Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

no da temo malo iz naftalina privlečem, a že ima kdo TOLE stvar?? imanuje se speed bleeder in kolikor sem uspel prebrati je zelo uporabna zadeva pa prezračevanje zavor, nipl samo odviješ in pumpaš, saj je v njem nepovratni ventil ki samo spušča zrak in olje iz sistema vendar ne dovoli zraku iz okolice da pride v sistem......uporabno in niti ne tako drago :hmm: samo kaj ko se pri nas verjetno spet ne da nič dobiti

Podobno kot pri Fork Bleeder, ki je za odzracevanje sprednjega vzmetenja ( motocross ). Cena je nekje 15€ :) imas pa razlicne modele. Super zadevica!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no da temo malo iz naftalina privlečem, a že ima kdo TOLE stvar?? imanuje se speed bleeder in kolikor sem uspel prebrati je zelo uporabna zadeva pa prezračevanje zavor, nipl samo odviješ in pumpaš, saj je v njem nepovratni ventil ki samo spušča zrak in olje iz sistema vendar ne dovoli zraku iz okolice da pride v sistem......uporabno in niti ne tako drago :hmm: samo kaj ko se pri nas verjetno spet ne da nič dobiti

To se NEBO obneslo, ker ti še vedno pri prezračevanju lahko pri navoju potegne zrak - dobro poglej sliko.Namreč navoj je vedno, ko ga odviješ precej nahlapen!!!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se NEBO obneslo, ker ti še vedno pri prezračevanju lahko pri navoju potegne zrak - dobro poglej sliko.Namreč navoj je vedno, ko ga odviješ precej nahlapen!!!! :hmm:

Patented thread sealing system seals the threads when the bleeding operation is performed, preventing air from being sucked back into the system.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič ko sem se s furce vračal domov, mi je tik pred domom, na sprednjem kolesu začelo malo ružiti, praskati. Danes ga dam na stojalo in vrtim sprednjo kolo in še kar ruži, vidim da je problem pri bremzah. Dam jih dol in na njih ni skoraj nič ''mesa'' :cry: še mikrometer do kovine :D

Torej, bremze so ZRELE za menjavo, pa me zanima, zdej sem mel gor od firme Sinter, ampak sem videl, da jih je dosti gor dajalo tudi Lucasove (govori se o aprilji rs 125), pa me zanima, katere so po vaših izkušnjah boljše (grip, firma,... ). Šel bom še pogledati koliko pridejo originalne, ker naj bi bile dokaj poceni.

Aja, zavorno tekočino mislim tudi zamenjati, pa me zanima kero dati notri. Bral sem da obstajajo različne tekočine (dot 4, dot 5,... ) in če se ne motim je dot5 bolj racing varjanta, torej kaj dati v mojga (bom še v manual pogledal, samo raj prvo vas vprašam) ter kje se zavorna tekočina lahko kupi in ne neka brezzveze varjanta, taka po možnosti bolj kvalitetna ali kakorkoli že?

Zanima me tudi kje dobiti bakreno mast, ki se namaže na zadnjo stran ploščic, da prepreči ''škripanje''?

Evo, to naj bi blo to, če se komu da prebrat naj še kakšno pametno pove zraven, da se še kej naučim in seveda odgovori na kakšno od vprašanj. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na CBF600 letnik '05 moram zamenjati ploščice.

Gledam TRW pri Eurotonu za 65€ ali Carbon Lorraine v Motostar za 95€.

Kakšen nasvet?

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič ko sem se s furce vračal domov, mi je tik pred domom, na sprednjem kolesu začelo malo ružiti, praskati. Danes ga dam na stojalo in vrtim sprednjo kolo in še kar ruži, vidim da je problem pri bremzah. Dam jih dol in na njih ni skoraj nič ''mesa'' :cry: še mikrometer do kovine :D

Torej, bremze so ZRELE za menjavo, pa me zanima, zdej sem mel gor od firme Sinter, ampak sem videl, da jih je dosti gor dajalo tudi Lucasove (govori se o aprilji rs 125), pa me zanima, katere so po vaših izkušnjah boljše (grip, firma,... ). Šel bom še pogledati koliko pridejo originalne, ker naj bi bile dokaj poceni.

Aja, zavorno tekočino mislim tudi zamenjati, pa me zanima kero dati notri. Bral sem da obstajajo različne tekočine (dot 4, dot 5,... ) in če se ne motim je dot5 bolj racing varjanta, torej kaj dati v mojga (bom še v manual pogledal, samo raj prvo vas vprašam) ter kje se zavorna tekočina lahko kupi in ne neka brezzveze varjanta, taka po možnosti bolj kvalitetna ali kakorkoli že?

Zanima me tudi kje dobiti bakreno mast, ki se namaže na zadnjo stran ploščic, da prepreči ''škripanje''?

Evo, to naj bi blo to, če se komu da prebrat naj še kakšno pametno pove zraven, da se še kej naučim in seveda odgovori na kakšno od vprašanj. :worship:

Zavorne ploščice tud jaz kupujem pri sinterju in sem zaenkrat zadovoljen z njimi...lahko pa probaš kupit kje drugje pa boš videl kako se bodo obnesle.

Bakreno mast oz. sprej lahko kupiš od firme Wurth...ga tudi sam uporabljam v take namene in se obnese. Tukej je še link: http://www.wurth.si/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so ploščice res tko k morjo bit, sam mal so drage, komplet za moj moped (8 ploščic za spredaj) pride nekaj čez 90€ :wacko:

Moje so pa ble skupi z montažo 130€, pojma nimam kakšne so to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Porabiš cca 1-2dcl, odvisno kolkrat prezračiš, notri verjetno več k deci ni.

Kaj pa če maš udspredi 2 diska, a prezračš vsazga posebi al je treba oba naenkrat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem točno kako ma tvoj motor, ponavadi je ena sama cev iz glavnega cilindra(ročka ki jo stisneš), ki se potem deli na 2 dela, tko da ubistvu je to en sistem.

Ponavadi je tko, najprej prezračiš pri samem cilindru, še prej seveda nekako spraviš staro tekočino vn iz posodice, potem pa najprej en disk, prepucaš da gre res tekočina vn, sproti dolivaš novo, potem greš pa še na drugega, postopek je dodobra opisan v tvojem "user manualu", po tistem delaj pa nima it kej (večjega) narobe :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavorne ploščice tud jaz kupujem pri sinterju in sem zaenkrat zadovoljen z njimi...lahko pa probaš kupit kje drugje pa boš videl kako se bodo obnesle.

Bakreno mast oz. sprej lahko kupiš od firme Wurth...ga tudi sam uporabljam v take namene in se obnese. Tukej je še link: http://www.wurth.si/

Hvala za odgovor, ploščice sem vzel od Lucasa, sem imel od sinterja, pa sem si rekel, da bi bilo dobro tudi kaj drugega probati. Bakreno mast sem pa tudi kupil, ne sicer to, ki si jo omenil, ampak neko drugo.

Drugače sem pa vse zrihtal, zdej pa samo stestiram in upam, da se ne razbijem na prvem ovinku. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Včeraj sem preko ebaya naročil Goldfren zavorne ploščice za FZ1S. Malo sem že pregledal tole temo in vidim da niste ravno navdušeni nad njimi, vendar sem to prebiral šele, ko sem že oddal naročilo :headbang: Ali ima mogoče še kdo kakšne izkušnje s to firmo ploščic :? In koliko je dejansko verjetnosti da ti požirajo diske... :hmm:

post-18175-1248800555.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima mogoče še kdo kakšne izkušnje s to firmo ploščic :?

da, imam.

In koliko je dejansko verjetnosti da ti požirajo diske... :hmm:

pri mojem motorju............. 100%.

zadevo nabavil v MB pri suzuki-dealerju, po katalogu goldfrena pogledana cifra in ni pasala. po ~1000 km ni bilo od zavorne obloge ploscic ne duha ne sluha, zavorna diska "lepo" zdrajsana (kaj pa drugega, ce zelezo tisci na zelezo!) in -nolens volens- zamenjana. lahko je bil nesrecen splet okoliscin ali kaj drugega.

po reklamaciji pri silerju in poslanem zapisniku (katerega je naredil siler) na goldfren nisem od silerja slisal nic vec.

od takrat se izogiban tako goldfren kot silerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še keramične lih niso prava izbira :(

zakaj pa keramične niso vredu :hmm: hmmmm, sm pa kr v dilemi...a bi to dau not, pa probou, pa bi pol vidu kako se bo obnašalo, al raje sploh nebi not dajau :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ne bi na tvojem mestu. Koliko sem skužil te štose, so keramik karbon bol rejs ploščice in jih moraš orng "ogret" da kaj zagrabijo. Original diski lih niso namenjeni takim ploščicam. Raj sintrane nabav.

No, vsaj jaz bi tako naredil.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ne bi na tvojem mestu. Koliko sem skužil te štose, so keramik karbon bol rejs ploščice in jih moraš orng "ogret" da kaj zagrabijo. Original diski lih niso namenjeni takim ploščicam. Raj sintrane nabav.

No, vsaj jaz bi tako naredil.

Sej drugač sm pol še mal brau tm pod opisom pri prodajalcu, pa piše da so sintrane :unsure:

Tkole piše:

"GOLD Fren. CERAMIC CARBON TECHNOLOGY HH PERFORMANCE. SET OF FRONT SINTERED HH BRAKE PADS"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej drugač sm pol še mal brau tm pod opisom pri prodajalcu, pa piše da so sintrane :unsure:

Tkole piše:

"GOLD Fren. CERAMIC CARBON TECHNOLOGY HH PERFORMANCE. SET OF FRONT SINTERED HH BRAKE PADS"

Poglej si raje kar na spletni strani proizvajalca... Sam sem imel Gold Fren ploščice (žal ne vem, kateri material) pred leti na prejšnjem mopedu in se ne spomnim, da bi imel kakšne posebne težave. Tudi diska nisem rabil zamenjati, pa je imel motor ~65k km.

Na različnih tujih forumih sem prebral več pozitivnih mnenj o Gold Fren (v smislu 'že leta uporabljam Gold Fren in nisem še imel težav'), sem pa naletel tudi na mnenja, da je na EBAY-u veliko 'ponaredkov', ki pa so vprašljive kvalitete...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci, si me usaj malo potalažu :worship: Bom vidu kako se bojo obnašale, če bo pa res kej zajebaval al pa da ne bo normalno bremzal, jih bom pa zamenou. K..c, vsaka šola nekaj stane..ta je dokaj poceni :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej bi me pa še zanimalo, kaj je razlika med sintranimi in organskimi ploščicami...za sintrane vem samo to, da so iz "stisnjenega prahu", in kaj so prednosti oziroma slabosti teh dveh vrst ploščic :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej bi me pa še zanimalo, kaj je razlika med sintranimi in organskimi ploščicami...za sintrane vem samo to, da so iz "stisnjenega prahu", in kaj so prednosti oziroma slabosti teh dveh vrst ploščic :?

Upam, da se ti da brat...

Sintered vs Organic

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred dobrim tednom sem kupil novo husqvarno sm 125 pa mi je že čist na začetku škripala prednja bremza ko hudič.

mi je serviser pol reko da se morajo še ulaufavat. ulaufavam jih zdaj že 800km pa še vedno škripa ko hudič.

brembo je pa ja kvaliteta, a mi je serviser slučajno kakšne rabljene ploščice notr dau :hmm:

zadnja bremza dela sicer ko šus, je to normalno da pri takšni ceni škripajo bremze hujš ko na tomosu?

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred dobrim tednom sem kupil novo husqvarno sm 125 pa mi je že čist na začetku škripala prednja bremza ko hudič.

mi je serviser pol reko da se morajo še ulaufavat. ulaufavam jih zdaj že 800km pa še vedno škripa ko hudič.

brembo je pa ja kvaliteta, a mi je serviser slučajno kakšne rabljene ploščice notr dau :hmm:

zadnja bremza dela sicer ko šus, je to normalno da pri takšni ceni škripajo bremze hujš ko na tomosu?

Ploščice zgoraj in spodaj zabrusi pod kotom 45 stop. jih malo egaliziraj(pobrusi na steklu + šmirgel papir)in jih tam kjer nalegajo na klešča in na batek namži z bakreno,mesingasto ali alumunijasto mastjo. :hmm:

Sicer pa piši na PM imam še drugo rešitev OK , ali pokliči na gsm imaš ga v avtarju.!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!