagalo? Glede penzioniranja bom pa raje tiho...

Kot so v temi že mnogokrat svetovali, si poskusu ploščice egalizirat (na steklo daš srednje grob brusni papir pa ploščice malo zravnaš/pobrusiš na njem) ter robove ploščic malo popiliš pod kotom 45. Meni je pomagalo. (mogoče tudi to, da barva ki je na steni ploščic ne pride do diska in ne zapaca ploščic, kaj pa vem...v glavnem ko sem jih malo pobrusu in kote pobral je zdej ok) Imam pa sinter ploščice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam "manjši" problem z zavorami...po cca.1.500 km imajo ploščice samo še nekaj mm mesa (prejšnje so mi zdržale 5.000 km). Občutek imam kot, da bi ploščice vseskozi grizle v disk (tudi ko ne zaviram). Fading je nenormalen, po enem samem zaviranju iz 290 na 90 mi gre ročka skoraj do balance.

Kako naj rešim zadevo? Našpricam wd40 na zavorne batke?

Ne.

Je lahko vzrok zavorno olje ki je staro 3 leta?

Da.

Je imel kdo podobne težave?

Ne... Noben moj moped ne gre 290. :)

Zavore je treba vzdrževati. To pomeni menjavo zavorne tekočine vsaj tako pogosto, kot priporoča proizvajalec (pri meni na 2 leti), čiščenje batkov na čeljustih in tudi čiščenje glavnega zav. cilindra.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam "manjši" problem z zavorami...po cca.1.500 km imajo ploščice samo še nekaj mm mesa (prejšnje so mi zdržale 5.000 km). Občutek imam kot, da bi ploščice vseskozi grizle v disk (tudi ko ne zaviram). Fading je nenormalen, po enem samem zaviranju iz 290 na 90 mi gre ročka skoraj do balance.

Kako naj rešim zadevo? Našpricam wd40 na zavorne batke? Je lahko vzrok zavorno olje ki je staro 3 leta? Je imel kdo podobne težave?

Kot prvo mi pride na misel, da imaš morda zrak v zavornem sistemu. Olje v zavornem sistemu zamenjat je kratek postopek, in tudi na uradnem servisu ne računajo dosti (vsaj meni niso) Se bojim, za zna biti wd40 preagresiven za tesnila. Jst sem samo ploščice ven vzel, batke malenkost bolj ven porinu, s čisto cunjo vse očistu, pol pa parkrat batke porinu not in ven in s krpo obrisal. Če pa uporabljaš motor na dirkališču, da iz 290 na 90 bremzaš, imaš morda napačne ploščice, pa si jih fajn pregrel? Nove ploščice imajo itak par mm mesa (od oka bi reku kake 3mm), tako da je najbrž normalno? Kakšne ploščice pa imaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot prvo mi pride na misel, da imaš morda zrak v zavornem sistemu. Olje v zavornem sistemu zamenjat je kratek postopek, in tudi na uradnem servisu ne računajo dosti (vsaj meni niso) Se bojim, za zna biti wd40 preagresiven za tesnila. Jst sem samo ploščice ven vzel, batke malenkost bolj ven porinu, s čisto cunjo vse očistu, pol pa parkrat batke porinu not in ven in s krpo obrisal. Če pa uporabljaš motor na dirkališču, da iz 290 na 90 bremzaš, imaš morda napačne ploščice, pa si jih fajn pregrel? Nove ploščice imajo itak par mm mesa (od oka bi reku kake 3mm), tako da je najbrž normalno? Kakšne ploščice pa imaš?

Eno s... od brakinga. Ta teden dobim EBC HH pa bom še batke očistil zraven. Katero olje priporočate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam "manjši" problem z zavorami...po cca.1.500 km imajo ploščice samo še nekaj mm mesa (prejšnje so mi zdržale 5.000 km). Občutek imam kot, da bi ploščice vseskozi grizle v disk (tudi ko ne zaviram). Fading je nenormalen, po enem samem zaviranju iz 290 na 90 mi gre ročka skoraj do balance.

Kako naj rešim zadevo? Našpricam wd40 na zavorne batke? Je lahko vzrok zavorno olje ki je staro 3 leta? Je imel kdo podobne težave?

Sam z Wd40 ne špricat ker ti bo uničilo tesnila!! Kot je bilo že rečeno potisni batke mal vn (pazi da ne padejo vn) jih lepo očisti (lahko brake cleaner) maži samo z zavorno tekočino al pa še bolš silikonsko mastjo. Pa parkrat potisni not pa vn. Tukaj bi imel pa tudi jst vprašanje-kje se pri nas dobi ta mast oz. ime izdelka/ firma, ki jo proizvaja. Z bakreno mastjo namaži vodilo ploščic-palčko, ki drži ploščice. Zavorno tekočino zamenjat. Jst bi reku da ti zav-tekočina že mal zavre pri tako močnem bremzanju. Posledično se pojavijo mehurčki v sistemu ter mehka ročka. Če maš dot4 zavorno tekočino poskusi dot 5.1 (prej poglej service manual).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj bi imel pa tudi jst vprašanje-kje se pri nas dobi ta mast oz. ime izdelka/ firma, ki jo proizvaja.

ATE Bremszylinderpaste - točno tako sem dobil v 'generični' trgovini z avto deli...

Posledično se pojavijo mehurčki v sistemu ter mehka ročka. Če maš dot4 zavorno tekočino poskusi dot 5.1 (prej poglej service manual).

DOT5.1 ne bi smela biti v nobenem primeru problematična, saj je enake osnovne sestave kot DOT4, le višje temperature mora zdržati.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam z Wd40 ne špricat ker ti bo uničilo tesnila!! Kot je bilo že rečeno potisni batke mal vn (pazi da ne padejo vn) jih lepo očisti (lahko brake cleaner) maži samo z zavorno tekočino al pa še bolš silikonsko mastjo. Pa parkrat potisni not pa vn. Tukaj bi imel pa tudi jst vprašanje-kje se pri nas dobi ta mast oz. ime izdelka/ firma, ki jo proizvaja. Z bakreno mastjo namaži vodilo ploščic-palčko, ki drži ploščice. Zavorno tekočino zamenjat. Jst bi reku da ti zav-tekočina že mal zavre pri tako močnem bremzanju. Posledično se pojavijo mehurčki v sistemu ter mehka ročka. Če maš dot4 zavorno tekočino poskusi dot 5.1 (prej poglej service manual).

Zavorna tekočina NEZAVRE in tudi, če bi zavrela nepovzroči par ZAVREJO pa delci vode absorbirani v zavorni tekočini že pred 100 stopinjami.in takrat nastanejo pare v zavorni tekočini, kar posladično povzroči mehko in neučinkovito zavoro!!! Zato se mora zavorna tekočina menjat na vsake dve leti !!!!

Mast za mazanje batkov to je takoimenovana ATE mast lahko je tudi od kakega drugega proizvajalca npr.girling itd. uporabiš lahko tudi silikonsko mast ali silikonski sprey dobiš pri firmi Wurth ali Forsch in tudi v kaki trgovini z avtomobilskimi deli.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno s... od brakinga. Ta teden dobim EBC HH pa bom še batke očistil zraven. Katero olje priporočate?

Načeloma braking firma bi morala biti kr solidna. Meni so v trgovini vsakič ponujali braking ploščice namesto brembo, češ da so enake kvalitete (naj povem, da me prodajalci v tej trgovini še nikoli niso nategnili, kvečjemu obratno, vedno se je izkazalo da svetujejo pravilno in ne glede na zaslužek) vendar sem glede ploščic vztrajal za original (za 10€ razlike pa res ne grem šparat na ploščicah).

Sicer pa ko sem te povprašal, nisem mislil na znamko, ampak na tip zavornih ploščic... sinter, organske, carbon-ceramic...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ATE Bremszylinderpaste - točno tako sem dobil v 'generični' trgovini z avto deli...

DOT5.1 ne bi smela biti v nobenem primeru problematična, saj je enake osnovne sestave kot DOT4, le višje temperature mora zdržati.

D.

ampak še vedno, on ima 3 leta staro olje v sistemu, za DOT 4 (torej serijsko olje) je mišljena menjava na 2 leti, DOT 5.1 pa je treba prej, ker je bolj higroskopsko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kje se da dobit ene orenk dirkalne zavorne ploščice, pa da ni ravno marža prodajalca enormna?

Zdaj sem mel neke sintrirane od Lucasa in mi jih je pobralo po 4h obiskih piste (do pleha).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da ima sinter AP racing, sem jih mel na svojem, res da so me koštale 90€ ampak zavorni učinek je :eek: sploh pa tisti začetni ugriz, sem moral kompresijo na vilicah pripreti ker so se toliko posedale

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Eno vprašanje: pri Yamahi FZS 600 Fazer sem opazil, da je spredaj na levem disku notranja zavorna ploščica že skoraj pobrana, ostale pa so še ok (na njih še dosti "mesa"). Zanima me ali moram menjati ploščice za oba diska ali lahko zamenjam nove samo na enem disku, na drugem pa ostanejo stare (v mojem primeru levem)? Oz. treba itak ni nič, ampak me zanima s stališča varnosti, ustavljanja smile.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje: pri Yamahi FZS 600 Fazer sem opazil, da je spredaj na levem disku notranja zavorna ploščica že skoraj pobrana, ostale pa so še ok (na njih še dosti "mesa"). Zanima me ali moram menjati ploščice za oba diska ali lahko zamenjam nove samo na enem disku, na drugem pa ostanejo stare (v mojem primeru levem)? Oz. treba itak ni nič, ampak me zanima s stališča varnosti, ustavljanja smile.gif

Praviloma se menja komplet, si pa težko predstavljam, kaj bi lahko bilo narobe, če bi zamenjal ploščice samo na enem disku... :hmm:

V vsakem primeru pa je treba preveriti zavorne čeljusti, zakaj je notranjo ploščico na levi strani pobralo hitreje od ostalih in težavo odpraviti.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje: pri Yamahi FZS 600 Fazer sem opazil, da je spredaj na levem disku notranja zavorna ploščica že skoraj pobrana, ostale pa so še ok (na njih še dosti "mesa"). Zanima me ali moram menjati ploščice za oba diska ali lahko zamenjam nove samo na enem disku, na drugem pa ostanejo stare (v mojem primeru levem)? Oz. treba itak ni nič, ampak me zanima s stališča varnosti, ustavljanja smile.gif

Tole ni ravno dober znak. Ploščice bi moralo pobirati enakomerno. Velika verjetnost je, da se ti en ali več batkov zatika in posledično ne sprošča ploščice. Morda je potrebno zgolj temeljito očistiti batke (jaz v takem primeru kar razstavim čeljusti, prečistim kanale, namažem batke z ate mastjo itd, ) ali pa celo menjat tesnilca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje: pri Yamahi FZS 600 Fazer sem opazil, da je spredaj na levem disku notranja zavorna ploščica že skoraj pobrana, ostale pa so še ok (na njih še dosti "mesa"). Zanima me ali moram menjati ploščice za oba diska ali lahko zamenjam nove samo na enem disku, na drugem pa ostanejo stare (v mojem primeru levem)? Oz. treba itak ni nič, ampak me zanima s stališča varnosti, ustavljanja smile.gif

Tam kjer je ploščica bolj obrabljena ti šteka batek.Ploščico vzemi ven odstrani zaščitno gumico in pritisni zavoro,ko bo batek prišel malo ven(pazi da ti negre preveč ven) ga malo namaži kar z zavornim oljem porini batek nazaj to ponovi parkrat in ko se bo lepo vračal daj nazaj boljšo zavorno ploščico(med sabo jih zamenjaj)seveda mora imeti slabša ploščica še vsej 2 mm oblog sicer moraš vse zmenjat levo in desno stran VEDNO.

Ps:če boš malo popacel z zavornim olje in ko daš zaščitno gimico nazaj lahko vse spereš z mlačno vodo.Ni pa napačno,da zavore tudi malo prezračiš!!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam kjer je ploščica bolj obrabljena ti šteka batek.Ploščico vzemi ven odstrani zaščitno gumico in pritisni zavoro,ko bo batek prišel malo ven(pazi da ti negre preveč ven) ga malo namaži kar z zavornim oljem porini batek nazaj to ponovi parkrat in ko se bo lepo vračal daj nazaj boljšo zavorno ploščico(med sabo jih zamenjaj)seveda mora imeti slabša ploščica še vsej 2 mm oblog sicer moraš vse zmenjat levo in desno stran VEDNO.

Ps:če boš malo popacel z zavornim olje in ko daš zaščitno gimico nazaj lahko vse spereš z mlačno vodo.Ni pa napačno,da zavore tudi malo prezračiš!!! :whistle:

Zadeva je urejena. Bil v Elisi, pa so mi takoj še zamenjali komplet ploščic na obeh diskih, pregledali zakaj je bila notranja malo bolj obrabljena in vzrok naj bi bil batek, ki se je zatikal. Olajšan za 126 € in spet z nasmehom nazaj na cesto :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!